رندباز رندباز .

رندباز

فراخوان همراه اول فرصتي براي ايده هاي دانشجويي

فرهنگ سازي از دانشگاه ها و مدارس شروع مي شود و به دل جامعه مي رود .اين روز ها دانش آموزان و دانشجويان كه براي آبادي دارند درس مي خوانند تا موفق شوند. بسياري از دانشجويان در تلاش هستند كه پايان نامه هاي خود را براي كشور هاي ديگر بفرستند تا بتوانند كه اقامت را بگيرند. اما بعضي ها هم مي خواهند در اين كشور ادامه بدهند و دوست ندارند كه از اين كشور بروند.از همين پايان نامه ها مي توان دستاورد هايي كه براي دانشجويان دارد كه نكاتي دارد كه اگر در اين كشور رعايت بشود ممكن است كه كشوري پيشرفته تري داشته باشيم و شايد از هر نظري بتوان پيشرفت كرد و فرهنگ جامعه هم بالا تر برود. دانشجويان هميشه در جامعه تاثير گذار بودند و باعث پيشرفت اين كشور شده اند. و در همه مسائل با چشمي باز توانسته اند به اين كشور كمك كنند تا بتوانند براي نسل هاي بعدي كشوري بهتر باشد

به همين دليل است كه حمايت دانشگاه و اساتيد از پايان نامه ها مقوله ي مهمي ميباشد،اما گاهي شركت هاي بزرگ به ياري دانشجويان مي آيند و به طور آزاد و مستقل به حمايت مي پردازند.

اينبار اپراتور همراه اول كه ما آن را به سيم كارت دائمي 0912 ميشناسيم به ياري دانشجويان شتافته است،

اما نه در قالب اعطاي سيم كارت همراه اول،بلكه در قالب يك فراخوان!

در اين فراخوان اپراتور همراه اول به منظور رونق حوزه پژوهش، توسعه، نوآوري و حمايت از فناوري هاي نوين و بومي در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات اقدام به حمايت از پايان نامه‌ و طرح هاي پژوهشي كرده است.

دو محدوديت مهم شركت در اين فراخوان به شرح زير است:

دانشجويان حداكثر تا 15 آبان ميتوانند در سايت همراه اول به آدرس http://rd.mci.ir/ ثبت نام نمايند.

پايان نامه و طرح هاي ارسالي بايد در مورد توسعه كسب و كار و ابعاد بازار همراه اول باشند.

لازم به ذكر است كه براي آگاهي از دانشگاه هاي دعوت شده و آگاهي از موضوعات و اولويت ها حتما به سايت ذكر شده مراجعه فرماييد.

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۶:۰۸ توسط:رضا موضوع:

بسته اينترنت نامحدود همراه اول، راه حلي مناسب براي پر مصرف ها

اين روز ها كه اينترنت براي مردم حائز اهميت هست و بسياري از مردم كارهايشان را با اينترنت انجام ميدهند. اين روزها  كه كشتي اينترنت به ساحل آرامش رسيده است و ديگر خبري از نزاع بر سر اينترنت نيست .و اپراتور ها هم سرويس هاي بسيار جالبي براي اينترنت به مردم ارائه داده اند كه مي تواند بسيار جذاب باشد.بعد از اتفاقاتي كه در فروردين امسال رخ داد و اپراتور ها بسياري از اپراتور ها بسته هاي بسيار جذاب شان را حذف كردند و باعث عصبانيت مردم شده اند. اما اين روز ها اپراتور ها در تلاش هستند كه اتفاقات تلخ فروردين را پشت سر بگذارند و بتوانند كه حال مردم را خوب كنند. بسياري از مردم دنبال اين هستند كه بتوانند از اينترنت نامحدود اپراتور ها استفاده كنند. بتوانند تا اندازه اي هزينه هاي مربوط به استفاده از اينترنت را مديريت كرده و در ساعات افت مصرف و خلوت اينترنت، اقدام به دانلود اطلاعات با حداكثر سرعت كنند.

گراني اينترنت براي مشتركين سيم كارت دائمي همراه اول و سيم كارت اعتباري همراه اول نيز، كم دردسر ساز نبود زيرا با توجه به اين كه استفاده از اينترنت به بخش جدايي ناپذير زندگي هاي مدرن امروزي تبديل شده و اعضاي مختلف خانواده، هر كدام به نحوي از اين تكنولوژي براي انجام امور متفاوت استفاده مي كنند، هزينه هاي اين قسمت از زندگي براي همه كاربران همراه اول روز به روز در حال افزايش مي باشد.

 

در حالت كلي اپراتور همراه اول به عنوان اولين اپراتور فعال در كشور، از پوشش شبكه و وضعيت آنتن دهي مطلوب تري نسبت به ساير اپراتورها برخوردار مي باشد كه در نتيجه اينترنت پرسرعت تر و با كيفيت تري را در اختيار مشتركين خود قرار مي دهد، ولي با توجه به شرايط اقتصادي اين روزهاي جامعه، تعرفه هاي مربوط به اين بخش نيز نقش اساسي در انتخاب يك اينترنت خوب و مناسب خواهد داشت. حذف بسته هاي اقتصادي و جايگزيني آنها با بسته هايي با حجم كمتر و قيمت بيشتر سبب نارضايتي مشتركين، خصوصا كاربران پر مصرف همراه اول گرديد، زيرا سبد خريد افراد را به چند مورد خاص، محدود كرد و كوچك ساخت.

 

ولي به تازگي اين اپراتور بسته اينترنت نامحدود خود را كه به عنوان يك گزينه مطلوب و اقتصادي خصوصا براي كاربران پر مصرف مي باشد، ارائه نموده است كه مي تواند براي تماشاي آنلاين فيلم، دانلود فيلم و عكس، بازي هاي آنلاين، اينستا گردي و .... مناسب باشد. بسته هاي اينترنت نامحدود شبانه همراه اول با ويژگي هاي منحصر بفرد شان يكي از محبوب ترين خدمات همراه اول است كه نسبت به بسته هاي معمولي از قابليت هاي بيشتري مانند سرعت، ترافيك بيشتر يا پهناي باند برخوردارند.

 

در حال حاضر  قيمت بسته اينترنت نامحدود همراه اول تنها 19 هزار و 900 تومان بدون احتساب ماليات بر ارزش افزوده مي باشد كه در فروشگاه هاي آنلاين همراه اول به فروش نخواهد رسيد و متقاضيان بايد با شماره گيري كد دستوري نسبت به خريد آن اقدام نمايند. اين بسته نامحدود 30 روزه با حجم مصرف منصفانه تا 100 گيگابايت اينترنت در اختيار مشتركين قرار مي گيرد كه اين بدان معناست كه مشتركين در طول ماه و در زمان مشخص شده، مي توانند با نهايت سرعت دانلود و آپلود از اين حجم مشخص استفاده نموده و اگر در مدت يك ماه حجمي بيشتر از اين رقم مصرف كنند، بسته به اتمام خواهد رسيد.

 

بسته اينترنت نامحدود همراه اول قابل استفاده از ساعت يك بامداد تا 11 ظهر بوده و با شماره گيري كد دستوري # 33232 * 100 * ( ستاره 100 ستاره 33232 مربع )  قابل خريداري مي باشد.

 

مشتركين سيم كارت دائمي و سيم كارت اعتباري همراه اول براي خريد اين بسته لازم است ابتدا كد دستوري  اعلام شده را در تلفن همراه خود شماره گيري نموده و سپس به سوالي كه مطرح مي گردد كه آيا قصد خريد بسته براي خود يا شماره ديگر را دارند، پاسخ دهند. در انتها نيز قيمت بسته به نمايش در خواهد آمد كه با تاييد و ارسال عدد يك مراحل خريد نهايي مي شود و متني تحت اين عنوان " مشترك گرامي نتيجه فعال سازي بسته از طريق پيامك ارسال خواهد شد " براي مشترك به نمايش در خواهد آمد. در هنگام خريد اين بسته اگر مشترك اعتباري همراه اول مي باشيد، لازم است ابتدا از ميزان اعتبار شارژ ريالي خود مطمئن باشيد، زيرا هزينه اين بسته از اعتبار شما كسر مي گردد.

بسته نامحدود همراه اول در حال حاضر تنها بسته نامحدود اين اپراتورها با محدوديت زمان مصرف در تايم شبانه مي باشد كه از قيمت اقتصادي و حجم بسيار خوبي برخوردار است، به همين خاطر اين بسته بهترين و اقتصادي ترين پيشنهاد براي افرادي است كه از مصرف اينترنت بالايي برخوردار مي باشند.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۶:۳۵ توسط:رضا موضوع:

درخواست پرداخت هزينه تماس در سرويس" به جاي من" رايتل

بسياري از مردم در اين روز ها سيم كارت اعتباري دارند كه در مديريت هزينه بسيار عالي و خوب است و مي توانند در هزينه مديريت كنند كه خيلي خوب است. اما بعضي از مواقع اعتبار سيم كارت هاي اعتباري تمام مي شود كه مردم به آنها نياز دارند و بايد كاري انجام دهند..اين روز ها رايتل سرويسي براي كساني كه سيم كارت اعتباري رايتل را دارن راه اندازي كرده كه در مواقعي كه اعتبارشان تمام مي شود از آشنايان و دوستان خود را كند براي تماس هاي ضروري. اين سرويس كه با پيش كد 44 براي كساني كه سرويس رايتل را دارند فعال مي شود. رايتل در تلاش است كه بتواند با ايجاد اين سرويس هاي براي كساني كه سيم كارت ها رايتل را دارند در اين حالت بعد از شماره گيري شماره تماس با پيش كد 44، ارتباط از طريق سيستم گويا با مشترك مقصد برقرار شده و درخواست مشترك مبدا براي پرداخت هزينه تماس مطرح مي شود.

در چنين شرايطي امكان رد يا قبول تماس سرويس" به جاي من" براي مشترك مقصد وجود دارد كه در صورت عدم پذيرش، تماس برقرار نخواهد شد. ولي در صورت پذيرش سرويس، مخاطب تماس هزينه مكالمه را متقبل مي شود كه در صورت، هزينه تماس از شارژ ريالي مشتركين اعتباري مقصد كسر مي گردد و يا به قبض پايان دوره مشتركين دائمي اضافه خواهد شد.

 

نكات و شرايط سرويس به جاي من:

·        اين سرويس به صورت پيش فرض براي تمامي مشتركين دائمي و اعتباري رايتل فعال مي باشد.

·        استفاده از اين سرويس براي همه كاربران اپراتور رايتل رايگان بوده و هيچ گونه هزينه اضافي براي مشتركين نخواهد داشت.

·        در صورتي كه مشترك مقصد، سرويس "به جاي من" را بپذيرد، كاركرد بر حسب تعرفه يك تماس درون شبكه رايتلي يعني معادل 70 ريال و از شارژ ريالي ايشان محاسبه مي شود.

 

"سرويس به جاي من " مي تواند يك سرويس كاربردي و راهگشا براي همه كاربران در شرايط اضطراري باشد، ولي اصلي ترين مشتريان اين سرويس خانواده ها هستند تا در مواقعي كه فرزندانشان شارژ كافي براي برقراري تماس ندارند، بدون نگراني و به راحتي امكان برقراري ارتباط با آنها را داشته باشند.

 

مشتركين سيم كارت اعتباري رايتل و سيم كارت دائمي رايتل مي توانند با استفاده از روش هاي زير از اين سرويس استفاده نمايند:

·        شماره گيري كد دستوري # شماره رايتلي مقصد *444 *

·        شماره گيري شماره رايتلي مقصد بعد از پيش كد 444

 

در اين سرويس امكان انتخاب زبان و مديريت شماره هاي مجاز و غيرمجاز در برقراري ارتباط وجود دارد كه براي استفاده از اين قابليت؛ مشتركين بايد كد دستوري # 444 * را شماره گيري نمايند.

مشتركين مي توانند براي كسب اطلاعات بيشتر به وب سايت رايتل به آدرس www.rightel.ir مراجعه نموده و يا با مركز خدمات مشتريان ( به شماره رايگان 200 از سيم كارت رايتل و شماره 09202000000 از ساير خطوط ) تماس برقرار كنند. سامانه پاسخگويي آنلاين رايتل نيز جهت گفتگوي آنلاين با كارشناسان مركز خدمات مشتريان در خدمت علاقمندان مي باشد.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۵:۴۷ توسط:رضا موضوع:

سيم كارت هاي هوشمند شاتل موبايل با IP استاتيك

اين روزها شاتل موبايل كار بسيار جالب كرده است و ميتواند كه در كشور جز اپراتور ها محبوب بشود. شاتل اين روز ها در تلاش است كه با تجره هايي كه در اين  سال ها كسب كرده زيرساخت هاي فني را گسترش دهد. در جديد ترين كاري كه كرده سيم كارت سيم  استاتيك بوده است.سيم كارت استاتيك IP مخفف واژه Internet Protocol است اين كه عدد چند رقمي  است كه بر روي  آدرس هر دستگاه متصل به اينترنت درون شبكه را نشان مي دهد.اين كار بسيار جالب است مي توان نشان هر فرد خاصي باشد كه داده  درون شبكه است. شاتل با اين نوع سيم كارت مي تواند كه در حوزه سيم كارت به نفر اولي تبديل شود كه از اين نوع سيم كارت استفاده كرده است و براي خريد اين سيم كارت مي تواند از  شاتل موبايل به صورت آنلاين از طريق فروشگاه آنلاين موبايل اقدام كنيد.

شاتل موبايل به عنوان اپراتور نسل جديد تلفن همراه، اولين و تنها اپراتور ارائه دهنده سيم كارت هوشمند در كشور است كه تجربه اي متفاوت را در اختيار مشتركين خود قرار مي دهد. سيم كارت هاي هوشمند اين اپراتور با قابليت اتصال خودكار به هر سه شبكه راديويي اصلي كشور، به صورت مداوم شبكه و آنتن موجود در موقعيت جغرافيايي مشترك را تحليل كرده و با انتخاب با كيفيت ترين پوشش شبكه، تجربه اي متمايز را براي مشترك رقم مي زند.

 

به طور كلي راهكار سيم كارت هوشمند با IP استاتيك به سازمان ها، شركت ها، صاحبان كسب و كارها و تمامي اشخاص حقيقي و حقوقي اين فرصت را مي دهد تا يك شناسه منحصر بفرد، معتبر و دائمي در دنياي اينترنت را بر روي گوشي تلفن همراه يا مودم اينترنت 3G/4G داشته باشند. IP مخفف عبارت " Internet Protocol " در واقع يك عدد چند رقمي است كه آدرس هر دستگاه متصل به اينترنت را درون شبكه نشان مي دهد. به عبارت ديگر IP نشاني يك كاربر خاص به هنگام ارسال يا دريافت داده درون شبكه مي باشد.

 

به طور معمول هر دستگاهي كه به اينترنت متصل مي شود از طريق يك شناسه چند رقمي در فضاي نامحدود اينترنت شناسايي مي شود. اين آدرس در هر بار اتصال متغير است و به صورت رندوم انتخاب مي شود. در برخي از شبكه ها نياز است، تنها افراد مشخصي امكان دسترسي به اطلاعات را داشته باشند و از طريق محدود سازي دسترسي كاربران، امنيت شبكه را بالا ببرند. به طور مثال در نظر بگيريد محل كارتان را به دوربين هاي مدار بسته مجهز كرده ايد و قصد داريد تنها به افراد مشخصي امكان رويت دوربين ها را بدهيد. در اين مواقع مي توانيد با معرفي IP هاي كاربران مجاز، دسترسي به اطلاعات دوربين ها را مشخص نموده و اجازه اتصال سايرين به شبكه دوربين هاي مداربسته محل كارتان را محدود نماييد. براي رسيدن به چنين هدفي، داشتن IP ثابت مي تواند كارآمدترين و مفيدترين روش مورد نظر باشد.

 

البته پياده سازي سياست دسترسي پذيري بر مبناي IP ثابت و ارائه شناسه منحصر بفرد و معتبر به سازمان ها، اشخاص و صاحبان كسب و كار تنها ويژگي سيم كارت هوشمند شاتل موبايل نبوده و اين اپراتور راهكار IP استاتيك مبتني بر شبكه تلفن همراه را با امكانات بي نظيري ديگري ارائه نموده است كه مهمترين آن ايجاد محدوديت دسترسي به حساب ها و خدمات حساس و مديريت دسترسي و ايمني اطلاعات، توسط IP بر اساس سياست امنيتي مشتريان و سازمان ها و افزايش ايمني سيم كارت هاي سازماني به منظور مديريت دقيق براي دسترسي به شبكه داخلي به تمامي متقاضيان و بدون محدوديت مي باشد.

 

علاوه بر اين سيم كارت با IP استاتيك شاتل موبايل خدماتي مانند انتقال تصاوير دوربين هاي مدار بسته ( CCTV ) را آسانتر كرده و ارتباط سيستم هاي مبتني بر VoIP را قابل اعتمادتر ساخته و بازي هاي آنلاين را تسريع و تسهيل مي بخشد.

به طور كلي مهمترين كاربردهاي IP استاتيك به شرح ذيل مي باشد:

·        دوربين هاي مدار بسته تحت وب

·        اتصال به ويدئو كنفرانس خارج از شبكه داخلي

·        امكان محدود كردن دسترسي به اكانت ها و داده هاي حساس

·        امكان پياده سازي سياست هاي مديريت دسترسي پذيري بر مبناي IP ثابت

·        دسترسي آسان از راه دور

·        انتقال آسان فايل ها

·        استفاده از رايانه به عنوان وب سرور و گيم سرور

·        ارتباط قابل اعتماد براي سيستم هاي مبتني بر VOIP

·        افزايش ايمني سيم كارت هاي سازماني به منظور مديريت دقيق دسترسي به شبكه داخلي

 

بنا به اعلام شاتل موبايل، سيم كارت با IP استاتيك اين اپراتور در قالب بسته هاي يك ساله و دوساله در اختيار علاقمندان قرار مي گيرد و متقاضيان مي توانند تا تاريخ 20 مهر 1401 نسبت به خريد آن با قيمت تخفيفي اقدام نمايند. در همين راستا اشخاص حقيقي براي سفارش و خريد سيم كارت هوشمند مي توانند به فروشگاه اينترنتي شاتل موبايل مراجعه نموده و يا از طريق تماس با شماره 09981000000 درخواست خود را ثبت نمايند. متقاضيان حقوقي نيز با مراجعه به فروشگاه اينترنتي سازماني شاتل موبايل و يا ارسال ايميل به آدرس b2b@shatelmobile.ir نسبت به خريد سيم كارت هاي هوشمند اقدام نمايند.

ويژگي هاي بسته IP استاتيك شاتل موبايل به شرح ذيل مي باشد:

 

بسته IP استاتيك يك ساله

بسته IP استاتيك دوساله

سيم كارت هوشمند 3G و 4G

سيم كارت هوشمند 3G و 4G

تعرفه ويژه مصرف آزاد اينترنت

تعرفه ويژه مصرف آزاد اينترنت

20 درصد تخفيف ويژه

25 درصد تخفيف ويژه

با قيمت تخفيفي 166،000 تومان

با قيمت تخفيفي 272،500 تومان

 

علاقمندان براي دريافت اطلاعات بيشتر در اين خصوص، مي توانند به وب سايت شاتل موبايل به آدرس www.shatelmobile.ir مراجعه نموده و يا با نشاني پست الكترونيك b2b@shatelmobile.ir مكاتبه كنند. كارشناسان فروش شاتل موبايل نيز به صورت 24 ساعته پاسخگوي كليه سوالات متقاضيان بوده و افراد مي توانند با شماره گيري 09981000000 با آنها در تماس باشند.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۳:۴۶ توسط:رضا موضوع:

سرويس آواي انتظار همراه اول

ديگر موبايل وسيله اي است كه همه ي مردم آن را دارند و اندك مردمي از گوشي هاي همراه بهره نمي برند.اين روز ها گوشي هاي همراه به خصوص هوشمند جاي بسياري از وسايل را گرفته است و مردم بيشتر كارهايشان را با گوشي هاي هوشمند انجام مي دهند.بيشتر ارتباطات مردم از طريق گوشي هاي هوشمند است و همين مسئله باعث شده است كه آواهاي انتظار بين مردم بسيار محبوب شوند و جايگزين بوق هاي اذيت كننده ايي بشنو كه هر از گاهي حس بدي را به مردم انتقال مي دهند.سرويس آواي انتظار اين روز ها بين مردم بسيار محبوب شده است و خيلي از مردم از اين نوع آواهاي انتظار استفاده مي كنند.آواهاي انتظار آن موسيقي هايي كه بسيار بين مردم محبوب هستند را مي توان انتخاب كرد و فعال آن را كرد تا پس از زنگ زدن آن اواي مد نظر به گوش مردم برسد

در همين راستا، همراه اول به عنوان اولين اپراتور فعال در كشور اين بار با ارائه طيف گسترده اي از آواهاي انتظار، به مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري خود اين فرصت را مي دهد تا با هر نوع سليقه و انتظاري، به هنگام انتظار آهنگ دلخواه خود را جايگزين صداي تكراري و خسته كننده بوق انتظار نمايند.

سرويس آواي انتظار همراه اول از تنوع بالايي برخوردار بوده و نيازي به تنظيمات گوشي هوشمند نداشته و با هر نوع گوشي قابل اجرا مي باشد. بنابراين مشتركين سيم كارت دائمي همراه اول و سيم كارت اعتباري همراه اول در صورت تمايل مي توانند با استفاده از روش هايي كه در ذيل آمده، نسبت به فعال سازي، تغيير آهنگ و يا غير فعال سازي اين سرويس اقدام نمايند:

 

1.     روش اول: ارسال پيامك يا SMS

دستورهاي مختلف و متنوع اجرا سازي سرويس آواي انتظار با استفاده از پيامك، به عنوان يكي از راحت ترين و ابتدايي ترين روش هاي مورد استفاده، به صورتي كه در زير آمده قابل اجرا مي باشد:

·        نحوه فعال سازي سرويس آواي انتظار:

براي فعال سازي اين سرويس، لازم است مشترك كد آواي مورد نظر خود را به سر شماره 8989 ارسال نمايد.

·        نحوه تغيير آهنگ سرويس آواي انتظار:

اگر مشترك تمايل به تغيير اهنگ سرويس آواي انتظار دارد، تنها كافي است تا كد آواي جديد را به سر شماره 8989 ارسال نمايد.

·        نحوه غير فعال سازي سرويس:

در صورت تمايل مشترك به غير فعال سازي سرويس، مشترك بايد عدد 5 را به سر شماره 8989 ارسال نمايد.

 

2.     روش دوم: استفاده از تلفن گويا يا IVR

يكي ديگر از روش هاي مورد استفاده مشتركين براي ثبت درخواست هاي مختلف سرويس آواي انتظار، استفاده از تلفن گويا مي باشد كه به روش هاي ذيل قابل اجراست:

·        نحوه فعال سازي سرويس آواي انتظار:

در اين روش مشترك لازم است؛ ابتدا با شماره 9990 تماس گرفته و سپس كليدهاي زير را به ترتيب فشار دهد: ابتدا كليد 2، سپس 2، بعد 1، سپس 2، بعد 2، سپس 1 و در انتها كد آواي مورد نظر و كليد مربع را فشار دهد. ( 2،2،1،2،2،1، كد آوا، مربع )

·        نحوه تغيير آهنگ سرويس آواي انتظار:

در اين روش نيز مشترك  بايد با استفاده از تلفن همراه خود، ابتدا با شماره 9990 تماس گرفته و سپس كليدهاي زير را به ترتيب فشار دهد: ابتدا كليد 2، سپس 2، بعد 1،سپس 2و بعد 1 و در انتها كد آواي جديد مورد نظر و كليد مربع را فشار دهد. (2،2،1،2،1، كد آواي جديد، مربع)

·        نحوه غير فعال سازي سرويس آواي انتظار:

براي اين كار نيز مشترك بايد از طريق گوشي همراه خود با شماره 9990 را تماس گرفته و ابتدا كليد 2، سپس 2، بعد 2 و سپس 2 را شماره گيري نمايد.

 

3.     روش سوم: با استفاده از كدهاي دستوري يا USSD

 استفاده از كدهاي دستوري يكي از متداول ترين و پرطرفدارترين روش اجراي درخواست هاي مختلف مي باشد كه براي سرويس انتظار به روش زير اجرايي مي گردد:

·        نحوه فعال سازي سرويس آواي انتظار:

مشتركين سيم كارت هاي اعتباري و دائمي همراه اول براي اجراي اين درخواست تنها كافي است؛ كد دستوري # كد آهنگ * 221 * 10 * را شماره گيري نمايند.

·        نحوه تغيير آهنگ سرويس آواي انتظار:

در صورت تمايل مشترك به تغيير آهنگ، كاربر بايد، درخواست خود را اين گونه ارسال نمايد: # كد آهنگ جديد * 222 * 10 *

·        نحوه غير فعال سازي سرويس آواي انتظار:

براي غير فعال سازي اين سرويس نيز، مشتركين بايد كد دستوري مقابل را شماره گيري نمايند: # 223 * 10 *

 

البته علاوه بر روش هاي ذكر شده، در سامانه پركاربرد همراه من، امكان جستجو، انتخاب و فعال سازي آواي انتظار براي كليه مشتركين فراهم شده و آنها مي توانند در صورت تمايل نسبت به مشاهده آواي انتظار فعال، حذف آوا، دسترسي به آخرين آواها و نواهاي برتر اقدام نمايند.

هزينه فعال سازي اين سرويس براي كليه مشتركين سيم كارت دائمي و سيم كارت اعتباري همراه اول براي مدت 30 روز، برابر با 3،000 ريال كه اين مبلغ بدون احتساب 9% ماليات ارزش افزوده مي باشد. در صورت تغيير آواي انتظار نيز تا 15 روز پس از فعال سازي اين سرويس رايگان مي باشد و در صورت تغيير آهنگ از روز شانزدهم به بعد مجددا از حساب مشترك مبلغ 3،000 ريال كسر مي گردد.

 

علاوه بر خدمات ارائه شده، يكي از كاربردي ترين خدمات اپراتور همراه اول تنوع آهنگ و گستردگي بي نظير اين سرويس مي باشد كه به راحتي مي تواند پاسخگوي هر نوع سليقه و نيازي باشد. در حال حاضر نيز به مناسبت ايام عزاداري سيد سالار شهيدان حضرت ابا عبدالله الحسين عليه السلام آهنگ ها و آواهاي انتظار مناسبتي در اين سرويس قرار مي دهد كه مشتركين مي توانند در صورت تمايل با استفاده از روش هايي كه در بالا ذكر شده نسبت به فعال سازي آنها اقدام نمايند:

 

نام آوا

خواننده

كد آوا

شب اربعين

حاج مهدي رسولي

88906

ميام سمت حرم

حسين سيب سرخي

19639

خبر داري

ميثم مطيعي

19972

بگو دلتنگم

مجتبي رمضاني

17903

دوري و دوستي سرم نميشه

محمد حسين پويانفر

14582

بسه دوري از حرم

محمد حسين حداديان

10072

كربلات درد و درمونه

رضا نريماني

32095

شرمندتم

رضا هلالي

19396

زندگي حكمت داره

حسين سيب سرخي

21132

عاشقان حرم

مهدي رسولي

95572

خيال كن الان كربلايي

امير كرمانشاهي

16643

برم حرم

مجتبي رمضاني

73016

ميشه به من اجازه بدي بازم بيام

حسين سيب سرخي

17123

بايد خوند

مهدي رسولي

11326

ميايم پاي پياده

ميثم مطيعي

70333

زيارتنامه مي خونم

حسين خلجي

26490

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۶:۱۱ توسط:رضا موضوع:

دستگيري فروشنده سيم كارت هاي جعلي در آذربايجان شرقي

از زماني كه تكنولوژي پيشرفت كرده و اينترنت آمده است بسيار مزاياي خوبي براي مردم جهان به وجود آمده است دنيا از طريق اينترنت به هم ديگر وصل شده اند.در اين بين بسياري از كارها و مشاغل به صورت اينترنتي است كه بسيار براي مردم راحت است.يكي از كار ها خريد و فروش سيم كارت هاي به صورت اينترنتي است كه بسيار آسان است. اما بايد حواسمان به بعضي از مسائل باشد تا به دست سو استفاده گران و كساني كه سيم كارت هاي جعلي مي فروشند باشدتا گير همچين افرادي نيا افتيم.اين روز ها بايد حواسمان به دارايي هاي زندگي مان باشد تا از سو استفاده شدن جلوگيري كنيم تا بسياري از اتفاقات شوم براي ايجاد نشود. خبر سوء استفاده از سيم كارت ها خبري است كه كم و بيش ديگر هر روز به گوش مان مي رسد و جز خبر ها يي است كه مردم هم به آن عادت كرده اند

در سال هاي اخير سيم كارت ها به عنوان يكي از ابزار هاي اصلي ارتباطي، جايگاه ويژه اي در بين مردم پيدا كردند و همين موضوع سبب گرديد تا كلاهبرداران و سودجويان نيز تلاش كنند تا با استفاده از هر روش نسبت به كسب درآمد از آنها اقدام نمايند. مثلا؛ به تازگي در استان آذربايجان شرقي فروشنده سيم كارت هاي جعلي كه قصد كلاهبرداري داشت را دستگير نمودند.

 

در همين راستا، سرهنگ محمودي، رئيس پليس فتا استان آذربايجان شرقي گفت:" برابر پايش و رصد شبانه روزي فضاي مجازي، كارشناسان پليس فتا با صفحه اي مواجه شدند كه در آن فردي با تبليغ خريد و فروش سيم كارت از كاربران فضاي مجازي دعوت به همكاري مي كرد. "

ايشان در ادامه افزودند: " با توجه به وظايف ذاتي پليس فتا در برخورد با مجرمان سايبري، كارشناسان اين پليس پس از دستورات لازم از مقام قضايي، بلافاصله رسيدگي به موضوع را به صورت ويژه در دستور كار قرار دادند."

 

رئيس پليس فتا استان آذربايجان شرقي بيان داشتند:" با انجام بررسي هاي فني، فردي كه اقدام به تبليغ خريد و فروش سيم كارت به هويت ديگران مي كرد، مورد شناسايي قرار گرفت و تيمي از افسران سايبري به محل شناسايي اعزام شدند و مجرم را در حين معامله سيم كارت دستگير كردند."

سرهنگ محمودي تصريح كردند: "پس از دستگيري متهم و انتقال وي به مقر پليس مشخص شد اين فرد چند سيم كارت به هويت پدر خود را نيز با مبلغ چندين برابر به ديگران به فروش رسانده بود كه با آگاهي و هوشياري كارشناسان پليس فتا بدون اين كه گستردگي جغرافيايي جرم اتفاق بيفتد، گرفتار قانون شد."

 

بر اساس بيانات سرهنگ محمودي متهم پس از دستگيري و ابراز ندامت و قبول اشتباهات، انگيزه خود از اين كار را كسب درآمد عنوان نمود كه پس از تكميل تحقيقات و تكميل پرونده جهت سير مراحل قضايي به دادسرا انتقال داده شد.  

شنيده شدن خبرهايي از اين دست از گوشه و كنار، مربوط به امروز و ديروز نبوده و همواره كساني هستند كه حتي با سوء استفاده از اطمينان و اعتماد نزديكترين كسان خود، تخلفاتي را با نام و هويت آنها مرتكب مي شوند كه در بعضي شرايط غير قابل جبران مي باشد. بنابراين قويا توصيه مي شود از سيم كارت خود مانند يكي از اموال با ارزش مراقبت نماييد و در صورتي كه بيش از يك سيم كارت داريد، به هيچ وجه آن را در اختيار ديگران قرار ندهيد.

 

 به همين خاطر بهتر است در اسرع وقت نسبت به استعلام سيم كارت اقدام نماييد و از تعداد سيم كارتي كه به نام شما مي باشد، آگاهي پيدا كنيد. زيرا بر اساس قانون سيم كارتي كه با اطلاعات هويتي شما ثبت گرديده، متعلق به شما بوده و شما مالك آن شناخته خواهيد شد و در صورت بروز هرگونه مشكل يا كلاهبرداري، تنها شخص شما بايد در مراجع قضايي حضور پيدا كرده و پاسخگو باشيد. پس اگر سيم كارتي داريد كه گم شده و يا از سرنوشت آن بي خبريد، بهتر است هر چه سريعتر نسبت به مسدود سازي آن اقدام نماييد.

 

علاوه بر اين توصيه مي گردد در زمان خريد سيم كارت نهايت دقت و توجه را به عمل آورده تا در دام كلاهبرداران و فروشندگان قلابي نيفتيد. به همين منظور مراجعه به مراكز رسمي خريد سيم كارت و فروش سيم كارت مانند رند باز كه از چندين سال سابقه درخشان و برجسته اي در زمينه خريد يا فروش سيم كارت برخوردارند، خيال شما را از بابت اصالت معامله راحت مي سازد. زيرا رند باز به عنوان يك مرجع قانوني قيمت گذاري سيم كارت مورد توجه خاص حرفه ايها و متخصصان خريد و فروش سيم كارت بوده و تنوع شماره هاي موجود در آن، به خريدار كمك مي كند تا با استعلام قيمت و مقايسه آنها، سيم كارت مورد علاقه خود را با نازلترين قيمت و بهترين شرايط خريداري نمايد.

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۳:۵۴ توسط:رضا موضوع:

مكالمات عربي مورد نياز در سفر به عراق براي خريد سيم كارت

ظلم بسيار چيز بدي است و بسياري از مردم در همه جا مي كوشند كه ظلم را از ريشه بسوزانند. درست مانند كاري كه امام حسين در سال 61 هجري قمري انجام داد و در مقابل ظلم يزيديان ايستاد و باعث اين شد كه در راهي كه اعتقاد داشت كشته شد . درست در اربعين امام حسين اولين زائر وارد كربلا شد و بعد از آن مردم عراق هر ساله به كربلا پاي پياده ميروند تا عشق و تاسف خود را به امام حسين نشان دهند. در اين  سالها بسياري از شيعيان  كه به اهل بيت و علي الخصوص امام حسين ارادت ويژه ايي دارند به عراق سفر مي كنند. دغدغه ارتباط  يكي از مهم ترين مسائلي است كه مردمي كه وارد خاك عراق مي شوند دارند براي انكه حجم ترافيك ارتباطات بين مردم زياد مي شود و همين مسئله باعث كندي در ارتباطات مي شود و يكي از اصلي ترين چالش كساني است كه وارد جاده عشق مي شوند.

در هنگام حضور در كشور عراق مسافران تنها به دو روشي كه در ادامه به آنها اشاره مي كنيم، مي توانند با دوستان و آشنايان خود در داخل كشور ارتباط برقرار كنند:

 

روش اول:  استفاده از شماره خود و فعال سازي سرويس رومينگ بين الملل

با توجه به اين كه در روزهاي اخير هر سه اپراتورهاي فعال در كشور ( همراه اول، ايرانسل و رايتل ) با ارائه بسته هاي اينترنتي و تخفيف در تعرفه هزينه هاي رومينگ تلاش نمودند تا زائران بتوانند به راحتي و با صرف هزينه ي كمتر از سيم كارت خود در اين سفر معنوي استفاده نمايند، پيشنهاد مي شود، اگر مشترك سيم كارت اعتباري همراه اول يا سيم كارت دائمي همراه اول، سيم كارت اعتباري ايرانسل يا سيم كارت دائمي ايرانسل و يا سيم كارت دائمي رايتل يا سيم كارت اعتباري رايتل هستيد، حتما پيش از سفر با فعال سازي سرويس رومينگ بين الملل و خريد بسته اينترنتي مطابق با نياز خود، در طول سفر از يك ارتباط آسان و مستمر لذت ببريد.

 

روش دوم: خريد سيم كارت عراقي

خريد سيم كارت كشور مقصد نيز به عنوان يكي از روش هاي مورد استفاده مسافران؛ مي تواند در برخي شرايط مانند اربعين بسيار هوشمندانه و كاربردي باشد، زيرا در روزهاي منتهي به اربعين كه تعداد مسافران در عراق بسيار زياد مي باشد، معمولا اخلال در شبكه و نداشتن آنتن براي سيم كارت هاي ايراني اجتناب ناپذير است. در چنين شرايطي مطمئن ترين راه ارتباطي، استفاده از سيم كارت هاي عراقي مي باشد.

 تعرفه خدمات سيم كارت هاي عراقي در اربعين 1401 به شرح ذيل مي باشد:

 

نام سيم كارت

هزينه پيام كوتاه

هزينه تماس با ايران

نحوه شارژ كردن

باقي مانده شارژ

ليست بسته هاي اينترنتي

مركز تماس

آسيا سل

150 دينار

280 دينار

كد شارژ * 133 *

# 133 *

# 299*

333

زين

150 دينار

270 دينار

كد شارژ * 101 *

# 100 *

# 321 *

107

كورك

150 دينار

260 دينار

كد شارژ * 221 *

# 211 *

# 250 *

411

 

پس اگر تمايل به خريد سيم كارت عراقي را داريد، قطعا دانستن چند جمله عربي هنگام خريد سيم كارت براي شما بسيار كمك كننده خواهد بود. به همين خاطر در اينجا ما به مكالمات پركاربرد عربي در هنگام خريد سيم كارت هاي عراقي ( زين، كورك تلكام و آسيا سل ) اشاره مي كنيم:

 

مكالمات مورد نياز عربي براي خريد سيم كارت ، شارژ و اينترنت

 

درخواست فارسي

ترجمه درخواست به عربي

درخواست به فارسي

ترجمه درخواست به عربي

سيم كارت مي خواهم، داريد؟

ارِيد شَريحَه عِدكُم؟

قيمت چنده؟

بيش اِلقِيمَه؟

دونه اي 15 هزار دينار؟

وحدَه خَمسطَعَش اَلف دينار

اشكال نداره، يه دونه زين بده؟

ميخالِف. اِطينِي واحِد زين

اين سيم كارت چقدر شارژ داره؟

هذا السيم كارت اِشگَد بي شَحِن؟

مي خوام سيم كارتم رو شارژ كنم؟

اَريد اَشحَن سيم كارتي؟

قيمت بسته هاي اينترنت چقدره؟

سِعِر باقات اَلنت اِشگَد؟

بي زحمت اينترنتشو برام فعال كنيد؟

ابلازَحمه فَعِل لِي الاينترنيت

براي فعال شدن اينترنت چقدر بايد شارژ كنم؟

اذا اَريد افعِل نت اشگد اشحن؟

اينترنت يك روزه/ يك هفته/ يك ماهه؟

اينترنيت يَومي/اسبوعي/شهري؟

سيم كارت و اينترنت فعال هستند؟

اِلشَريحَه و الاِنترنيت فعالات؟

ميشه بهم ياد بديد چطور ببينم چقدر از حجم اينترنت مونده؟

تگدَر اِتعَلِمني اِشلون اَشوف اِشگَد باقِي حَجِم الاِينترنيت؟

بله براتون روي كاغذ مي نويسم؟

اي مو مُشكِلَه اَكتُب لَك اِلوَرَقَه.

 

 

البته با توجه به مشكلات و بي نظمي هايي كه زائران در سال هاي پيش به علت تقاضاي بالا در هنگام خريد سيم كارت هاي عراقي با آنها روبرو بودند، از سوي دولت تمهيداتي در نظر گرفته شده كه بر اساس آن زائران مي توانند از كيوسك هاي ويژه اي كه در شهرهاي مرزي ايران قرار دارد، نسبت به خريد اين سيم كارت ها اقدام نموده و به محض ورود به عراق آنها را فعال سازند.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۷:۵۰ توسط:رضا موضوع:

باب اسفنجي، يكي از پرطرفدارترين آواي انتظار ايرانسلي ها

هميشه خاطرات كودكي براي ادم ها جذاب و شيرين است و هيچ گاه دلشان نمياد كه از ذهنشان پاك شود. هر از گاهي كودكي آنچنان شيرين است كه هيچ گاه دل ادم ها نمي خواهد بزرگ شود و دوست دارد كه در آن كودكي زندگي كند و لذت بي نهايتي از كودكي خود ببرد. اين روز ها اهنگ هاي پيشواز كه ديگر بسيار محبوب شده اند و جايگزين بوق هاي آزاردهنده شده اند اپراتور ها تصميمي گرفته اند كه مي تواند حال هواي كودكي شان را برگرداند و بسيار اين كار جذاب است. اين كار كه نخستين بار توسط شركت اپراتور ايرانسل انجام گرفت و بسيار مورد علاقه مردم واقع شد و توانست كه در بين مردم ماندگار شود و بسياري به راحتي اين آواهاي انتظار را جايگزين بوق هاي خود كردند و بسيار مورد توجه قرار گرفت.اين روز ها اپراتور ايرانسل دارد آواهاي بسيار محبوب را بر مشتركاني علاقه دارند فعال كنند ارسال مي كند

در حال حاضر آهنگ پيشواز ايرانسل در سبك هاي پاپ، سنتي و محلي با هزينه فعال سازي 1000 يا 1500 تومان به صورت يك ماهه و يا 4200 تومان به صورت هفتگي در دسترس كليه مشتركين اين اپراتور قرار دارد و آنها مي توانند با يك جستجوي ساده در ميان صدها آهنگ پيشواز، آواي مورد علاقه خود را پيدا كرده و نسبت به فعال سازي آن اقدام نمايند. هزينه خريد آواي انتظار براي مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل به صورتحساب افزوده خواهد شد و براي مشتركين سيم كارت اعتباري، اين هزينه از اعتبار آنها كسر خواهد شد.

 

در حال حاضر يكي از پرطرفدارترين آهنگ هاي پيشواز ايرانسل، آهنگ پيشواز باب اسفنجي است كه نام اثري از باب اسفنجي بوده و در دسته آهنگ هاي پاپ آواي انتظار ايرانسل قرار دارد.كد اين آواي انتظار 55110304 بوده و در صورتي كه بخواهيد اين صوت را بر روي خط خود فعال كنيد، بايد مبلغ 10،000 ريال بپردازيد كه بعد از فعال سازي اين آوا فقط 30 روز فعال خواهد بود و در صورت تمايل به تجديد، بايد نسبت به تمديد دوباره آن اقدام نماييد.

البته ايرانسل آهنگ هاي پيشواز كارتوني ديگري نيز دارد كه علاقمندان مي توانند با شماره گيري كد مورد نظر آوا، نسبت به فعال سازي آن اقدام نمايند.

 

نام آوا

كد آوا

نام آوا

كد آوا

زير دريا

331113

فوتباليست ها

551111

تارزان

331144

علاء الدين

221129

لوسين 1

221172

ميتي كومان

221180

دختري به نام نل

221189

نيك و نيكو

551126

تام و جري سري جديد

551229

رابين هود

551230

پت و مت

551231

ملوان زبل

551232

حنا

551233

گربه سگ

551234

چوبين

551235

فردي، مورچه سياه

551236

افسانه شجاعان

551237

دوقلوهاي افسانه اي

551238

شرلوك هلمز

551239

آن شرلي

441259

خونه مادر بزرگه

441260

ممول

441261

واتو واتو2

441262

جك هالبورن

551285

كاپيتان شرينگهام

551286

ماركوپولو

551287

ماركوپولو 2

551288

پپرو

551291

پلنگ صورتي 

221267

مدرسه موشها

221514

بابا لنگ دراز

4411540

گوسفند زبل

4412321

ميگ ميگ

441894

پسر شجاع

441899

اسكيپي

441895

لوك خوش شانس

441897

پرين

441898

رامكال

441900

پينوكيو

4411574

زورو تيتراژ پاياني

4412014

تن تن

4412323

مورچه و مورچه خوار

4412022

نمو، قطعه دوم

4412320

سيلاس

4412322

دور دنيا در 80 روز

4412313

گارفيلد

4412314

قصه هاي جزيره

4412315

دژ فضايي

4412312

هاچ زنبور عسل

221480

بامزي

221476

بالتازار

221475

بچه هاي كوه آلپ

221472

بچه هاي مدرسه والت

221473

باگز باني

221474

 

 

مشتركين سيم كارت دائمي و سيم كارت اعتباري ايرانسل مي توانند با استفاده از روش هاي ذيل نسبت به فعال سازي آهنگ پيشواز اقدام نمايند:

·        ارسال كد آهنگ به صورت پيامك به 7575

·        اپليكيشن پيشواز هوشمند ايرانسل

·        اپليكيشن ايرانسل من

·        استفاده از وب سايت rbt.***cell.ir

·        شماره گيري كد دستوري # 777 * ( ستاره 777 مربع )

 

براي غير فعال سازي سرويس پيشواز ايرانسل، كاربران بايد عبارت END را به سامانه پيامكي 7575 ارسال نمايند و منتظر دريافت پيغام غير فعال سازي آهنگ پيشواز ايرانسل و تاييد درخواست لغو باشند.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۲:۴۷ توسط:رضا موضوع:

چگونه در راهپيمايي اربعين هزينه هاي ارتباطي خود را مديريت كنيم؟

اين روزها سفر به خارج از ايران بسيار سخت و گران شده است و هنوز هم بسياري از كشور هاي جهان از محدوديت هاي كرونايي دست به طور كامل نكشيده اند. امسال بر خلاف دو سال گذشته دولت عراق اعلام كرده است كه به طور كامل مرز هايش بر روي كشور هاي مختلف باز براي زيارت حرم امامان و همين جور مراسم اربعين امام حسين.بسياري از مردم علاقه حضور در اين پياده روي را دارند و دوست دارند كه در اين پياده روي با شكوه حضور داشته باشند.اما يكي از دغدغه هايشان مهار مديريت مالي مي باشد. يكي از اين كار هايي كه خيلي به نفع كساني است كه در پياده روي حضور دارند اين است كه از رومينگ بين الملل خود سيم كارت هايشان استفاده كنند كه بسيار مناسب و ويژه است و اپراتور ها در تلاش هستند كه خدمات خوبي را در قالب رومينگ بين الملل به مردم بدهند.

يكي از اين هزينه هاي غير قابل اجتناب در هر سفر، هزينه هاي ارتباطي با دوستان و آشنايان مي باشد كه در صورت شناخت درست از تعرفه ها و انتخاب روش مناسب مي تواند رقمي هم عرض هزينه ارتباط داخلي را براي شما رقم بزند. براي همين اگر قصد سفر به كشور عراق و شركت در راهپيمايي اربعين را داريد، پيشنهاد ميشود حتما پيش از سفر از جزئيات بخش هاي مختلف هزينه هاي ارتباطي آگاهي پيدا كنيد تا بتوانيد با انتخاب ارزانترين روش، كمترين هزينه ممكن را براي برقراري ارتباط بپردازيد.

 

در حال حاضر زائران مي توانند براي برقراري ارتباط از دو روش زير استفاده نمايند:

1.     استفاده از شماره خود در كشور عراق با فعال سازي رومينگ بين الملل

2.     خريد سيم كارت عراقي

 

اگر انتخاب شما براي ارتباط با عزيزانتان، استفاده از سرويس رومينگ بين الملل است، براي كاهش هزينه ها به نكات زير توجه فرماييد:

·        از بسته ها و تعرفه هاي پيشنهادي اپراتورها كه قبلا در خبرها اعلام شده، آگاهي پيدا كنيد و با توجه به نياز و مدت زمان سفر خود ارزان ترين بسته را انتخاب نماييد.

·        هزينه تماس از ايران با زائران در عراق معادل تماس داخل شبكه همراه اول محاسبه مي گردد.

·        روشن نمودن گوشي هوشمند در حالت رومينگ در كشور عراق رايگان مي باشد، دريافت پيامك نيز هزينه اي براي شما به عنوان دريافت كننده پيام نخواهد داشت.

·        در حالت رومينگ بين الملل در صورت استفاده از سرويس هاي انتظار مكالمه ( Call Waiting )، انتقال مكالمه ( Call Forward ) و پيامگير صندوق صوتي ( VMS ) هزينه اضافي براي شما در نظر گرفته مي شود. بنابراين توصيه مي شود در صورت عدم نياز؛ حتما پيش از سفر اين سرويس ها را غير فعال كنيد.

 

·        با توجه به اين كه تماس هاي صوتي ورودي و خروجي براي شما هزينه خواهد داشت ( هزينه مكالمات بر اساس دقيقه بوده و از زمان شروع مكالمه محاسبه خواهد شد) به همين خاطر بهتر است در هنگام مكالمه به نكات زير توجه كنيد:

*     در حالت رومينگ، براي تماس هاي كمتر از 60 ثانيه، هزينه يك دقيقه كامل منظور مي گردد، به همين خاطر بعد از پايان مكالمه حتما با زدن كليد قطع، از خاتمه يافتن تماس اطمينان حاصل كنيد.

*     اگر ارتباط كامل برقرار نشد و در برقراري ارتباط اختلال وجود دارد، سريعا مكالمه را پايان دهيد و در آن لحظه از شماره گيري مجدد خودداري نماييد.

*     با توجه به اين كه برقراري تماس بين دو زائر ايراني در كشور عراق، براي هر دو طرف هزينه تماس خواهد داشت، سعي كنيد مكالمات خود تا جاي ممكن به صورت كوتاه و مختصر پايان دهيد. زيرا اگر شما تماس گيرنده هستيد، براي شما هزينه تماس خروجي در نظر گرفته مي شود؛ در غير اين صورت به عنوان پاسخ دهنده به تماس هزينه تماس دريافتي به عهده شما خواهد بود.

زائران توجه داشته باشند كه امكان استفاده از بسته هاي اينترنت داخلي در هنگام حضور در كشور عراق وجود نداشته و مشترك بايد پيش از ورود به كشور عراق سرويس رومينگ بين الملل خود را روشن نمايد. به محض روشن كردن اينترنت رومينگ، اينترنت مورد استفاده در اپليكيشن هاي تلفن همراه با هزينه رومينگ محاسبه مي گردد؛ بنابراين بهتر است حتما از غير فعال بودن اتصال خودكار و غير ضروري به اينترنت در اپليكيشن هاي خود اطمينان حاصل نماييد و براي مديريت بهتر هزينه ها، از بسته هاي اينترنت پيشنهادي اپراتورها استفاده نماييد و به نكات زير توجه كنيد:

 

·        در مكان هاي عمومي و هتل ها از اينترنت عمومي يا WiFi استفاده نماييد. بر اساس اعلام روابط عمومي ايرانسل در مناطق مرزي، كيوسك هاي ويژه اي براي اتصال رايگان به اينترنت براي همه زائران فراهم شده است.

·        استفاده از شبكه هاي اجتماعي تصويري و ويدئويي را حتي الامكان به هتل و مكان هايي كه اينترنت عمومي دارند، اختصاص دهيد. در صورت استفاده از اينترنت در اين مكان ها گزينه Mobile Data و Data Roaming را در تنظيمات گوشي غير فعال سازيد.

·        گوشي خود را در اختيار افراد ناشناس و غريبه قرار ندهيد؛ حتي بهتر است قبل از سفر براي سيم كارت خود PIN CODE تعريف نماييد تا در صورت سرقت يا مفقودي از سوء استفاده هاي احتمالي جلوگيري نماييد.

·        از قرار دادن گوشي در حالت Hotspot يا اشتراك اينترنت با سايرين خودداري نماييد، زيرا ممكن است هزينه هاي ناخواسته شما را به شدت افزايش دهد.

·        گزينه دانلود خودكار ويديو، عكس و فايل صوتي و به روز رساني برنامه ها و تنظيمات گوشي هوشمند را از حالت خودكار يا Auto خارج نماييد.

 

البته علاوه بر استفاده از بسته ها و طرح هاي پيشنهادي، زائران مي توانند با استفاده از" اپليكيشن ايران من" به صورت رايگان در قالب يك پيام موقعيت مكاني خود را به اطلاع تمامي شماره هاي داخل و خارج از ايران برسانند. اپليكيشن روبيكا نيز امكانات ويژه اي مانند برقراري تماس صوتي، ارسال پيام متني و صوتي و اشتراك گذاري موقعيت مكاني را براي زائران اربعين فراهم مي سازد. استفاده از اين اپليكيشن ها در شرايط مختلف، شما را از برقراري تماس با دوستان بي نياز مي سازد و در نهايت هزينه هاي ارتباطي شما را به ميزان قابل توجهي كاهش مي دهد.

 

در صورتي كه زائران قصد خريد سيم كارت هاي عراقي را داشته باشند، بهتر است به توصيه هاي زير توجه نمايند:

با توجه به اعلام اپراتورهاي عراقي، قيمت سيم كارت هاي عراقي تقريبا يكسان بوده و هزينه تعرفه هاي خدمات نيز تفاوت چنداني با هم ندارد، ولي مهم ترين نكته در خريد سيم كارت هاي عراقي، تخفيف 50 درصدي اپراتورها براي هزينه مكالمات درون شبكه مي باشد كه اين تخفيف ويژه مي تواند هزينه ارتباطي زائراني كه به صورت گروهي و يا كارواني مسافرت مي كنند را كاهش دهد. بنابراين اعضاي يك گروه، با خريد سيم كارت از يك اپراتور مي توانند از تخفيف مكالمات درون شبكه اي بهره برده و در طول سفر از يك ارتباط مستمر و پايدار لذت ببرند.

 

با توجه به اين كه از ماه ها قبل برنامه ريزيهاي زيادي از سوي اپراتورهاي ايراني و عراقي براي بالابردن سطح كيفي خدمات و كاهش هزينه هاي ارتباطي زائران صورت گرفته، به نظر مي رسد خدماتي كه در اين روزها ارائه مي گردد، از كيفيت نسبي و تعرفه حداقلي برخوردار مي باشد كه در صورت توجه زائران به نكات بيان شده مي تواند هزينه هاي ارتباطي را به كمترين مقدار ممكن برساند.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۲:۳۸ توسط:رضا موضوع:

كليه خدمات اپراتورهاي ايراني در ايام اربعين

بعد از دوسال كه كرونا آمده بود و مسافرت هاي برون مرزي بسيار سخت شده بود اما بعد از زدن واكسن اتفاقات به گونه ايي پيشرفت گه دولت عراق اجازه ورود زائران را به كشور خود داد. امسال پس از دو سال ايراني ها بار ديگر به كربلا مي روند تا در اربعين سيد و سالار شهيدان شركت كنند. در فرهنگ عراق استقبال از كساني كه به اربعين امام حسين ميروند بسيار مقدس هستند. اپراتور هاي سيم كارت امسال هم بعد از دوسال مي خواهند خدمات رساني ويژه ايي به كساني كنند كه دوست دارند در اين اين سفر مقدس و در اين راهپيمايي بسيار زيبا شركت كنند.اپراتور در تلاش هستند كه بتوانند با خدماتي كه به مردم مي دهند بتوانند كه آساني مردم در خاك عراق با كساني كه دوست دارند ارتباط برقرار كنند.اين طرح ها و بسته ها كه شامل بسته هاي ويژه تخفيف در مكالمه و برخورداري از اينترنت مي باشد، به شرح ذيل است:

 اپراتور همراه اول

به گزارش اداره كل ارتباطات سيار ايران، اپراتور همراه اول دو بسته رومينگ ويژه اربعين تحت عنوان "بسته نامحدود و بسته اقتصادي زائر " تدارك ديده كه به شرح ذيل مي باشد:

 

نام بسته

نوع بسته

هديه

حجم

 مگابايت

مدت اعتبار

قيمت

نامحدود

بسته ديتاي نامحدود

25 دقيقه مكالمه به همراه 250 عدد پيامك

نامحدود

7 روز

350.000 تومان

اقتصادي زائر

بسته ديتاي 150 مگابايت

10 دقيقه مكالمه به همراه 50 عدد پيامك

150

7 روز

100.000 تومان

 

 

زائران مي توانند در صورت تمايل با شماره گيري كد دستوري # 40 * 1 * ( ستاره 1 ستاره 40 مربع ) نسبت به خريد اين بسته كه تا 30 شهريور 1401 معتبر مي باشد، اقدام نمايند، البته امكان خريد اين بسته از ايران و هديه به مشترك حاضر در عراق نيز وجود دارد. زائران توجه داشته باشند كه امكان استفاده از بسته هاي اينترنت داخلي در هنگام حضور در كشور عراق وجود نداشته و مشترك بايد پيش از ورود به كشور عراق سرويس رومينگ بين الملل خود را با شماره گيري كد دستوري # 2910 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 2910 مربع ) و يا از طريق مراجعه به اپليكيشن همراه من فعال سازد.

 

علاوه بر ارائه بسته هاي ويژه و تعرفه هاي تخفيفي بين الملل، از روز شنبه 19 شهريور 1401 اپراتور همراه اول تيم هاي عملياتي خود را در شهرهاي نزديك به پايانه مرزي تا اتمام سفرهاي اربعين مستقر نموده تا ضمن رصد 24 ساعته در 7 شبانه روز هفته كيفيت شبكه را مورد پايش قرار داده و در قالب گروه هاي ويژه كنترل مناطق مرزي از ارائه خدمات حداكثري اطمينان كامل حاصل نمايند.به همين خاطر كارشناسان همراه اول در گذرگاه هاي چذابه، شلمچه، مهران و خسروي با برپايي موكب و نيز به صورت سيار به ارائه انواع خدمات مورد نياز مشتركين مي پردازند. علاوه بر اين، همراه اول با تدارك 29 سايت اضطراي فول تكنولوژي  ( نسل دوم تا چهارم ارتباطي) در كنار 52 سايت موجود در پنج نقطه مرزي، حداكثر ظرفيت ارائه خدمات نسل هاي نوين را براي زائران فراهم نموده است.

 

هم چنين كارشناسان همراه اول در 12 نقطه در شهرهاي نجف، كربلا و جاده هاي بين اين دو شهر مستقر شده و به ارائه خدمات به مشتركين مشغولند. شايان ذكر است كه اين اپراتور در حال آماده سازي تجهيزات جهت ارائه اينترنت به صورت واي فاي نيز مي باشد.

البته خدمات همراه اول به موارد ذكر شده خلاصه نشده و اين اپراتور به پاس قدرداني از از مهمان نوازي شهرهاي مرزي مهران، خسروي و روستاهاي اطراف دو استان كرمانشاه و ايلام، يك بسته اينترنت يك گيگابايتي 7 روزه به آنها هديه داده كه به صورت رايگان از سوي همراه اول براي آنها فعال شده است.

 

 

اپراتور ايرانسل

اپراتور ايرانسل نيز به عنوان اولين اپراتور ديجيتال در كشور، با هدف تسهيل ارتباطات و دسترسي راحت تر زائران پيش از اين  اعلام نموده بود كه دو بسته اينترنت تخفيفي اين اپراتور در اختيار زائران قراردارد كه بنا به گزارش روابط عمومي اين اپراتور، روز شنبه 19 شهريور ماه 1401 بسته هاي جديد ديگر ويژه رومينگ معرفي شد. بنابراين كليه بسته هاي ويژه اربعين ايرانسل به شرح ذيل مي باشد:

 

نوع بسته

حجم بسته

قيمت

مدت زمان اعتبار

اينترنت بين الملل

75 مگابايت ( جديد )

36.000 تومان

هفت روز

150 مگابايت ( جديد )

66.000 تومان

هفت روز

300 مگابايت ( جديد )

96.000 تومان

هفت روز

600 مگابايت

130.000 تومان

هفت روز

1024 مگابايت ( يك گيگابايت)

200.000 تومان

هفت روز

تركيبي

150 مگابايت اينترنت به همراه 10 دقيقه مكالمه و 50 پيامك

( جديد )

100.000 تومان

هفت روز

سه گيگابايت اينترنت به همراه 25 دقيقه مكالمه و 250 پيامك

( جديد )

350.000 تومان

هفت روز

 

 

مشتركين ايرانسل مي توانند با شماره گيري كد دستوري # 4 * 1111 * ( ستاره 1111 ستاره 4 مربع ) و يا از طريق مراجعه به" سوپر اپليكيشن ايرانسل من" نسبت به فعال سازي بسته هاي اينترنت رومينگ اقدام نمايند.

علاوه بر اين، از سوي اين اپراتور اپليكيشن " ايران من" در اختيار زائران اربعين قرار دارد كه خدمات رايگاني مانند اعلام موقعيت در كشور عراق، دريافت QR كد ويژه زائران و خودروها، دسترسي به سامانه جامع زيارت ائمه معصومين و ... را در اختيار شركت كنندگان در راهپيمايي اربعين قرار مي دهد.

 

اين اپليكيشن كه براي تقويت زير ساخت هاي معاونت فناوري اطلاعات و ارتباطات وزارت كشور از آذر ماه 1400 توسعه داده شده، اكنون آماده ارائه خدماتي مانند اطلاع از پايانه هاي هلال احمر، اطلاع از پايانه هاي مسافربري، ثبت نام موكب، آگاهي از آخرين اطلاع رساني هاي ستاد اربعين و آموزش نكات لازم براي پياده روي امن و سلامت در ايام اربعين است. هم چنين زائران مي توانند از طريق اين اپليكيشن به سامانه هاي جامع زيارتي ويژه اربعين مانند سامانه زائر الحسين ( سامانه واحد زيارت ائمه معصومين ) براي دريافت زائر كارت و باركد دوبعدي خودروهاي عمومي، سامانه سماح ( ثبت نام متقاضيان اربعين حسيني 1401) دسترسي پيدا كنند.

 

البته مهم ترين بخش از امكانات اپليكيشن ايران من، اعلام موقعيت مكاني در قالب پيام كوتاه و به صورت رايگان مي باشد كه اين امكان را به زائران مي دهد تا موقعيت مكاني خود را براي تمام شماره هاي داخل و خارج از ايران در قالب پيامي به صورت رايگان ارسال نمايند كه ارسال اين پيام به دسترسي به اينترنت با استفاده از سيم كارت كشور ميزبان احتياج ندارد.

پنجره خدمات هوشمند دولتي ايران من از طريق وب سايت my***.gov.ir و اپليكيشني به همين نام در فروشگاه هاي ايراني اپليكيشن، قابل نصب و استفاده مي باشد. اين اپليكيشن كه بر يكپارچه سازي خدمات مبتني بر سبك زندگي شهري و روستايي در حوزه هاي سلامت، اشتغال، جامعه، سفر و ... متمركز است از قسمت هاي ديگري مانند ميز خدمات، شهرداري من، اصناف، صداي من، روستاي من و سلامت من نيز برخوردار است.

 

 

اپراتور رايتل

خدمات اپراتور رايتل در ايام اربعين به عنوان سومين اپراتور فعال در كشور به شرح ذيل مي باشد:

 

حجم بسته

مدت اعتبار

قيمت

اپراتور مقصد

50 مگابايت

10 روز

190.000 ريال

Korek

150 مگابايت

10 روز

550.000 ريال

Korek

500 مگابايت

10 روز

1.750.000 ريال

Korek

1 گيگابايت

10 روز

3.580.000 ريال

Korek

 

 

اپليكيشن روبيكا

علاوه بر خدمات بيان شده، مشتركين سيم كارت همراه اول و سيم كارت ايرانسل نيز مي توانند با نصب نسخه جديد يا بروزرساني اپليكيشن روبيكا، وارد بخش پيام رسان اپليكيشن روبيكا شده و از خدمات خاص آن بهره مند گردند. كاربران روبيكا مي توانند به صورت مستقيم با خطوط ثابت يا همراه ايراني، تماس صوتي رايگان برقرار نمايند، بدون اين كه لازم باشد شخص دريافت كننده تماس، روبيكا را بر روي گوشي هوشمند خود نصب داشته باشد.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۶:۵۷ توسط:رضا موضوع: