رندباز رندباز .

رندباز

سهم واردات برندها در بازار موبايل ايران در سال 1400

اين روز ها كه گوشي هوشمند جز وسايل مورد نياز مردم است و باعث اين ميشه كه مردم از همديگر ارتباط برقرار كند.گوشي هاي هوشمند كه اين روز ها بسيار در زندگي مردم تاثير گذار است و باعث اين شده است كه مردم از همه جا با خبر شوند و باعث اين مي شوند كه اطلاعات مردم بالا برود. اين روز ها كه هر برند گوشي در تلاش است كه شگفتي خلق كند تا مردم از اين برند خريداري كنند تا بتواند سود بيشتري  مي شود.در ايران هم مردم سعي مي كنند كه از برند هاي گوشي هوشمند خريداري كنند تا از مردم جهان عقب نمانند.اين روز ها كه مردم بيشتر دارند از گوشي ها هم به عنوان كنسول بازي استفاده مي كنند و بيشتر شان هم از گوشي براي پيام دادن استفاده مي كند. همه برند هاي موبايل در تلاش هستند كه از يكديگر عقب نمانند تا بازاري را از دست ندهند و موفقيت هاي قبلي شان را ادامه دهند در بازار هايي كه دارند

همين امر زندگي بشر را به سمت و سوي جديدي سوق داد و تاثير تكنولوژي را به ميزان قابل توجهي افزايش داد. افراد براي حفظ فاصله اجتماعي مجبور بودند حتي كوچكترين خريدها و ارتباطات را در فضاي مجازي انجام دهند كه نه تنها به يكباره مصرف اينترنت را بسيار افزايش داد بلكه باعث رونق بخشيدن به بازار خريد و فروش گوشي هاي هوشمند در جهان نيز گرديد.

بازار موبايل ايران در سالي كه گذشت، همانند سال قبل از رونق خوبي برخوردار بود و بنا به گفته سخنگوي انجمن واردكنندگان تلفن همراه، واردات گوشي هوشمند در سال 1400 ( بازه زماني 1 اسفند ماه 1399 تا 1 اسفند ماه 1400 ) مجموعا 18.3 ميليون دستگاه بود كه از اين تعداد حدود 18 ميليون و 280 هزار دستگاه وارد شبكه ارتباطي كشور گرديده است. البته برخلاف سال هاي گذشته كه بيشترين ميزان واردات و مصرف مربوط به ماه هاي پاياني سال بود، در سال 1400 واردات تلفن همراه در خرداد ماه با حدود 2 ميليون دستگاه بيشترين ميزان خود را داشته كه از اين ميزان، تعداد يك ميليون و 800 هزار دستگاه وارد شبكه ارتباطي كشور شد.

بر اساس اعلام محمدرضا عاليان، سخنگوي انجمن واردكنندگان تلفن همراه، گوشي هاي هوشمند سامسونگ با در اختيار داشتن سهم  48 درصدي از سهم بازار برندهاي تلفن همراه كشور در رتبه نخست، برند شيائومي با 28 درصد در رتبه دوم، نوكيا با 12 درصد در جايگاه سوم، اپل با 6 درصد در جايگاه چهارم و هواوي با كسب يك درصد از سهم بازار كشور در رتبه پنجم رده بندي قرار مي گيرند.

 

جدول رده بندي سهم برندها در بازار موبايل ايران در بازه زماني 1 اسفند 99 تا 1 اسفند 1400

 

رتبه

نام برند

تعداد دستگاه

درصد سهم بازار

ارزش به دلار

1

سامسونگ

8،710،000

48

1،878،000،000

2

شيائومي

5،210،000

28

1،106،000،000

3

نوكيا

2،250،000

12

54،000،000

4

اپل

1،030،000

6

1،350،000،000

5

هواوي

230،000

1

7،000،000

 

با اندكي تامل در جدول فوق، مي توان مشاهده كرد كه با وجود آن كه برند نوكيا سهم بيشتري از بازار داخلي كشور را نصيب خود كرده است، اما از نظر ارزشي رتبه بالايي ندارد. زيرا گوشي هاي هوشمند وارداتي اين برند قيمت پاييني داشته و اغلب از نوع فيچر فون ( تلفن هاي دكمه اي) مي باشند.

يكي ديگر از نكات تامل برانگيز جدول، جايگاه اپل در بازار داخلي كشور مي باشد كه رتبه چهارم براي اين برند پرطرفدار جهاني كمي عجيب است. با توجه به اين كه برند اپل همواره بيشترين سهم فروش در بازارهاي جهاني را داشته و گوشي هاي هوشمند و باكيفيت آيفون در ايران نيز بسيار محبوب و پرطرفدار هستند، به نظر مي رسد شرايط اقتصادي حاكم بر ايران، گران بودن گوشي هاي آيفون و دسترسي سخت براي خريد، تاثير بسيار زيادي بر سهم اين برند در بازار ايران داشته است، هرچند كه ارزش ريالي همين ميزان از واردات نيز رقم قابل توجهي مي باشد.

در ادامه سخنگوي انجمن واردكنندگان تلفن همراه، بيان داشتند كه از بين مدل هاي وارد شده در سال 1400، گوشي هوشمند سامسونگ A12 با تعداد 2 ميليون و 141 هزار و 700 دستگاه ( به ارزش 349 ميليون دلار)  پر فروش ترين و پر مصرف ترين دستگاه موجود در بازار بود و پس از آن؛ شيائومي مدل POCO X3 PRO با تعداد يك ميليون و 13 هزار دستگاه( به ارزش 262 ميليون دلار) در جايگاه دوم و نوكيا 105 با بيش از يك ميليون دستگاه (به ارزش 14 ميليون دلار) در رتبه سوم پرتقاضاترين هاي بازار ايران قرار دارند.

جايگاه چهارم و پنجم جدول پرفروش هاي بازار موبايل ايران بار ديگر به برند سامسونگ تعلق دارد و به ترتيب به مدل هاي سامسونگ A21S با 177 هزارو چهارصد دستگاه ( به ارزش 102 ميليون و 900 هزار دلار) و مدل سامسونگ A32 با تعداد 652 هزار و 500 دستگاه ( ارزش 157 ميليون و 900 هزار دلار) اختصاص مي يابد.

در بين گوشي هاي شركت اپل نيز آيفون 12 پرومكس با تعداد 253 هزار و 600  هزار دستگاه ( به ارزش 350 ميليون و 300 هزار دلار) رتبه نخست پرفروش هاي بازار ايران را به خود اختصاص داده است. البته بيشترين گوشي مسافي وارد شده به كشور نيز متعلق به آيفون مي باشد و ماهانه حدود 6 هزار دستگاه آيفون به صورت واردات مسافري وارد كشور مي شود.

به نظر مي رسد شرايط اقتصادي حاكم بر جامعه، افزايش نرخ گمركي و قوانين مربوط به واردات تاثير بسيار زيادي بر قيمت گوشي هاي هوشمند در كشور داشته و اين روند صعودي باعث شده تا مردم به سمت خريد گوشي هاي هوشمند با كيفيت و مقرون به صرفه بروند كه رده بندي اعلام شده از سوي انجمن وارد كنندگان گواه اين مدعاست. فهرست اعلامي اين سازمان از پرتقاضاترين هاي بازار موبايل ايران نشان مي دهد گوشي هاي اقتصادي و ميان رده در كشور از اقبال بيشتري نسبت به گوشي هاي پرچمدار و مطرح جهاني برخوردار بوده و گوشي هاي گران و پرچمدار مانند آيفون بيشتر به صورت مسافري وارد كشور مي شوند.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۲:۵۶ توسط:رضا موضوع:

هديه اپراتورها در ماه ميهماني خدا

اين روز ها كه ماه رمضان آمده است و ماه مهماني خدا است همه مردم در تكاپوي ماه رمضان و خدمت به مرد هستند. اين روز ها كه مردم اكثرشون روزه ميگيرند و به عبادت مي پردازند .هر سال در اين ماه اپراتور هاي سيم كارت به مشتركانشان عيدي ميدهند و باعث خوشحالي مردم مي شوند . در اين سالها كه همه مردم در اين ماه به فكر عبادت بودند و هميشه سعي كرده اند كه در اين ماه به خدا نزديك تر شوند.براي همين اپراتور هاي سيم كارت هميشه در اين ماه با مردم همراه بوده و بيشتر اعتبار ش را به بعد از افطار داده است . در اين سالها هميشه اپراتور ها سعي كرده اند در اين ماه به مردم خدمت كنند . مردم هميشه در اين ماه سعي كردند كه با بهترين استفاده از سيم كارت شان بتوانند كه بيشترين كاركرد را از  سيم كارت خود داشته باشند و از اين ماه هم به نحوه عالي استفاده كنند

طرح ويژه رمضان همراه اول

 

امسال نيز با آغاز ماه ميهماني خدا، اپراتور همراه اول هديه ويژه اي براي مشتركين سيم كارت هاي خود در نظر گرفته است كه همراه اولي ها مي توانند با فعال سازي آن، از شرايط خاص و منحصر بفرد اين طرح بهره مند گردند.

در طرح ويژه" رمضان 1401 همراه اول "، كليه مشتركين سيم كارت دائمي همراه اول و سيم كارت اعتباري همراه اول فرصت فعال سازي اين طرح را از آغاز اين ماه يعني از تاريخ 14 فروردين 1401 تا  پايان ماه رمضان يعني 13 ارديبهشت 1401، دارند.

امكان فعال سازي طرح مكالمه نامحدود رمضان با 5 شماره همراه اولي، تنها با پرداخت 4900 تومان در بازه زماني مشخص شده براي كليه مشتركين وجود خواهد داشت و مشتركين مي توانند با شماره گيري كد دستوري  # 43 * 10*   نسبت به اين امر اقدام نمايند.

بنابراين مشتركين لازم است؛ ابتدا كد دستوري  # 43 * 10 *  را شماره گيري نموده و پس از تائيد ثبت نام، 5 شماره همراه اولي مد نظر خود را وارد نمايند. در صورت نياز به استعلام نيز، مشترك مي تواند با شماره گيري همين كد و انتخاب منوي استعلام، ليست شماره هاي وارد شده را مشاهده نمايد.

 

شرايط و قوانين طرح ويژه رمضان 1401 همراه اول:

* محدوديتي در شيوه ثبت شماره وجود نداشته و مشترك مي تواند هر 5 شماره را از لحظه ورود ثبت نمايد و يا اين كه در صورت تمايل شماره هاي دلخواه را به مرور زمان وارد كند.

* امكان تغيير شماره بعد از وارد كردن به ليست وجود ندارد.

* در صورت تمايل مشترك مي تواند كمتر از 5 شماره در ليست ثبت كند.

* در صورتي كه هر كدام از شماره ها، با مواردي مانند تعليق، قطع دو طرفه، غير فعال و تخليه مواجه باشد، امكان اضافه شدن به ليست را نخواهند داشت و پيام نرمال نبودن خط مورد نظر براي مشترك ارسال مي شود تا بتواند آن را با شماره ديگري جايگزين كند.

* اين طرح فقط شامل مكالمات با خطوط همراه اول بوده و در حالت رومينگ غير قابل استفاده است.

* امكان فعال سازي اين طرح با ساير طرح هاي مربوط به مكالمه وجود دارد.

* بعد از مهلت فعال سازي طرح ( 14/ 01/1401 تا 13/ 02/ 1401 ) تمامي مكالمات با تعرفه عادي محاسبه مي گردد.

علاوه بر اين بر اساس اعلام روابط عمومي همراه اول، پس از اتمام اين ماه پر فضيلت از بين كساني كه در اين طرح شركت نموده اند، قرعه كشي شده و به 30 نفر از شركت كننده ها، جايزه 10 ميليون توماني كمك هزينه خريد گوشي هوشمند؛ اهدا مي گردد.

 

طرح رمضان اپراتور ايرانسل

 

اپراتور ايرانسل نيز به عنوان اولين و بزرگترين اپراتور ديجيتال در كشور، با حلول اين ماه پر خير و بركت هداياي ويژه اي براي مشتركين خود در نظر گرفته است. به نقل از روابط عمومي اين اپراتور، هداياي ويژه اين ماه تحت عنوان بسته مكالمه رايگان و بسته اينترنت هديه در قالب كمپين تماس به وقت رمضان براي مشتركين سيم كارت اعتباري ايرانسل و سيم كارت دائمي ايرانسل در نظر گرفته شده ست.

بسته مكالمه هديه 40+4  ايرانسل كه در طول ماه مبارك رمضان براي مشتركين در نظر گرفته شده از پيشنهاد هاي ويژه اين اپراتور است كه با فعال سازي اين بسته، پس از 4 دقيقه مكالمه درون شبكه ( ايرانسلي) 40 دقيقه بعدي مكالمه، رايگان در نظر گرفته خواهد شد.

اين بسته هديه با شماره گيري كد دستوري   # 2 * 1 * 4444 *  در طول ماه رمضان يعني از 14 فروردين 1401 تا 11 ارديبهشت 1401 فعال مي شود. البته مشتركين ايرانسل مي توانند از طريق اپليكيشن كاربردي " ايرانسل من " نيز اين بسته را فعال سازند.

علاوه بر اين بسته مكالمه سحرگاهي ايرانسل، مختص تمامي سحرگاه هاي ماه مبارك رمضان، از ساعت 4 تا 6  بامداد است كه در اين بازه تمامي بسته هاي مكالمه ساعتي ايرانسل براي مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري ايرانسل رايگان خواهد بود. اين بسته كه  فقط مخصوص مكالمات درون شبكه اي است با شماره گيري كد دستوري # 1 * 1 * 4444 *  و يا از طريق اپليكيشن ايرانسل من فعال خواهد شد. 

اپراتور ايرانسل براي شب هاي قدر نيز يك بسته هديه 2 گيگا بايتي اينترنت داخلي در نظر گرفته است كه مشتركين دائمي و اعتباري ايرانسل مي توانند از تاريخ 11 تا 15 ارديبهشت با شماره گيري كد دستوري  # 5 *  و يا از طريق اپليكيشن ايرانسل من نسبت به فعال سازي آن اقدام نمايند. البته اعتبار اين بسته تا پايان همان روز بوده و هر مشترك ايرانسلي در اين بازه زماني فقط يك بار مي تواند از  فرصت دريافت اين هديه استفاده نمايد. 

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۳:۱۶ توسط:رضا موضوع:

تاپ ترين شماره هاي رند در بازار

اين روزها كه دنيا به سرعت نور پيشرفت مي كند و همه مردم بايد هميشه به روز باشند . در اين چند وقت اخير كه تكنولوژي پيشرفت بسزايي كرده است و شركت هاي مختلفي آمده اند و هر روز يك وسيله تكنولوژي را معرفي ميكنند سخت است كه آدم ها نتوانند آن را بخرند . در اين چند سال هم ايران در زمينه هاي مختلفي پيشرفت كرده است كه براي مردم ايران بسيار خشنود بوده است . يكي از پيشرفت هاي در زمينه هاي سيم كارت و آوردن نسل 5 اينترنت به كشور بوده است . در اين سال ها يكي از دغدغه هاي شيرين اپراتور هاي گوشي و فروشندگان سيم كارت اين بوده است كه بتوانند خط هاي رند و هم رديف را بفروشند  تا بتوانند جايگزيني بهتري در نوع رند بودن داشته باشند. در اين چند سال كه خط هاي رند به شكل هاي مختلفي آمده است و بعضي از مردم اين خط ها را در اختيار دارند

شايد به جرات بتوان ادعا كرد كه امروزه كسي پيدا نمي شود كه از تلفن هاي همراه براي برقراري ارتباط و دسترسي آسان تر به امكانات زندگي استفاده نكرده باشد، حتي اين روزها داشتن بيش از يك خط تلفن نيز پذيرفته شده و نرمال بوده و بيشتر افراد با جداسازي شماره هاي كاري و شخصي تلاش مي كنند تا در استفاده از اين تكنولوژي مرز و فضاي جداگانه اي براي خود ايجاد كنند.

بنابراين به خاطر سپردن اين حجم از شماره ها تقريبا كار غير ممكني بوده و به طور حتم حافظه هيچ كس حتي آنهايي كه حضور ذهن بالايي دارند، نمي تواند همه شماره هاي مورد نياز را به ياد داشته باشد. در اين شرايط شماره هاي رند، همان اكسيري است كه به راحتي در حافظه مانده و با يك بار شماره گيري به خاطر سپرده مي شوند. علاوه بر اين شماره هاي رند از آن جهت كه بيانگر سطح اجتماعي و رفاه اقتصادي مالكان خود مي باشند، مورد استقبال افراد مشهور، سرمايه دار و سياستمداران قرار گرفته و آنها حاضرند رقم هاي نجومي براي خريد اين شماره هاي لوكس بپردازند. به همين خاطر اين شماره هاي پرطرفدار در بازار خريد و فروش از قيمت بسيار بالا و حتي در بعضي موارد ميلياردي برخوردار بوده و هر كسي توان خريد آنها را نخواهد داشت.

البته همه شماره هاي رند با چنين رقم هاي نجومي خريد و فروش نشده و اين عدد بسته به نوع اپراتور، رند بودن شماره و يا تكرار يك عدد و آيتم هاي ديگر متغير مي باشد. ولي به طور كلي رابطه مستقيمي بين تكرار يك عدد و قيمت بالاي شماره وجود دارد. در حال حاضر از بين شماره هاي مربوط به اپراتورها، شماره هاي سيم كارت هاي دائمي اپراتور همراه اول از همه گران تر بوده و از بين پيش شماره هاي اين اپراتور، پيش شماره 912 از قيمت بيشتري برخوردار است كه كد يك اين اپراتور گران ترين شماره موجود در بازار مي باشد.

ولي نوسان قيمت در بازار شماره هاي رند، علاوه بر اين آيتم ها به تكرار يك عدد نيز بستگي دارد. در اينجا به گران ترين شماره هاي رند موجود در بازار خريد و فروش سيم كارت اشاره مي كنيم:

 

شماره رند 7 رقم يكسان:

شماره رند 7 رقم يكسان خطوطي هستند كه همه ارقام آنها بعد از پيش شماره يكسان است . مانند 9999999 ** 09

 

شماره رند شش رقم يكي از اول و يا آخر:

شماره رند شش رقم يكي از اول و يا آخر خطوطي هستند كه بعد از پيش شماره و يا از انتها 6 رقم يكسان در آنها تكرار شده باشد. مانند شماره : 555555 **09

 

شماره رند ميليوني:

شماره رند ميليوني خطوطي هستند كه مي توان آنها را به صورت يكجا به عنوان يك رقم ميليوني قرائت كرد. مانند شماره : 9000000**09

 

شماره رند ده هزاري از اول و آخر:

شماره رند ده هزاري از اول و آخر خطوطي هستند كه در انتهاي آنها عدد 10000، 20000 و ... ( مضربي از ده هزار) آمده باشد و يا شماره تركيبي از اين مضارب با اعداد ديگر بوده و روان و سليس بودن شماره در تلفظ حفظ شود. مانند شماره : 5500 ****09

 

شماره رند 3 جفت از اول و آخر:

شماره رند 3 جفت از اول و آخر خطوطي هستند كه 6 رقم آخر يا اعداد اول آنها پس از پيش شماره به صورت زوج تكراري باشد.

 مانند شماره : 18 18 18 ** 09 

 

شماره رند متشكل از دو رقم

شماره رند متشكل از دو رقم خطوطي هستند كه همه 7 رقم آنها به غير از پيش شماره ، تنها از دو رقم تشكيل شده است.

مانند شماره : 992 222 9 *09

 

شماره رند 5 رقم يكي از اول و آخر:

شماره رند 5 رقم يكي از اول و آخر خطوطي هستند كه در ابتدا يا انتهاي شماره 5 رقم يكسان تكرار مي شود. مانند شماره : 66666 ** ** 09

 

شماره رند صد صدي :

شماره رند صد صدي خطوطي هستند كه 6 رقم ابتدايي و يا انتهايي آنها به صورت صد تايي افزايش و يا كاهش پيدا كند.

مانند شماره : 300 100 ** 09

 

شماره رند گفتاري:

شماره رند گفتاري خطوطي هستند كه 6 رقم ابتدايي آنها پس از پيش شماره و يا 6 رقم آخر آنها پس از كد به صورت 2 جفت، 3 رقمي يكسان باشد. مانند شماره  522 522***09

 

شماره رند هزاري از اول يا آخر:

شماره رند هزاري از اول يا آخر خطوطي هستند كه در ابتدا يا انتهاي آنها عدد 1000،2000 و .... ( مضربي از هزار) يا تركيبي از آنها با اعداد ديگر به نحوي كه بسيار روان و سليس تلفظ شود، قرار مي گيرند. مانند شماره  *** 2500 **09

 

البته به غير از طبقه بندي ذكر شده، طبقه بندي هاي ديگري هم وجود دارد كه از نظر ريالي نسبت به اين موارد ذكر شده، از ارزش و اعتبار كمتري برخوردار هستند؛ ولي از آنجا كه شماره رند محسوب مي شوند، پرطرفدار و محبوبند : مانند رند آينه اي، پله اي از وسط، از اول و يا آخر و...

با توجه به آن كه مسائل زيادي در رند بودن شماره تاثير گذار است و تعيين رند بودن شماره به صورت حرفه اي كار هر كسي نيست، پيشنهاد مي شود از موتور جستجوي پيشرفته و اختصاصي رند باز استفاده كنيد كه مي تواند به صورت اختصاصي به شما در تعيين ميزان رندي شماره كمك مي كند. بنابراين متقاضيان لازم است ابتدا وارد سامانه رند باز به آدرس https://www.rondbaz.com شده و در صفحه اصلي در بخش جستجوي پيشرفته، با وارد كردن شماره از نوع رندي آن مطلع شوند.

البته در اين سايت امكانات ويژه و تخصصي در زمينه خريد يا فروش سيم كارت نيز وجود داشته كه در صورت تمايل مي توانيد از آن بهره مند گرديد. از آنجا كه رند باز به صورت كاملا تخصصي و حرفه اي در اين زمينه فعاليت مي كند، اعتماد به آن نه تنها روند خريد و فروش سيم كارت را برايتان تسريع مي بخشد بلكه به علت برخورداري از بيشترين و بروز ترين امكانات، منصفانه ترين و بهترين قيمت ها را به شما پيشنهاد خواهد داد.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۸:۵۰ توسط:رضا موضوع:

نحوه انتقال اعتبار از سيم كارت به سيم كارت

اين روز ها كه تكنولوژي دارد به سرعت نور تلاش مي كند و بسيار مهم شده است گوشي همراه باعث بالا بردن سطح گوشي همراه شده است . در اين چند سال هميشه گوشي همراه  بسيار عضو مهمي بوده است و هميشه در تلاش بوده اند كه گوشي هاي بسيار بالا بيايد و در همه زمينه بهترين گوشي ها باشد. در اين مدت اپراتور هاي سيم كارت هم براي راحتي مردم كار ها و اقدامات بسيار خوبي انجام داده اند . در اين مدت كه كرونا بود اپراتور هاي سيم كارت با دادن امكانات بسيار خوب به مشتركانش باعث ماندن بيش تر افراد در خانه هايشان بمانند. اما همچنان يكي از مشكلاتي كه هنوز وجود دارد اين است كه اگر اينترنتمان تمام شود يا شارزمان در جايي كه قرارداداريم تمام شود نمي توانيم براي سيم كارت اعتباري خودمان اعتبار بگيريم كه بسيار آزار دهنده و ناراحت كننده است . اپراتور ها همچنان در حال كار هستند تا بتوانند كه اين مشكل را هر چه زودتر حل كنند

به همين خاطر اپراتورهاي فعال در كشور با ايجاد امكان انتقال شارژ از سيم كارتي به سيم كارت ديگر تلاش نمودند تا اين فرايند را آسان تر نموده و فرصتي ايجاد كنند تا مشتركين علاوه بر روش هاي مرسوم تهيه شارژ، از طريق ساير خطوط نيز بتوانند در زماني كوتاه شارژ تهيه كنند.

اين امكان كه عملا از سوي همه اپراتورها براي كليه مشتركين سيم كارت هاي اعتباري همراه اول، ايرانسل و رايتل وجود دارد، فرصتي است فوق العاده كه امكان شارژ مجدد بين دو سيم كارت اعتباري يا از دائمي به اعتباري را به وجود آورده است. مبلغ منتقل شده در اين سرويس نيز در پايان دوره بر روي قبض مشترك دائمي لحاظ و يا در لحظه انتقال از حساب مشترك اعتباري انتقال دهنده كسر مي گردد.

بنابراين مشتركين اعتباري اپراتورهاي فعال در كشور مي توانند در صورت اتمام اعتبار خود، از ديگر مشتركين شارژ دريافت كرده و اعتبار سيم كارت خود را تمديد نمايند. البته نحوه فعال سازي و شرايط اين سرويس براي اپراتورهاي مختلف متفاوت بوده و لازم است مشتركين هر اپراتور بر اساس دستورالعمل مخصوص به خود عمل كنند.

 

اپراتور همراه اول

مشتركين اعتباري اپراتور همراه اول كه تمايل دارند از شيوه انتقال اعتبار بين دو سيم كارت استفاده نمايند بايد به نكات زير توجه نمايند:

امكان انتقال شارژ از سيم كارت هاي اعتباري به اعتباري و دائمي به اعتباري امكان پذير است.

مقدار اعتبار انتقال داده شده بايد ضريبي از 10،000 ريال و بين 10،000 تا 100،00 ريال باشد.

سقف انتقال از سيم كارت دائمي همراه اول به اعتباري در هر ماه 500،000 ريال مي باشد.

هزينه هر انتقال اعتبار 400 ريال بعلاوه 9% ماليات بر ارزش افزوده مي باشد.

فارغ از مبلغ اعتبار انتقالي، مدت زمان اعتبار مبلغ انتقال داده شده، 90 روز است.

براي انتقال شارژ، مشتركين سيم كارت اعتباري همراه اول و سيم كارت دائمي همراه اول مي توانند از روشهاي ذيل استفاده نمايند:

1- كد دستوري #141*10*

در اين شيوه مشتركين ابتدا كد دستوري # 141*10* شماره گيري كرده و سپس شماره سيم كارت اعتباري همراه اولي كه قصد انتقال شارژ را دارند، وارد كرده و در نهايت مبلغ مورد نظر را به ريال وارد نمايند.

2- ارسال پيامك به شماره 8911

ابتدا شماره شخصي كه قصد داريد براي او اعتبار بفرستيد را در يك پيامك وارد نموده و سپس با قرار دادن ستاره، مبلغ مورد نظر را نوشته و به شماره 8911 پيامك كنيد. پس از ارسال پيامك، سيستم درستي دستور، مبلغ و شماره مقصد را بررسي نموده و پس از آن با ارسال پيامكي از مشترك مبدا تاييديه ميگيرد كه مشترك براي تاييد بايد عدد 1 را ارسال نمايد.

مشتركين مي توانند با ارسال يك پيامك خالي به شماره 8911 در خصوص نحوه ي استفاده از اين سرويس راهنمايي دريافت كنند.

3- سامانه همراه من

در اين روش، مشترك بعد از ورود به سامانه همراه من، در قسمت "صورتحساب من"، گزينه"انتقال اعتبار" را انتخاب نموده و باقي مراحل را به ترتيب ادامه مي دهد تا مراحل انتقال شارژ كامل گردد.

 

اپراتور ايرانسل

اپراتور ايرانسل به عنوان بزرگترين اپراتور اعتباري كشور روش هاي متفاوتي را جهت انتقال اعتبار براي كاربران خود در نظر گرفته است كه علاوه بر مبلغ انتقال، مبلغ 500 ريال در هر بار انتقال از اعتبار فرد انتقال دهنده كسر مي گردد.

روش هاي انتقال شارژ براي مشتركين ايرانسل:

1- اپليكيشن ايرانسل من:

مشتركين اپراتور ايرانسل مي توانند با ورود به اين سامانه در انتهاي صفحه اصلي اين برنامه، در بين "خدمات ايرانسل"، گزينه "شارژ براي ديگران" را انتخاب نمايند. در اين بخش بر روي گزينه "درخواست شارژ" كليك كرده و شماره و مبلغ مورد نظر خود را وارد نمايند و مراحل انتقال را به پايان برسانند.

2- كد دستوري # 1* 142*

ابتدا كد دستوري # 1* 142 * را شماره گيري نموده و سپس شماره مشتركي كه قصد انتقال شارژ را براي او داريد، وارد نماييد. در اين بخش مبلغ را مشخص نموده و رمز 4 رقمي را وارد كنيد.

اگر قبلا اين رمز را مشخص نكرده ايد و يا آن را فراموش نموده ايد با كد دستوري #2 *142* مي توانيد اين رمز را بازيابي و يا تعيين نماييد.

3- ارسال پيامك به شماره 1112

در اين روش مشترك بايد ابتدا شماره مخاطبي كه قصد انتقال شارژ براي او را دارد را وارد نموده و سپس علامت ": " را گذاشته و بعد مبلغ مورد نظر را به ريال وارد كرده و دوباره علامت ": " را گذاشته و در انتها رمز چهار رقمي را به شماره 1112 ارسال نمايد. مانند: 4321: 50000 : 9374569872

مشتركين سيم كارت اعتباري ايرانسل كه قصد ارسال درخواست انتقال اعتبار براي كسي را دارند؛ مي توانند با شماره گيري كد دستوري # 3 * 142 * و انجام مراحل وارد كردن شماره و مبلغ مورد نظر درخواستشان را ارسال كنند.

 

اپراتور رايتل

سرويس انتقال اعتبار رايتل در حال حاضر فقط براي مشتركين اعتباري و ديتا ارائه شده و به آنها اين امكان را مي دهد تا از سيم كارت خود به ساير مشتركين اعتباري و ديتا، اعتبار ريالي انتقال دهند.

مشتركين رايتل كه براي اولين بار قصد انتقال اعتبار را دارند، براي فعال سازي سرويس انتقال ابتدا بايد كد دستوري # 133 * را شماره گيري كرده و كليد برقراري تماس را كليك نمايند تا سرويس فعال گردد. پس از فعال سازي با اولين ثبت درخواست كاربر، سيستم از مشترك مي خواهد كه يك رمز چهار رقمي براي خود تعيين كند. مشتركين توجه داشته باشند كه در انتخاب اين رمز چهار رقمي نبايد از اعداد يكسان و متوالي استفاده كنند.

براي مشتركين اپراتور رايتل نيز حداقل ميزان اعتبار انتقال داده شده 10،000 و حداكثر 100،000 ريال مي باشد و هزينه كسر شده در هر انتقال 500 ريال مي باشد.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۵:۳۰ توسط:رضا موضوع:

اپليكيشن ايرانسل من و كاربردهاي شگفت انگيزش

در اين چند سال هميشه ايرانسل سر زبون ها بوده است و هميشه با بسته اي بسيار عالي اش توانسته كه  بسيار محبوب شود ميان مردم و هر روز هم بسيار محبوبيت اش ميان مردم بالا برود. در اين چند وقت كه به خاطر طراحي  لوگو بار ديگر به سر زبان افتادن و مردم به خاطر لوگوي نامناسب اين شركت بسيار ناراحت بودند و درخواست عوض كردن لوگوي شركت شدند . در عيد هم كه ايرانسل با دادن عيدي باعث خوشحالي مشتركانش شد. حال ايرانسل كه در ميان مردم بسيار محبوب است و بسيار در تلاش كه بهترين اپراتور بين مردم شود. در اين چند سال ايرانسل جز اولين شركت هايي بود كه براي راحتي كار برانش براي خريد اينترنت و شارژ اپليكيشن طراحي كرد كه اين كار باعث راحت تر شدن كار براي مردم شد و يك سود بزرگ نسبت به شركت هاي ديگر بود و اين باعث جذب بيش تر مشتركانش بوده و بسيار تاثير گذار بود  و خيلي به نفع ايرانسل بود

در اين سالها يكي از مهمترين و بروز ترين خدمات ايرانسل، امكان انجام بسياري از درخواست ها و سرويس هاي اين اپراتور به صورت غير حضوري مي باشد كه اين خدمت در راستاي رفاه حال مشتركين صورت پذيرفته و ايرانسل تلاش كرده تا با ايجاد فرصت براي كاربران به آنها امكان پرداخت قبض و تهيه شارژ بدون حضور در مراكز خريد و فروش خدمات ايرانسل را بدهد.

"اپليكيشن ايرانسل من" كه در ابتدا با هدف حذف قبوض براي مشتركين دائمي و امكان شارژ سريع و آسان سيم كارت هاي اعتباري ايرانسل طراحي و عرضه گرديده بود، با گذشت زمان توسعه و گسترش بسياري پيدا كرد و هم اكنون نسخه هاي تحت وب اندرويد و ios اين اپليكيشن، از قابليت هاي فوق العاده و بي نظيري برخوردار است كه تقريبا مشتركين را از انجام بسياري از امور به صورت حضوري بي نياز مي سازد.

 

امكانات اپليكيشن ايرانسل من

اپليكيشن ايرانسل من در اصل ميانبري است براي دسترسي آسانتر و سريعتر به خدمات متنوع ايرانسل كه مشتركين دائمي و اعتباري اين اپراتور مي توانند به صورت 24 ساعته از آن بهره مند شوند. در صفحه اصلي اين اپليكيشن امكان مشاهده اعتبار سيم كارت هاي اعتباري و مقدار كاركرد سيم كارت هاي دائمي مشترك مشخص شده است. حتي ايرانسل براي مشتركيني كه از چند سيم كارت ايرانسل برخودارند، اين فرصت را فراهم كرده تا در اين صفحه به راحتي همه خطوط را مشاهده و مديريت نمايند.

البته امكانات اين اپليكيشن به پرداخت قبض و امكان شارژ اضطراري براي مشتركين اعتباري محدود نشده و در اين اپليكيشن سرويس ها و خدمات زيادي در اختيار مشتركين سيم كارت هاي اعتباري و دائمي ايرانسل قرار مي گيرد كه در ادامه به آن اشاره مي كنيم:

بسته مكالمه: 

گزارشي كامل از بسته هاي خريداري شده براي مشترك به نمايش در خواهد آمد.

 

بسته پيامك:

گزارشي از بسته هاي خريداري شده پيامك براي مشترك وجود داشته كه در آن تعداد پيامك هاي مصرف شده كاملا مشهود بوده و تعداد پيامك هاي باقيمانده نيز مشخص شده است.

 

بسته هاي اينترنتي:

در اين بخش گزارشي جامع از ميزان مصرف، حجم باقي مانده، تاريخ خريد و تاريخ انقضاي بسته هاي خريداري شده مشترك قابل مشاهده است.

 

خدمات :

زيرگروه بخش خدمات "اپليكشن ايرانسل من" به شرح ذيل مي باشد:

خدمات ارزش افزوده: كليه خدمات پيامكي ( پيشخوان و ويترين ) كه ايرانسل مجاز به دريافت هزينه بابت ارائه آنها مي باشد، در اين قسمت آمده و مشترك مي تواند بنا به درخواست عضو آنها گردد. خدماتي مانند : اشتراك اپليكيشن ها و آهنگ پيشواز

خدمات پيشخوان : در اين بخش مشترك مي تواند به جاي خريد روزنامه كاغذي، از سرويس روزنامه همراه استفاده كند و خلاصه اي از آخرين تحولات سياسي، اجتماعي، اقتصادي، ورزشي، بين المللي و ... را بر روي گوشي هوشمند و تبلت خود بخواند.

مديريت پيامك هاي تبليغاتي: در اين بخش مشترك مي تواند در خصوص فعال و غير فعال سازي پيامك هاي تبليغاتي تصميم بگيرد و درخواست خود را بدون پرداخت هيچ گونه وجهي ثبت كرده و اپراتور نيز دقيقا مطابق درخواست مشترك عمل مي نمايد.

سرويس هاي فعال من: مشترك مي تواند در اين بخش تمامي خدمات ارزش افزوده اي كه در آن عضو مي باشد را مشاهده نموده و در صورت تمايل نسبت به لغو آنها اقدام نمايد.

 

جزئيات قبض من :

اين بخش كه مخصوص مشتركين سيم كارت هاي دائمي ايرانسل مي باشد، جزئيات كاملي از قبض پرداخت نشده را به نمايش مي گذارد كه شامل سه بخش: بدهي ( طلب پيشين)، كاركرد دوره جاري و ميزان مصرف مجاز مي شود. بعلاوه؛ در اين بخش گزينه پرداخت سريع كاركرد دوره جاري و تغيير سقف مجاز مصرف نيز تعبيه شده كه مشترك در صورت تمايل مي تواند از آن بهره مند گردد.

علاوه براين براي پرداخت قبض خط دائمي، در بخش صورتحساب گزينه هاي زير موجود مي باشد:

شارژ مخدوش: امكان بازيابي كارت شارژ در اين قسمت وجود دارد.

از طريق كارت شارژ: امكان افزايش موجودي حساب با وارد كردن كد 16 رقمي كارت هاي شارژ ايرانسل

پرداخت صورتحساب: امكان پرداخت كاركرد دوره با استفاده از يكي از كارت هاي شتاب بانكي

 

شارژ مجدد براي مشتركين اعتباري:

در اين بخش مشتركين اعتباري ايرانسل مي توانند از سه طريق شارژ مخدوش، كارت شارژ و شارژ مستقيم ( شارژ آنلاين، شارژ شگفت انگيز و شارژ به مبلغ دلخواه) حساب كاربري خود را شارژ كنند.

 

سرويس هاي ويژه:

بخش هيجان انگيز اين اپليكيشن از سرويس هاي ويژه اي به شرح ذيل بهره مند است :

اسنپ: امكان دسترسي سريع به اپليكيشن اسنپ براي سفارش تاكسي

سوپر ماركت: امكان دسترسي به اسنپ ماركت براي سفارش كالاهاي مورد نياز و خوراكي هاي مختلف

سفارش غذا: امكان دسترسي به فهرستي از رستوران هاي موجود در اطراف كاربر براي سفارش غذا

تلويزيون: امكان تماشاي برنامه هاي مختلف شبكه هاي تلويزيون ملي

 

خريد بسته :

 اين بخش مربوط به خريد بسته هاي حجمي اينترنت با محدوديت زماني مي باشد كه شامل گزينه هاي زير مي باشد:

صفحه اصلي: كليه بسته هاي اينترنت كه داراي محدوديت زماني مي باشند، با ميزان حجم مصرفي در اين بخش ديده مي شود.

بسته هاي اختصاصي: بسته هايي كه شامل حجم اينترنت، مكالمه، ارسال پيامك و گزينه هاي ويژه از سرويس همكار با ايرانسل مانند چارخونه، گپ و ... است را در اين بخش خواهيد ديد كه در صورت تمايل مي توانيد علاوه بر خريد بسته هاي اينترنت، مكالمه و پيامك از بسته هاي ويژه نيز استفاده كنيد.

چند كاربره: در اين سرويس هيجان انگيز، كاربر مي تواند با خريد يك بسته آن را ميان اعضاي خانواده، دوستان و همكاران به اشتراك بگذارد.

رومينگ : امكان خريد بسته هاي رومينگ

پيشنهاد براي شما: در اين بخش با توجه به كاركردهاي قبلي كاربر، بسته هاي تشويقي و متناسب با نياز مشترك به او پيشنهاد مي شود كه مي تواند شامل بسته هاي اينترنتي، مكالمه و پيامك و يا پيشنهاد هاي داغ ايرانسلي باشد.

 

خدمات ايرانسل من :

در صفحه اصلي اپليكيشن در انتهاي صفحه خدمات مختلفي براي مشتركين سيم كارت هاي اعتباري و دائمي وجود دارد كه خدمات مخصوص كاربران اعتباري شامل خريد مودم، خريد بسته هاي افزايشي، تبديل رايگان خط به 4G ، مشاهده ريز كاركرد، حساب چند كاربره، شارژ براي ديگران و دعوت دوستان مي باشد.

خدمات مخصوص سيم كارت دائمي ايرانسل نيز شامل : خريد مودم، خريد بسته هاي افزايشي، تبديل رايگان خط به 4G ، مشاهده صورتحساب، حساب چند كاربره، شارژ براي ديگران و دعوت از دوستان مي باشد.

 

بخش تاريخچه اپليكيشن ايرانسل من:

 در اين بخش، كاربر مي تواند به استفاده خود از موارد مختلف اپليكيشن ايرانسل من در ايام گذشته دسترسي پيدا كند كه شامل تاريخچه بسته هاي افزايشي، تغيير طرح تعرفه، شارژ مجدد، شارژ آنلاين، جزئيات كاركرد دو روز آخر، سرويس بيمه و بسته هاي اينترنت هديه داده شده، مي باشد.

 

تبديل سيم كارت اعتباري به دائمي:

با توجه به اين كه مزاياي تبديل سيم كارت هاي اعتباري به دائمي بسيار متنوع و عالي هستند، در اپليكيشن ايرانسل من در منوي سمت راست در بخش خدمات، امكان تبديل سيم كارت اعتباري ايرانسل به دائمي براي مشتركين اعتباري وجود دارد كه در آن همه مراحل كاملا به صورت غير حضوري و بدون نياز به حضور در مراكز خدمات ايرانسل صورت مي پذيرد.

 

امكانات ديگر

در اپليكيشن ايرانسل من امكانات ديگري مانند انتخاب پس زمينه فوتبالي براي اپليكيشن ايرانسل من و استفاده از اثر انگشت و رمز ورود نيز براي كاربر وجود دارد. علاوه بر اين در بخش خدمات؛ سرويس هايي مانند: "سامانه هواداري ( امكان هواداري از باشگاه مورد علاقه با پرداخت روزانه 2،000 ريال) سرويس بيمه، آهنگ پيشواز، پيام پيشواز، كارت ويزيت ( امكان برخورداري از پيام خاص هنگام تماس با مشترك ايرانسلي)، تست سرعت، كد دستوري و سرويس هاي فعال من" نيز براي مشترك وجود دارد.

در حال حاضر امكان استفاده از اپليكيشن ايرانسل من براي كليه كاربران گوشي هاي هوشمند اندرويد و ios وجود داشته و مشتركين ايرانسل مي توانند در صورت تمايل اين اپليكيشن را دانلود نموده و با انتخاب گزينه Install آن را بر روي دستگاه خود نصب كرده و از خدمات بي نظير آن بهره مند گردند.

 براي فعال سازي يا ورود به اين اپليكيشن نيز، ابتدا كاربر بايد در صفحه اي كه ارجاع داده مي شود، شماره خط ايرانسل خود را وارد نموده و يكي از روش هاي پيشنهادي احراز هويت را انتخاب كند كه ساده ترين آن ارسال كد يكبار مصرف به گوشي هوشمند مي باشد. سپس با كپي رمز ارسالي در فيلد مشخص شده در صفحه اصلي و انتخاب دكمه ورود، وارد برنامه ايرانسل من شده و امكان مديريت سيم كارت ها و ساير خدمات دريافتي ايرانسل را براي خود فراهم كند.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۵:۴۳ توسط:رضا موضوع:

مفهوم پيام هاي صوتي و صفحه نمايش تلفن هاي همراه چيست ؟

از زماني كه گوشي همراه امده است تا به امروز زمان زيادي ميگذرد و هر روز نرم افزار هاي مختلفي  براي گوشي هاي مي آيد و باعث بالا بردن سطح اطلاعات عمومي مردم مي شود و بعضي نرم افزارها هم براي افراد كسب رزق و روزي ميكند. از زماني كه گوشي تلفن همراه امده است باعث سهولت در كارها شده است و باعث  اين شده است كه ديگر براي مسافرت لازم به دوربين هاي عكاسي نباشد . آمدن گوشي باعث ارتباط نزديكتر شدن آدم ها شده است و هر وقت كه لازم باشد به هم ديگر پيام ميدن . اما هر از گاهي پيام هايي از طرف خود گوشي ارسال مي شود كه ما نمي دانيم چيست و براي همين بايد معني آن ها را بدانيم تا بتوانيم با ان ها كار كنيم . در كل  با امد گوشي  كار انسان بسيار راحت تر شد و ديگر با داشتن يك گوشي مي تواند به هرجايي كه دوست دارد زنگ يا پيام بدهد

در ادامه به چند مورد از پركاربردترين پيغام هاي سيستم ارتباطي و مفهوم آنها اشاره خواهيم كرد:

 

  • برقراري ارتباط با مشترك مورد نظر مقدور نمي باشد.

 

اين پيغام كه از رايج ترين پيام هاي صوتي شنيده شده؛ محسوب مي گردد، بدين معناست كه شماره مورد نظر قطع مي باشد. قطعي تلفن نيز مي تواند دلايل مختلفي مانند بدهي، مشكل قضايي، دلايل فني، نقص در پرونده و ... داشته باشد.

 

  • دستگاه مشترك مورد نظر خاموش است.

 

اين پيام كه بسيار مفهوم واضح و مشخصي دارد، در زمان هايي شنيده مي شود كه گوشي هوشمند مخاطب مورد نظر خاموش شده و يا سيم كارت او سوخته باشد. خاموش بودن تلفن هم مي تواند به دليل آن باشد كه خود مشترك گوشي هوشمند را خاموش كرده و يا به خاطر تمام شدن شارژ، خرابي گوشي، شكسته شدن و ... دستگاه خاموش شده باشد.

 

  • در حال حاضر تماس با مشترك مورد نظر امكان پذير نمي باشد، لطفا بعدا شماره گيري فرماييد

 

اين پيغام در زمان هايي كه تلفن همراه مورد نظر خارج از پوشش شبكه اي ( اصطلاحا نقاط كور) بوده و يا به دليل ترافيك شبكه، امكان برقراري ارتباط وجود ندارد؛ شنيده مي شود. در چنين شرايطي به محض برطرف شدن مانع و حضور مشترك در شبكه امكان برقراري ارتباط با مشترك وجود خواهد داشت.

 

  • شماره مورد نظر در شبكه موجود نمي باشد.

 

در صورتي كه هنگام شماره گيري اشتباه نماييد( تعداد ارقام كمتر يا بيشتر باشد) و يا شماره اي كه شماره گيري مي كنيد؛ در شبكه تعريف نشده و داير نباشد، اين پيغام شنيده مي شود. البته اگر شماره قبلا در شبكه وجود داشته و شما مطمئن هستيد كه درست شماره گيري كرده ايد، شنيدن اين پيغام بدين معناست كه اين شماره به تازگي تخليه شده و يا به اشتباه دايورت شده است.

 

پيام هاي صفحه نمايشگر

 

پيام هايي كه معمولا بر روي صفحه نمايش ديده مي شوند، علاوه بر معني و مفهوم جداگانه اي كه دارند؛ متناسب با نوع و مدل گوشي هوشمند نيز متفاوت مي باشند. مفهوم درست و واقعي هر كدام از اين پيام ها در دفترچه راهنماي هر گوشي هوشمند به صورت كاملا واضح و مشخص بيان شده و توصيه مي شود براي جلوگيري از هر گونه اشتباه و دردسر به آنها مراجعه كنيد.

در اينجا ما به چند نمونه از پركاربردترين پيام هاي صفحه نمايشگر و مفهوم رايج آنها اشاره مي كنيم:

 

NO Service :

خط تلفن همراه توسط مخابرات قطع شده است.

 

No Connection :

برقراري ارتباط مقدور نمي باشد.

 

No Network :

سيگنال مناسب آنتن در آن منطقه وجود ندارد.

 

Emrgency Calls Only :

خط تلفن همراه توسط مخابرات مسدود شده است.

 

Sim Missing :

خط توسط شركت مخابرات مسدود شده و يا سيم كارت به صورت غلط در گوشي نصب شده است.

 

Insert Simcard :

سيم كارت را در داخل گوشي هوشمند قرار دهيد.

 

Sim Error :

سيم كارت مربوط به اين دستگاه نيست.

 

Card Rejected :

سيم كارت سوخته است.

 

Insert Pin Code :

رمز PIN وارد شود.

 

Enter Puk :

مسدود شدن PINcode

 

بنابراين بهتر است كاربران گوشي هاي هوشمند با ديدن هر كدام از پيام هاي صفحه نمايش دقيقا مطابق دستور العمل درخواستي، عمل كنند؛ چرا كه در صورت بروز هر گونه اشتباه، امكان سوختن سيم كارت و يا مسدود شدن شماره وجود دارد. مثلا در موبايل هاي GSM در صورت سه بار اشتباه وارد كردن رمز PIN، گوشي هوشمند به صورت خودكار قفل شده و براي باز نمودن قفل بايد كد PUk  را وارد نماييد كه در صورت 12 بار اشتباه وارد كردن كد PUk، سيم كارت براي هميشه مسدود شده و لازم به تعويض مي باشد. 

PIN يا شماره شناسايي شخصي در اصل رمز عبوري است كه به جهت افزايش امنيت سيم كارت پس از فعال نمودن درخواست مي شود و از دسترسي بي اجازه به دستگاه جلوگيري مي كند. اين كد چهار رقمي كه توسط اپراتور تعيين مي گردد و بر روي پوكه سيم كارت نوشته شده، مي تواند توسط كاربر تغيير يابد ولي كد PUK از طريق تنظيمات قابل تغيير نبوده و اگر پوكه سيم كارت گم شود، براي پيدا كردن كد  PUk  دچار مشكل خواهيد شد.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۱:۴۴ توسط:رضا موضوع:

هنوز براي دريافت عيدي 100 هزار توماني همراه اول فرصت داريد!

امسال كه عيد نوروز به رسم قبلي خود بازگشت و كمتر از كرونا خبر بود مردم توانستند كه در كنار هم قرن را نو كنند تا هرچه در اين سه سال كرونا باعث نديدن فاميل ها نشده بود توانست  براي چند ساعت و حتي چند روز كنار هم باشند و بهترين اتفاقات را كنار هم تجربه كنند در اين سال باز هم دادن عيدي به كوچكترها بسيار داغ بود و بسياري از بزرگ تر ها اين رسم زيبا را دوباره بعد از سه سال احيا كردند. در اين مدت همراه اول كه جز نخست ترين اپراتورها شكل گرفته شده در ايران است امسال باز هم به مشتركانش عيدي داد تا بتوانند با خيلي خوش يا در كنار خانواده باشند يا در مسافرت. همراه اول كه اين روز ها مورد توجه اكثر مردم هست و بسياري هنوز هم طرفدارش هستند باعث خشنودي و رضايت آنها شد و بار ديگر توانست خدمت ديگري به مشتركانش كند و باعث اين شدكه بار ديگر قدرتش را نشان اپراتور هاي ديگر بدهد

مبلغ عيدي همراه اول

 

عيدي اين اپراتور مبلغي بين 10 الي 100 هزار تومان است! كه اين رقم كاملا تصادفي بوده و ربطي به قيمت خط همراه اول شما يا دائمي و اعتباري بودن سيم كارت ندارد!

 

روش و مهلت فعالسازي عيدي همراه اول

 

و نكته ي مثبت دوم اين است كه با اينكه چندين روز از فروردين گذشته است شما هنوز ميتوانيد اين عيدي را فعال كنيد، به عبارتي تا 13 فروردين، فرصت فعالسازي را دارا هستيد.

روش فعالسازي اين بسته به اين صورت است كه شما در ابتدا بايد به اپليكيشن همراه من مراجعه نماييد و از طريق منوي طرح هاي تشويقي ، عيدي خود را دريافت كنيد.

نكته ي مهم در دريافت عيدي همراه اول اين ميباشد كه شما از اعتبار دريافتي تنها 48 ساعت ميتوانيد استفاده كنيد و و اين استفاده شامل مكالمه درون شبكه، پيامك درون شبكه و يا اينترنت آزاد است.

 

و اما عيدي دادن به دوستان!

 

در اين طرح همراه اول شما ميتوانيد به يكي از دوستانتان كه مشترك سيم كارت اعتباري همراه اول و يا دائمي آن است، يك گيگابايت اينترنت رايگان عيدي دهيد. اما بايد اين به اين نكات توجه كنيد كه فقط ميتوانيد به يك مشترك خط همراه اول عيدي دهيد و هر نفر هم ميتواند حداكثر 5 بسته عيدي از ديگران دريافت كنه. و مهلت اين عيدي(كه از طريق كاربري به كاربر ديگر داده ميشود)24 ساعت است.

 

اگر سوالي در مورد عيدي همراه اول برايتان باقي مانده است از طريق كامنت با ما در ارتباط باشيد

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۷:۱۱ توسط:رضا موضوع:

فقط دو روز تا دريافت عيدي ايرانسل وقت داريد!

در اين چند وقت كه عيد نوروز بوده است و مردم در سفر و گشت و گذار بودند و به ديد وبازديد عيد پرداختند و به كوچكترها عيدي پرداختند . در اين اين عيد نوروز كه همراه با قرن جديد بود اپراتور هاي سيم كارت گوشي به دادن عيدي پرداخت و در تلاش بودند كه اكثر مردم در همه جا بتوانند از آن  استفاده كنند. يكي از آن شركت هاي اپراتور كه عيدي به مردم ميداد شركت ايرانسل بوده است. ايرانسل در اين عيد سعي كرد كه بسيار فعال باشد و بسته هاي بسيار خوبي در اختيار مردم گذاشت و توانست رضايت بيشتر مشتركانش را داشته باشد.ايرانسل بعد از لوگوي جديدش كه سر و صداي زيادي برپا كرده بود و به آن بسيار شكايت وارد شده با اين عيدي كه به مشتركانش داد باعث از بين بردن آن انتقاد ها شد و توانست كلي به اعتبارش اضافه كند و بين مخاطبانش بيشتر از قبل محبوب تر شود و از بقيه اپراتور ها پيشي بگيرد

مبلغ عيدي ايرانسل

 

عيدي در نظر گرفته شده توسط اين اپراتور براي مشتركين سيم كارت اعتباري ايرانسل و دائمي آن مبلغي بين 1000 الي 10000 تومان بوده كه بستگي به شانس شما دارد هيچ ربطي به قيمت سيم كارت ايرانسل شما و… ندارد.

 

روش و مهلت فعالسازي عيدي ايرانسل

 

اين عيدي كه از تاريخ 26 اسفند امكان فعال سازيش وجود داشته تا 13 فروردين 1401 هنوز پابرجاست و شما ميتوانيد با روش ذكر شده در ادامه ي مطلب از آن بهره مند شويد.

روش فعالسازي اين عيدي بسيار ساده بوده و شما با شماره گيري كد دستوري #1401* ميتوانيد اين عيدي را براي خود فعال كنيد.

مبلغ دريافتي از اين عيدي به صورت اعتبار به كيف پول ديجيتال شما اضافه ميگردد.

اگر تجربه ي كار با كيف پول ديجيتال را داشته باشيد ميدانيد كه از اين اعتبار ميتوانيد براي خريد بسته هاي مكالمه اي و اينترنتي از "ايرانسل من" استفاده كرد.

همچنين اپراتور ايرانسل خارج از بحث عيدي يك بسته ي اقتصادي براي اين ايام طراحي كرده كه شامل يك ساعت اعتبار مكالمه ايرانسلي و ۱ گيگابايت اينترنت بين‌الملل است.

اين بسته كه بسته تركيبي نوروز نام دارد تنها 24 ساعت پس از فعالسازي اعتبار دارد و با ​شماره‌گيري كد دستوري *۵# يا مراجعه به اپليكيشن ايرانسل‌من فعال ميشود.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۷:۱۳ توسط:رضا موضوع:

مودم يوتل شاتل موبايل در جشنواره نوروزي 1401

در اين سال ها هميشه شركت هاي مخابراتي در تلاش بودند كه هميشه با بهترين خدمات و دادن اينترنت به مردم باعث رضايت آنها شود در اين چند سال هم بسيار موفق بودند و توانستند كه به خوبي از پس اين كار بر بيارن. در اين چند سال بعضي از موقع ها سرعت اينترنت بسيار كم بود كه خورده ايي به شركت هاي اينترنتي بگيريم . در اين سال ها اما يك شركت در حال توسعه در زمينه اينترنت بوده و هميشه در تلاش بوده علاوه بر اينترنت در سيم كارت هم فعاليت داشته باشد.شركت شاتل موبايل كه از سال 1394 شروع به فعاليت كرده و هميشه در تلاش بوده كه بهترين خدمات را به مردم بدهد و سعي دشته تا مشتريانش را راضي نگه دارد . اين بار هم مي خواهد با دادن اينترنت پر سرعت خود را با چالشي بزرگ روبر رو كند

طرح ها و سرويس هاي شاتل موبايل همواره به مناسبت هاي مختلف، خاص تر و هيجان انگيز تر مي شود و اين بار در نوروز 1401 جشنواره اي خاص و منحصر بفرد منتظر علاقمندان به اين اپراتور مي باشد. در "جشنواره فروش نوروزي مودم هاي شاتل موبايل" كه در آستانه سال نو به برگزار مي شود، مودم هاي يوتل شاتل موبايل با 52 گيگا بايت اينترنت هديه با قيمتي استثنايي به مدت محدود در اختيار كاربران قرار مي گيرد. اين مودم ها در جشنواره ويژه نوروز 1401 به همراه يك سيم كارت هوشمند شاتل موبايل تنها با قيمت فوق العاده ارزان 166 هزار تومان عرضه مي شود.

در حال حاضر مودم شاتل موبايل يكي از قدرتمندترين مودم هاي موجود در بازار است كه با طراحي زيبا و وزني سبك يكي از بهترين گزينه هاي انتخابي براي مصارف خانگي و اداري مي باشد. اين مودم از دو آنتن خارجي برخوردار است كه سرعت انتقال اطلاعات در آن به 1500 مگابايت بر ثانيه مي رسد و از شبكه هاي 3G و 4G پشتيباني مي كند. نصب اين مودم هم بسيار راحت بوده و كاربران با قرار دادن سيم كارت هوشمند " شاتل موبايل " مي توانند اينترنت پرسرعت و پايدار را تجربه كنند.

اين مودم روميزي سبك مجهز به نشانگر LED براي نمايش وضعيت شبكه واي فاي، نمايش وضعيت شبكه ديتا و سيگنال شبكه، نمايش وضعيت اتصال و عدم اتصال پورت هاي LAN و نمايش وضعيت روشن يا خاموش بودن؛ مي باشد و در ابعاد 180*132*48 و با وزن 400 عرضه مي شود.

متقاضيان براي خريد مودم روتر U.TEL كه از گارانتي يك ساله هم بهره مند است، فقط تا تاريخ 30 فروردين 1401 فرصت داشته و مي توانند با مراجعه به دفاتر انحصاري فروش و خدمات شاتل موبايل در سراسر كشور نسبت به اين كار اقدام كرده و از تجربه اينترنت پرسرعت لذت ببرند.

با توجه به اين كه شاتل موبايل با ارائه بسته ها و تعرفه هاي مقرون به صرفه، خدمات خاصي را در اختيار كاربران قرار مي دهد، اين فرصت در اصل يك شرايط ويژه براي مديريت بخش هزينه هاي مربوط به اينترنت كاربران است كه با در نظر گرفتن شرايط ويژه جشنواره نوروزي 1401 شاتل موبايل، آنها مي توانند از اين خدمات با قيمتي اقتصادي و ارزان بهره مند شوند.

 

منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۶:۳۱ توسط:رضا موضوع:

عيدي اپراتورها را در سال 1401 از دست ندهيد!

هر سال با شروع فصل نو و آمدن بهار حال و هواي زيبا و جذابي  در شهر پديد مي آيد و باعث زيبايي مي شود. در اين دو سال اخير كه ويروس كرونا آمده است هيچ كس به عيد ديدن هيچ كس نرفته است و هيچ كس به مسافرت نرفته است. ام امسال همه چيز دارد به طبق روال گذشته بر ميگردد و همه مردم دوباره به ديد و بازديد مي پردازند و دوباره عيدي دادن بزرگترها به كوچكترها دوباره شروع مي شود و دوباره جاده هاي ايران پر از مسافر نوروزي مي شود. در اين سال جديد كه مردم ايران دوباره كنار هم جمع مي شوند و به خوشحالي مي پردازند 

و كلي حال دلشان خوب مي شود . اپراتور هاي سيم كارت هم امسال مي خواهند كه به مشتريانشان عيدي بدهند تا فضاي نشاط آور ايران چند برابر شود تا همه مردم در كنار هم سال و قرن جديد را به خوبي و خوشحالي شروع به فعاليت كنند

  

اپراتور همراه اول

 

اپراتور همراه اول كه نه تنها در عيد نوروز بلكه در تمامي مناسبت هاي مذهبي و فرهنگي به مشتركين خود جوايز گوناگوني اهدا ميكند براي عيد نوروز، عيدي 10 تا 100 هزار توماني را براي مشتركين خود در نظر گرفته است!كه مبلغ اين عيدي كاملا تصادفي بوده و بستگي به شانس شما دارد .شما چه مشترك سيم كارت اعتباري همراه اول باشيد چه مشترك سيم كارت دائمي آن را،اين طرح شامل حال شما خواهد شد.

شما به عنوان مشترك همراه اول از 27 اسفند تا 13 فروردين فرصت داريد تا اين بسته را براي خود فعال نماييد، لازم به ذكر است كه مهلت استفاده از بسته تنها 48 ساعت پس از فعالسازي آن ميباشد

براي فعالسازي اين بسته ي عيدانه همراه اول بايد به اپليكيشن همراه من مراجعه فرماييد و از اعتبار دريافتي ميتوانيد به صورت مكالمه و پيامك درون شبكه و همچين اينترنت آزاد استفاده نماييد.

اپراتور همراه اول در سايت رسمي خود اعلام كرده است كه هر يك از مشتركين سيم كارت هاي اعتباري و سيم كارت دائمي همراه اول با عيدي دريافتي خود به چه حجم مي توانند از خدمات اين اپراتور استفاده كنند كه در جدول هاي زير به شرح اين عيدي ها مي پردازيم:

 

ويژه سيم كارت اعتباري همراه اول

 

 

مكالمه

پيامك

اينترنت

10000تومان

111دقيقه مكالمه درون شبكه

يا بيش از 1,000 پيامك درون شبكه

-

20000تومان

222 دقيقه مكالمه درون شبكه

يا بيش از 2,000 پيامك درون شبكه

-

50000تومان

556 دقيقه مكالمه درون شبكه

يا بيش از 5,000 پيامك درون شبكه

-

100000تومان

1112 دقيقه مكالمه درون شبكه

يا بيش از 10,000 پيامك درون شبكه

يا 1.67 گيگابايت مصرف اينترنت

 

ويژه سيم كارت دائمي همراه اول

 

 

مكالمه

پيامك

اينترنت

10000تومان

167 دقيقه مكالمه درون شبكه

يا بيش از 1,000 پيامك درون شبكه

-

20000تومان

334 دقيقه مكالمه درون شبكه

يا بيش از 2,000 پيامك درون شبكه

-

50000تومان

834 دقيقه مكالمه درون شبكه

يا بيش از 5,000 پيامك درون شبكه

يا 1.25 گيگابايت مصرف اينترنت

100000تومان

1670 دقيقه مكالمه درون شبكه

يا بيش از 10,000 پيامك درون شبكه

يا 2.5 گيگابايت مصرف اينترنت

 

 

اپراتور ايرانسل

 

عيدي در نظر گرفته شده توسط اپراتور ايرانسل براي مشتركين ايرانسل مبلغي بين 1000 تا 10000 تومان بوده كه به صورت اعتبار به كيف پول ديجيتال مشتركين اضافه خواهد شد.

روش فعالسازي اين اعتبار به اينگونه است كه شما از تاريخ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ ميتوانيد با شماره گيري كد #1401* عيدي را دريافت كنيد تا اعتبار به كيف پول ديجيتال شما اضافه شود.

همچنين از اعتبار كيف پول ميشود براي خريد بسته هاي مكالمه اي و اينترنتي از "ايرانسل من" استفاده كرد.

همانطور كه شاهد بوديد عيدي اپراتور ايرانسل به اندازه ي اپراتور همراه اول قابل توجه نبوده و سقف عيدي كه شما ميتوانيد از اين اپراتور دريافت كنيد به اندازه ي حداقل عيدي است كه اپراتور همراه اول براي مشتركين سيم كارت اعتباري و دائمي خود در نظر گرفته است

اما لازم به ذكر است كه اپراتور ايرانسل در بازه ي نوروز 1401 يك سري تخفيفات و طرح هاي متنوع براي مشتركين خود در نظر گرفته است كه در ادامه به شرح آنان ميپردازيم:

 

بسته تركيبي نوروزي!

 

با توجه به شيوع ويروس كرونا تماس هاي تلفني و تصويري جايشان را به ديد و بازديد ها و عيد ديدني هاي حضوري داده اند به همين دليل اپراتور ايرانسل اقدام به اهداي يك بسته ي بصرفه و اقتصادي تحت عنوان بسته تركيبي نوروز كرده است.

اين بسته شامل يك‌ساعت اعتبار مكالمه ايرانسلي و ۱ گيگابايت اينترنت بين‌الملل است كه پس از فعالسازي تنها تا 24 ساعت اعتبار دارد و شما ميتوانيد در بازه زماني ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردين اين بسته را فعال نماييد و واضح است كه اين بسيار براي روزاي ابتدايي عيد كه حجم مكالمات و مصرف اينترنت بالاست مناسب است.

 

نحوه فعال‌سازي بسته تخفيفي:

 

  • ​شماره‌گيري كد دستوري *۵#

  • مراجعه به سوپراپليكيشن ايرانسل‌من

 

پاداش نقدي ايرانسل:

 

در بازه ي زماني ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ اگر قصد شارژ كيف پول ديجيتال خود را داريد حتما از درگاه بانكي استفاده كنيد!

به چه دليل ؟

به اين دليل كه بلافاصله پس از شارژ كيف پول ديجيتال از طريق درگاه بانكي ده درصد از مبلغ شارژ تحت عنوان «پاداش نقدي» به كيف پول شما اضافه ميگردد!

براي مثال اگر كيف پول ديجيتال خود را از طريق درگاه بانكي 100 هزار تومان شارژ كنيد اعتبار افزوده شده شما 110 هزار تومان ميباشد.(100 هزار تومان شارژ + 10 هزار تومان پاداش نقدي)

 

نكته

 

  • در بازه زماني اعلام شده هر شخص فقط يكبار مهلت استفاده از اين طرح را داراست.

  • از مقدار مبلغي كه تحت عنوان پاداش نقدي به حسابتان افزوده ميشود تنها ميتوانيد براي خريد بسته مكالمه و اينترنت از ايرانسل من استفاده كنيد و قابليت انتقال به ساير كيف پول ها و برداشت را ندارد.

 

روش‌هاي فعال‌سازي:

 

​شماره‌گيري كد دستوري *۶#

مراجعه به سوپر اپليكيشن ايرانسل‌من

 

 

اپراتور رايتل

 

اپراتور رايتل به مناسبت سال 1401، 1041 مگابايت اينترنت يك روزه براي مشتركين خود در نظر گرفته است

شما به هر يك از روش هاي زير مي توانيد در روزهاي 28 و 29 اسفند ماه 1401 مگابايت اينترنت هديه يك‌روزه خود را فعال كنيد.

 

روش‌هاي دريافت هديه رايتل سال 1401

 

  • اپليكيشن رايتل من

  •  سامانه رايتل من

 

 

شاتل موبايل

 

اپراتور شاتل موبايل كه تنها ارائه دهنده سيم‌كارت هوشمند در كشور ايران است با شعار ۱۳ روز، هر روز عيدي بگير براي مشتركين خود بسته اينترنت، مكالمه و كدهاي تخفيف شگفت انگيز آماده كرده است

البته اين اپراتور گويا به راحتي ها راضي به پرداخت عيدي نشده و به عبارتي هفت خاني را براي پرداخت عيدي تنظيم كرده است و اين شروط و مراحل براي مشتركين فعلي شاتل موبايل اينگونه مي باشد كه مشتركين فعلي با فعاليت هاي خود در شبكه شاتل موبايل به ازاي هر ۱۰۰۰ تومان پرداخت بابت خريد بسته اينترنت و شارژ، در صورتي كه تا ۲۷ اسفند ماه امتياز خود را به حد نصاب لازم براي شركت در جشنواره عيد برسانند، هداياي ۱۳ روز عيد را دريافت خواهند كرد. (حد نصاب امتياز براي دريافت هداياي عيد براي مشتركين از طريق پيامك اعلام خواهد شد.)

و مشتركين جديد فقط در حالي شامل حال اين هديه خواهند شد كه تا 27 اسفند سيم‌كارت هوشمند شاتل‌موبايل را به همراه يكي از بسته هاي آغازين ۱ تا ۴ خريداري يا براي خريد مودم اقدام كرده باشند.

 

در مقاله بالا به شرح جامع عيدي اپراتورها و مدت زمان اعتبارشان پرداختيم ،اگر در مورد عيدي اپراتورها و نحوه فعالسازي شان سوالي برايتان پيش آمده است از طريق كامنت با ما در ارتباط باشيد.

 

منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۱:۱۴ توسط:رضا موضوع: