رندباز رندباز .

رندباز

تبديل سيم كارت اعتباري به دائمي ايرانسل

سه دهه پيش در ايران سيم كارت ها به صورت خطوط دائمي عرضه شدند . نحوه ثبت نام سيم كارت هاي دائمي به صورت ثبت نامي بود . چندين سال كليه سيم كارت ها فقط دائمي بود و هيچ سيم كارت اعتباري وجود نداشت.. پس از مدتي سيم كارت هاي اعتباري در ايران عرضه شد و به علت خريداري راحت خطوط و اولين سيم كارت اعتباري عرضه شده اين سيم كارت ها با بازخورد بالايي برخوردار شدند. همانطور كه ميدانيد تفاوتي بين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري است . اين تفاوت در اعتبار و قيمت سيم كارت وجود دارد. زماني كه بحث از سيم كارت دائمي پيش مي آيد ذهن ها به صورت ناخودآگاه به سمت قيمت بالاي سيم كارت ها ميرود و همين علت باعث شده تا اكثر مشتركين براي خريداري سيم كارت دائمي بروند . اما اپراتور ايرانسل به كاربران خود اين امكان را داده است تا بتوانند سيم كارت اعتباري خود را به دائمي تبديل كنند . در اين چند سال يا بهتر است بگوييم از زماني كه سيم كارت هاي دائمي در بازار عرضه شد و با بازخورد بينظيري مواجه شد يكسري از مشتركين گمان ميكردند سيم كارت دائمي فقط بخاطر اختلاف قيمت است و ميتوانند با تبديل سيم كارت اعتباري به دائمي ايرانسل سود خوبي در فروش سيم كارتشان بكنند و اين موضوع تنها مزاياي تبديل سيم كارت اعتباري به دائمي است.ولي تبديل سيم كارت اعتباري به دائمي ايرانسل اختلاف قيمت چنداني ندارد اما مزاياي فراواني دارد كه ما در ادامه مطلب در اختيار شما خواهيم گذاشت.

 

از كجا بفهميم سيم كارت ايرانسل دائمي است يا اعتباري؟

شايد براي شما هم اتفاق افتاده باشد كه سيم كارتي را هديه گرفته باشيد و يا سيم كارت خود را از اعتباري به دائمي تبديل كرده باشيد و بخواهيد از وضعيت سيم كارتتان با خبر شويد يا ميخواهيد بدانيد تغييرات سيم كارتتان اعمال شده يا خير  با جست جوي فراوان به نتيجه اين سوال نرسيده ايد و گمان ميكنيد اين كار بسيار دشوار است ولي باخبر شدن از وضعيت سيم كارتتان ساده ترين كار است فقط كافيست (اپليكيشن ايرانسل من) را نصب كرده و با وارد كردن شماره تلفن همراه  وارد اپليكيشن شويد به بخش (حساب من) مراجعه كرده و سپس با كليك به روي (پروفايل) و در آخر  با انتخاب گزينه اطلاعات من ميتوانيد مشخصات صاحب سيم كارت و نوع سيم كارت با خبر بشويد.

 

مزاياي سيم كارت هاي دائمي ايرانسل

مزايايي كه اپراتور ايرانسل براي سيم كارت هاي دائمي گذاشته است عبارتند از :

30  گيگابايت اينترنت رايگان
پرداخت صورت حساب هر دو ماه يكبار به جاي شارژ دائمي سيم كارت
1000 دقيقه مكالمه رايگان درون شبكه(به مدت 30 روز)
يك گيگابايت اينترنت به مدت 5 ماه(از ماه دوم فعال ميشود)
تماس هاي نيم بها درون شبكه(به مدت 6 ماه)

 

هزينه تبديل سيم كارت اعتباري به دائمي ايرانسل

براي پرداخت هزينه تبديل سيم كارت اعتباري به دائمي دو روش وجود دارد :

سيم كارت اعتباري شما هميشه مبلغي شارژ يا اعتبار دارد. اگر ۵۰ هزار تومان اعتبار در سيم كارت اعتباري خود داشته باشيد، مي‌توانيد از همين اعتبار، هزينه‌ي تبديل سيم كارت اعتباري به دائمي را بپردازيد.

 اگر مبلغ مورد نياز براي تبديل سيم كارت اعتباري به دائمي را در سيم‌كارت خود نداريد، مي‌توانيد پرداخت اينترنتي انجام دهيد و با انتقال به درگاه پرداخت الكترونيك، به شيوه آنلاين اين ۵۰ هزار تومان را بپردازيد.

 

روش هاي تبديل سيم كارت اعتباري به دائمي ايرانسل

به طور كلي دو نوع روش براي تبديل سيم كارت اعتباري به دائمي وجود دارد (حضوري ، غير حضوري)

حضوري :

مشتركيني كه قصد تبديل سيم كارت اعتباري به دائمي ايرانسل را به صورت حضوري دارند ميتوانند با مراجعه به دفاتر نمايندگي ايرانسل سيم كارت شان را از اعتباري به دائمي تبديل كنند.

غير حضوري :

تبديل سيم كارت اعتباري به دائمي ايرانسل به صورت غير حضوري سه روش مختلف دارد كه ما در ادامه مطلب به شما با نحوه استفاده از آنها را توضيح خواهيم داد.

1-مراجعه به اپليكيشن ايرانسل من :

  مراجعه به اپليكيشن ايرانسل من يا مراجعه به وب اپليكيشن ايرانسل من يكي از پيشنهادات ما به شما است زيرا اين روش يكي از سريع ترين و راحت ترين روش براي تبديل سيم كارت اعتباري به دائمي است.پس از باز كردن اپليكيشن با كليك به روي گزينه خدمات ميتوانيد درخواست خود را ثبت كنيد و سيم كارت اعتباري تان را به دائمي تبديل كنيد.

نكته : مشتركيني كه از گوشي هاي آيفون استفاده ميكنند و نميتوانند اپليكيشن ايرانسل من را در موبايل نصب كنند ميتوانند از وب اپليكيشن ايرانسل من استفاده كنند.

2-استفاده از كد دستوري:

يكي ديگر از روش هاي تبديل سيم كارت اعتباري به دائمي ايرانسل كه نيازي به اينترنت هم ندارد از طريق  كد دستوري #70* و يا#9*1*555* است.

3-تبديل سيم كارت اعتباري به دائمي از طريق تلفن:

سومين پيشنهاد ما به مشتركيني كه قصد تبديل سيم كارت اعتباري به ايرانسل را دارند با شماره گيري 700 است كه بعد از شماره گيري با گرفتن عدد 4 ميتوانند از خدمات برخوردار بشوند.

 



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۰:۵۷ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :