رندباز رندباز .

رندباز

سهم اپراتورهاي مجازي از بازار سيم كارت كشور چقدر است؟

در اين سالها اپراتور تازه ايي به ميان آمده است كه براي بسياري از افراد جامعه  بسيار عالي و خوب است و مي تواند بسيار بعضي از افراد جذاب باشد. اين اپراتور نامش اپراتور مجازي است است. اپراتور مجازي اساسا از خود زيرساختي ندارد و بايد يك اپراتور قرارداد ببند تا بتواند از شبكه ارتباطي  اپراتور استفاده كند . اين اپراتور مي تواند كه  امكانات اپراتور هاي ديگر را خريداري كنند و به اسم خودشان در بازار سيم كارت به فروش يرسانند. چند اپراتور در سالهاي اخير بوده اند كه توانسته اند به اين صورت در بازار سيم كارت شروع به فعاليت كنند وبا دادن امكانات بسيار عالي و پشتيباني بسيار مناسب بسياري از افراد را به سمت خود بكشانند. اين اپراتور ها در تلاش هستند كه در بازار سيم كارت وارد عمل شوند و با دادن بسته هاي بسيار عالي و جالب بتوانند آن هايي كه سيم كارت ندارد را به سمت بازار خود كشاند

تقريبا بيش از 6 سال از تاريخ اولين مجوز صادر شده براي اپراتورهاي مجازي  (MVNO ) جهت حضور در شبكه ي ارتباطي كشور مي گذرد. اين مجوز كه در سال 1394 از سوي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي صادر شد، قرار بود سبب گردد تا شركت هايي مانند شاتل موبايل، سامانتل، آذر تل، آرين تل و ... به عنوان اپراتورهاي مجازي سهم قابل قبولي از بازار سيم كارت كشور را تصاحب كنند.

در آن سال ها، علي اصغر عميديان، رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي وقت اعلام كرده بود تعداد مشتركين شبكه  MVNO كشور در بازه زماني 10 ساله به دوازده ميليون مشترك خواهد رسيد كه اين عدد بالغ بر 15 درصد مشتركين تلفن همراه در كشور است، اما با گذشت بيش از 6 سال از آن روزها، بررسي ها نشان مي دهد كه بسياري از افراد جامعه تنها سه اپراتور همراه اول، ايرانسل و رايتل را به عنوان اپراتور فعال در كشور شناخته و سيم كارت هايشان را به رسميت مي شناسند.

 

حال موضوع اصلي اين است كه چرا مردم با واژه ي اپراتور مجازي بيگانه هستند و تنها سه اپراتور حاكم بلامنازع بازار سيم كارت در كشور به شمار مي آيند؟ به راستي دلايل اصلي عدم موفقيت اپراتورهاي مجازي در طول اين سالها چيست؟

شاهين شيرمحمدي، كارشناس شبكه هاي مخابراتي در پاسخ به اين سوال به نكات قابل توجهي اشاره مي كند و مي گويد: "زماني كه سيم كارت هاي  MVNO  اجازه فعاليت در كشور گرفتند، اين بازار اشباع شده بود و ديگر ظرفيتي براي ورود اپراتور جديد وجود نداشت. حتي سال ها قبل از آن نيز اين بازار توسط دو اپراتور بزرگ كشور يعني همراه اول و ايرانسل تصاحب شده بود. اپراتور رايتل نيز جاي چنداني در اين بازار نداشت. با توجه به وابستگي آن به دولت و سازمان تامين اجتماعي اما توانست سهمي هر چند ناچيز را به خود اختصاص دهد. حالا حدود سه درصد از اين بازار را به خود اختصاص داده است."

البته در آن روزها هدف اصلي حضور اپراتورهاي مجازي، ايجاد فضاي رقابتي و پويا اعلام شده بود تا در نهايت باعث افزايش كيفيت و رضايت مندي كاربران گردد. ولي آنچه كه در بازار رخ داد كاملا برعكس بوده و حضور اين اپراتورها تقريبا تاثيري در بازار سيم كارت ايران نداشته است.

 

شير محمدي در ادامه با اشاره به همين موضوع افزود: "يكي از بزرگترين موانعي كه باعث جذب نشدن مشترك توسط  MVNO ها شد، نبود فضاي رقابتي در اين بازار است. به طوري كه سيم كارت هاي جديد هيچ خدمات و مزيت جديدي نسبت به سيم كارت هاي قديمي ندارند و به همين دليل مشتركان دليلي براي خريد سيم كارت MVNO  نمي بينند."

به نظر اين كارشناس وجود قوانين غير قابل انعطاف نقش مهمي در بازار رقابتي سيم كارت بازي مي كند و دست و پا گير بودن آنها كار را براي ضعيف ترها سخت تر مي كند. شير محمدي در اين باره مي گويد: "وجود قوانين دست و پا گير نيز بر اين موضوع تاثير گذار است. هنگامي كه در بحث تعرفه گذاري خدمات، سازمان تنظيم مقررات كف و سقف نرخ ها را تعيين مي كند، مسلم است كه رقابتي صورت نمي گيرد و بازار در دست قدرتمندان اين بخش، يعني سه اپراتور اصلي قرار مي گيرد."

شيرمحمدي اضافه مي كند:" از سوي ديگر خدمات جديدي وجود ندارد كه مجوز آن صادر شده باشد و سه اپراتور اصلي آن را ارائه ندهند. در نتيجه مجازي ها نمي توانند سرويس هاي منحصر بفردي ارائه دهند تا مشتركان را با اين هدف جذب خود كنند."

 

اين كارشناس ادامه مي دهد: "در ابتداي امر بيش از 24 شركت موفق به دريافت پروانه  MVNO  شدند كه هم اكنون كمتر از نيمي از اين تعداد، خدمات ارائه مي دهند و بيشتر آنها يا از ارائه خدمات در همان ابتداي راه منصرف شدند يا به علت توانايي نداشتن در جذب مشترك، خدمات خود را متوقف كردند. البته بعضي از اين اپراتورها توانستن به مرحله ي خدمات دهي برسند. از ميان آنها تعدادي به ارائه خدمات منطقه اي و استاني مشغولند و به طور سراسري در كشور خدمات ارائه نمي دهند."

يقينا اپراتورهاي مجازي نتوانستند در طول اين سالها سهم قابل قبولي از بازار سيم كارت ايران را نصيب خود كنند و موفق باشند. با توجه به اين كه اين اپراتورها خود شبكه ي زيرساختي و فيزيكي نداشته و بايد از شبكه ارتباط موبايلي اپراتورهاي اصلي و فعال در كشور بهره مند گردند، ضروري است با برنامه ريزي و تامين امكانات لازم؛ زمينه را براي ادامه ي حيات آنها فراهم نمود. در آن صورت اين اپراتورها مي توانند با ارائه ي خدمات مختلف در بستر فيزيكي اپراتورهاي اصلي، هم واسط بين اپراتورهاي اصلي و مشتركين شوند و هم با عدم درگير شدن در لايه هاي سخت افزاري، تمام تمركز خود را بر ارائه سرويس هاي متنوع و با كيفيت به مشتركين خود قرار دهند.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۷:۲۵ توسط:رضا موضوع:

مزيت هاي خريد سيم كارت رند

هميشه داشتن وسايل خاص و تك بسيار جذاب و جالب مي تواند براي افراد باشد. هر از گاهي اين وسايل بسيار عالي و جذاب است به طوري كه همه علاقه مند به داشتن آن مي شوند.در دنياي سيم كارت هم به همين نحو است. خريد سيم كارت هاي رند بسيار جالب و هيجان انگيز مي تواند باشد براي افراد يك جامعه.بسياري از اين سيم كارت هاي رند براي بازار هم تعيين كننده هستند و شبيه اين نوع سيم كارت ها براي قيمت گذاري و فروش هستند. سيم كارت ها رند كه بسيار خواهان  و طرفداران بسياري دارد كه اپراتور ها در تلاش هستند بتوانند كه بيش تر جامعه خط رند داشته باشند. اپراتور هاي  سيم كارت در سال هاي اخير براي اينكه  نسل جوان را به سمت خود بكشانند سيم كارت هاي رندي بر اساس سال تولد شان سيم كارت رند مي داند كه اين حركت بسيار جالب و خلاقانه بود . در كل داشتن سيم كارت رند بسيار جالب است و حتي بعضي از مواقع مي تواند دردسر شيرين هم داشته باشد

در حال حاضر سيم كارت هاي رند انواع مختلفي دارند مانند رند آينه اي، رند حروفي، رند ترتيبي، رند تاريخ تولد، رند تكرار پيش شماره، رند پله اي و .... كه بهتر است براي شناسايي كامل شماره هاي رند سري به" سامانه رندباز" بزنيد و در آنجا انواع شماره هاي رند را ببينيد و با آنها بيشتر آشنا شويد. سايت رندباز به عنوان بزرگترين مركز تخصصي خريد و فروش سيم كارت هاي رند و معمولي، مي تواند مرجع مناسبي براي استعلام قيمت و ميزان رندي شماره ها باشد.

 

بايد بپذيريم در دنياي مدرن امروز سيم كارت رند به خودي خود، از جذابيت هاي فراواني برخوردار است و تقريبا همه ي افراد علاقمند به داشتن اين شماره مي باشند. ولي با اين وجود شماره هاي رند مزايا و كاربردهاي فراوان ديگري خصوصا براي صاحبان مشاغل دارند كه در اينجا به آن اشاره مي كنيم:

 

 

  •  سيم كارت رند و ماندگاري در حافظه ي مخاطب

 

قطعا اولين و مهمترين مزيت خريد سيم كارت هاي رند اين است كه اين شماره ها در حافظه مخاطب ماندگار مي شوند. سيم كارت رند يا Memorable sim card در دنيا با قابليت ماندگاري در ذهن شناخته مي شوند كه اين امر به تنهايي يك مزيت بزرگ و ويژه براي صاحبان مشاغل به حساب مي آيد. براي مثال اگر در جلسه ي كاري به عنوان كارفرما، از دو نفر كارت ويزيت تهيه كنيد، قطعا براي سفارش كار به شماره ي رند زنگ مي زنيد.

بنابراين اگر مي خواهيد همواره در اولويت باشيد، يكي از بهترين راهكارها، خريد يك سيم كارت رند مي باشد. اين شماره ها از آن جهت كه به راحتي حفظ مي شوند و تقريبا در حافظه ي همه افراد تا مدت ها باقي مي مانند، نياز به يادداشت ندارند؛ كه اين موضوع مي تواند براي كساني كه خصوصا به تازگي كسب و كار خود را شروع كرده اند و يا كسب و كارشان در حال رونق گرفتن است؛ حائز اهميت باشد.

 

 

  •  تاثير شماره ي رند بر تصوير سازي از شخصيت

 

ممكن است شما در كسب و كار خود بسيار دقيق و منظم باشيد و از قوانين خاصي پيروي كنيد، ولي در برخورد اول مشتري اينها را نمي بيند و نمادهاي ظاهري و يا محصولات و خدمات شما را مي بيند. بنابراين اگر در نگاه اول نمي توانيد همه هنر خود را به نمايش بگذاريد، بهتر است با توجه به نكات ريز اما مهم؛ تاثير مثبتي بر مخاطب داشته باشيد.

تاثير سيم كارت رند بر تصوير سازي از شخصيت شما در ذهن مخاطب بسيار زياد است زيرا يك شماره ي رند نه تنها نشان مي دهد كه شما به كوچكترين جزئيات مانند شماره تلفن همراه اهميت مي دهيد بلكه برايتان متمايز بودن هم مهم است و هميشه مي خواهيد خاص و منحصر بفرد باشيد. القاي چنين نكات مثبتي تنها با ارائه ي يك كارت ويزيت، تصويري مثبت و قابل اعتمادي از شما مي سازد كه تا مدت ها در ذهن كارفرمايان باقي مي ماند.

البته تاثير اين شماره بسته به نوع شغل و حرفه ي شما كاملا متفاوت است، مثلا ارائه ي يك شماره رند براي يك جواهر ساز و يا نماينده ي فروش برندهاي بزرگ به خوبي پيام لوكس بودن را به مخاطب انتقال مي دهد. زيرا مخاطبان شما قطعا افرادي هستند كه طرفدار زندگي لاكچري و لوكس هستند و شما بايد همواره به آنها نشان دهيد كه به لوكس بودن و متمايز بودن اهميت مي دهيد. ارائه ي شماره رند براي مشاغلي مانند طراحي لباس، طراحي دكوراسيون و... مي تواند بيانگر سبك زندگي و نوع انتخاب شما باشد و خيال مشتري را از جانب اهميت به جزئيات و نظم و دقت راحت كند.

بنابراين فرقي نمي كند كه در چه حرفه اي مشغول به كار هستيد، يك كارت ويزيت با شماره ي رند بهترين و بيشترين تاثيري را كه براي پيشرفت به آن احتياج داريد، بر روي مخاطب مي گذارد.

 

 

  •  تاثير سيم كارت رند در برند سازي

 

انتخاب يك شماره رند، اولين گام براي برند سازي است. زيرا بخشي از پروژه ي برند سازي، ايجاد تداعي در ذهن مخاطب است. با توجه به رقابت تنگاتنگي كه امروزه در بازار كسب و كار وجود دارد، انتخاب يك شماره رند فرصتي است براي يادآوري برند خود به مخاطب كه قطعا تاثير مستقيم و خوبي بر روي مشتري مي گذارد.

بنابراين اگر قصد برند سازي داريد، استفاده از شماره هاي رند، از جمله اقداماتي است كه كمك مي كند تا كسب و كار شما قدرت بگيرد و نام شما به راحتي در ذهن مخاطب نقش بندد. شايد كسب و كار امروز شما كوچك باشد، اما اگر مي خواهيد همواره در مسير رشد قدم برداريد، از مزاياي سيم كارت رند غافل نشويد.

بايد بپذيريم كه نحوه ي تجارت در دنياي كسب و كار امروز كاملا با سال هاي قبل فرق كرده است و جذب مشتري به روش هاي مختلفي مانند تبليغات مجازي، تراكت ها، بيلبوردها و شبكه هاي مجازي صورت مي پذيرد. در هر كدام از اين روش ها، شماره تلفن همراه شما به عنوان پل ارتباطي با مخاطب، نقش اساسي را بازي مي كند. سيم كارت رند به مخاطب القا مي كند كه شما به عنوان يك انسان كمال گرا، به آنها اهميت داده و شماره اي را براي برقراري ارتباط انتخاب كرده ايد كه به راحتي در حافظه مي ماند.

 

بررسي ها نشان مي دهد اعداد و ارقام رند در ذهن افراد واكنش هاي مثبت ايجاد مي كنند و باعث جلب نظر مي شود، به همين خاطر برندهايي كه از اين شماره ها استفاده مي كنند، هم چون نگيني در بين رقبا مي درخشند و جلب توجه مي كنند. استفاده از شماره هاي رند نه تنها به شما كمك مي كند تا در همان گام نخست اعتماد مشتري را جلب كنيد بلكه اين شماره ها در بازار سيم كارت امروز، به عنوان يك سرمايه مطمئن شناخته مي شوند. سرمايه اي كه روز به روز با ارزش تر شده و هر زمان كه قصد فروش آن را داشته باشيد، قطعا قيمتي به مراتب بالاتر از زمان خريد خواهد داشت.

 

البته با توجه به طرح فروش اقساطي سيم كارت رند در وب سايت رندباز، اين روزها ديگر خريد يك شماره رند كار سخت و غير ممكني نيست، زيرا در صورت تمايل فقط كافي است سري به وب سايت رندباز بزنيد و از بين هزاران شماره رند موجود در اين وب سايت، شماره دلخواه خود را انتخاب كنيد. سپس با پرداخت يك سوم مبلغ سيم كارت و تضمين پرداخت مابقي به صورت اقساط مالك سيم كارت شويد.

 

اين شرايط آسان، بدون معرفي ضامن و يا پرداخت چك و سفته فرصتي است كه كاملا به نفع صاحبان كسب و كار مي باشد و آنها مي توانند با بهره مندي از اين فرصت، بدون پرداخت مبلغي هنگفت، شرايط شغلي خود را بهبود ببخشند.

البته توجه به اين نكته هم الزامي است كه قيمت شماره هاي رند، رنج هاي متفاوتي داشته و ارتباط مستقيمي بين ميزان رندي و قيمت سيم كارت وجود دارد، ولي در رندباز تنوع سيم كارت هاي رند ارائه شده به قدري بالاست كه شما مي توانيد با هر بودجه اي مالك سيم كارت مورد علاقه تان شويد. 

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۹:۱۲ توسط:رضا موضوع:

پرسرعت ترين اينترنت مربوط به كدام سيم كارت در ايران مي باشد؟

از زماني كه تكنولوژي پيشرفت كرد تا به امروز زمان چنداني نمي گذرد و پيشرفت هايي كه شده است باعث عوض شدن رويكرد زندگي انسان ها در اين مدت شده است. يكي از اون تكنولوژي هايي كه باعث تغيير رويكرد آدمي شده است اينترنت بوده كه هم باعث تبادل اطلاعات ميان افراد شده است و هم باعث ضرر براي آدمي شده است. اين روز ها اينترنت بسيار روبه گسترش است و هر روز چيز هاي جديدي از طريق اينترنت به مردم ارائه مي شود و همين مسئله باعث شده كه اينترنت وسيله ايي مهم در ميان افراد باشد .اين روز ها سه اپراتور برتر در داخل كشور بسته هاي اينترنتي را به به خاطر دهه كرامت به صورت هديه به مردم مي دهند. بايد ديد كه سرعت كدام اپراتور براي استفاده از اينترنت بسيار مناسب است تا مردم بتوانند با دقت بالا بهترين انتخاب را داشته باشند و بتوانند كه با سرعت بالا اينترنت از اين بسته ها استفاده كنند

اپراتور همراه اول نخستين و قديمي ترين اپراتور فعال در كشور است كه از سال 72 با هدف ارائه خدمات تماس صوتي تلفن همراه تاسيس شد و اكنون با گذشت نزديك به سي سال نه تنها بزرگترين شركت مخابراتي كشور مي باشد بلكه از بيشترين تعداد مشترك سيم كارت دائمي نيز برخوردار است.

اپراتور دوم يعني ايرانسل در سال 85 با هدف عرضه اينترنت همراه به شبكه مخابراتي كشور اضافه شد كه در طول اين سال ها علاوه بر تلفن همراه، در زمينه اينترنت همراه وايمكس نيز فعاليت مي كند. اپراتور ايرانسل در طول اين سالها دوشادوش همراه اول، به فعاليت خود ادامه داده و از بيشترين تعداد مشترك سيم كارت اعتباري در كشور برخوردار است.

اپراتور رايتل در سال 89 در حالي واگذاري سيم كارت هاي خود را شروع كرد كه قرار بود علاوه بر ارائه ي نسل سوم تلفن همراه، سرويس مكالمه ي تصويري را هم ارائه كند كه اين كار عملي نشد و باعث شد تا اين اپراتور توان رقابت با اپراتورهاي قبلي را نداشته باشد و تنها در زمينه اينترنت نسل سوم پيشرو بماند.

براي مقايسه بين عملكرد اين سه اپراتور در مورد سرعت اينترنت، در اين متن ميزان پوشش دهي و سرعت اينترنت سه اپراتور مورد مقايسه قرار مي گيرد:

 

تكنولوژي 4G

 

اپراتور همراه اول، اولين اپراتوري بود كه در كشور سرويس هاي خود را بر پايه ي نسل چهارم تلفن همراه ارائه كرد ولي خيلي زود ايرانسل نيز از اين تكنولوژي استفاده نمود و در حال حاضر فرقي نمي كند كه از سيم كارت كدام اپراتور استفاده كنيد، هر دو اپراتور همراه اول و ايرانسل سرويس هاي خود را مبتني بر اينترنت  4G ارائه مي كنند. ولي اپراتور رايتل تنها در سطح شهر تهران پوشش دهي شبكه  4G  را به مشتركين خود ارائه مي كند.

 

ميزان پوشش دهي اينترنت

 

بر اساس اعلام اپراتورهاي همراه اول، ايرانسل و رايتل اينترنت نسل 4 در استان تهران پوشش كاملي دارند كه بررسي هاي ميداني نشان مي دهد در بعضي از مناطق شهر تهران اين ارتباط قدرت بيشتري دارد. البته براي مشتركين رايتل استفاده از اين تكنولوژي فقط در سطح شهر تهران امكان پذير است.

ميزان پوشش  اينترنت نسل 4 در سطح كشور كاملا متفاوت مي باشد و در جاده ها و بخش هاي دور افتاده هنوز امكان استفاده از اين تكنولوژي وجود ندارد.

 

ميزان سرعت اينترنت

 

براي اين كار لازم است در شرايط مختلف ايده آل، عادي و سخت در مكان هايي كه هر سه اپراتور همراه اول، ايرانسل و رايتل داراي بهترين قدرت سيگنال و پايين ترين ترافيك شبكه اينترنتي هستند، ميزان سرعت اينترنت اپراتورها را چك كرد. البته امكان چك كردن در شرايط بدون ترافيك و خط اختصاصي وجود ندارد و بايد در ساعاتي كه پايين ترين حجم ارتباطات در آن انجام مي شود، تست را انجام داد.

 

 نتايج تست سرعت با شرايط ذكر شده به شرح ذيل مي باشد:

با توجه به اين كه ميزان پوشش دهي اپراتور همراه اول محدود به استان تهران نمي باشد و تمركز آن بر روي شهرستان ها ، جاده ها و مناطق كوچك هم وجود دارد، پرسرعت ترين سرويس مربوط به اپراتور همراه اول مي باشد. اپراتور ايرانسل در جايگاه دوم قرار ميگيرد و به عنوان كم هزينه ترين اپراتور در مقابل ارائه ي خدمات يك شركت متعادل در خدمات محسوب مي شود. ولي رايتل كه از تعداد مشتركين و سطح پوشش شبكه پاييني برخوردار است تنها يك شركت ارائه دهنده خدمات اينترنت پرسرعت همراه است كه بدون سرويس مكالمه ي تصويري هيچ امتياز ويژه اي نسبت به باقي رقبا ندارد.

 

به نظر مي رسد با رشد سرعت اينترنت در ايران، اساسا مقايسه بين دو اپراتور اصلي همراه اول و ايرانسل چندان كار مفيدي نيست و فاصله ي اين دو رقيب در بسياري موارد بسيار نامحسوس و ناچيز است. ولي در مورد اپراتور رايتل كه تمركز خود را بر روي اينترنت نسل سوم گذاشته، كاملا شرايط متفاوت مي باشد و خدمات اين اپراتور در اين سطح خوب مي باشد. البته اپراتور رايتل در حال حاضر پوشش دهي شبكه  4G را در شهر تهران به كاربران خود عرضه مي كند، اين در حالي است كه اخيرا شبكه 4.5 G  نيز در استان تهران براي كاربران ايرانسل و همراه اول راه اندازي شده است.

با وجود آنچه كه گفته شد، سطح رضايتمندي كاربران ايراني از سرعت اينترنت اپراتورهاي همراه در ايران حتي در پايتخت كه سرويس دهي متمركز تري ارائه مي شود، در حد نارضايتي ملي است و همچنان در زمينه سرعت دانلود و يا لود كردن ويدئو در شبكه هاي مجازي رضايتمندي وجود ندارد. البته اگر بخواهيم دامنه اين مقايسه را گسترده تر كرده و سرعت اينترنت ايران را با كشورهاي توسعه يافته مقايسه كنيم، سرعت اينترنت در ايران واقعا حرفي براي گفتن در جهان ندارد.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۲:۱۱ توسط:رضا موضوع:

تخفيف هاي استثنايي مكالمه و اينترنت ويژه براي حجاج

از زماني كه پاندمي كرونا آمد تا به امروز اكثر كشور ها در هاي خود را به روي توريست ها بستند يا به صورت بسيار محدود اجازه ورود به كشور هايشان را دادند. از زماني كه واكسن كرونا آمده تا به امروز زندگي ها دارد به روال عادي بر ميگردد. يكي از كشورهايي كه در دوران كرونا اجازه ورود به كشورش را نمي داد دولت عربستان بود . حال بعد از دو سال به كساني كه دوست دارند به مناسك حج بروند اجازه ورود به مكه شهر نزول قرآن و مدفن نبي رفته و مناسك حج را بجا آورند. در اين مناسك حج يكي از دغدغه هاي  آنهايي كه مي روند ارتباط با اقوام و دوستان شان هست. براي اين نگراني دو شيوه كه بتوانند سيم كارت هاي مقصد را به راحتي خريداري كنند و بتوانند كه از آن استفاده كنند. اپراتور هاي داخلي هم در تلاش هستند تا بتوانند بخش عمده ايي از اين مشكلات را به راحتي بر طرف كنند

امكان استفاده از تلفن همراه براي ارسال يا دريافت صوت، ديتا، پيامك در هنگام مسافرت به خارج از محدوده ي جغرافيايي تحت پوشش شبكه اپراتور كشور مبدا، با استفاده از شبكه هاي تلفن همراه كشور مقصد را سرويس رومينگ بين الملل مي گويند و لازم است مسافران قبل از سفر به اين نكته توجه داشته باشند و با فعال سازي اين سرويس از ايجاد هزينه هاي اضافي خودداري نمايند. البته مسافران مي توانند در صورت تمايل در كشور مقصد، با ارائه پاسپورت و مدارك لازم اقدام به خريد سيم كارت خارجي نمايند كه اين روش در مورد كشورهاي طرف قرارداد رومينگ با اپراتورهاي فعال در كشور اصلا توصيه نمي شود.

به همين خاطر با فرارسيدن موسم حج ابراهيمي و شروع اعزام زائران ايراني به سرزمين وحي الهي، دو اپراتور اصلي در كشور از ارائه تعرفه هاي ويژه و بسته هاي استثنايي رومينگ بين الملل براي كاهش هزينه هاي ارتباطي زائران خبر دادند كه بسيار مقرون به صرفه تر از خريد سيم كارت هاي عربستان خواهد بود.

بنابراين با توجه به طرح ها و بسته هاي تدارك ديده شده ويژه اين ايام، استفاده از سيم كارت هاي ايراني با بسته هاي رومينگ بين الملل بسيار اقتصادي تر از سيم كارت هاي عربستاني خواهد بود و بهتر است حجاج از سيم كارت خود كه سرويس رومينگ بين الملل آن فعال شده باشد، در كشور عربستان استفاده نمايند.

 

بسته هاي ويژه رومينگ حج براي مشتركين همراه اول

 

بنا به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، با فرارسيدن موسم حج، اپراتور همراه اول بسته هاي ويژه اي تدارك ديده است كه از تاريخ 21 خرداد ماه  تا 7 مرداد ماه 1401 در اختيار تمامي مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري اين اپراتور قرار خواهد داشت و متقاضيان مي توانند در زمان اعلام شده با مراجعه به فروشگاه آنلاين همراه اول و يا اپليكيشن همراه من نسبت به خريد و فعال سازي آنها اقدام نمايند. البته شماره گيري كد دستوري # 29134 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 29134 مربع ) نيز يك روش آسان براي فعال سازي اين طرح مي باشد.

ارائه اين بسته هاي ويژه كه با هدف كاهش هزينه هاي كاربران و رفاه حال حجاج صورت پذيرفته است، در بازه زماني ذكر شده در دسترس كليه مشتركين سيم كارت دائمي همراه اول و سيم كارت اعتباري همراه اول بوده و شامل موارد ذيل مي گردد:

بسته هاي ويژه همراه اول

نوع سرويس

ميزان تعرفه

500 مگابايت ديتا

140،000 تومان

3 گيگابايت ديتا + 10 دقيقه مكالمه هديه

440،000 تومان

10 گيگابايت ديتا + 15 دقيقه مكالمه هديه

1،100،000 تومان

30 گيگابايت ديتا + 30 دقيقه مكالمه هديه

2،940،000 تومان

 

مشتركين همراه اول مي توانند با استفاده از هديه مكالمه، به راحتي با شماره هاي ايران يا عربستان تماس گرفته و يا به تماس هاي ايران و كشور عربستان پاسخ دهند.

علاوه بر آنچه كه در جدول بيان شد، همراه اول بسته ويژه  5/1 گيگابايت ديتا با اعتبار 60 روز را به قيمت 180،000 تومان، در اختيار حجاج قرار مي دهد كه اين بسته ي استثنايي تنها قابليت يكبار فعالسازي را داشته و از زمان فعال سازي 60 روز اعتبار دارد، بنابراين مشتركين مي توانند حتي قبل از سفر نسبت به خريد و فعال سازي آن اقدام نمايند. البته لازم است كليه مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري همراه اول قبل از سفر با استفاده از كد دستوري  # 2911 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 2911 مربع ) نسبت به فعال سازي سرويس رومينگ بين الملل خود اقدام نمايند.

با توجه به اين كه روشن كردن گوشي هوشمند و دريافت پيامك در سرويس رومينگ بين الملل هزينه اي نخواهد داشت، با استفاده از بسته هاي رومينگ بين الملل، مشتركين نه تنها مي توانند از همه امكانات ارتباطي مانند مكالمه و تماس تصويري با پيام رسان ها برخوردار شوند بلكه امكان دسترسي امن به پرتال هاي بانكي، درگاه هاي دولتي و اپليكيشن هاي ايراني نيز براي حجاج فراهم خواهد بود. بنابراين استفاده از سيم كارت هاي همراه اول در سفر حج هزينه هاي كمتر و امكانات بيشتري را در اختيار حجاج قرار مي دهد كه به آنها در مديريت اين بخش كمك شاياني خواهد كرد.

لازم به ذكر است كه امكان خريداري اين بسته ها از ايران براي مشتركين، شركت ها و سازمان ها نيز وجود داشته و آنها مي توانند با خريد اين بسته ها، سرويس رومينگ مشترك مورد نظر خود را فعال سازند.

 

 

بسته هاي ويژه رومينگ حج براي مشتركين ايرانسل

 

بر اساس اعلام روابط عمومي ايرانسل، به مناسبت فرا رسيدن موسم حج 1401، حجاجي كه از سيم كارت دائمي ايرانسل و سيم كارت اعتباري ايرانسل اين اپراتور استفاده مي كنند، مي توانند به خدمات ويژه ي اين شركت در كشور عربستان دسترسي داشته باشند. امكان استفاده از اين خدمات ويژه كه با هدف رفاه و آسايش بيشتر حجاج، صورت پذيرفته است براي كليه مشتركين  ايرانسل كه قصد سفر به سرزمين وحي را دارند، فراهم خواهد بود و آنها مي توانند بعد از فعال سازي رومينگ بين الملل از تخفيف هاي ويژه ي مكالمه و اينترنت اين اپراتور بهره مند گردند.

بنابراين مشتركيني كه قصد سفر به عربستان را دارند، مي توانند با شماره گيري كد دستوري  # 1 * 1111 * ( ستاره 1111 ستاره 1 مربع ) خدمات رومينگ خود را فعال نمايند و از اين سرويس هاي منحصر بفرد بهره مند گردند. البته امكان فعال سازي اين سرويس از طريق "سوپر اپليكيشن ايرانسل من " نيز وجود خواهد داشت كه براي اين كار لازم است مشترك در صفحه اصلي "اپليكيشن ايرانسل من،" گزينه "ساير" را انتخاب كرده و وارد بخش" پرونده" گردد، سپس در قسمت "خدمات رومينگ " گزينه"  رومينگ " را فعال نمايد.

 

بعد از فعال سازي سرويس رومينگ، لازم است كه مشترك به اپراتورهاي كشور عربستان متصل گردد. براي اين كار مراحل زير بايد طي گردد:

1. ابتدا به بخش تنظيمات يا   Settings  گوشي هوشمند خود وارد شويد.

2. گزينه بيشتر يا  More  را انتخاب نماييد.

3. از زير منوي نمايش داده شده،  Mobile Network's  يا شبكه هاي موبايل را انتخاب كنيد.

4. سپس سيم كارت مورد نظر را مشخص نماييد. ( اگر گوشي هوشمند شما دو سيم كارته است، لازم است در اين بخش، روي گزينه انتخاب سيم كارت يا Select SIM card كليك كنيد و سيم كارت مد نظر را انتخاب نماييد.)

5. در ادامه روي گزينه اپراتورهاي شبكه يا  operators Network   كليك كنيد.

6. از منوي شركت مخابراتي يا Service Provider ، گزينه جستجوي شبكه  Search network  را انتخاب نماييد.

7. در منوي باز شده، اپراتور مورد نظر را انتخاب نماييد. (اسامي اپراتور مربوط به كشور عربستان مي باشد.)

8. پس از انتخاب اپراتور مورد نظر، به منوي تنظيمات شبكه يا Mobile Network Setting  برگرديد.

9. در زير منوي باز شده، گزينه   Data Enabled يا اينترنت فعال شد را انتخاب كنيد.

10. در نهايت گزينه رومينگ اينترنت يا   Data roaming را انتخاب كنيد تا سرويس رومينگ شما فعال گردد.

توجه داشته باشيد كه با روشن كردن اينترنت رومينگ، اينترنت مورد استفاده شما در اپليكيشن هاي تلفن همراه با هزينه ي رومينگ محاسبه خواهد شد. بنابراين براي مديريت بهتر اين بخش، توصيه مي شود از غير فعال بودن اپليكيشن هاي خود اطمينان حاصل كنيد.

 

خدمات رومينگ سيم كارت هاي ايرانسل در كشور عربستان

 

با نزديك شدن به روزهاي اعزام حجاج به عربستان، اپراتور ايرانسل تعرفه هاي تخفيفي ويژه اي براي استفاده از رومينگ با اپراتورهاي Mobily ، Zainو STC در نظر گرفته است كه كاربران مي توانند علاوه بر استفاده از اينترنت پر سرعت  4G ، از اين خدمات خاص نيز بهره مند گردند.

 

تعرفه استفاده از خدمات رومينگ در كشور عربستان

نوع سرويس


ميزان تعرفه

تماس داخلي


هر دقيقه 60،000 ريال

تماس با ايران


هر دقيقه 60،000 ريال

تماس دريافتي


هر دقيقه 60،000 ريال

ارسال پيامك


15،000 ريال

اينترنت همراه


هر مگابايت 6،000 ريال

 

علاوه بر اين اپراتور ايرانسل امكان خريد بسته ي اينترنت ويژه ي حجاج را نيز براي علاقمندان فراهم نموده است كه با قيمت استثنايي در اختيار آنها قرار مي گيرد. اين بسته ي ويژه با حجم 5/ 1 گيگابايت اينترنت با اعتبار 60  روز با قيمت 1،800،000 ريال  ( صدو هشتاد هزار تومان ) در دسترس مشتركين خواهد بود و حجاج گرامي مي توانند در صورت تمايل با شماره گيري كد دستوري # 4 * 1111*  ( ستاره 111 ستاره 4 مربع ) و يا از طريق" اپليكيشن ايرانسل من" نسبت به فعال سازي اين بسته اقدام نمايند.

توجه به اين نكته الزامي است كه روشن نمودن تلفن همراه در كشور عربستان هيچ هزينه اي براي مشترك نخواهد داشت و حجاج مي توانند با شماره گيري رايگان كد دستوري  # 7 * ( ستاره 7 مربع )  سيم كارت خود را شارژ نمايند.

استفاده از سيم كارت هاي خارجي در سفر، جدا از هزينه هاي بالاي تهيه سيم كارت نياز به معطلي در دفاتر اپراتورها براي  انجام امور ثبتي را نيز خواهد داشت كه مشكلاتي را براي مسافرين ايجاد مي كند، به همين خاطر استفاده از بسته هاي ويژه رومينگ اپراتورهاي داخلي در سفرهايي مانند اين سفر كه تمهيدات لازم از سوي اپراتورها ديده شده، مي تواند به صرفه تر و حتي متنوع تر باشد. بنابراين توصيه استفاده از سيم كارت هاي ايراني و فعال سازي رومينگ بين الملل براي بهره مندي از بسته هاي ويژه ي پيشنهادي؛ كاملا در راستاي كاهش هزينه هاي حجاج بوده و به آنها در مديريت هزينه هاي اين بخش كمك قابل توجهي خواهد كرد.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۲:۵۶ توسط:رضا موضوع:

رشد 700 درصدي قيمت سيم كارت ها

سيم كارت مهمترين وسيله ايي كه در گوشي است واگر نباشد به نوعي ارتباط با ديگران موثر نيست .اين روز ها سيم كارت ها بسيار مورد توجه قرار گرفتند و خريد و فروش مي شوند. بازار خريد و فروش سيم كارت  در ايران بسيار عالي بوده  و هر كسي كه تقاضاي سيم كارت را بكند به راحتي مي توان آن را پيدا كند. اين روز ها اپراتور هاي سيم كارت بر اساس رند بودن توليد مي كنند كه بسيار خواهان دارد و طرفداران بسيار زيادي در جامعه پيدا كرده است  در حال حاضر برترين اپراتور براي سيم كارت  همراه اول بوده است  كه محبوب ترين و گران ترين سيم كارت كارت را در اختيار دارد. بسياري از سيم كارت هاي قديمي الان بسيار مهم و با ارزش هستند و در دنياي خريد و فروش سيم كارت بسيار گران و با ارزش هستند. در كل خريد و فروش سيم كارت در ايران بسيار كار راحتي بود و مي توانند كه هر نوع سيم كارت را كه مي خواهند را به راحتي پيدا كنند

از همان روزهاي آغازين حضور تلفن هاي همراه در كشور، بعضي از افراد با نگاهي كاملا تجاري اقدام به خريد چندين سيم كارت از شركت مخابرات مي كردند و بعد در بازار آزاد، سيم كارت ها را به قيمتي چند برابر مي فروختند. با وجود آن كه نزديك به سه دهه از آن روزها مي گذرد و امروزه سبك و سياق اين تجارت به طور كامل دگرگون شده؛ ولي همچنان اين بازار پر رونق است و افراد زيادي در آن فعاليت مي كنند.

بعد از عرضه ي سيم كارت اعتباري ايرانسل، خريد و فروش سيم كارت شكل و شمايل جديدي به خود گرفت و بازار از حالت انحصاري در آمد، ولي همچنان سيم كارت هاي همراه اول به عنوان يك كالاي معتبر از جايگاه ويژه اي برخوردار بودند و تقاضا براي خريد سيم كارت دائمي همراه اول هيچ گاه كم نشد. به طوري كه در حال حاضر؛ همچنان اپراتور همراه اول پرچمدار اين بازار بوده و بعضي از سيم كارت هاي اين اپراتور به عنوان يك كالاي لوكس و با ارزش با قيمت هاي ميلياردي به فروش مي رسد. البته اين قيمت هاي نجومي فقط مربوط به سيم كارت هاي اپراتور همراه اول نبوده و قيمت سيم كارت هاي ايرانسل و رايتل هم در صورت رند بودن به بيش از 100 ميليون تومان مي رسد.

 

به طور مثال؛ اگر سري به مزايده هاي شماره هاي رند و يا صفر اپراتورها بيندازيد، خواهيد ديد كه مشتريان معمولا حاضرند به خاطر يك سيم كارت رند يا كار نكرده، صدها ميليون بپردازند. البته اين وضع در بازار آزاد خريد و فروش سيم كارت بسيار عجيب و غريب تر است و افزايش قيمت سيم كارت ها رشد سرسام آوري داشته است.

بررسي ها نشان مي دهد كه قيمت ها در بازار سيم كارت ايران در بازه زماني 8 سال گذشته، رشد 700 درصدي را تجربه كرده است كه اين رشد عددي بي سابقه و غير منطقي است. مثلا در حال حاضر رند ترين شماره تلفن همراه در كشور به قيمت 80 ميليارد تومان ارزش گذاري شده است كه اين رقم براي يك سيم كارت كاركرده، نامتعارف و عجيب است. اين در حالي است كه قيمت همين سيم كارت حدود هشت سال پيش؛ يك ميليارد ارزش گذاري شده بود.

شايد به همين خاطر چندي پيش در خبرها آمده بود كه سيم كارت موبايل افراد مي تواند جزء وثايق بانكي محسوب شود. هر چند كه از نظر علي صالح آبادي، رييس كل بانك مركزي، اين كار با هدف سهل كردن وثايق بانكي صورت مي گيرد، ولي با توجه به رشد 700 درصدي قيمت سيم كارت ها، اين روزها اين وسيله ي بسيار كوچك به كالايي لوكس و سرمايه اي بدل گشته كه قيمتش گاهي با يك واحد آپارتمان؛ برابري مي كند.

 

علت افزايش قيمت سيم كارت ها

 

با توجه به اين كه در خصوص آنتن دهي و ارائه ي خدمات هيچ تفاوتي بين اپراتورها وجود ندارد، حال سوال اين جاست كه چرا سيم كارت هاي همراه اول تا اين اندازه افزايش قيمت داشته اند؟

از نظر فروشندگان سيم كارت؛ مهمترين دليل افزايش قيمت سيم كارت هاي همراه اول به اين خاطر است كه سيم كارت صفر همراه اول با پيش شماره 0912 به پايان رسيده است و ديگر سيم كارت صفر از سوي اپراتور همراه اول عرضه نخواهد شد. اين موضوع كه باعث شد يكباره بازار سيم كارت همراه اول جهشي فوق العاده را تجربه كند، بر قيمت ساير سيم كارت ها هم تاثير داشته و در حال حاضر قيمت كليه سيم كارت هاي موجود در بازار رشد قابل ملاحظه اي داشته است.

علاوه بر اين در بازار سيم كارت همواره تقاضا براي خريد سيم كارت كد يك، دو و سه بسيار بالاست، ولي افراد كمي مايل به فروش سيم كارت هاي همراه اول با كدهاي يك تا سه هستند، همين عدم تناسب بين عرضه و تقاضا، باعث بالا رفتن قيمت اين سيم كارت ها مي شود.

البته صرف نظر از رشد قيمت كلي سيم كارت ها، افزايش قيمت سيم كارت هاي دائمي همراه اول نسبت به بقيه اپراتورها بسيار بيشتر مي باشد، به طوري كه بعضي از شماره هاي همراه اول در حال حاضر به يك كالاي لوكس و لاكچري تبديل شده است.

يكي از كارشناسان بازار سيم كارت در پاسخ به اين سوال كه چرا با وجود ارائه ي خدمات يكسان و عملكرد برابر، افزايش قيمت سيم كارت هاي همراه اول نسبت به بقيه اپراتورها بيشتر است، مي گويد: " در جامعه ي ما سيم كارت به يك كالاي لوكس تبديل شده است. اگر تاجر يا فرد ثروتمندي از يك سيم كارت اعتباري استفاده كند، سايرين اين موضوع را كسر شان مي دانند."

بديهي است مهمترين ويژگي اين سيم كارت ها، اعتبار اجتماعي بسيار بالا و شناخته شده در جامعه، مناسب براي استفاده هاي تجاري و برندينگ و اعتبار زياد مي باشد كه سبب گرديده تا شماره هاي سيم كارت هاي دائمي همراه اول چنين افزايش قيمتي را تجربه كنند. البته سيم كارت هاي ايرانسل و رايتل نيز به ترتيب بعد از سيم كارت هاي دائمي همراه اول قرار داشته و قيمت آنها با توجه به رندي شماره متغير است و ممكن است در برخي موارد به نيم ميليارد تومان برسد.

اين كارشناس به اين پرسش كه چه موقع رشد قيمت سيم كارت در بازار متوقف مي شود؟ اين گونه پاسخ مي دهد: " بازار سيم كارت هم مانند هر بازار ديگري بر اساس عرضه و تقاضا تعيين مي شود و تا زماني كه جامعه به سيم كارت هاي خاص با پيش شماره 0912 توجه نشان دهد و اين ذهنيت تغيير نكند، رشد قيمت ها ادامه دار خواهد بود. "

قيمت گذاري بر روي سيم كارت ها بر اساس نوع اپراتور ارتباط مستقيم با رندي و پيش شماره سيم كارت دارد و هر چه شماره از قدمت بيشتري برخوردار باشد، ارزش و اعتباري بالاتري هم خواهد داشت. البته اين موارد تنها مسائل تاثير گذار بر بازار سيم كارت نبوده و اين بازار به دليل حضور دلالان همواره از نوسانات زيادي برخوردار است.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۶:۳۶ توسط:رضا موضوع:

پرحجم ترين و مقرون به صرفه ترين بسته هاي اينترنت شاتل موبايل

اين روزها  اينترنت بسيار مهم شده است و انسان ها را به يك ديگر متصل مي كند و اين روز ها باعث اين ميشود كه هر كس اطلاعاتي را نياز داشته باشد به اينترنت مراجعه كند.اينترنت اين روز ها در زندگي افراد بسيار بيشتر استفاده مي شود به خاطر پاندمي كرونا كه از دو سال پيش به جهان آمد.اين روز ها شاتل موبايل  با  متنوع ترين و به صرفه ترين بسته هاي اينترنت دارد نسبت به ساير اپراتور هاي ديگر بسيار عالي بوده است. شاتل اين روز ها بسيار در تلاش است كه بتواند نظر مردم را نسبت به سيم كارت هاي خود جلب كند و با دادن بسته هاي بسيار عالي و سرويس هاي بسيار مناسب تا حدودي توانسته موثر باشد. همچنين شاتل بسته هاي تركيبي بسيار با صرفه و با حجم بسيار بالايي را دارد.شاتل در تلاش است كه بتواند در بازار سيم كارت ها نقش پر رنگي را ايفا كند و بتواند بازار را از حالت دو قطبي بودن خارج كند

بسته هاي اينترنت شاتل موبايل در دسته بندي هاي ساعتي، روزانه، سه روزه، هفتگي، 15 روزه، يك ماهه، سه ماهه و شش ماهه و هم چنين بسته هاي تركيبي شامل اينترنت، مكالمه و پيامك مي باشد كه متقاضيان مي توانند با استفاده از روش هاي زير نسبت به مشاهده و خريد آنها اقدام نمايند:

 

شماره گيري كد دستوري # 2 * 1*

از طريق وب سايت شاتل موبايل بخش سيستم مديريت اينترنتي حساب

اپليكيشن شاتل موبايل من

 

شركت توسعه ارتباطات همراه شاتل با نام تجاري" شاتل موبايل "عضو جديد خانواده ي بزرگ شاتل است كه از پوشش سراسري 3G و 4G برخوردار است. بنا به گزارش روابط عمومي شاتل موبايل، در حال حاضر مقرون به صرفه ترين و پرحجم ترين بسته هاي جديد اين اپراتور با اعتبار زماني 30 روزه به شرح ذيل مي باشد:

 

20 گيگابايت اينترنت 30 روزه به مبلغ 65 هزار تومان

40 گيگابايت اينترنت 30 روزه به مبلغ 98 هزار تومان

70 گيگابايت اينترنت 30 روزه به مبلغ 210 هزار تومان

 

اين اپراتور با هدف كاهش هزينه هاي مشتركين، در طرح جديد خود هر روز بسته هاي تخفيف دار اينترنت، مكالمه، پيامك يا تركيبي را معرفي مي كند. اين طرح تحت عنوان" پيشنهاد روز " از خدمات جديد اپراتور شاتل موبايل مي باشد كه در اختيار همه ي مشتركين اين اپراتور قرار خواهد گرفت. بنابراين مشتركين شاتل موبايل مي توانند با مراجعه به اپليكيشن "شاتل موبايل من" در بخش "مديريت اينترنت حساب " پيشنهادات روز را مشاهده كنند. البته مشتركين مي توانند با شماره گيري كد دستوري # 3 * 1 * نيز پيشنهادات روز را مشاهده نموده و در صورت تمايل نسبت به خريد آن اقدام نمايند.

 

علاوه بر اين شاتل موبايل با شخصي سازي بسته هاي اينترنت تلاش نموده است كه به مشتركين در مديريت بهتر هزينه هاي ارتباطي و انتخاب بهترين بسته ي شخصي كمك كند. دراين سرويس، بسته هاي شخصي سازي شده اينترنت بر اساس نياز سنجي و تحليل الگوي مصرف مشتركين، كاملا متناسب با الگوي مصرف هر مشترك بوده و از طريق پيامك به او پيشنهاد مي گردد كه كاربران مي توانند در صورت تمايل نسبت به خريد و فعال سازي آن اقدام نمايند.

 

علاقمندان براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص اين اپراتور و طرح ها و بسته هاي جديد آن مي توانند به وب سايت شاتل موبايل به آدرس www.shatelmobile.ir مراجعه نمايند. علاوه بر اين شماره تماس 09981000000 به صورت 24 ساعته در اختيار متقاضيان خريد سيم كارت هاي شاتل موبايل خواهد بود و متقاضيان مي توانند از كارشناسان فروش اين اپراتور در مورد انتخاب شماره و خريد سيم كارت هاي شاتل موبايل مشاوره هاي لازم را دريافت نمايند.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۷:۳۷ توسط:رضا موضوع:

كدام اپراتور بهتر است؟ همراه اول يا ايرانسل

هميشه خريد گوشي براي انسان ها لذت بخش و جذاب بوده است و بسيار هيجان انگيز بوده اين كار.اما بعد از خريد گوشي مهم ترين وسيله سيم كارت است كه بايد خريداري شود. در اين سالها بازار سيم كارت تقريبا دو قطبي بوده است و همه يا سيم كارت همراه اول را خريداري مي كنند يا سيم كارت ايرانسل را خريداري مي كنند.اكثر مردم كه علاقه به خريد سيم كارت همراه با پيش شماره 0912 كه بسيار محبوب بوده است و جز گران ترين سيم كارت هاي همراه اول بوده و اكثر مردم علاقه به خريد اين سيم كارت دارند. اما بخش عده اي ديگر  علاقه به خريد سيم كارت ايرانسل دارند به خاطر اينكه بهترين اپراتور براي اينترنت هست و توانسته بهترين خدمات در زمينه اينترنت را به كساني دهد كه نياز مبرم در جاهاي مختلف از اينترنت را دارند. در كل اين دو اپراتور جز بهترين اپراتورها هستند و بيشتر مردم در در داخل كشور از اين دو اپراتور استفاده مي كنند

با توجه به اين كه در حال حاضر دو اپراتور همراه اول و ايرانسل داراي بيشترين تعداد مشترك در كشور بوده و به نوعي بازار سيم كارت ايران در انحصار اين دو اپراتور مي باشد، در اين مطلب بر آن شديم تا با نگاهي مقايسه اي بين آنها، شناخت درست و منطقي از شرايط و ضوابط موجود به كاربران داده، تا در صورت تمايل با آگاهي كامل نسبت به خريد سيم كارت اقدام نمايند.

براي اين كار ابتدا لازم است هر دو اپراتور در خصوص معيارهايي مانند تعرفه هاي مكالمه، پيامك، بسته هاي اينترنت و ... مورد مقايسه قرار گيرند، تا در گام بعدي بتوان با شناخت درست از خدمات و تعرفه هاي هر اپراتور، نسبت به خريد به صرفه ترين و به روز ترين سيم كارت اقدام نمود.

 

تعرفه ي تماس سيم كارت هاي همراه اول و ايرانسل

 

تعرفه پايه ي تماس در سيم كارت همراه اول به همراه اول يا ساير خطوط ( ايرانسل، رايتل و ...) براي سيم كارت هاي دائمي به ازاء هر دقيقه 59.9 تومان و براي سيم كارت هاي اعتباري برابر با 89.9 تومان است. اين تعرفه براي سيم كارت هاي ايرانسل نيز به همين مقدار بوده و در حال حاضر هيچ تفاوتي ميان تعرفه ي تماس سيم كارت هاي دائمي و اعتباري اپراتورهاي همراه اول و ايرانسل وجود ندارد.

 

 

تعرفه ي پيامك سيم كارت هاي همراه اول و ايرانسل

 

تعرفه ي پيامك فارسي براي كاربران سيم كارت هاي دائمي همراه اول 89 ريال و براي مشتركين دائمي سيم كارت هاي ايرانسل 99 ريال مي باشد. اين در حالي است كه مشتركين اعتباري همراه اول براي ارسال پيامك فارسي مبلغ 106 ريال و مشتركين اعتباري سيم كارت ايرانسل مبلغ 116 ريال مي پردازند. تعرفه ي پيامك لاتين براي هر دو اپراتور همراه اول و ايرانسل تقريبا در يك سطح قرار دارد.

به طور كلي تعرفه ي ارسال پيامك فارسي براي مشتركين همراه اول به صرفه تر مي باشد.

 

 

بسته هاي مكالمه سيم كارت هاي همراه اول و ايرانسل

 

نگاهي اجمالي به بسته هاي پيشنهادي ارائه شده از سوي اين دو اپراتور در اپليكيشن هاي "همراه من " و "ايرانسل من "نشان مي دهد كه اپراتور ايرانسل بسته هاي مكالمه ي بهتر و مقرون به صرفه تري را به مشتركين خود ارائه مي دهد. بنابراين براي مشتركي كه با سيم كارت خود، مكالمه ي زيادي انجام مي دهد، سيم كارت ايرانسل بسيار مفيدتر و كاربردي تر مي باشد، زيرا بسته هاي مكالمه ي اين اپراتور داراي تعرفه هاي مقرون به صرفه تري هم هستند.

 

 

ميزان پوشش دهي دو اپراتور همراه اول و ايرانسل

 

با توجه به اين كه در حال حاضر وضعيت آنتن دهي هر دو اپراتور در اكثر نقاط شهري خوب مي باشد، وضعيت آنتن دهي اين دو اپراتور تقريبا در شرايط يكساني قرار دارد. ولي براي هر دو اپراتور در جاده ها نقاط كور زيادي وجود دارد كه لازم است به آنها توجه شود.

 

 

بسته هاي اينترنت سيم كارت هاي همراه اول و ايرانسل

 

اگر به اپليكيشن همراه من و يا ايرانسل من مراجعه كنيد، در نگاه اول تعداد بسته هاي اينترنت اپراتور ايرانسل بسيار گسترده تر و متنوع تر از بسته هاي پيشنهادي اپراتور همراه اول مي باشد. البته اين موضوع تنها تفاوت بين اين دو اپراتور به شمار نمي آيد و مهم ترين تفاوت آنها مربوط به قيمت بسته ها مي باشد و قيمت بسته هاي اينترنت اپراتور ايرانسل به مراتب ارزان تر و مقرون به صرفه تر از همراه اول است. مثلا بسته ي اينترنت 6 ماهه ي همراه اول با 35 گيگابايت اينترنت به قيمت 99 هزار تومان در اختيار مشتركين اين اپراتور قرار مي گيرد، حال آن كه ايرانسل بسته ي اينترنت 6 ماهه 3 گيگابايت اينترنت را با قيمت 95 هزار تومان در دسترس مشتركين خود قرار مي دهد.

علاوه بر اين طرح هاي تشويقي و بسته هاي پيشنهادي اپراتور ايرانسل بسيار بيشتر و مقرون به صرفه تر مي باشد كه سبب مي گردد در اين بخش ايرانسل از لحاظ تنوع بسته هاي اينترنتي و هزينه هاي آن با اختلاف فاحش، جايگاه بالاتري داشته باشد.

البته بايد متذكر شد كه در اين بخش منظور از بسته هاي اينترنت، بسته هايي است كه اين دو اپراتور براي سيم كارت هاي مكالمه در نظر مي گيرند نه سيم كارت هايي كه مخصوص اينترنت هستند.

 

 

وضعيت اينترنت سيم كارت هاي همراه اول و ايرانسل

 

اپراتور همراه اول، نخستين اپراتور پشتيباني كننده از اينترنت 4.5 G بود، ولي خيلي زود ايرانسل نيز از اين تكنولوژي استفاده كرد. بنابراين در حال حاضر فرقي نمي كند كه از سيم كارت كدام اپراتور استفاده مي كنيد، زيرا شرايط از نظر سرعت اينترنت براي هر دو اپراتور كاملا برابر مي باشد.

 

 

واحد هاي پشتيباني دو اپراتور همراه اول و ايرانسل

 

در حال حاضر هر دو اپراتور از واحد پشتيباني خوبي در كشور برخوردار هستند و مشتركين آنها مي توانند با مراجعه به اپليكيشن" همراه من و يا ايرانسل من" در قسمت مخصوص "چت،" مشكلاتشان را با كارشناسان در ميان بگذارند. البته هر دو اپراتور امكان برقراري تماس تلفني با واحد پشتيباني را نيز براي مشتركين فراهم نموده اند.

 

 

نتيجه گيري

در اين مطلب تلاش شد تا نكات مثبت و منفي هر دو اپراتور به صورت كاملا منصفانه بيان شود تا افراد بتوانند بر اساس واقعيت نسبت به خريد سيم كارت مورد نياز خود اقدام نمايند. هر چند كه به نظر مي رسد از بسياري لحاظ هر دو اپراتور در يك سطح قرار داشته و به غير از بخش ارائه ي بسته هاي اينترنت، تفاوت خاصي بين آنها وجود ندارد. بنابراين توصيه مي شود با در نظر گرفتن بررسي هاي انجام شده، در انتخاب سيم كارت كاملا اولويت ها و معيارهاي خود را در نظر بگيريد و بسته به نياز خود نسبت به خريد بهترين و كاربردي ترين سيم كارت اقدام نماييد. 

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۰:۱۰ توسط:رضا موضوع:

سيم كارت هاي اعتباري رايتل با بسته هاي انرژي

رايتل سومين اپراتور فعال در كشور است كه سيم كارت هاي نسل سوم و چهارم تلفن همراه را در اختيار مشتركين خود قرار ميدهد. شركت رايتل در تلاش است با ارائه ي سرويس ها و خدمات متنوع، محرك تحولي در راستاي بهبود كيفيت زندگي ايرانيان باشد. اين شركت باور دارد كاربري آسان خدمات جديد در زندگي روتين مردم، منجر به اعتلاي سطح زندگي و افزايش بهره وري خواهد شد.

 

سيم كارت هاي اعتباري رايتل اولين سيم كارت هاي اعتباري نسل هاي نوين ارتباطي در كشور است كه امكان استفاده از خدمات پيشرفته اي مانند اينترنت پر سرعت، كنفرانس صوتي و پيام چند رسانه اي، خدمات ارزش افزوده و ... را براي مشتركين خود فراهم مي كند. در حال حاضر يكي از خدمات ويژه اپراتور رايتل، فروش سيم كارت هاي اعتباري در قالب طرح هاي E10 ، E20 و E40 مي باشد كه با هزينه اوليه ي كمتري در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد تا علاوه بر كنترل هزينه هاي ارتباطي، امكان برخورداري از تمامي خدمات شبكه ي رايتل را نيز براي متقاضيان فراهم نمايد.

 

معرفي سيم كارت هاي اعتباري رايتل به همراه جذاب ترين بسته هاي آغازين:

 

سيم كارت اعتباري طرح E10 

 

سيم كارت هاي اعتباري طرح E10 رايتل كه در حال حاضر از به صرفه ترين سيم كارت هاي اين اپراتور به شمار مي آيد؛ تنها با قيمت اقتصادي 100،000 ريال در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد. البته تنها مزيت اين سيم كارت قيمت اقتصادي و ارزان آن نبوده و خريداران بعد از فعال سازي آن مي توانند از هداياي ويژه ي اين سيم كارت كه از اعتبار 30 روزه برخوردار است؛ بهره مند شوند.

 

هداياي ويژه ي سيم كارت E10 كه به همراه با يك سيم كارت هديه به خريدار تحويل داده مي شود:

1. 3 گيگا بايت اينترنت همراه
2. 30دقيقه مكالمه درون و برون شبكه
3. 30 عدد پيامك درون و برون شبكه
4. اعتبار 30،000 ريالي


سيم كارت اعتباري طرح E20

 

سيم كارت هاي اعتباري طرح E20 رايتل به قيمت 200،000 ريال در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد. خريداران اين سيم كارت نيز علاوه بر بهره مندي از يك سيم كارت هديه، مي توانند از هداياي ويژه ي اين طرح با اعتبار 90 روز كه در ذيل آمده، بهره مند شوند:

 

1. 6 گيگا بايت اينترنت همراه ( سه دوره 30 روزه – هر دوره 2 گيگا بايت )
2. 60 دقيقه مكالمه درون و برون شبكه ( فقط در 30 روز ابتدايي )
3. 60 عدد پيامك درون و برون شبكه ( فقط در 30 روز ابتدايي )
4. اعتبار 200،000 ريالي
5. امكان انتخاب شماره

سيم كارت اعتباري طرح E40

 

در طرح E40 ، متقاضيان مي توانند سيم كارت هاي اعتباري رايتل را به قيمت 400،000 ريال تهيه نموده و از هداياي ويژه با اعتبار 180 روز بهره مند شوند.

 

هداياي ويژه ي سيم كرات هاي اعتباري طرح E40 كه همراه با يك سيم كارت هديه مي باشد، به شرح ذيل است:

1. 14 گيگا بايت اينترنت همراه ( 4 گيگا بايت در دوره 30 روزه ابتدايي – 5 دوره 30 روزه هر دوره 2 گيگا بايت )
2. 140 دقيقه مكالمه درون و برون شبكه ( فقط دوره 30 روزه ابتدايي )
3. 140 عدد پيامك درون و برون شبكه ( فقط دوره 30 روزه ابتدايي )
4. اعتبار 400،000 ريالي
5. امكان انتخاب شماره

 

البته لازم است خريداران اين سيم كارت هاي اعتباري، قبل از اقدام به خريد به اين نكات مهم توجه داشته باشند:

1. قيمت هاي اعلام شده با احتساب 9% ماليات بر ارزش افزوده مي باشد.
2. اعتبار روزهاي بسته آغازين، از زمان ثبت نام سيم كارت شروع و محاسبه مي شود.
3. پس از اتمام مدت اعتبار زماني، هداياي مذكور قابل استفاده نمي باشند.
4. هزينه ي استفاده از خدمات تماس صوتي و پيامك در حالت رومينگ ملي براي مشتركين رايتل مطابق تعرفه هاي عادي شبكه رايتل محاسبه مي گردد.
5. پس از اتمام بسته آغازين سيم كارت، امكان خريد بسته هاي مصرفي شامل بسته هاي اينترنتي، مكالمه و پيامك جهت كاهش هزينه ها وجود دارد.
6. بسته هاي هديه و آغازين به ترتيب داراي بالاترين اولويت استفاده نسبت به ساير بسته ها هستند.
7. در صورت اتمام هر يك از خدمات موجود در بسته ( تماس صوتي، حجم ترافيك عادي؛ حجم ترافيك ساعات افت مصرف، پيامك و ... ) ساير خدمات بسته تا پايان مهلت زمان اعتبار بسته، قابل استفاده مي باشد.
8. خريداران مي توانند از خدمات سرويس اينترنت نسل چهارم رايتل بدون نياز به تعويض سيم كارت با قرار داشتن در محدوده پوشش دهي نسل چهارم ( 4G ) و فعال بودن تنظيمات اينترنت نسل چهارم دستگاه بهره مند گردند و از كليه ي طرح هاي رايتل استفاده نمايند.
9. كاربران مي توانند بانصب اپليكيشن رايتل من از حجم و مدت زمان اعتبار هدايا مطلع گردند.

 

متقاضيان براي ثبت نام و خريد سيم كارت اعتباري رايتل مي توانند با مراجعه ي حضوري به فروشگاه هاي رايتل يا يكي از نمايندگي هاي فروش و خدمات نسبت به خريد اين سيم كارت ها اقدام نمايند. البته امكان خريد كليه ي سيم كارت هاي اعتباري رايتل از طريق وب سايت رايتل هم وجود دارد. 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: سيم كارت رايتل،سيم كارت اعتباري رايتل، بسته هاي انژري رايتل،رايتل،رندباز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۲:۴۸ توسط:رضا موضوع:

سيم كارت 0912 معمولي بهتر است يا سيم كارت رند همراه اول؟

اين روز ها كه گوشي ها بسيار مهم است و بسياري از افراد جامعه نياز به آن دارند. گوشي هاي هوشمند بسيار نياز مبرم به سيم كارت دارند كه بتوانند به دوستان خود زنگ بزنند. حال بسياري در مورد خريد سيم كارت همراه اول مانده اند كه كدام نوع بهتر است. همراه اول كه در اين سال ها توانسته سهم بزرگي را از بازار سيم كارت بدست آورد در اين بين بسياري از مردم علاقه به خريد سيم كارت 0912 دارند كه به دليل محبوب بودن اين پيش شماره بسيار گران است و بسيار خواهان زيادي در داخل كشور دارد. در اين سالها كه همراه سيم كارت هاي رند را به بازار ارائه كرده است بسياري از مردم علاقه مند به اين نوع سيم كارت ها شدهاند كه بسيار خوب و عالي است. در اين چند وقت بسياري از مردم ما بين سيم كارت 0912 معمولي كه بسيار گران ولي با ارزش و سيم كارت رند همراه مانده اند براي خريد سيم كارت كه اين دردسر هم برايشان بسيار شيرين و جذاب است تقريبا بيش از 30 سال از زمان اولين شماره هاي ارائه شده از سوي شركت ارتباطات سيار ايران مي گذرد، ولي در طول اين سال ها از آنجا كه اپراتور همراه اول، بهترين و با كيفيت ترين خدمات ارتباط از راه دور را به مشتركين خود ارائه مي كند، نه تنها از ارزش و اعتبار سيم كارت هاي اين اپراتور كاسته نشده، بلكه روز به روز اين سيم كارت ها با ارزش تر و با اعتبار تر از پيش مي گردند. با توجه به اين كه همراه اول از همان روزهاي آغازين عرضه ي سيم كارت، آنها را به صورت سيم كارت هاي دائمي و استاني ارائه مي كرد، در حال حاضر پيش شماره 0912 تنها پيش شماره اي است كه سيم كارت اعتباري نداشته و متعلق به استان هاي تهران، قم، قزوين، كرج، سمنان و زنجان مي باشد. از بين سيم كارت هاي 0912، سيم كارتي كه متعلق به استان تهران باشد، پرطرفدارترين و گرانترين سيم كارت موجود در بازار بوده و از بالاترين ميزان تقاضا برخوردار است. براي تشخيص اين موضوع، كافيست به سه رقم اول بعد از پيش شماره كه تعيين كننده محل پرونده سيم كارت مي باشد، توجه كنيد. از بين سيم كارت هاي متعلق به استان تهران؛ قطعا پيش شماره 0912 كد 1 قديمي ترين و با اعتبارترين سيم كارت هاي اپراتور همراه اول مي باشد كه داغ ترين بازار سيم كارت در كشور متعلق به آنها است. سپس پيش شماره هاي 2 و 3 نسبت به بقيه ي پيش شماره ها گران تر بوده و بيشتر مورد توجه تاجران و صاحبان كسب و كارها قرار دارند. ولي پرطرفدارترين و گران ترين سيم كارت هاي موجود در بازار، متعلق به شماره هاي رند سيم كارت 0912 مي باشد كه اغلب خبرهايي از گوشه و كنار در مورد فروش اين سيم كارت ها با رقم هاي نجومي و نامتعارف شنيده مي شود. البته بيشتر طرفداران اين شماره هاي خاص و رند، معمولا افرادي هستند كه به دنبال سرمايه گذاري در اين بازار پر سود و منفعت بوده و يا تلاش مي كنند تا با استفاده از اين شماره ها اعتباري تازه به كسب و كار خود ببخشند. زيرا اين شماره هاي رند از آن جهت كه به راحتي در حافظه ها مي مانند، بهترين گزينه براي برقراري ارتباط ساده و آسان با مخاطب بوده و مديران كسب و كارها درصددند تا با استفاده از اين شماره هاي رند، پيام هايي را با هدفي خاص به مخاطب انتقال دهند. مثلا اين شماره تماس براي ارتباط با شخص يا كسب و كاري موفق در پايتخت استفاده مي شود. انتقال چنين پيام هايي در دراز مدت مي تواند باعث رونق و پيشرفت كسب و كار گردد. علاوه بر اين مزاياي تجملاتي، افزايش اعتبار برند كسب و كار يا برند شخصيتي، نمايش پيشينه كاري، تاكيد بر فعاليت شركت در پايتخت، ارزش مالي و ... نيز از ديگر مزاياي استفاده از شماره هاي رند و خاص مي باشد. با توجه به قيمت گزاف اين نوع سيم كارت ها، خصوصا خط هايي با پيش شماره هاي 1 و 2 ، هركسي توان خريد سيم كارت هاي رند 0912 را ندارد، به همين خاطر اين افراد مي توانند به دنبال سيم كارت هاي 0912 با شماره هاي معمولي باشند كه قيمت مناسب تري داشته و به راحتي بيانگر قدمت كسب و كار آنها مي باشد. پيش شماره هاي 1 تا 4 سيم كارت همراه اول كه نسبت به شماره هاي ديگر از اعتبار بيشتري برخوردار بوده، براي اين كار مناسب تر هستند. البته با امكان جديد خريد و فروش اقساطي سيم كارت 0912 كه در وب سايت رند باز ايجاد شده، ديگر دغدغه ي مالي براي پرداخت قيمت هاي بالاي اين سيم كارت ها وجود نداشته و هر كسي مي تواند تنها با پرداخت يك سوم مبلغ سيم كارت، به راحتي صاحب يك سيم كارت 0912 معمولي يا رند شود. رند باز در طول سالها فعاليت تخصصي، به عنوان يك وب سايت مرجع تلاش نموده تا شرايط را به گونه اي فراهم كند كه همگان بتوانند به آساني به كليه ي خدمات سايت دسترسي داشته و از آن بهره مند گردند. شرايط ويژه ي رند باز براي خريد اقساطي سيم كارت هاي 0912 بدين گونه است كه كاربر مي تواند بعد از پرداخت يك سوم مبلغ كل سيم كارت به صورت نقدي و تضمين مابقي قيمت به صورت اقساطي، صاحب سيم كارت گردد. براي انعقاد چنين قراردادي نياز به پرداخت چك، سفته و يا ضامن نبوده و تنها با عقد قرارداد، خريدار صاحب سيم كارت شده و فروشنده ضمانت مي كند بعد از پايان يافتن اقساط، سيم كارت را به نام خريدار نمايد. اين شرايط خاص از سوي يك مرجع تخصصي خريد و فروش سيم كارت كه روزانه هزاران بازديد كننده دارد، فرصتي استثنايي براي برآورده شدن آرزوهاي شما تا در صورت تمايل فقط با مراجعه به وب سايت رسمي رندباز به آدرس https://www.rondbaz.com صاحب سيم كارت رند 0912 يا سيم كارت معمولي همراه اول شويد. البته بعضي از خطوط سيم كارت همراه اول با سيم كارت 0912 كد 0 و سيم كارت 0912 كد 9 به صورت صفر و كم كاركرد هم در وب سايت رند باز به عنوان بزرگترين و بهترين بازار مجازي خريد و فروش سيم كارت موجود مي باشد كه مشكل كمتري نسبت به ساير سيم كارت هاي همراه اول از لحاظ تماس هايي از سوي مخاطبين مالك پيشين سيم كارت خواهد داشت كه در صورت تمايل مي توانيد نسبت به خريد آنها اقدام نماييد. علاوه بر اين شماره هاي رند و شماره تاريخ تولد اين پيش شماره ها هنوز موجود بوده و از آنجا كه اين خطوط جديد مي باشند، نسبت به خطوط قديمي، ارزان تر بوده و شرايط بهتري دارند. با اين اوصاف در رندباز شرايطي فراهم شده تا افراد ديگر نگران قيمت گران سيم كارت هاي 0912 نبوده و بتوانند از ميان هزاران شماره موجود با پيش شماره 0912، نسبت به خريد اقساطي سيم كارت مورد علاقه و منحصر بفرد خود اقدام نمايند. منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۹:۵۱ توسط:رضا موضوع:

هديه ي ويژه همراه اولي ها در دهه ي كرامت

اين هفته هفته دهه كرامت است و بسياري در حال عيدي دادن به دخترانشان به خاطر اين هفته مي باشند. اين روز ها همراه اول هم در اين هفته مطابق معمول به كساني كه سيم كارت همراه اول را دارند هداياي بسيار ويژه و عالي را مي دهد كه باعث شگفتي مردم مي شود. همراه اول كه در همه اعياد اين رسم را دارد كه به مخاطبانش عيدي ويژه ايي بدهد براي همين در اين عيد بزرگ  براي مخاطبانش عيدي هايي را فراهم كرده است .همراه اول كه هميشه سعي كرده است به هر نحوي سرويس هاي بسيار مناسبي را به مردم دهد تا بتواند رضايت مخاطبانش را در برگيرد و بتواند كه افرادي كه سيم كارت همراه اول را ندارند بتوانند كه سيم كارت هاي همراه اول را كسب كنند تا بتواند بازار خود را گسترش دهد. اين روز ها كه دهه كرامت است آيا همراه اول با اين بسته كه بسيار با صرفه و عالي بوده براي مخاطبانش از روز چهارشنبه قابل استفاده است

برخي از بسته هاي ويژه در نظر گرفته كه از روز چهارشنبه 11 خرداد ماه 1401 مصادف با سالروز ولادت حضرت معصومه ( س )  تا تاريخ 21 خرداد ماه 1401 مصادف با سالروز ولادت امام رضا ( ع ) در دسترس متقاضيان قرار خواهد داشت شامل: 1.5 گيگابايت اينترنت يك روزه با 500 مگابايت اينترنت هديه، يك گيگابايت اينترنت و 60 دقيقه مكالمه درون شبكه و تلفن ثابت، 1.5 گيگابايت اينترنت 7 روزه با 700 مگابايت اينترنت هديه، 2.5 گيگابايت اينترنت 7 روزه با 1.1 گيگابايت اينترنت هديه و ... مي باشد كه به هر مشترك به صورت كاملا تصادفي تعلق مي گيرد.

 

 مشتركين سيم كارت دائمي و سيم كارت اعتباري همراه اول ( به جز انارستان)  مي توانند در بازه زماني مشخص شده در صورت اتمام حجم بسته نسبت خريداري مجدد بسته به دفعات اقدام نموده و محدوديتي در اين خصوص وجود ندارد. نحوه بهره مندي از اين طرح نيز بسيار آسان بوده و مشتركين مي توانند با شماره گيري كد دستوري # 67 * 100 * ( ستاره 100 ستاره 67 مربع )  نسبت به خريد اين بسته اقدام نمايند. 

 

درگاه هاي ارتباطي:

بر اساس اعلام همراه اول مشتركين مي توانند از طريق روش هاي ذكر شده در جدول و يا با مراجعه به اپليكيشن " همراه من"  نسبت فعال سازي و استعلام بسته هاي هديه ي دهه ي كرامت اقدام نمايند.

نوع مشترك

نوع فعاليت

كد دستوري

دائمي و اعتباري

( به جز انارستان )

فعال سازي


استعلام
راهنما

 

# 67 * 100 *


# 10 * 100 *
# 19*  67 * 100 *

 

شرايط  و ضوابط طرح :

1. كليه مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري همراه اول بايد بعد از شماره گيري كد دستوري اعلام شده (# 67 * 100 *) يكي از اعداد بين 1 تا 10 كه بيانگر يكي از بسته هاي ويژه ي كمپين مي باشد را انتخاب نموده و ارسال كنند. سپس منتظر تاييد بمانند. بعد از تاييد، بسته ي مورد نظر براي كاربر فعال مي گردد.

2. مشتركين تنها سه بار مي توانند در مدت زمان اجراي طرح ( 11 تا 21 خرداد ماه ) نسبت به ارسال مجدد يكي از اعداد اقدام نموده و يكي از بسته هاي نمايش داده شده را فعال نمايند.

3. اين بسته هاي ويژه، امكان رزرو يا تمديد خودكار ندارند.

4. در صورت اتمام زماني يا حجمي بسته ي فعال شده، مشترك مي تواند مجددا نسبت به فرآيند ارسال سه مرتبه از اعداد 1 تا 10 اقدام نموده و يكي از بسته هاي نمايش داده شده را انتخاب نمابد.

5. قيمت اين بسته ها بدون احتساب ماليات بر ارزش افزوده بوده و براي مشتركين دائمي قيمت بسته به علاوه 9% ماليات، به صورت حساب مشترك افزوده خواهد شد. براي مشتركين اعتباري نيز 9% ماليات، به قيمت بسته اضافه شده و در زمان فعال سازي بسته از اعتبار مشترك كسر مي گردد.

6. قوانين همزماني فعال سازي اين بسته ها مطابق قوانين تعريف شده براي هر بسته متفاوت مي باشد. بنابراين امكان فعال سازي همزمان اين بسته ها با ساير بسته هاي مكالمه و اينترنت وجود خواهد داشت؛ ولي مشتركين نمي توانند بسته هاي تركيبي را همزمان با ساير بسته هاي تركيبي ديگر فعال كنند.

 

هر ساله با فرا رسيدن دهه ي كرامت كه از زمان تولد حضرت معصومه ( س ) شروع مي شود و تا ميلاد امام رضا ( ع ) ادامه دارد، اپراتورهاي مختلف، هديه هاي ويژه اي براي كاربران تدارك مي بينند كه مشتركين آنها مي توانند در صورت تمايل از اين بسته هاي مقرون به صرفه بهره مند گردند.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۹:۰۰ توسط:رضا موضوع: