رندباز رندباز .

رندباز

پله پله تا شارژ شگفت انگيز ايرانسل

اين روز ها بيشتر مردم به دنبال خريد  و فروش سيم كارت هاي خود هستند و بسياري در تلاش هستند كه سيم كارت هاي خود را با قيمت هاي بسيار خوب و معقول بفروشند. در اين ميان اپراتور ايرانسل كه  نخستين اپراتور ديجيتالي شروع به فعاليت كرده در ميان بيشترين خريد و فروش به خاطر اينترنت دهي فوق العاده ايي كه دارد مي تواند باشد. در اين ميان بيشترين سيم كارت اعتباري  فعال در ميان مردم براي اپراتور ايرانسل است . بيشتر دغدغه اين نوع مشتركان  كه سيم كارت اعتباري ايرانسل را دارند شارژ  است اپراتور ايرانسل در اين چند وقت تلاش هاي فراواني داشته است  كه بتواند اين دغدغه را به حداقل برساند تا رضايت كساني كه اپراتور ايرانسل را دارند بالا برود . ايرانسل در تلاش است كه با دادن انواع سرويس هاي مختلف بتواند كه  سهيل عملكرد و راحتي بيشتر مشتركين اعتباري اين اپراتور صورت گرفته است، به روش هاي مستقيم و غير مستقيم انجام مي پذيرد:

1.     روش مستقيم

 

در اين روش، تنها با وارد كردن شماره تلفن اعتباري، و انتخاب مبلغ شارژ، سيم كارت مورد نظر شارژ مي گردد. برخي از اصلي ترين روش هاي شارژ مستقيم به شرح ذيل مي باشد.

 

·        شارژ آنلاين

اين روش يكي از آسان ترين و پركاربردترين روش هاي شارژ مستقيم سيم كارت هاي اعتباري مي باشد كه به جز 9% ماليات بر ارزش افزوده هيچ هزينه اضافي به صورت حساب مشترك اضافه نمي شود. در اين روش مشترك بايد از بين گزينه هاي مختلف به نمايش درآمده، مقدار شارژ مورد نظر را انتخاب نموده و مبلغ شارژ را بدون كارمزد به صورت اينترنتي پرداخت كند، مبلغ ماليات هر گزينه مصوبه دولتي بوده و به صورت مستقيم به خزانه دولت واريز مي شود.

 

·        اپليكيشن ايرانسل من

برنامه پركاربرد" ايرانسل من " به عنوان مرجع كليه خدمات و سرويس هاي ايرانسل يكي از كاربردي ترين و مفيدترين اپليكيشن هاي موجود در بازار مي باشد. مشتركين اعتباري ايرانسل مي توانند  با نصب اين برنامه، به راحتي سيم كارت خود را شارژ نمايند.

 

·        كد خريد شارژ ايرانسل

استفاده از كد دستوري # 1 * يكي ديگر از روش هاي كاربردي خريد شارژ ايرانسل است كه كاربران به راحتي مي توانند با استفاده از اين كد دستوري و انتخاب مبلغ مورد نظر، سيم كارتشان را به طور مستقيم شارژ كنند.

 

 

 

2.     كد رمز شارژ ايرانسل

 

در اين روش كه كاربر به صورت غير مستقيم سيم كارت خود را شارژ مي كند، زماني مناسب است كه مشترك مي خواهد رمز شارژ ايرانسل را دريافت كرده و با كد ايرانسل براي شارژ، از آن استفاده نماييد. بعد از خريد كد رمز، مشترك مي تواند به روش هاي مختلفي كه در ادامه بيان خواهد شد، سيم كارت خود را شارژ كند.

 

انواع شارژ سيم كارت هاي اعتباري ايرانسل:

بعد از خريد شارژ، نحوه شارژ سيم كارت اعتباري ايرانسل خصوصا براي كساني كه به تازگي سيم كارت اين اپراتور را تهيه نموده اند، مي تواند يك چالش بزرگ باشد. از آنجا كه آشنايي با روش هاي مختلف شارژ سيم كارت مي تواند در زمان نياز بسيار كاربردي و مفيد باشد، در اين قسمت روش هاي مختلف شارژ ايرانسل را بررسي مي كنيم:

 

·        شارژ عادي

در اين روش كه سيم كارت دقيقا به اندازه مبلغ شارژ خريداري شده، شارژ مي گردد، مشترك بايد با وارد كردن رمز خريداري شده با استفاده از كد"  # رمز شارژ 12 يا 16 رقمي * 141" سيم كارت خود را به صورت معمولي شارژ نمايد.

 

·        شارژ اضطراري

اين سرويس در شرايطي كه شارژ اعتباري مشترك تمام شده باشد و مشترك بنا به هر دليلي نمي تواند شارژ بخرد، يك راهكار اساسي و كاربردي است. تنها شرط لازم براي برخورداري از اين سرويس اين است كه از عضويت مشترك در شبكه ايرانسل سه ماه گذشته باشد و ماهانه حداقل 10،000 تومان در اين شبكه تراكنش انجام داده باشد.

مشتركين اعتباري ايرانسل براي دريافت شارژ اضطراري مي توانند كد دستوري # 815 * را شماره گيري نمايند و يا وارد اپليكيشن" ايرانسل من" شده و گزينه شارژ اضطراري را انتخاب نمايند. البته كاربران توجه داشته باشند، با اولين شارژ به ازاء هر 500 تومان شارژ اضطراري، علاوه بر مبلغ شارژ، 50 تومان كارمزد نيز از حساب كاربر كسر مي گردد.

 

·        شارژ شگفت انگيز پلكاني

بر اساس اعلام روابط عمومي ايرانسل، مشتركين اعتباري اين اپراتور مي توانند در زمان خريد شارژ، با استفاده از اين روش از 10% تا 30% اعتبار خود را افزايش دهند. اين افزايش شارژ كه تحت عنوان شارژ هديه در اختيار مشترك قرار مي گيرد از محدوديت زماني برخوردار است و لازم است مشترك براي براي برقراري مكالمه، ارسال پيامك و پيام چند رسانه اي ايرانسلي يا استفاده از اينترنت از آنها استفاده نمايد. البته توجه به اين نكته هم الزامي است كه هرچقدر مبلغ شارژ خريداري شده بيشتر باشد، علاوه بر افزايش مدت اعتبار، ميزان اعتبار شارژ هديه بالاتر خواهد رفت.

شارژ شگفت انگيز پلكاني به دو طريق صورت مي پذيرد: شارژ شگفت انگيز مستقيم و شارژ شگفت انگيز عادي.

 

1.     شارژ شگفت انگيز مستقيم

در اين روش كه مبلغ شارژ هديه به صورت مستقيم به اعتبار نهايي شارژ اضافه مي شود و بايد در بازه زماني مشخصي مصرف گردد، ميزان شارژ و مدت اعتبار آن بر اساس جدول ذيل مي باشد:

 

 

نوع شارژ

ميزان اصلي شارژ شگفت انگيز

ميزان هديه شارژ شگفت انگيز

اعتبار اصلي شارژ شگفت انگيز + هديه

مدت اعتبار شارژ شگفت انگيز + هديه

50,000 ريال

50,000 ريال

5,000 ريال

55,000 ريال

5 روز

100,000 ريال

100,000 ريال

15,000 ريال

115,000 ريال

7 روز

200,000 ريال

200,000 ريال

50,000 ريال

250,000 ريال

15 روز

300,000 ريال

300,000 ريال

90,000 ريال

390,000 ريال

20 روز

 

مبالغ ذكر شده در جدول با احتساب ماليات بر ارزش افزوده مي باشد.

 

2.     شارژ شگفت انگيز عادي

شارژ شگفت انگيز عادي كه نسبت به شارژ شگفت انگيز مستقيم از تنوع كمتري برخوردار است، يكي ديگر از روش هاي شگفت انگيز شارژ سيم كارت هاي اعتباري ايرانسل مي باشد كه مبلغ شارژ و مدت استفاده از آن مطابق جدول ذيل مي باشد:

 

نوع شارژ

ميزان اصلي شارژ شگفت انگيز

ميزان هديه شارژ شگفت انگيز

اعتبار اصلي شارژ شگفت انگيز + هديه

مدت اعتبار شارژ شگفت انگيز + هديه

50,000 ريال

45,872 ريال

4,587 ريال

50,459 ريال

5 روز

100,000 ريال

91,743 ريال

13,761 ريال

105,504 ريال

7 روز

200,000 ريال

183,486 ريال

45,872 ريال

229,358 ريال

15 روز

 

مبالغ ذكر شده در جدول يا احتساب ماليات بر ارزش افزوده مي باشد.

 

نكات و شرايط استفاده از شارژ شگفت انگيز

3.     اعتبار هديه شارژ شگفت انگيز تنها براي سرويس هاي مكالمه، پيامك، پيام چند رسانه اي و اينترنت همراه قابل استفاده مي باشد.

4.     امكان خريد بسته با اعتبار هديه شارژ شگفت انگيز وجود ندارد.

5.     امكان استفاده از شارژ شگفت انگيز پلكاني در زمان رومينگ وجود ندارد.

6.     پس از پايان اعتبار شارژ شگفت انگيز، كاربر مي تواند از طرح هاي تشويقي ديگر ايرانسل استفاده نمايد.

7.     امكان برقراري تماس با مركز تماس ايرانسل ( سرشماره 700) با شارژ شگفت انگيز وجود دارد.

 

مشتركين اعتباري ايرانسل براي برخورداري از شارژ شگفت انگيز بايد برخلاف هميشه كه كد شارژ را با استفاده از كد دستوري 141 وارد مي كردند اين بار از كد 144 استفاده نمايند.  نحوه ي وارد كردن  شارژ شگفت انگيز به اين صورت مي باشد:   # رمز شارژ 12 يا 16 رقمي * 144 *

 

شارژ شگفت انگيز ايرانسل مناسب كساني است كه در مدت زمان كوتاه نياز به استفاده زياد از مكالمه تلفن همراه دارند، زيرا بعد از شارژ سيم كارت به صورت شگفت انگيز، علاوه بر مبلغ شارژ، مبلغي هم به عنوان هديه به كاربر تعلق مي گيرد كه مي تواند باعث كاهش هزينه ها گردد. مشتركين مي توانند با شماره گيري كد دستوري # 1 * 141 *  ( ستاره 141 ستاره 1 مربع ) از وضعيت باقي مانده شارژ خود آگاهي پيدا كنند.

علاوه بر موارد ذكر شده، اپراتور ايرانسل سرويس جديدي را تحت عنوان سرويس اينترنت اضطراري، در اختيار مشتركيني قرار مي دهد كه نياز فوري به اينترنت دارند. شرايط اين سرويس كاربردي و مفيد به شرح ذيل مي باشد:

 

·        سرويس اينترنت اضطراري

بر اساس اين سرويس، در مواقعي كه حجم اينترنت مشترك به پايان رسيده و مشترك اعتبار كافي براي استفاده از اينترنت آزاد يا خريد بسته جديد را نداشته باشد؛ مي تواند بدون نياز به پرداخت آني يك بسته اينترنت اضطراري با اعتبار يك روزه دريافت كند. هزينه اين بسته اضطراري در شارژ بعدي به صورت خودكار از حساب مشترك كسر مي گردد.

 

بسته هاي اينترنت اضطراري ايرانسل

بسته 

قيمت

10,000 ريال شارژ اضطراري

11,000 ريال

20,000 ريال شارژ اضطراري

22,000 ريال

50,000 ريال شارژ اضطراري

55,000 ريال

100,000 ريال شارژ اضطراري

110,000 ريال

 

در تمامي روش هاي ذكر شده، لازم است مشترك بعد از وارد كردن رمز، چند ثانيه اي منتظر بماند تا سيم كارت شارژ گردد. بنابراين اگر سيم كارت شارژ نشد و يا مشكلي در مراحل شارژ سيم كارت به وجود آمد، مي توانيد با شماره 700 از طريق خطوط ايرانسل و شماره گيري 09377000000 از طريق ساير خطوط با پشتيباني ايرانسل تماس گرفته و مشكل خود را با كارشناسان اين اپراتور در ميان بگذاريد.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۵:۰۸ توسط:رضا موضوع:

طرح هاي تشويقي همراه اول به همراه اينترنت رايگان براي مشتركين

در اين چند وقت بسياري از اپراتور ها در تلاش هستند با طرح هايي كه باعث ايجاد رضايت مشتريان شود و باعث محبوبيت بين مردم شود. يكي از اين اپراتور ها  كه در تلاش است به هر نحوي شده است رضايت مشتريان را بدست آورد همراه اول است.همراه اول  در تلاش با دادن سرويس هاي بسيار مناسب و مقرون به صرفه براي كساني كه سيم كارت هاي همراه اول را دارند.همراه اول كه در فروردين با اپراتور هاي ديگر اينترنت را گران كرد كه موجب نارضايتي افراد جامعه شد حال مردم در تلاش هستند كه از سرويس هاي بسيار عالي و مقرون به صرفه  همراه  اول و ساير اپراتور ها استفاده كنند . اين روز ها مردم با راهكار هاي بسيار درست توانسته اند كه از بسته هاي اينترنت هايشان به درستي استفاده كنند و با خريد بسيار عالي و مقرون به صرفه كارهايشان را راه بيندازند. راهكار بسيار ساده ايي هم براي مديريت بسته هاي  اينترنت و نحوه استفاده آن هم است

همراه اول به عنوان بزرگترين اپراتور فعال در كشور به منظور جلب رضايت بيشتر مشتركين طرح هاي تشويقي و خدمات مختلفي را در مناسبت هاي خاص در نظر گرفته كه بر اساس آنها هدايايي به كاربران تعلق مي گيرد كه در بيشتر موارد اينترنت رايگان شامل آنها مي شود. البته بعضي از طرح ها و خدماتي كه در اين مطلب بيان مي شود، سالانه يا مناسبتي بوده و مشترك فقط يك بار در سال مي تواند از آنها استفاده نمايد ولي از آنجا كه تنوع اين خدمات كم نيست، به عنوان يك راهكار كاربردي براي كاهش هزينه هاي اينترنت در نظر گرفته مي شود.

بنابراين اگر به دنبال ترفندهاي دريافت حجم اينترنت به صورت رايگان و بدون پرداخت هزينه مي گرديد، ما را در اين مطلب همراهي كنيد.

 

 

 

·        خريد سيم كارت دائمي جوانان

 

يكي از راهكارهاي بهره مندي از اينترنت رايگان، خريد سيم كارت دائمي جوانان مي باشد كه از ارديبهشت 1401 با 50% تخفيف به قيمت تنها 80 هزار تومان در اختيار جوانان 18 تا 30 ساله اي كه تا كنون سيم كارت دائمي نداشتند، قرار مي گيرد.

 

آنچه اين خريد را هيجان انگيزتر و منحصر بفرد تر مي سازد؛ بسته خوش آمد اين سيم كارت مي باشد كه شامل:

 

·        10 گيگابايت اينترنت به مدت 30 روز كه همزمان با فعال سازي سيم كارت فعال مي شود.

·        10 گيگابايت اينترنت به مدت 4 ماه كه به صورت خودكار در 4 ماه متوالي و از ماه دوم فعال سازي سيم كارت براي مشترك فعال مي شود.

·        200 دقيقه مكالمه درون شبكه و تلفن ثابت كه از زمان فعال سازي به مدت 30 روز قابل استفاده مي باشد.

·        20 دقيقه مكالمه خارج شبكه از زمان فعال سازي به مدت 30 روز قابل استفاده مي باشد.

 

بر اساس اين طرح، خريد و فعال سازي سيم كارت جوانان به ازاي هر كد ملي تنها يك بار امكان پذير است.

 

 

 

·        خريد سيم كارت دائمي

 

در طرح فروش سيم كارت هاي دائمي همراه اول، مشتركين مي توانند ضمن بهره مندي از خدمات و سرويس هاي اپراتور همراه اول، از بسته خوشامد هديه اين خريد نيز بهره مند گردند.

 

سيم كارت دائمي فيروزه اي همراه اول با قيمت 14،000،000 ريال از بسته خوش آمد 180 گيگابايت اينترنت 6 ماهه ( هر ماه 30 گيگابايت )، بسته 6 ماهه هر ماه 1800 دقيقه مكالمه درون شبكه و 3000 پيامك برخوردار است.

 

سيم كارت دائمي زمردي همراه اول با قيمت 1،668،000 ريال از بسته خوش آمد 30 گيگابايت اينترنت يك ماهه، 50% تخفيف مكالمه درون شبكه و 100 پيامك رايگان ماهيانه به مدت 6 ماه برخوردار مي باشد.

 

سيم كارت دائمي عادي همراه اول با قيمت 1،308،000 ريال از بسته خوش آمد 30 گيگابايت اينترنت يك ماه، 50%  تخفيف مكالمه درون شبكه و 100 پيامك رايگان ماهيانه به مدت 6 ماه برخوردار مي باشد.

 

 

 

·        نصب نسخه جديد اپليكيشن همراه من

 

اپليكيشن همراه من به عنوان يكي از پركاربردترين اپ هاي موجود در بازار؛ مرجع خدمات غير حضوري اپراتور همراه اول مي باشد كه خدمات كاربردي زيادي را در اختيار مشتركين همراه اول قرار مي دهد.

 

كليه مشتركين سيم كارت دائمي همراه اول  و سيم كارت اعتباري همراه اول كه داراي گوشي هوشمند هستند، مي توانند با نصب نسخه ي جديد اپليكيشن همراه من؛ علاوه بر بهره مندي از قابليت ها و امكانات گسترده اين اپ؛ بسته اينترنت 10 گيگابايت اينترنت رايگان سه روزه هديه بگيرند.

 

 براي دريافت اين هديه لازم است؛ كاربر پس از نصب نسخه جديد همراه من، حالت پيشرفته اپليكيشن را انتخاب نمايد، در صفحه اصلي اين اپ در قسمت" طرح تشويقي"؛  در صورتي كه مشترك قبلا اين هديه را دريافت نكرده باشد، تب هديه برايش به  نمايش در خواهد آمد. بعد از تاييد اين بخش، مشتركين مي توانند در زمان دلخواه به اين قسمت مراجعه كرده و آن را فعال نمايد.

مشتركين توجه داشته باشند، هر كاربر فقط يك بار مي تواند از اين طرح استفاده نمايد و نمي توان با حذف برنامه و نصب مجدد، دوباره از اين طرح بهره مند گرديد.

 

 

 

·        هديه تولد

 

كليه مشتركين سيم كارت هاي دائمي (به جز مشتركين شرايط خاص و با بدهي معوقه)  و اعتباري ( به جز مشتركين با وضعيت قطع يك طرفه و دو طرفه و سلب امتياز ) همراه اول مي توانند در روز تولد خود يكي از سه مورد زير را به عنوان هديه از همراه اول دريافت نمايند:

 

·        24 ساعت مكالمه رايگان درون شبكه كه با شماره گيري كد دستوري # 411 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 411 مربع ) فعال مي گردد.

 

·        2 گيگابايت اينترنت رايگان يك روزه كه با شماره گيري كد دستوري # 4121 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 4121 مربع ) فعال مي گردد.

 

·        120 امتياز باشگاه فيروزه اي ( معادل 24 ساعت مكالمه رايگان درون شبكه + 200 مگابايت اينترنت ) كه با شماره گيري كد دستوري # 413 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 413 مربع ) فعال مي گردد.

 

توجه به اين نكته ضروري است كه امكان استفاده از اين هديه ها؛ فقط در روز تولد وجود داشته و مشترك بايد در روز تولد نسبت به فعال سازي آنها اقدام نمايد. البته اگر بسته فعال داريد، نگران نباشيد، زيرا اولويت استفاده با بسته تولد مشترك مي باشد.

 

 

 

·        دوشنبه سوري همراه اول

 

دوشنبه آخر هر ماه؛ همراه اول در طرح دوشنبه سوري خود هدايايي به مشتركين سيم كارت هاي دائمي، اعتباري و انارستان اعطا مي كند كه اين هديه شامل بسته هاي رايگان اينترنت  500 مگابايتي تا 100 گيگابايتي يك روزه ( از 5 صبح تا 17 عصر) و همچنين بسته مكالمه رايگان درون شبكه و ثابت از 10 تا 100 دقيقه مي باشد كه به صورت كاملا تصادفي و رندوم به كاربران اختصاص مي يابد.

 

مشتركين براي دريافت اين هدايا فقط كافي است؛ در روز دوشنبه پايان هر ماه كد دستوري # 64 * 100 * ( ستاره 100 ستاره 64 مربع ) را شماره گيري نمايند تا مشمول اين طرح گردند.

 

 

 

·        تبديل سيم كارت اعتباري به دائمي

 

بر اساس اين طرح، مشتركين اعتباري همراه اول مي توانند بدون خريد سيم كارت جديد، سيم كارت اعتباري خود را به  سيم كارت هاي دائمي تبديل كرده و نه تنها از خدمات بي نظير مشتركين دائمي همراه اول بهره مند گردند بلكه از بسته خوش آمد تبديل سيم كارت نيز استفاده نمايند.

 

هزينه تبديل سيم كارت اعتباري به دائمي در حال حاضر با 30% تخفيف فقط 70،000 تومان بوده كه 36،000 تومان اين مبلغ بابت تضمين پرداخت در نظر گرفته مي شود. علاوه بر اين بسته خوش آمد سيم كارت جديد نيز كه شامل 30 گيگابايت اينترنت به مدت يك ماه از زمان فعال سازي مي باشد، به اين مشتركين تعلق مي گيرد.

 

 

 

·        تعويض سيم كارت به يوسيم ( USIM )

 

سيم كارت يوسيم، سيم كارتي است كه امكان بهره مندي از اينترنت نسل 4 و 4.5 را براي كاربر فراهم مي كند. بر اساس اين طرح كليه مشتركين سيم كارت هاي همراه اول مي توانند در بازه زماني اين طرح، سيم كارت فعلي خود را با سيم كارت يوسيم تعويض نموده و علاوه بر اتصال به شبكه پرسرعت نسل 4 و 4.5 اينترنت همراه اول، از هديه بسته اينترنت رايگان بهره مند شوند.

 

اين هديه براي مشتركين دائمي 20 گيگابايت و براي مشتركين اعتباري 15 گيگابايت در نظر گرفته شده است. دقت داشته باشيد در صورت تعويض سيم كارت به يوسيم، شماره مشترك تغيير نمي كند و صرفا فناوري سيم كارت پيشرفته تر و به روز تر خواهد شد.

 

 

 

·        خريد سيم كارت دانشجو

 

متقاضيان سيم كارت هاي دانشجويي همراه اول بايد با ارائه كارت ملي و كارت دانشجويي اقدام به خريد اين سيم كارت با اعتبار اوليه 5،000 ريال نمايند. بسته خوشامد سيم كارت دانشجويي به شرح ذيل مي باشد:

 

·        بسته اينترنت 5 گيگابايتي 5 ماهه كه به صورت خودكار 5 ماه متوالي؛ هر ماه يك گيگابايت همزمان با فعال سازي سيم كارت فعال مي گردد.

 

·        بسته 50 دقيقه مكالمه 30 روزه درون شبكه و ثابت كه به صورت خودكار همزمان با فعال سازي سيم كارت فعال مي گردد.

 

·        بسته  50 پيامك 30 روزه كه به صورت خودكار همزمان با فعال سازي سيم كارت فعال مي گردد.

 

·        تخفيف تعرفه مكالمه و پيامك درون شبكه دانشجويي

 

بر اساس اين طرح، براي هر دانشجو تنها يك بار امكان خريد سيم كارت دانشجويي وجود دارد.

 

 

 

·        خريد سيم كارت اعتباري

 

متقاضيان سيم كارت هاي اعتباري همراه اول مي توانند در بازه اين طرح تشويقي، با خريد اين نوع سيم كارت كه از 5،000 ريال اعتبار اوليه برخوردار بوده از بسته خوش آمد آن نيز بهره مند گردند: جزئيات اين طرح شامل موارد ذيل مي گردد:

 

·        بسته اينترنت 5 گيگابايتي 5 ماهه كه به صورت خودكار 5 ماه متوالي؛ هر ماه يك گيگابايت همزمان با فعال سازي سيم كارت فعال مي گردد.

 

·        بسته 50 دقيقه مكالمه 30 روزه درون شبكه و ثابت كه به صورت خودكار همزمان با فعال سازي سيم كارت فعال مي گردد.

 

·        بسته  50 پيامك 30 روزه كه به صورت خودكار همزمان با فعال سازي سيم كارت فعال مي گردد.

 

بر اساس اين طرح كليه كاربراني كه سيم كارت هاي اعتباري همراه اول با هر پيش شماره اي را با نام خود فعال نمايند، مشمول اين طرح شده و مي توانند از بسته خوش آمد گويي استفاده نمايند.

 

 

 

·        هديه شارژ جوانان

 

 در طرح هديه شارژ جوانان، كليه مشتركين اعتباري همراه اول كه زير 25 سال سن دارند، علاوه بر دريافت شارژ مربوطه، يك بسته هديه اينترنت مطابق جدول زير دريافت مي كنند:

 

 

مبلغ شارژ

حجم بسته هاي اينترنت

مدت اعتبار

زمان استفاده از بسته

50,000 ريال

300 مگابايت

يك روزه

6 صبح تا 12 ظهر

100,000 ريال

1 گيگابايت

سه روزه

6 صبح تا 12 ظهر

200,000 ريال

3 گيگابايت

سه روزه

6 صبح تا 12 ظهر

500,000 ريال

8 گيگابايت

هفت روزه

6 صبح تا 12 ظهر

1,00,000 ريال

20 گيگابايت

هفت روزه

6 صبح تا 12 ظهر

 

بر اساس جدول فوق هر چه مبلغ شارژ بيشتر باشد، حجم و مهلت استفاده از اعتبار بسته اينترنت بيشتر است. براي فعال سازي نيز لازم است مشتركين كد دستوري ( ستاره 1 ستاره 115 مربع ) # 115 * 1 * و # 1223 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 1223 مربع ) را شماره گيري نمايند.

 

 

 

·        هديه شتاب در پرداخت

 

مشتركين دائمي همراه اول كه قبض پايان دوره خود را حداكثر تا ششم هر ماه به صورت غير حضوري پرداخت نمايند، بر اساس طرح هديه شتاب در پرداخت، ميتوانند يكي از هديه هاي ذكر شده در ذيل را انتخاب نمايند:

 

·        يك روز ( 24 ساعت ) مكالمه درون شبكه

·        2 گيگابايت اينترنت يك روزه

·        75 امتياز باشگاه مشتريان با مهلت مصرف تا پايان ماه

 

مشتركين توجه داشته باشند هديه مكالمه و يا اينترنت رايگان به صورت اتوماتيك فعال نشده و كاربر بايد با شماره گيري كد دستوري آنها را فعال نمايند.

 

 

درخواست

كد دستوري

فعال سازي 24 ساعت مكالمه رايگان درون شبكه

# 1151 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 1151 مربع )

فعال سازي 2 گيگا بايت اينترنت يك روزه رايگان

# 11521 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 11521 مربع)

فعال سازي 75 امتياز باشگاه مشتريان با مهلت مصرف تا پايان همان ماه

# 1153 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 1153 مربع )

 

 

البته اپراتور همراه اول هر ساله به مناسبت ايام و اعياد مختلف ملي و مذهبي مانند دهه كرامت، دهه فجر، عيد قربان، عيد فطر، عيد نوروز، نيمه شعبان، روز پدر و ..... اينترنت رايگان به مشتركين خود هديه مي دهند كه براي بهره مندي از آنها لازم است به وب سايت همراه اول سري بزنيد تا از نحوه فعال سازي بسته ها مطلع شويد.

 

همچنين همراه اول به عنوان بزرگترين اپراتور فعال در كشور كه از بيشترين تعداد مشترك در بين اپراتورها برخوردار مي باشد، در بعضي شرايط خاص به گروه بخصوصي از مشتركين خود اينترنت رايگان بدون هزينه هديه مي دهد. براي مثال در شرايط پاندمي كرونا و غير حضوري شدن مدارس، به دانش آموزان، اساتيد و معلمان تا 20 گيگابايت اينترنت رايگان اهدا شد.

 

علاوه بر مواردي كه ذكر شد، روش هايي وجود دارد كه به مشتركين كمك مي كند تا هزينه مصرف اينترنت خود را به ميزان قابل توجهي كاهش دهند. استفاده از طرح اينترنت همراهي همراه اول؛ يكي از همين روش هاي مقرون به صرفه اي است كه مشتركين دائمي و اعتباري مي توانند از آن استفاده نمايند. بر اساس اين طرح، مشترك مي تواند با شماره گيري كد دستوري # 62 * 100 *  ( ستاره 100 ستاره 62 مربع ) بسته اي اينترنت مخصوص به خود را رويت نموده و در صورت تمايل تاييد نمايد. اين بسته كه كاملا بر اساس الگوي مصرف كاربر بوده، براي هر مشترك متفاوت مي باشد.

 

در پايان توصيه مي شود تا مشتركين به صورت مداوم طرح ها و خدمات همراه اول را در وب سايت اين اپراتور بررسي نماييد و يا با مراجعه به صفحه اخبار همراه اول، از آخرين اخبار اين اپراتور آگاهي پيدا كرده و در صورت تمايل نسبت به فعال سازي طرح ها اقدام نماييد.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۹:۳۷ توسط:رضا موضوع:

تابستاني متفاوت با هداياي اينترنتي رايتل

اين روز ها بسياري از اپراتور ها در تلاش هستند كه بازار سيم كارت را به نفع خودشان تغيير بدهند و سعي كنند كه سهم گسترده ايي از بازار سيم كارت را در اختيار داشته باشند. در اين ميان كار اپراتور هاي فعال بسيار راحت تر است و با اختصاص دادن سرويس هاي بسيار عالي و جذاب مي توانند ارتباط بسياري از افراد را با يكديگر فراهم كنند. يكي از اين اپراتور ها كه مي تواند در اين تابستان بازار را به نفع خود بكند اپراتور رايتل است. رايتل كه از  سال 1386 شروع به فعاليت كرد تا به امروز توانسته سومين و اپراتور برتر باشد و در رقابت با اپراتور هاي ديگر بتواند بسيار عالي كار كند و با دادن بسته هاي بسيار عالي و سرويس هاي بسيار جذاب و مقرون به صرفه  توانسته سهم خوبي از بازار را به خود اختصاص دهد. رايتل كه  اكثر سرويس هايش براي جوانان بوده است و توانسته با استفاده از اينترنت بسيار عالي اكثر جوانان و مردم را به سمت خود بكشاند

با شروع فصل تابستان و آغاز تعطيلات تابستاني كه طبيعتا استفاده بيشتر از اينترنت را به دنبال خواهد داشت، اپراتورها را بر آن داشت تا با ارائه طرح ها و سرويس هاي متنوع، حس مثبتي در كاربران ايجاد كرده و زمينه ساز تابستاني متفاوت و هيجان انگيز باشند. در همين راستا اپراتور رايتل به عنوان اپراتور سوم و سراسري تلفن هاي همراه در ايران به منظور ايجاد رفاه بيشتر و بالا بردن سطح رضايتمندي مشتركين خود، با شروع فصل تابستان، هداياي جذابي را براي خانواده رايتل در نظر گرفته است.

 

بر اساس اعلام روابط عمومي رايتل، كاربران رايتل مي توانند از اول تيرماه تا پايان شهريورماه 1401 يك روز در هفته از طريق طرح روزهاي رايتلي، هداياي جذابي دريافت كنند. اپراتور رايتل كه در اجراي طرح هاي مقرون به صرفه و جشنواره هاي هيجان انگيز، سابقه درخشاني دارد، جشنواره روزهاي رايتلي خود را در بازه زماني تابستان 1401 اجرا مي كند و به مشتركين خود از 200 مگابايت تا 100 گيگابايت اينترنت هديه مي دهد.

 

شرايط و نكات طرح هديه روزهاي رايتلي:

 

·        تمامي مشتركين سيم كارت هاي اعتباري و دائمي رايتل كه سيم كارتشان فعال ميباشد، مي توانند در اين جشنواره شركت نمايند.

·        هدايا به شكل كاملا تصادفي به مشتركين رايتل تعلق مي گيرد.

·        مهلت استفاده از تمامي بسته ها صرف 24 ساعت يا يك شبانه روز بعد از فعال سازي مي باشد.

·        هر شماره رايتلي در طول هفته، تنها يك بار امكان استفاده از هديه رايتل را خواهد داشت.

·        تا زمان منقضي شدن بسته دريافتي، امكان دريافت بسته مجدد وجود نخواهد داشت.

 

با توجه به اين كه شرط لازم و كافي براي بهره مندي از هداياي طرح روزهاي رايتلي، فعال بودن سيم كارت مي باشد، بنابراين لازم است كاربران سيم كارت هاي دائمي رايتل كه به دليل بدهي سيم كارتشان قطع مي باشد، نسبت به پرداخت بدهي و فعال نمودن سيم كارت دائمي خود اقدام نمايند. مشتركين اعتباري رايتل نيز كه سيم كارتشان به دليل عدم وجود اعتبار ريالي، مسدود مي باشد، بايد نسبت به پرداخت بدهي اقدام نموده و يا با خريد شارژ نسبت به فعال سازي سيم كارت اقدام نمايند تا بتوانند از طرح تابستاني رايتلي ها استفاده نمايند.

 

به همين منظور كاربران سيم كارت دائمي رايتل و سيم كارت اعتباري رايتل مي توانند با مراجعه به اپليكيشن رايتل من و يا شماره گيري كد دستوري 211 از وضعيت سيم كارت خود آگاهي پيدا كنند. البته اين امكان در سايت رايتل نيز وجود داشته و كاربران مي توانند بعد از مراجعه به اين وب سايت به آدرس www. Rightel. ir ، در صفحه استعلام وضعيت سيم كارت مراجعه نموده و وضعيت سيم كارت خود را پيگيري نمايند.

در نهايت مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري رايتل كه از سيم كارت فعال اين اپراتور استفاده مي كنند، براي دريافت هديه مي توانند از طريق " اپليكيشن رايتل من" اقدام نمايند.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۴:۲۴ توسط:رضا موضوع:

جايزه اينترنتي تمام نشدني ايرانسلي ها در تابستان 1401

اين سالها بسياري در زمينه اپراتور شروع به فعاليت كردند كه يكي از آنها شركت ايرانسل بود. ايرانسل در طي اين سالها توانسته سهم بزرگي از بازار سيم كارت خود داشته باشد و بسياري را با سرويس هاي بسيار جذابي كه ميدهد به سمت سيم كارت هاي اعتباري و دائمي ايرانسل بكشاند. اين روز ها  ايرانسل   در حال  برگزاري جشنواره بسيار جذابي است كه براي كساني كه سيم كارت ايرانسل را دارند و مي تواند جالب باشد و جايزه هاي بسيار جذاب و اعجاب انگيز  به نام كساني در بياد كه در اين  جشنواره بسيار هيجان انگيز شركت كرده اند . ايرانسل با ايجاد اين نوع جشنواره ها در تلاش است كه  كساني كه سيم كارت ندارند را به سمت خود بكشاند و بتواند سهم بزرگتري نسبت به رقبا در زمينه سيم كارت را در بازار داشته باشد. اين جشنواره باي كساني كه سيم كارت ايرانسل را دارند بسيار منحصر به فرد و جذاب است و هم براي ايرانسل كه از نوع جشنواره ها تا حالا برگزار نكردند

 تابستان امسال نيز ايرانسل به عنوان اولين و بزرگترين اپراتور ديجيتال در كشور جايزه ويژه اي براي شركت كنندگان در جشنواره تابستاني خود در نظر گرفته است كه اين جشنواره را به يكي از فراموش نشدني ترين رويدادهاي سال تبديل مي كند. جشنواره تابستاني ايرانسل كه در بازه زماني 1 تيرماه  تا 31 شهريورماه  1401 اجرا مي شود، شامل حال كليه مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري ايرانسل مي گردد.

 

جايزه هيجان انگيز جشنواره ايرانسل در تابستان امسال؛ شامل 50 بسته اينترنت 10،000 گيگابايتي براي 50 نفر مي باشد كه اين بسته جايزه تا يك سال پس از زمان فعال سازي بسته، اعتبار خواهد داشت. البته با توجه به اين كه 10،000 گيگابايت اينترنت حتي در يك سال هم به راحتي تمام نمي شود، ايرانسل به برندگان اين جشنواره، 3 سيم كارت جداگانه هديه مي دهد كه جايزه جشنواره در اين سه سيم كارت تقسيم مي شود. بنابراين هر برنده جشنواره مي تواند جايزه اش را با دو نفر از دوستان يا عزيزانش تقسيم كند و هر سه با هم در طول يك سال از اين بسته فوق العاده ي هيجان انگيز بهره مند گردند.

 

براي شركت در جشنواره كافيست مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل و سيم كارت اعتباري ايرانسل با انجام تراكنش هاي مختلف مانند خريد شارژ، خريد بسته هاي اينترنت و مكالمه، خريد انواع سيم كارت هاي ايرانسل، پرداخت قبض و .... امتياز كسب نماند. هر 10،000 تومان تراكنش برابر با يك امتياز بوده و هر چه امتياز مشترك بالاتر رود، شانس برنده شدن در جشنواره نيز بيشتر مي شود.

 

براي آنكه مشتركين سيم كارت هاي اعتباري و دائمي ايرانسل يكي از برندگان اين جشنواره باشند، بايد تراكنش هاي خود را در بازه زماني تابستان به روش هاي زير انجام دهند:

 

·        مراجعه به سوپر اپليكيشن ايرانسل من # 45 *

·        مراجعه به فروشگاه اينترنتي ايرانسل من

·        مراجعه به وب سايت ايرانسل

·        شماره گيري كدهاي دستوري : # 5 * ، # 6 * ، # 7 * ، # 555 * ، # 55 * ، # 4444 *

 

شركت كنندگان در جشنواره دقت نمايند كه خريد از محصولات و خدمات ديجيتال"  اپليكيشن ايرانسل من"  شامل اين جشنواره نمي شود


منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۷:۳۹ توسط:رضا موضوع:

هديه آكادمي همراه اول به دانشجويان و جوانان

اين روز ها همراه اول با سرويس ها و طرح ها و هدايا يي كه داده است دوباره در ميان مردم محبوب شده است و افراد جامعه در بازار سيم كارت خواهان خريد سيم كارت هاي همراه اول شده اند.اين روز ها همراه همراه در ادامه طرح هايي كه داشته است تا بتواند رضايت مشتري را بالا ببرد اين بار سراغ دانشجويان و جوانان رفته است . چند وقت پيش همراه براي جواناني كه سيم كارت نداشتند طرحي را گذاشت تا صاحب سيم كارت بشوند.اين بار براي دانشجوياني كه سيم كارت دانشجويي طرحي را گذاشته است كه بسيار عالي و مقرون به صرفه مي تواند براي دانشجويان و هم  جوانان عزيز بشود . هديه اكامي همراه اول جديدترين طرح و هديه ايي است كه همراه اول  براي دانشجويان و جوانان ترتيب داده است و شروع اين آكادمي از 1 تير مي باشد و مي توانند از 350 هزار تومان اعتبار هديه آكادمي همراه اول براي ثبت نام در اين آكادمي استفاده كنند

بر اساس اين طرح متقاضيان سيم كارت هاي اعتباري دانشجويي و سيم كارت هاي دائمي جوانان همراه اول كه براي اولين بار ميخواهند نسبت به خريد اين نوع سيم كارت اقدام نمايند؛ مي توانند با مراجعه به مراكز فروش و خدمات همراه اول و فروشگاه هاي آنلاين همراه اول ( با ارسال رايگان ) نسبت به خريد سيم كارت اقدام نموده و علاوه بر دريافت هديه آكادمي از ساير امتيازات و مزاياي اين سيم كارت ها بهره مند گردند.

براي استفاده از اين اعتبار هم مشتركين سيم كارت اعتباري همراه اول دانشجويي و دائمي جوانان مي توانند به سايت آكادمي همراه اول به آدرس  https://hamrah.academy مراجعه كرده و از اين اعتبار براي خريد دوره ها و برنامه هاي آموزشي آكادمي همراه استفاده نمايند.

 

شرايط و ضوابط طرح:

·        اعتبار هديه آكادمي قابل تبديل به وجه نقد نمي باشد.

·        اعتبار هديه آكادمي صرفا اعتباري است كه در حساب كاربري متصل به سيم كارت هاي مشتركين اعتباري دانشجويي و دائمي جوانان بوده و قابل انتقال به فرد ديگر نيست.

·        اعتبار تخصيص داده شده در اين طرح صرفا جهت خريد دوره هاي آكادمي همراه بوده و مشترك مي تواند در تمامي بخش هاي آكادمي از آن استفاده نمايد.

·        اعتبار آكادمي براي مشتركين جديد سيم كارت هاي اعتباري دانشجو و سيم كارت هاي دائمي جوانان حداكثر تا 4 روز پس از فعال سازي سيم كارت مي باشد.

·        براي مشتركين فعلي سيم كارت هاي دانشجويي و جوانان، اعتبار 350 هزار توماني به صورت خودكار پس از ثبت نام در سايت آكادمي همراه اول فعال مي گردد.

 

مشتركين سيم كارت هاي اعتباري دانشجويي و سيم كارت دائمي همراه اول جوانان مي توانند در بازه زماني طرح، پاسخ سوالات خود پيرامون تخصيص و نحوه استفاده از اعتبار هديه را از طريق پشتيباني آنلاين سايت آكادمي همراه اول دريافت نمايند.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۸:۱۳ توسط:رضا موضوع:

كلاهبرداران در كمين خريداران سيم كارت 0912

در روزگاري زندگي ميكنيم كه  افراد جامعه به راحتي كلاه سر يكديگر مي گذارند و به هر نحوي شده مي خواهند كه ره صد ساله را يك شبه بروند. اين روز ها كه دوباره در ميان مردم تب خريد سيم كارت 0912 همراه در ميان مردم بالا گرفته است و مردم دوباره با علاقه به سمت اين سيم كارت محبوب از خانواده همراه اول رفته اند. بسياري از مردم به دنبال خريد اين سيم كارت 0912 با قيمتي بسيار مناسب و ارزان قيمت مي باشند . در اين بين افرادي هستند كه مي خواهند به سر مردم كلاه بگذارند.اين شيادان از بي خبري افرادي كه علاقه زيادي به اين سيم كارت ها دارند استفاده مي كنند و از آنها به راحتي كلاه برداري مي كنند. بسياري از افراد جامعه كه به دنبال خريد سيم كارت همراه هستند اين افراد بيشتر توسط كلاهبرداران مورد هجوم قرار مي گيرند و با جلب اعتماد 

افراد به راحتي از آنها سوءاستفاده و كلاهبرداري ميكنند

البته خريداران بايد در هنگام خريد هر نوع سيم كارتي دقت لازم را داشته باشند، ولي چون سيم كارت هاي 0912 از ارزش ريالي بيشتري برخوردارند و تقاضا براي خريد آنها هميشه زياد است، بازار اين سيم كارت بيشتر مورد توجه كلاهبرداران و شيادان مي باشد و خريداران اين پيش شماره محبوب بيشتر در معرض كلاهبرداري قرار دارند.

 

خريد يك سيم كارت 0912، مانند خريد هر كالاي ديگري احتياج به صرف هزينه و زمان دارد و افراد بايد در تمامي مراحل خريد دقت و تيزبيني لازم را داشته باشند. زيرا اين روزها كه بسياري از افراد، سيم كارت هاي خود را به صورت آنلاين به فروش گذاشته اند، شرايط براي كلاهبرداران آسان تر شده و آنها مي توانند بدون شناسايي شدن، اعتماد افراد را جلب كرده و افكار شوم خود را اجرايي كنند.

به همين خاطر لازم دانستيم تا براي آگاهي خريداران به نكات مهمي كه بايد در هنگام خريد سيم كارت به آنها توجه كنيد، اشاره كنيم:

 

به طور كلي فروشندگان سيم كارت هاي 0912 به دو دسته تقسيم مي شوند:

فروشندگان عادي

فروشندگان  حرفه اي سيم كارت

 

 

فروشنده عادي و نحوه كلاهبرداري:

 

فروشنده عادي، فردي است كه بنا به هر دليلي قصد فروش سيم كارت خود را دارد و تلاش كرده تا با آگهي شماره به صورت آنلاين نسبت به فروش آن اقدام نمايد. اين فروشندگان كه معمولا به پول فروش اين سيم كارت ها احتياج داشته، سيم كارت خود را با قيمتي ارزان تر از ارزش واقعي قيمت گذاري مي كنند تا سريعتر و راحت تر به پول برسند. ولي بايد بپذيريم كه بسياري از كلاهبرداران نيز از همين شگرد استفاده مي كنند و به بهانه اين كه به پول احتياج دارند، قيمت سيم كارت را ارزان تر از قيمت واقعي اعلام مي كنند تا اين گونه جلب اعتماد كرده و در نهايت به هدف خود برسند.

 بنابراين توصيه مي شود در صورت مواجه با چنين آگهي هايي بلافاصله نسبت به استعلام قيمت از مراكز معتبر مانند وب سايت رندباز كه به عنوان مرجع قيمت گذاري سيم كارت هاي مختلف، مورد اعتماد حرفه اي هاي اين حوزه مي باشد، مراجعه كنيد. بعد از استعلام قيمت در بخش تعيين قيمت سيم كارت 0912 در رندباز و اطمينان از ارزش گذاري، پيشنهاد مي شود، براي انتقال سند و پرداخت قيمت سيم كارت حتما به يك دفتر پيشخوان دولت مراجعه كنيد. زيرا تجربه ثابت كرده است؛ فروشنده اي كه قصد كلاهبرداري داشته باشد به شما پيشنهاد فروش به صورت غير حضوري را مي دهد و يا از حضور در مراكزي كه شما معرفي مي نماييد، سرباز مي زند.

 

 

فروشندگان حرفه اي سيم كارت و نحوه كلاهبرداري:

 

با توجه به اين كه سيم كارت هاي 0912 از همان روزهاي آغازين حضور در شبكه ي ارتباطي كشور، از اعتبار و ارزش ريالي قابل توجهي برخوردار بودند، همواره افرادي هستند كه در بازار نسبت به خريد و فروش اين سيم كارت ها اقدام مي كنند. البته كلاهبردارن از اسم و رسم اين فروشندگان نيز براي رسيدن به اهداف خود استفاده مي كنند و با اعلام آگهي يك شماره با قيمتي به مراتب پايين تر از قيمت بازار، مدعي مي شوند كه فروشنده حرفه اي سيم كارت بوده و تلاش مي كنند تا با طبيعي جلوه دادن رفتار خود، اعتماد خريدار را جلب كرده و از اين اطمينان سوء استفاده نمايد.

در چنين شرايطي توجه به اين نكته مهم ضروري است كه بسياري از فروشندگان سيم كارت 0912، خود شماره اي رند دارند كه معمولا با آن سيم كارت ارتباطات خود را برقرار مي سازند. با توجه به ارزش و قيمت بالاي شماره هاي رند، كسي حاضر نمي شود با اين شماره كه قابل پيگري بوده، كلاهبرداري كند. علاوه بر اين انها مي دانند در صورت كلاهبرداري مجبور به خاموش كردن سيم كارت براي هميشه مي باشند، كه با در نظر گرفتن شرايط بسيار فوق العاده اين سيم كارت ها كلاهبرداري با يك شماره رند 0912 اصلا منطقي نمي باشد. بنابراين اگر شماره فروشنده، يك شماره اعتباري مي باشد، لازم است به عنوان خريدار كمي دقت و توجه خود را بيشتر كنيد.

 

علاوه بر اين فروشندگان سيم كارت هاي 0912 كه در بازار خريد و فروش سيم كارت فعاليت دارند، معمولا افراد پر مشغله اي هستند كه در طول روز بايد به تلفن هاي زيادي كه براي استعلام قيمت و موجودي تماس مي گيرند، پاسخ دهند، به همين خاطر پيگيري خارج از حد معمول يك فروشنده مي تواند زنگ خطري باشد، براي اين كه هشيارتر باشيم. زيرا پيگيري اين كه از بين صدها تماس براي خريد سيم كارت،كدام خريدار واقعي است و كدام غير واقعي؟ كاري است بسيار وقت گير و غير طبيعي كه معمولا فروشندگان سيم كارت از آن استفاده نمي كنند، بنابراين در صورت پيگيري غيرمعمول فروشنده، به عنوان خريدار، توصيه مي شود بيشتر حواسمان باشد.

 

حتي اگر فروشنده تلاش كرد تا با ارسال پيامك و تماس هاي متعدد شما را به خريد و پرداخت هزينه ترغيب كند، لازم است محتاط تر از هميشه عمل كنيد و حتما در مورد قيمت و مالكيت سيم كارت، استعلام نماييد. براي اين كار هم كافي است از طريق پشتيباني همراه اول و يا دفاتر پيشخوان دولت نسبت به وضعيت سيم كارت استعلام نماييد تا خريدي مطمئن و بي دردسر را پشت سر بگذاريد.

 

 قبل از واريز وجه هم اصلا عجله نكنيد. زيرا شايد رفتار فروشنده در زمان چت و پشت تلفن كاملا عادي باشد، ولي به محض درخواست قرار حضوري براي رد و بدل كردن اطلاعات و مدارك؛ نه تنها از اين كار امتناع مي نمايد بلكه تلاش مي كند تا شما را براي خريد غير حضوري سيم كارت  مجاب نمايد. مثلا با آوردن بهانه هايي مانند عدم حضور در كشور و ... تصوير مدارك را براي شما ارسال مي كند و از شما مي خواهد تا مبلغ مورد نظر را واريز كنيد تا او سيم كارت را به آدرس شما ارسال نمايد. بنابراين حتما قبل از خريد سيم كارت، با فروشنده قرار حضوري بگذاريد و به هيچ وجه به صورت غير حضوري اقدام به خريد سيم كارت نكنيد.

 

در تمامي اين موارد ذكر شده، امكان كلاهبرداري وجود داشته و تنها كسي كه مي تواند از وقوع آن جلوگيري نمايد، خود شماييد. فقط كافي است گول آگهي هاي ارزان قيمت را نخوريد و با اندكي صبر و حتي پرداخت هزينه ي بيشتر خريدي راحت و ايمن را تجربه كنيد. زيرا قطعا خريد از فروشنده معتبر، ارزش صرف هزينه و وقت را داشته و شما را از دردسرهاي بعدي نجات مي دهد.

به هر حال اگر مي خواهيد يك خريد ارزان و بي دردسر را تجربه كنيد، مي توانيد به وب سايت رندباز مراجعه كنيد كه به عنوان يك واسطه در طول سالها فعاليت تخصصي خود توانسته اعتماد هزاران خريدار و فروشنده را جلب كند. البته حتي در صورت خريد از رندباز هم بايد به تمام موارد ذكر شده در بالا توجه كنيد، تا دچار مشكل نشويد.

 

شايان ذكر است كه تنوع سيم كارت هاي 0912 ارائه شده در رندباز بسيار بالاست و اين پلتفرم تخصصي به شما اين امكان را مي دهد تا از بين هزاران شماره موجود، سيم كارت دلخواه خود را انتخاب نماييد و براي خريد نيز در اين وب سايت دو نوع روش وجود دارد. در روش اول افراد يا فروشگاه هايي قرار دارند كه خريدار بايد به صورت مستقيم با شماره اعلامي فروشنده تماس گرفته و نسبت به خريد اقدام نمايد كه در اين نوع معامله، رندباز تنها به عنوان واسطه عمل مي كند و به هيچ وجه آنها را تضمين نمي نمايد. ولي در روش دوم فروشگاههايي هستند كه مجهز به درگاه پرداخت آنلاين بوده و كاملا مورد تاييد اين وب سايت مي باشند. خريد از اين فروشگاه ها تضميني بوده و وب سايت رندباز تمامي مراحل خريد و نقل و انتقالات را ضمانت مي نمايد.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۶:۴۹ توسط:رضا موضوع:

باران سكه در جشنواره سكه بارون ايرانسل

در اين سالها هميشه اپراتور ها در تلاش بودند كه به عنوان برترين اپراتور در كشور نام بگيرند . ايرانسل يكي ار ان اپراتور هايي است كه از سالي كه در حوزه سيم كارت شروع به فعاليت كرد به سرعت توانست جز محبوب ترين اپراتور هاي كشور بشود و بتواند كه سرعت اينترنت را بسيار بالا ببرد و كساني كه سيم كارت ايرانسل را داشته باشند به راحتي به اينترنت وصل شوند.اين روز ها ايرانسل كار بسيار جالبي كرده براي كساني كه سيم كارت هاي ايرانسل را دارند كه مي تواند باعث خوش حالي افراد ي كه سيم كارت هاي ايرانسل را دارند شوند.ايرانسل طرحي را گذاشته است كه براي همه ايرانسلي ها جذاب و جالب است.در جشنواره ي سكه بارون سوپر اپليكيشن ايرانسل من شركت كنند و از جوايز طلايي آن بهره مند گردند.ايرانسل  اين جشنواره را از تاريخ 28 خرداد تا 31 تير ماه دارد با قرعه كشي به افراد جايزه ميدهند تا برنده  ربع سكه طلا بشوند

براي شركت در قرعه كشي لازم است مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل و سيم كارت اعتباري ايرانسل ابتدا سوپر اپليكيشن ايرانسل من را دانلود و سپس بر روي گوشي هوشمند خود نصب نمايند. در مرحله بعد كاربر بايد به بخش سرويس طلايي ايرانسل من در قسمت خدمات ويژه مراجعه كرده و علاوه بر استفاده از خدمات، امتياز كسب كرده و در قرعه كشي 30 ربع سكه بهار آزادي شركت داده شوند. از جمله خدماتي كه در بخش سرويس طلايي سوپر اپليكيشن ايرانسل من موجود مي باشد، مي توان به اسنپ، اسنپ فود، اسنپ ماركت، اسنپ هتل، بيمه بازار، اسنپ اكسپرس، اعتبار بانكي، پيشواز، پستكس، بازيگوشي و اسنپ فلايت اشاره كرد.

 

مشتركين براي كسب امتياز لازم است ضمن استفاده از سوپر اپليكيشن ايرانسل من، از خدمات ذكر شده در بخش سرويس طلايي اين اپ استفاده نمايند. استفاده مشترك از هر كدام از اين خدمات در بازه زماني ذكر شده، برابر با يك امتياز بوده و كاربر مي تواند با كسب امتياز بيشتر، شانس خود را براي برنده شدن در جشنواره را افزايش دهد.

 

اين جشنواره كه با هدف كمك به رشد و توسعه ي كسب و كارهاي ديجيتال، امكان حضور اين كسب و كارها را در سوپر اپليكيشن ايرانسل من، فراهم نموده است فرصتي است براي صاحبان مشاغل ديجيتالي تا در يكي از پربازديد ترين اپليكيشن هاي ايراني ديده شوند. بنابراين صاحبان كسب و كار در صورت تمايل مي توانند براي دريافت اطلاعات بيشتر و يا ثبت درخواست معرفي خدماتشان در سوپر اپليكيشن ايرانسل من به وب سايت ايرانسل به آدرس ***cell.ir/ p /292874/p  مراجعه نمايند. 

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۷:۲۷ توسط:رضا موضوع:

سيم كارت 0912 ارزان در بازار كدام است؟

در روزهايي هستيم كه  بسياري از افراد به دنبال خريد و فروش سيم كارت در بازار هستند. اين روزها اكثر مردم علاقه خاصي به خريد سيم كارت همراه اول دارند كه سهم بزرگي از دنياي سيم كارت را دارد. بسياري از مردم به پيشماره ايي علاقه دارند كه بسيار در بين پيش شماره هاي همراه اول بسيار گران است و از محبوبيت بالايي برخوردار است. سيم كارت 0912 كه گرانترين سيم كارت همراه اول است كه متقاضي بسياري را اين پيش شماره دارد.اين سيم كارت بسيار محبوب بوده خريد و فروش آن با رقم هاي بسيار بالا جابه جا در بازار مي شود. اما در بازار هم مي توان سيم كارت 0912 با رقم معقول پيدا كرد كه مي تواند بسيار براي افرادي كه دنبال اين نوع سيم كارت هستند در بازار به راحتي پيدا شود. همراه اول در سال جديد رويكرد خود را نسبت به بسته هاي اينترنت و سرويس ها و هدايا تغيير داده كه بتواند نظر مثبت مخاطبانش را جذب كند

در حال حاضر سيم كارت هاي 0912 از بيشترين اعتبار نسبت به ساير سيم كارت ها در بازار برخوردارند و همين امر باعث شده تا تقاضا براي خريد شماره هاي قديمي تر و رند اين پيش شماره بسيار بالا باشد. با توجه به اين كه در بازار همواره رابطه مستقيمي بين عرضه و تقاضا وجود داشته و در صورت عدم عرضه ي كافي يك كالا، قيمت آن افزايش مي يابد، سيم كارت هاي  0912  همراه اول كه بسيار محبوب و پرطرفدار هستند، در حال حاضر گران ترين سيم كارت هاي موجود در بازار مي باشند. به طوري كه شماره هاي رند و كد هاي يك تا چهار اين پيش شماره با رقم هاي گاها نجومي به فروش مي رسند.

با اين وجود كم نيستند افرادي كه به دنبال استفاده از مزاياي سيم كارت هاي 0912 همراه اول بوده و نمي توانند مبلغ گزافي براي خريد اين سيم كارت ها بپردازند. به همين خاطر ما تصميم گرفتيم در اين مطلب همه اطلاعاتي كه اين افراد براي خريد سيم كارت 0912 ارزان نياز دارند را در اختيارشان قرار دهيم.

 

 

سيم كارت هاي ارزان 0912 كدامند؟

 

با توجه به شرايط بازار خريد و فروش سيم كارت در ايران، همه ما مي دانيم كه قيمت سيم كارت هاي رند و كدهاي قديمي تر 0912 بسيار زياد بوده و تقريبا هر كسي امكان خريد اين نوع سيم كارت را ندارد. ولي اگر به خاطر مصرف شخصي، قصد خريد سيم كارت 0912 را داريد، مي توانيد با كمي صرف وقت، يك سيم كارت ارزان و دائمي 0912 را پيدا كنيد كه مانند همه كدهاي اين پيش شماره از ارزش و اعتبار خوبي هم برخوردار باشد.

در بين سيم كارت هاي 0912، سيم كارت هاي غير رند و كاركرده اين پيش شماره با كدهاي 7 و 8 با زنگ خور بالا از قيمت مناسب تري برخوردار هستند. ولي ارزان ترين قيمت سيم كارت هاي 0912 متعلق به سيم كارت هاي كد صفر و كد نه اين پيش شماره مي باشد كه به راحتي قابل خريداري است. از آنجا كه مدت زمان زيادي از عرضه ي اين سيم كارت ها نمي گذرد، شماره هاي صفر و كارنكرده اين پيش شماره ها در بازار يافت مي شوند كه نه تنها به خاطر زنگ خورهاي مداوم، كلافه كننده نخواهد بود، بلكه از همان ابتدا شماره شما محسوب مي شوند.

 

 

مزاياي خريد سيم كارت هاي ارزان 912

 

مزاياي خريد يك سيم كارت 0912 بر كسي پوشيده نيست و همين امر سبب گرديده تا بسياري از صاحبان مشاغل در شهرهاي مختلف براي اعتبار بخشيدن به كسب و كار خود به دنبال خريد سيم كارت هاي رند و كد پايين 0912 باشند كه  از قيمت بسيار بالايي هم برخوردارند. البته خريد يك سيم كارت 0912 ارزان براي استفاده هاي شخصي و حتي تجاري هم مي تواند مزاياي فراواني داشته باشد كه به آن اشاره مي كنيم:

 

·        تنوع در شماره

با توجه به اين كه سيم كارت كد صفر 0912 و سيم كارت كد نه 0912، به تازگي وارد بازار شدند، از تنوع و گستردگي بسيار زيادي برخوردار بوده كه به خريدار حق انتخاب بهتر و بيشتري از جهت فراواني و انتخاب شماره مي دهند. به طوري كه خريدار مي تواند با پرداخت هزينه اي به مراتب كمتر، شماره هاي رند اين كدها را انتخاب نموده و از آنها براي رونق بخشيدن به كسب و كار استفاده نمايد.

 

·        عدم تفاوت در خدمات

 همراه اول به عنوان اولين و بزرگترين اپراتور در كشور، در حال حاضر از بيشترين تعداد مشترك در بين اپراتورها برخوردار بوده و خدماتي كه به مشتركين سيم كارت هاي اعتباري و دائمي خود ارائه مي دهد در بسياري از شرايط كاملا برابر بوده و تفاوت زيادي در ارائه خدمات و امكانات براي سيم كارت هاي مختلف اين اپراتور وجود ندارد.

البته كيفيت خدمات و سرويس هاي دريافتي براي كليه سيم كارت هاي 0912 در سراسر كشور كاملا يكسان است و هيچ تفاوتي بين سيم كارت هاي ارزان و يا سيم كارت هاي لوكس و گران اين اپراتور وجود ندارد.

 

·        صفر بودن سيم كارت

اين سيم كارت ها كه اخيرا به بازار عرضه شدند، سيم كارت هاي صفر و كار نكرده اي هستند كه بسيار براي مصارف شخصي، خصوصا سيم كارت اولي ها مناسب مي باشد. زيرا نه تنها كليه خدمات همراه اول را ارائه مي دهد بلكه به خاطر كار نكرده بودن، زنگ خور و مزاحمت براي مشترك نخواهند داشت.

 

·        ارزان بودن

مهمترين مزيت خريد اين سيم كارت ها، قيمت ارزان آنها مي باشد كه اين امكان را به خريدار مي دهد با پرداخت هزينه اي بسيار كمتر، مالك يك سيم كارت دائمي همراه اول شده و از كليه خدمات اين اپراتور بهره مند گردد. ضمن اين كه هزينه تماس، پيامك و اينترنت در سيم كارت هاي ارزان كد صفر و نه 0912، نسبت به سيم كارت اعتباري همراه اول كمتر مي باشد.

به طور كلي سيم كارت هاي كد صفر و يا كد 9 همراه اول، كه داراي پيش شماره 0912 مي باشند، مانند بقيه پيش شماره هاي اين سيم كارت معتبر بوده و فرد مي تواند با پرداخت هزينه اي به مراتب كمتر از اين ارزش و اعتبار بهره مند گردد. البته با در نظر گرفتن اين موضوع كه سيم كارت هاي عرضه شده كد صفر و نه دائمي مي باشند، قيمت اين سيم كارت ها مانند روال گذشته روز به روز بيشتر شده و افراد مي توانند به عنوان سرمايه گذاري نيز اقدام به خريد اين سيم كارت ها نمايند.

 

شايد اين روزها كه مراكز خريد و فروش سيم كارت بسيار زياد شده، انتخاب يك مركز معتبر كه داراي مجوز رسمي بوده و خيال خريدار را از جانب قيمت راحت نمايد، بسيار كار سخت و پر دردسري باشد. زيرا در اين حوزه نيز مانند هر بازار ديگري كلاهبرداران و شياداني حضور دارند كه از لحظه اي غفلت خريدار سوء استفاده كرده و ضررهاي مالي فراواني را به آنها تحميل مي كنند. به همين خاطر توصيه مي شود به هيچ وجه به خاطر قيمت ارزان يك سيم كارت، بلافاصله به افراد اعتماد نكرده و حتما بعد از استعلام قيمت از مراكز معتبر خريد و فروش سيم كارت نسبت به خريد اقدام نماييد.

 

البته خريد از وب سايت هاي معتبر و تخصصي مانند رند باز كه از سابقه درخشان و خوبي نيز در اين زمينه برخوردارند و مورد توجه و اعتماد حرفه ايهاي اين بازار مي باشند، فرصتي است مغتنم كه به شما كمك مي كند تا با خيالي آسوده خريدي راحت و بي دردسر را تجربه كنيد. زيرا در حال حاضر با توجه به اعتباري كه رندباز در بازار خريد و فروش سيم كارت ايران كسب نموده است، به شما اين امكان را مي دهد تا با مراجعه به اين وب سايت، به راحتي شماره هاي مختلف را از نظر پيش شماره، كد، قيمت و... بررسي نموده و در نهايت شماره اي را كه از همه نظر مورد تاييد تان مي باشد را انتخاب نماييد و در يك فضاي كاملا ايمن نسبت به خريد سيم كارت اقدام كنيد.

 

رندباز با روزانه هزاران بازديد كننده، مرجع حضور خريداران و فروشندگاني است كه در بازار سيم كارت ايران به دنبال قيمت هاي واقعي و منصفانه مي باشند. به همين خاطر در اين وب سايت خريداران مي توانند هم سيم كارت هاي غير رند و كاركرده 0912 كه از قيمت مناسبي برخوردار هستند را انتخاب نمايند و هم سيم كارت هاي كد صفر يا نه 0912 كه در وضعيت كنوني اقتصادي كشور مقرون به صرفه تر هستند.

بنابراين اگر قصد خريد سيم كارت هاي 0912 ارزان را داريد، با مراجعه به وب سايت رند باز  به آدرس https://www.rondbaz.com/  به راحتي مي توانيد شماره اي كه مد نظرتان است را بيابيد. زيرا در اين وب سايت حق انتخاب زيادي براي خريدار وجود داشته و آنها مي توانند با مقايسه قيمت ها و شرايط فروش، اقدام به خريد بهترين و اقتصادي ترين سيم كارت نمايند.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۰:۱۲ توسط:رضا موضوع:

دوشنبه سوري همراه اول، پاياني خوش براي هر ماه

اين روز ها همراه اول در تلاش است كه بتواند به عنوان اپراتور برتر در حوزه سيم كارت رضايت كساني كه سيم كارت هاي همراه اول را دارند در اختيار داشته باشد.همراه اول در چند ماه گذشته  طرحي را شروع كرده است كه براي مردم مي تواند بسيار جذاب باشد و مقرون به صرفه باشد. اين طرح در ادامه طرح هايي است كه براي افزايش رضايت مشتري است . همراه اول اين روز ها با اين كار ها مي خواهد كه  بازار را به انحصار خود بياورد و هم براي كساني كه سيم كارت همراه اول را ندارند آنها را ترغيب كنند كه سيم كارت همراه اول را بخرند. همراه اول در سال جديد رويكرد بسيار متفاوتي را در اختيار دارد كه باعث افزايش محبوبيت بين مردم مي تواند برايش باشد و حتي بازار سيم كارت هم به نفع همراه اول باشد. اين روز ها همراه اول در تلاش است كه در سال جديد در همه زمينه ها جز برترين باشد

اين طرح كه همه مشتركين سيم كارت دائمي همراه اول، سيم كارت اعتباري همراه اول و انارستاني همراه اول مي توانند از آن بهره مند گردند، طبق روال سال هاي گذشته در سال جاري هم ادامه داشته و بر اساس آن به مشتركين بين  500 مگابايت تا 100 گيگابايت اينترنت همراه و يا بسته هاي مكالمه رايگان درون شبكه و ثابت از 10 تا 100 دقيقه مكالمه به صورت كاملا تصادفي تعلق مي گيرد.

 

 

شرايط و نكات مهم طرح دوشنبه سوري همراه اول:

 

1. مشتركين در هر ماه فقط يكبار مي توانند از اين طرح استفاده نمايند.

2. همانطور كه از نام اين طرح مشخص است، اين سرويس مختص آخرين دوشنبه هر ماه بوده و مشتركين فقط مي توانند در همان روز  نسبت به فعال سازي اين طرح اقدام نمايند.

3. از آنجا كه هديه دوشنبه سوري شامل طرح اينترنتي يك روزه ( 5 صبح تا 5 عصر همان روز)  به حجم 500 مگابايت تا 100 گيگابايت اينترنت و يا احتمال ارائه بسته مكالمه رايگان به جاي اينترنت مي باشد، ميزان هديه هر مشترك در هر ماه متفاوت بوده كه به صورت كاملا تصادفي براي كاربر فعال مي گردد.

4. با توجه به اين كه اين طرح از محدوديت زماني برخوردار مي باشد، مشترك بايد فارغ از زمان فعال سازي و يا حجم اينترنت هديه، طرح اينترنت هديه دريافتي خود را تنها در بازه زماني 5 صبح تا 17 عصر مصرف نمايد. بنابراين استفاده از اينترنت همراه، خارج از اين بازه زماني به معني استفاده از حجم اينترنت خريداري شده توسط شما به صورت بسته يا با تعرفه ي آزاد مي باشد.

5. بسته هديه طرح دوشنبه سوري به طور همزمان با ساير بسته هاي اينترنت مشترك فعال مي شود.

6. توجه داشته باشيد مدت زمان استفاده از بسته به صورت يك نصف روز مي باشد كه در پيامك تاييديه به مشترك اطلاع رساني مي شود و لازم است كاربر در بازه زماني تعيين شده كه مي تواند براي هر مشترك متفاوت باشد، از هديه طرح دوشنبه سوري استفاده نمايد.

7. اين طرح رزرو خودكار نداشته و بعد از پايان يافتن بازه زماني اعلام شده به مشترك، حتي در صورت اعتبار حجمي منقضي مي گردد.

 

بنابراين همه مشتركين همراه اول كه تمايل به شركت در اين طرح را دارند، مي توانند با شماره گيري كد دستوري # 64 * 100 *  ( ستاره 100 ستاره 64 مربع )  و يا با مراجعه به اپليكيشن جديد همراه من در دوشنبه آخر هر ماه بسته هديه طرح دوشنبه سوري خود را فعال نمايند.

 

كاربران توجه داشته باشند بعد از شماره گيري كد دستوري ذكر شده؛ پيامي مشابه با اين عنوان دريافت مي كنند:

" درخواست شما ارسال شد. نتيجه بررسي و از طريق پيامك به شما اطلاع داده مي شود. " پس از چند دقيقه، پيامك ديگري براي مشترك ارسال مي گردد كه شامل شرايط بسته رايگان دوشنبه سوري كاربر مي باشد. توجه به محتواي اين پيامك بسيار ضروري مي باشد و كاربر تنها در بازه زماني اعلام شده در اين پيامك، مي تواند از طرح هديه دوشنبه سوري استفاده نمايد و بعد از اين بازه هديه به طور كامل منقضي مي شود.

 

كد دستوري # 9 * 64 * 100 *   ( ستاره 100 ستاره 64 ستاره 9 مربع) نيز  از سوي اپراتور همراه اول براي مشتركين در نظر گرفته شده تا در صورت نياز، راهنماييهاي لازم در اين خصوص را دريافت كنند. براي استعلام و آگاهي از وضعيت طرح نيز مشتركين مي توانند كد دستوري # 0 * 64* 100 *  ( ستاره 100 ستاره 64 ستاره 0مربع ) را شماره گيري نمايند.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۷:۱۰ توسط:رضا موضوع:

سيم كارت هاي 0912، سرمايه اي مطمئن براي صاحبان مشاغل

در اين سالها هميشه همراه اول در بازار سيم كارت برترين بوده و بيش تر سهم بازار را در اختيار داشته است . در بين سيم كارت هايي كه تا به امروز به وجود آورده است محبوب ترين سيم كارت سيم كارت 0912 بوده است و خواهان بي شماري داشته است و همين مسئله باعث اين شده كه خيلي از افراد خواهان اين سيم كارت باشند. همراه اول كه از روزي كه در كشور شروع به فعاليت كرد  تا به امروز روز به روز بين سيم كارت هاي ديگر در بازار محبوب تر شد . همراه اول در اين سالها با ارائه  بسته هاي بسيار عالي و مقرون به صرفه توانسته كه در بين كساني كه سيم كارت هاي همراه اول را دارند بسيار خوب و جذاب باشد.در اين بين سيم كارت هاي همراه اول نسبت به سيم كارت هاي اپراتور هاي ديگر بسيار زياد تر است و در جامعه به راحتي به فروش مي رسد كه همين امر باعث محبوبيت سيم كارت هاي همراه اول شده است 

همزمان با فروش سيم كارت هاي 0912 كه مختص استان هاي تهران ( در آن زمان استان البرز هم جزء استان تهران محسوب مي شد)، قم، سمنان، قزوين و زنجان بود، سيم كارت هاي ديگر اپراتور همراه اول نيز در دسترس متقاضيان قرار مي گرفت، ولي از همان دوران افراد ترجيح مي دادند كه از پيش شماره 0912 كه به نوعي بيانگر پايتخت نشيني بود، استفاده نمايند. حتي با وجود آن كه در آن روزها هنوز طرح يكسان سازي هزينه ها، اجرا نشده بود و افراد در صورتي كه از سيم كارت هاي همراه اول در استاني به غير از استان مربوط به پيش شماره استفاده مي كردند، مجبور بودند هزينه ي جابجايي بپردازند، باز هم استفاده از سيم كارت 0912 خصوصا در بين صاحبان مشاغل بسيار رايج بود.

 

اين روزها كه تقريبا سيم كارت 0912 به پايان رسيده، عطش استفاده از اين سيم كارت همچنان در بازار ايران وجود داشته و افراد حاضرند حتي به قيمت هاي گزاف مالك يك سيم كارت 0912 شوند. قطعا هر كسي بنا به دليلي يك سيم كارت مي خرد و اين دليل مي تواند از برقراري يك ارتباط ساده تا اهداف تجاري را شامل شود، ولي در اين بين آنچه كه باعث مي شود بازار خريد و فروش سيم كارت همواره داغ باشد، اهداف فرعي مانند سرمايه گذاري در اين بازار مي باشد.

 

سيم كارت هاي موجود در بازار به دو دسته ي كلي سيم كارت دائمي همراه اول و سيم كارت اعتباري همراه اول تقسيم مي شوند كه سيم كارت هاي اعتباري نسبت به سيم كارت هاي دائمي از اعتبار و ارزش ريالي كمتري برخوردار هستند. از بين سيم كارتهاي دائمي فعال در كشور نيز ارزش سيم كارتهاي دائمي همراه اول بيشتر از سيم كارت هاي دائمي ايرانسل مي باشد. ولي آنچه كه باعث رونق بازار سيم كارت در ايران مي شود، پيش شماره محبوب و پر طرفدار 0912 است كه كمتر كسي پيدا مي شود كه براي سرمايه گذاري به دنبال خريد اين پيش شماره نباشد.

 

قيمت سيم كارت هاي 0912 از همان روزهاي آغاز عرضه ي سيم كارت بسيار بيشتر از سيم كارت هاي دائمي ديگر همراه اول بود و اين اختلاف قيمت به مسائل مختلفي مربوط مي شد. به عنوان مثال ارائه ي پيش شماره 0912  براي صاحبان كسب و كار اين پيام را به مخاطب القا مي كند كه اين شماره براي ارتباط با شخص و كسب وكار در پايتخت استفاده مي شود و همين موضوع به نوعي باعث اعتبار به آن حرفه مي گردد.

اين موضوع در ابتدا باعث رونق گرفتن بازار خريد و فروش سيم كارت هاي 0912 گرديد ولي در دراز مدت كه تناسب بين عرضه و تقاضا از بين رفت باعث گران تر شدن اين شماره ها شد. به طوري كه امروزه به دليل عدم فروش سيم كارت هايي با كد يك تا سه، اين سيم كارت ها با قيمت هايي گزاف در بازار به فروش مي رسند. البته تمام شدن عرضه ي سيم كارت 0912 نيز بر اين افزايش قيمت تاثير بسيار زيادي داشته است. البته در حال حاضر تقريبا همه ي سيم كارت هاي 0912 ( پيش شماره 1 تا 9) گران هستند، ولي از آنجا كه پيش شماره هاي 1 تا 3 قديمي تر هستند و براي كسب و كار مناسب ترند، اين شماره ها گرانتر هستند.

 

در بازار خريد و فروش سيم كارت آنچه بيشتر از پيش شماره هاي ديگر ارزش سرمايه گذاري را دارد، شماره هاي رند 0912 مي باشد. ارزش شماره هاي رند در گام نخست به دليل تاثير آن بر اعتبار شخص مي باشد و در گام بعدي باعث رونق كسب و كار افراد مي گردد، به همين خاطر تقريبا همه تاجران و مديراني كه در مسير پيشرفت قرار دارند، خريد يك سيم كارت با شماره رند را ضروري و واجب مي دانند.

به طور كلي مزاياي خريد يك سيم كارت رند 0912 براي كسب و كار در موارد زير خلاصه مي شود:

 

·        تاكيد بر فعاليت در پايتخت

·        امكان برقراري ارتباطي سريعتر و آسان تر با مخاطب

·        افزايش اعتبار و جايگاه برند كسب و كار يا برند شخصي

·        استفاده از مزاياي تجملاتي اين خطوط

·        ماندگاري در حافظه

·        حفظ ارزش مالي سيم كارت

 

در سال هاي اخير، اخبار خريد و فروش اين سيم كارت ها با قيمت هاي نجومي، باعث شده تا داشتن يك شماره رند 0912 به رويايي دست نيافتني بدل گردد. البته طرح فروش اقساطي سيم كارت هاي رند كه از سوي وب سايت رند باز در حال اجراست، به عنوان يك راهكار بسيار كارگشا بوده و باعث شده تا بسياري از صاحبان مشاغل تنها با مراجعه به وب سايت رند باز به آدرس https://www.rondbaz.com/ و انتخاب شماره ي مورد نظر از بين هزاران شماره رند موجود در اين وب سايت صاحب يك شماره رند 0912 شدند.

 

در طرح فروش اقساطي رندباز، خريدار بعد از انتخاب شماره، با مالكان سيم كارت تماس گرفته و با پرداخت يك سوم مبلغ سيم كارت به صورت نقدي، قراردادي را با مالك تنظيم كرده كه در آن متضمن مي گردد تا مابقي مبلغ را به صورت اقساط پرداخت نمايد. مبلغ اقساط و تعداد ماهها كاملا توافقي بوده و لازم نيست خريدار براي ضمانت چك و سفته پرداخت نمايد. فروشنده نيز موظف است بعد از اتمام اقساط، سيم كارت را به نام خريدار نمايد. علاوه بر اين رندباز به عنوان يك مرجع تخصصي خريد و فروش سيم كارت، روزانه هزاران بازديد كننده خواهد داشت كه همين موضوع تنوع شماره هاي عرضه شده در اين وب سايت را بسيار زياد كرده است. تنوع شماره ها، تنها مزيت خريد از رند باز نيست و اين تنوع به نوعي اين بازار را به صورت رقابتي در آورده و قيمت هاي اعلامي در اين وب سايت كاملا واقعي و منطقي مي باشد.

بنابراين اگر واقعا قصد خريد سيم كارت رند يا معمولي 0912 را داريد، طرح فروش اقساطي رندباز فرصت مناسبي است براي سيم كارت دار شدن شما. 

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۶:۱۸ توسط:رضا موضوع: