رندباز رندباز .

رندباز

سيستم عامل گوشي آينده وان پلاس به اندرويد خالص نزديكتر است

اين روز ها كه گوشي هوشمند بسيار مهم شده است و هر كس دارد و به هر عنواني استفاده مي شود و بسيار وسيله مهمي شده است .شركت ها بزرگ گوشي در تلاش هستند با طرح هاي مختلفي كه به بازار مي فرستند تابتوانند در قلب مردم بيش تر جايگاه داشته باشند و بتوانند كه با فروش مناسب سود بسياري از گوشي هايشان داشته باشند

به نظر مي رسد استقبال بي نظير كاربران و علاقمندان به تكنولوژي به گوشي هاي هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمايش انعطاف پذير و خم شونده تحولي عظيم براي شركت هاي توليد كننده به ارمغان بياورد و در اين حوزه بايد شاهد تحولات و تغييرات اساسي و بنيادي باشيم.

در حال حاضر گوشي هاي تاشو اوپو Find N و هواوي Mate X2 فقط در بازار چين يافت مي شوند كه به نظر مي رسد در راستاي رقابتي كه در بين برندها ايجاد شده؛ اين روند به زودي تغيير خواهد كرد و در ساير بازارها نيز شاهد عرضه گوشي هاي تاشوي جديد باشيم.

در همين مورد "گري چن" مدير نرم افزار وان پلاس گفت كه اين شركت قرار است، بروز رساني بزرگ بعدي خود را با گوگل انجام دهد و گوشي هاي تاشو و پرچم دار آينده اين شركت از ويژگي هاي جديدي بهره خواهند برد كه با  Oxygen OS 13 معرفي خواهند شد.

پيش از اين شركت وان پلاس رسما اعلام كرده بود كه گوشي هاي آينده اين شركت از Oxygen OS 13 با رابط كاربري مشابه با نسخه خالص استفاده مي كند. وان پلاس بعد از دريافت بازخوردها و انتقادات زيادي كه color OS Oppo داشت، تصميم گرفت تا با بازگشت به ظاهري ساده تر و تميز تر، ويژگيهاي متماير با تجربه كاربري نزديك به آنچه كاربران اين شركت انتظار دارند را در دستور كار قرار دهد.

با توجه به آنچه كه گري چن بيان كرده؛ گوشي هوشمند تا شدني وان پلاس احتمالا سازگاري بسيار خوبي با برنامه ها و ساير موارد داشته باشد. چرا كه Oxygen OS 13 قرار است در پاييز 2022 در كنار اندرويد 13 عرضه شود و تمام ويژگي هاي اساسي اندرويد 12L را به همراه خواهد داشت و اين ويژگي ها كمك مي كند تا سيستم عامل اين دستگاه ها براي گوشي هاي تاشدني كه نيازمند صفحه نمايش بزرگ هستند، مناسب تر باشند.

كمپاني وان پلاس كه اكنون به عنوان برند زير مجموعه اوپو شناخته مي شود، حوزه اصلي فعاليتش در كشور چين مي باشد. البته بازارهاي كشورهاي هند، اروپا و امريكا نيز به عنوان بازار هاي كليدي اين شركت در نظر گرفته مي شوند و وان پلاس در نظر دارد تا گوشي هاي اقتصادي تر سري" نورد " خود را در آينده به صورت گسترده در اروپا عرضه كند.

به نظر مي رسد برنامه بلند مدت وان پلاس تمركز بر روي نرم افزار و سيستم عامل گوشي هاي هوشمند مي باشد و تلاش مي كند تا با همكاري بيشتر با اوپو برند خود را به بازارهاي بيشتر حتي خاورميانه گسترش دهد. شايد استفاده وان پلاس از منابع و فناوري هاي حاصل از تحقيق و توسعه اوپو، بتواند از اين برند نه چندان معروف، در آينده اي نزديك يك رقيب سرسخت براي كمپاني هاي توليد كننده گوشي هوشمند بسازد.

 

منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز 




برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۲:۳۴ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :