رندباز رندباز .

رندباز

اپراتور رايتل، حامي مالي آبي پوشان

به تازگي رايتل خبري با تيتر رايتل اسپانسر آبي پوشان شد در وبسايت خود به اشتراك گذاشت. اپراتور رايتل به عنوان سومين اپراتور رايج كشور چند روز پيش اعلام كرد كه با امضا قرار دادي كه بين باشگاه فوتبال استقلال و اپراتور رايتل بود اسپانسر تيم فوتبال استقلال شد.همچنين رايتل در خبر خود اعلام كرد بعد از امضاي قرارداد تيم فوتبال استقلال ، استقلال تابلوي باشگاه را عوض كرد و تركيبي از رنگ بنفش و رنگ آبي را جايگزين كرد.هدف استقلال از عوض كردن تابلوي باشگاه خود به نوعي اعلام همكاري با اپراتور رايتل بود. رايتل اسپانسر مالي استقلال شده و از نظر ما اين نوع همكاري مي تواند كمك بزرگي در پيشرفت هم اپراتور رايتل و هم باشگاه تيم فوتبال استقلال شود.همچنين اپراتور رايتل سرويسي طراحي و عرضه كرده است كه هوادارن آبي پوشان ميتوانند با شماره گيري كد دستوري هواداري تيم استقلال را اعلام كنند . با ما در ادامه اين مطلب همراه باشيد تا اطلاعات بيشتري كسب كنيد.


كد دستوري مخصوص هواداراي استقلال

 بر اساس گزارش روابط عمومي اپراتور ايتل، كد دستوري # 44 * ( ستاره 44 مربع ) از سوي اين اپراتور براي هواداران تيم فوتبال استقلال در نظر گرفته شده و آنها مي توانند با شماره گيري اين كد دستوري هواداري شان را از اين تيم پرافتخار اعلام كنند.

مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري رايتل براي اين كار لازم است؛ ابتدا اين كد دستوري را شماره گيري نموده و بعد از دريافت تائيد عضويت در باشگاه هواداري استقلال با خريد هر يك از بسته هاي اينترنت، پيامك و مكالمه، افزايش اعتبار، پرداخت صورت حساب و استفاده از ساير خدمات رايتل به صورت مستقيم از باشگاه استقلال حمايت كرده تا اين تيم پرافتخار، محكم تر و راحت تر در مسير قهرماني گام بردارد.

البته اگر هنوز عضو خانواده بزرگ رايتل نشده ايد؛ ولي تمايل داريد تا از تيم مورد علاقه خود حمايت كنيد، مي توانيد با ثبت نام و خريد سيم كارت هاي رايتل با پيش شماره هاي 09204، 09214 و 09224 عضو اين خانواده بزرگ شده و در اين طرح هيجان انگيز شركت نماييد.

 

نحوه خريد سيم كارت هاي رايتل

به طور كلي سيم كارت اعتباري رايتل و سيم كارت دائمي رايتل اولين سيم كارت هاي نسل هاي نوين ارتباطي در كشور هستند كه امكان استفاده از خدمات پيشرفته اي مانند اينترنت پر سرعت، كنفرانس صوتي و پيام چند رسانه اي، خدمات ارزش افزوده و ... را در اختيار مشتركين و كاربران خود قرار مي دهد. نحوه خريد اين سيم كارت ها به شرح ذيل مي باشد:

مراجعه غير حضوري به وب سايت رايتل به آدرس WWW.rightel.ir
مراجعه حضوري به يكي از نمايندگان فروش و خدمات رايتل
مراجعه حضوري به فروشگاه هاي رايتل

البته اپراتور رايتل در نظر دارد به زودي برنامه هاي جديدتر و جذاب تر ديگري نيز در اين زمينه معرفي نمايد تا هواداران اين باشگاه بتوانند قدرت اتحاد و همدلي خود را در شبكه ارتباطي رايتل نشان داده و باشگاه محبوب خود را بيش از پيش تقويت كنند.

در صورت تمايل به خريد سيم كارت هاي رايتل و يا شركت در جمع هواداران استقلال، علاقمندان مي توانند با مراجعه به وب سايت رايتل به آدرس WWW.rightel.ir نسبت به كسب اطلاعات بيشتر اقدام نمايند. ضمن اين كه شماره تماس 200 براي خطوط رايتلي و شماره 09202000000 از ساير خطوط به عنوان پل ارتباطي با كارشناسان اين اپراتور، آماده پاسخگويي به كليه سوالات و مسائل كاربران مي باشد. .جهت گفتگوي آنلاين با كارشناسان مركز خدمات مشتريان نيز مي توانيد به سامانه پاسخگويي آنلاين اين اپراتور مراجعه نماييد.


















برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۵۸:۱۲ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :