رندباز رندباز .

رندباز

فرصت همراهي دائم با تبديل سيم كارت هاي اعتباري همراه اول به دائمي

اين روز ها كه همراه اول با دادن سرويس هاي مختلف يا عيدي دادن به خاطر عيد نوروز و ماه مبارك رمضان حسابي دوباره محبوب شده است و نسبت به اپراتور هاي ديگر هم بهتر عمل كرده است حال با كاري جديد مي خواهد دوباره باعث شگفتي در ميان جامعه شود. اين كار اجازه مي دهد كه آنهايي كه سيم كارت اعتباري را دارند با پرداخت اندكي پول مي توانند كه سيم كارت هاي خود را از اعتباري به دائمي تبديل كند. اين كار بسيار به صرفه براي مشتركان همراه اول بوده و مي توانند از فرصت عالي به نحوه خوبي استفاده كنند و سيم كارت هايشان را به دائمي تبديل كنند . با اين كار بار ديگر شركت همراه فرصت مجدد به كساني داده است كه  دوست دارند سيم كارت هاي خود را دائمي كنند و اين امر به راحتي براي عزيزان مهيا شده است. حال بايد ديد كه اپراتور هاي ديگر مي توانند جايگاه همراه اول را به خطر انداخت با خير.

به همين منظور اپراتور همراه اول در راستاي جلب رضايت بيشتر مشتريان خود، چندي است كه سرويسي جديد و منحصر بفرد به نام "تبديل سيم كارت هاي اعتباري به دائمي" را ارائه نموده است و اين فرصت را به مشتركين سيم كارت هاي اعتباري خود مي دهد تا به راحتي بتوانند از خدمات و تسهيلات خاص مشتركين دائمي اين اپراتور استفاده نمايند.

در اين سرويس، مشترك اعتباري سيم كارت همراه اول كه بنا به هر دليلي تمايل دارد؛ بدون تغيير شماره و اپراتور، سيم كارت فعلي خود را به دائمي تبديل كند؛ مي تواند با استفاده از يكي از روش هاي زير بدون خريد سيم كارت جديد، سيم كارت اعتباري همراه اول فعال خود را به دائمي تبديل نمايد:

 

فروشگاه آنلاين همراه اول:

اين روش سريعترين و راحت ترين روش ممكن براي تبديل سيم كارت اعتباري به دائمي مي باشد.

مراحل انجام كار براي كليه مشتركين اعتباري به شرح ذيل مي باشد:

ورود به فروشگاه آنلاين => انتخاب منوي تبديل اعتباري به دائمي => وارد نمودن شماره تلفن اعتباري => ارسال رمز يكبار مصرف=> مطالعه و تاييد قوانين و شرايط => ارسال تاييديه جهت كسر هزينه تبديل از مبلغ اعتبار

 

آخرين نسخه اپليكيشن همراه من:

مشتركيني كه تمايل به استفاده از اين روش را دارند، توجه داشته باشند كه لازم است حتما آخرين نسخه اپليكيشن"همراه من "را بر روي گوشي اندرويدي خود نصب كنند؛ سپس با ورود به اپليكيشن" همراه من"، در بخش "خدمات،"وارد قسمت "خدمات سيم كارت" شده و با انتخاب گزينه "تبديل به دائمي،" مراحل تبديل سيم كارت را تكميل نمايند.

 

مراجعه حضوري به مراكز فروش و خدمات حضوري:

در اين روش كه در با توجه به شرايط كرونايي، خصوصا در شهر هاي بزرگ اصلا پيشنهاد نمي شود، مالك سيم كارت بايد با در دست داشتن كارت ملي و سيم كارت فعال به اين مراكز به صورت حضوري مراجعه كرده و نسبت به تكميل و امضاي فرم تقاضا نامه اقدام نمايد.

 

هزينه تبديل سيم كارت اعتباري به دائمي مبلغ 100،000 هزار تومان مي باشد كه 36،000 هزار تومان اين مبلغ بابت تضمين پرداخت، منظور مي گردد.

 

بر اساس اعلام روابط عمومي همراه اول از اول بهمن 1400 تا پايان فروردين 1401 هزينه تبديل اعتباري به دائمي با 30% تخفيف فقط با 70 هزار تومان خواهد بود كه در صورت استفاده مشترك از اين فرصت طلايي، كاربر علاوه بر بهره مندي از تخفيف 30 درصدي هزينه تبديل سازي، از يك يك بسته اينترنت 30 گيگابايتي به مدت يك ماه از زمان فعال سازي نيز برخوردار خواهد شد.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۹:۲۵ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :