رندباز رندباز .

رندباز

فروش ويژه سيم كارت دائمي جوانان همراه اول

اين روز ها كه جوانان در همه عرصه ها دارند خودشان را نشان ميدهند و همه در تلاش هستند كه در آينده و موفقيت ايران سهم بزرگي داشته باشند و براي عزت و شكوه اين خاك همه تلاش خود را به كار بگيرند. هميشه در همه جاي دنيا اعتماد به جوانان باعث موفقيت و تاثير گذاري بوده است و به نحوي هميشه كمك حال همه مردم بوده است. جوانان هميشه در تلاش بوده اند كه در جامعه موثر واقع شوند و باعث پيشرفت خود و جامعه شوند . در حال حاضر اپراتور ها در تلاش هستند كه در راستاي خدمت به جوانان طرح هاي مختلفي را به اجرا بگذارند تا بتوانند انگيزه هاي جوانان را افزايش دهند. بايد ديد كه آيا اين كار ها باعث افزايش انگيزه جوانان مي شود يا نه.

با توجه به اين كه سيم كارت دائمي همراه اول از ارزش و اعتبار بيشتري در بين مردم برخوردار بوده و بيشتر افراد فكر مي كنند مالكان اين نوع سيم كارت ها از شرايط اقتصادي بهتري برخوردارند، همراه اول توانست با حمايت معنوي و مبتني بر احترام، فرصتي استثنايي را در اختيار جوانان قرار دهد.

به همين منظور از اول اسفند ماه 1400 جوانان 18 تا 30 سال كه تا كنون بنا به هر دليلي سيم كارت دائمي جوانان اپراتور همراه اول را تهيه ننموده اند، مي توانند اين سيم كارت را با تخفيف 50 درصدي و فقط به قيمت 80 هزار تومان تهيه نمايند. اين پيشنهاد عالي كه در آستانه سال نو يك فرصت فوق العاده براي جوانان به شمار مي آيد، علاوه بر قيمت اقتصادي از بسته خوش آمد هيجان انگيز نيز برخوردار است.

شرايط بسته خوش آمد سيم كارت جوانان همراه اول:

10 گيگابايت اينترنت به مدت 30 روز

اين بسته به صورت خودكار با فعال سازي سيم كارت جوانان فعال شده و امكان خريد و فعال سازي اين بسته با بسته هاي ديگر اعم از اينترنت، مكالمه و تركيبي وجود دارد. 

اين بسته كه مهلت استفاده از آن 30 روز مي باشد، از طريق شماره گيري كد هاي دستوري # 10* 100 * ، # 30 * 1000 *، # 0 * 100 * قابل استعلام مي باشد.

10 گيگابايت اينترنت به مدت چهار ماه

 اين بسته به صورت خودكار در 4 ماه متوالي و از ماه دوم فعال سازي سيم كارت دائمي جوانان، فعال مي شود. بنابراين مهلت استفاده از هر بسته 2.5 گيگابايتي، 30 روز بوده و بسته ها هر 30 روز يك بار، مجددا فعال مي شوند. امكان فعال سازي همزمان اين بسته هديه با بسته هاي ديگر اعم از اينترنت، مكالمه و تركيبي وجود دارد. 

امكان استعلام اين بسته با كد دستوري # 10* 100 * ، # 30 * 1000 * و # 0 * 100 * براي مشتركين سيم كارت دائمي جوانان وجود دارد.

200 دقيقه مكالمه درون شبكه و تلفن ثابت

اين بسته نيز به صورت خودكار با فعال سازي سيم كارت دائمي جوانان فعال شده و امكان فعال سازي همزمان اين طرح با بسته هاي مكالمه مدار فيروزه اي، هديه تولد، شتاب در پرداخت، مكالمه همراهي و يا ساير بسته هاي مكالمه و تركيبي وجود دارد.

امكان استعلام اين بسته كه مهلت استفاده از آن نيز 30 روز مي باشد، با شماره گيري كد دستوري # 30 * 1000 * امكان پذير است.

20 دقيقه مكالمه رايگان خارج از شبكه

بسته مكالمه رايگان خارج از شبكه اين سيم كارت نيز به صورت خودكار با فعال سازي سيم كارت دائمي جوانان فعال شده و امكان فعال سازي همزمان اين طرح با بسته هاي مكالمه مدار فيروزه اي، هديه تولد، شتاب در پرداخت، مكالمه همراهي و يا ساير بسته هاي مكالمه و تركيبي وجود دارد.

امكان استعلام اين بسته كه مهلت استفاده از آن 30 روز مي باشد، با شماره گيري كد دستوري # 30 * 1000 * امكان پذير است.

نكته مهم در خريد سيم كارت جوانان اين است كه اين امكان تنها يك بار به ازاي هر كد ملي وجود داشته و علاقمندان مي توانند با مراجعه حضوري به مراكز خريد همراه اول و يا به صورت غير حضوري از فروشگاه آنلاين همراه اول اقدام به خريد سيم كارت دائمي جوانان نمايند.

 

منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۷:۲۲ توسط:رضا موضوع:

قيمت نجومي اينترنت در سال 1401!شايعه يا واقعيت؟

در اين سال ها هميشه اينترنت نقش بسزايي در جهان داده است و باعث اين شده كه اطلاعات مردم بالا برود و باعث اين بشود كه هيچ چيز از نظر مردم دور بماند.در اين چند ماه كه بحث  صيانت به وجود آمده است باعث ناراحتي مردم شده است و براي همين بعضي از نمايندگان در تلاش بودند كه اين طرح انجام نشود.در اين چند وقت كه به فصل بهار نزديك شديم باعث به وجود آمدن بعضي از شايعات در حوزه اينترنت شد كه باعث نگراني مردم در خصوص مردم شده است . اپراتور ها كه هميشه در تلاش بودند كه اينترنت به راحتي و با هزينه كم به دست مردم برسد و بهترين ارائه را داشته باشند . بايد در انتظار بنشينيم و ببينيم كه آيا اين شايعه درست بوده يا نه. همه مردم كه در اين چند وقت به فكر قرن جديد بودن با اين خبر بسيار شوكه شدن و همه در ايران اميدوار هستند كه اين خبر كذب باشد تا به راحتي مثل گذشته بتوانند از اينترنت استفاده كنند.

سالانه بخشي از بودجه دولت از طريق درآمد اپراتورهاي تلفن همراه تامين مي شود كه اين رقم امسال نيز افزايش پيدا كرده است. در بودجه سال 1401 تبصره اي وجود داشت كه به موجب آن حق السهم دولت از درآمد اپراتورها دو درصد افزايش مي يافت. با توجه به تصويب اين مصوبه در روز 15 اسفند ماه در مجلس، حال سوال مهم اينجاست كه آيا اين افزايش سهم دولت را مردم مي پردازند يا از سود اپراتورها كم خواهد شد؟

عيسي زارع پور، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در حاشيه بازديد از نمايشگاه ظرفيت شبكه ملي اطلاعات و توانمندي داخل براي توسعه شبكه فيبر نوري بيان كرده است: "هيچ اپراتوري به بهانه افزايش دو درصدي حق السهم دولت، حق افزايش تعرفه اينترنت را ندارد. ايشان رقم دو درصدي حق السهم دولت را رقم قابل توجه اي جهت تغيير در نرخ ها ندانسته و معتقدند با توجه به اين كه اين رقم در سال گذشته 10 درصد افزايش داشته است، اين افزايش نبايد بهانه اي براي افزايش نرخي در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات گردد."

وزير ارتباطات ادامه دادند: تعرفه هاي جديد توسط سازمان تنظيم مقررات اعلام مي شود و فقط با اعلام اين سازمان حق تغيير نرخ ها وجود خواهد داشت. طبق روالي كه وجود دارد تعرفه ها اصلاح خواهد شد، اما ربطي به اين افزايش ندارد. ما در حال پيگيري از شوراي نگهبان هستيم كه اين دو درصد در بودجه سال 1401 از حق السهم دولت از محل درآمد اپراتورها افزايش يابد، كسر شود.

اين در حالي است كه بنا به گزارش تجارت نيوز، رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي كشور از گران شدن اينترنت خبر داد و گفت: "نظام تعرفه اي در بخش ارتباطات و فناوري اطلاعات نياز به بازنگري جدي دارد. سال 1400 براي اين كار محدوديت قانوني داشتيم، اما در سال آينده، فضا براي اصلاح تعرفه ها به شكل مناسب فراهم شده است."

از نظر كارشناسان گراني اينترنت بايد متناسب با كيفيت باشد و افزايش قيمت ها زماني منطقي و قابل قبول است كه اينترنت از سرعت و كيفيت خوبي بهره مند باشد. به نظر مي رسد كه برنامه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات براي توسعه زير ساخت ها، افزايش قيمت تعرفه هاي اينترنت ثابت و همراه است.

با توجه به اين كه وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات معتقدند راهكار اساسي حل مشكل سرعت اينترنت افزايش پهن باند است، زارع پور با اشاره به پيش بيني بسته حمايتي دولت براي توسعه حوزه فيبر نوري بيان داشتند: "در جلسه ديروز هيات دولت اولين قدم برداشته شد و ما مصوب كرديم دولت از سه درصد حق السهمي كه اپراتورهاي ثابت مي گيرد، بگذرد تا اين رقم صرف توسعه شود. البته اين مصوبه منوط بر اين است كه اپراتورها پورت فيبر نوري راه اندازي كنند. اين اولين قدم است و ما بسته حمايتي ديگري هم داريم كه اميدواريم در جلسه چهارشنبه هيات دولت به تصويب برسد تا بتوانيم به سرعت توسعه اين پروژه را پيش ببريم."

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در خصوص برنامه ريزي براي ايجاد 20 ميليون پورت فيبر نوري و تقويت توان توليد داخل براي تجهيزات اين پروژه گفت: "ما در دولت سيزدهم به دنبال راه اندازي شبكه پرسرعت و با كيفيت هستيم و تنها راه توسعه را شبكه فيبر نوري منازل مي دانيم. بر اين اساس توليد تجهيزات بومي از جمله الزامات اين پروژه است و ما از آن حمايت مي كنيم. بازارسازي مهم ترين نوع حمايت از توليد كنندگان تجهيزات است و راه اندازي پورت فيبر نوري باعث مي شود چرخ صنعت توليد در حوزه ارتباطات به حركت درابد. وقتي تقاضا ايجاد شود، توليد نيز رونق مي گيرد."

با توجه به اين كه در اذهان عمومي افزايش پرداختي اپراتورها به معني افزايش هزينه خدمات از جمله افزايش قيمت اينترنت است، به نظر مي رسد بايد منتظر ماند و ديد تا چه حد سخنان وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات اجرايي خواهد شد.

 

منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۱:۲۹ توسط:رضا موضوع:

مشتركين شاتل موبايل در نوروز 1401 هر روز عيدي مي گيرند

هميشه وقتي عيد مياد فصل نو ميشه و كلي آدم انتظار اين فصل را مي كشند كه اين فصل بياد. بچه ها در اين فصل كلي عيدي مي گيرند و براي چند هفته اوضاع روحي مردم بسيار شاد است . حال در اين فصل كه قرار است قرن جديد وارد بشيم و كلي بهمون خوش بگذره اپراتور هاي سيم كارت براي اينكه فصل بهار براي مردم خاطره انگيز بشه كلي عيدي قرار دادند تا مردم بتوانند به راحتي از خط هايشان استفاده بكنند و بتوانند اينترنت ها را به راحتي استفاده بكنند يكي از اين اپراتور هايي كه سعي كرده تا بتواند در عيد به مشتريانش خدمات بسيار عالي بدهد شاتل موبايل است كه سعي كرده نظر مشتريان را به اين اپراتور جلب كند. شاتل موبايل كه در اين سال ها هميشه سعي كرده با همراه اول و ايرانسل رقابت كند تا اين اسم را به سر زبون ها بزند و تا حدودي بسيار موفق بوده است تا قدرت ايرانسل و همراه را محدود كند

اين بار شاتل موبايل با نزديك شدن به عيد باستاني 1401 سرويس منحصر بفردي را به مدت 13 روز براي مشتركين خود در نظر گرفته است كه به نوعي عيدي ويژه اين اپراتور براي كاربران مي باشد. به نقل از روابط عمومي شاتل موبايل، تمامي مشتركين اين اپراتور، همزمان با تحويل سال 1401 در روز 29 اسفند ماه، 30 دقيقه مكالمه شاتل موبايلي به عنوان هديه دريافت مي كنند.

علاوه بر اين شاتل موبايل به عنوان اپراتور نسل جديد خدمات تلفن همراه در جشنواره ويژه نوروز 1401 خود به مدت 13 روز، هر روز براي مشتركين سيم كارت هاي فعلي و جديد خود اينترنت و مكالمه رايگان در نظر گرفته است. البته كدهاي تخفيف شگفت انگيز اين اپراتور نيز براي مشتركين به صورت لينك يا كد پيامك شده و آنها مي توانند به صورت روزانه از آن استفاده نمايند؛ چون فقط در همان روز اعتبار دارد.

براي دريافت هديه شاتل موبايل ، مشتركين فعلي اين اپراتور بايد حداكثر تا تاريخ 27 اسفند ماه 1400 ، امتياز خود را افزايش دهند افزايش اعتبار مشتركين علاوه بر دريافت هديه، در كمپين قرعه كشي 30 ميليون كمك هزينه سفر به جام جهاني 2022 قطر نيز عضو شده و با رساندن امتياز خود به حد نصاب بدون قرعه كشي 13 روز نوروز از شاتل موبايل هديه دريافت مي كنند. حد نصاب اين امتياز براي دريافت هداياي عيد براي مشتركين از طريق پيامك اعلام خواهد شد.

مشتركين جديد شاتل موبايل نيز در صورت خريد سيم كارت هوشمند شاتل موبايل حداكثر تا تاريخ 27 اسفند ماه 1400 و فعال سازي آن با يكي از بسته هاي آغازين 1 تا 4 و يا خريد مودم از هداياي عيد اين اپراتور بهره مند مي گردند.

مشتركين اپراتور شاتل موبايل مي توانند با روش هاي زير امتياز خود را در جشنواره نوروز 1401 افزايش دهند:

هر 1000 تومان تراكنش بابت خريد مودم 1 امتياز

هر 1000 تومان تراكنش بابت خريد سيم كارت و فعال سازي آن 1 امتياز

هر 1000 تومان تراكنش بابت خريد شارژ 1 امتياز

هر 1000 تومان بابت خريد اينترنت 1 امتياز

البته عيدي ويژه شاتل موبايل به مشتركيني اختصاص خواهد يافت كه در زمان تخصيص هديه، سيم كارتشان فعال بوده و به خاطر بدهي و اتمام ترافيك قطع نباشد. فرصت استفاده از اين امتياز نيز تا پايان فروردين مي باشد.

علاقمندان براي دريافت اطلاعات بيشتر مي توانند به وب سايت اين اپراتور به آدرس www.Shatelmobile.ir مراجعه كرده و يا از طريق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با كارشناسان شاتل موبايل در ارتباط باشند.

 

منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۷:۵۹ توسط:رضا موضوع:

بسته اينترنت همراه نامحدود اپراتور ايرانسل

با توجه به نزديك شدن به فصل بهار و ماندن اكثر مردم در خانه هايشان مي مانند يا مسافرت رفتن انها با توجه به اينها بايد اينترنت در اختيار مردم قرار گيرد براي همين شركت هاي اپراتور هاي همراه به تكاپوي اين افتادند كه براي مردم اينترنت فراهم كنند براي همين شركت ايرانسل در تلاش است كه با دادن اينترنت مناسب به مشتركانش تواند فضاي مناسبي را ايجاد كند تا همه بتوانند در سال جديد با روحيه مناسب و عالي به فصل نو بروند و تمام تلاشان هم به نظر خيلي ها مناسب است. ايرانسل كه در چند سال اخير بسيار پيشرفت كرده و ديگر رقيب اصلي همراه اول است و در رقابت بعضي مواقع حتي بهتر از اپراتور همراه اول كار ميكنند. ايرانسل كه در اين چند وقت به خاطر لوگو جديدش مورد انتقاد قرار گرفته بود با اين كار قصد دارد كه حجم انتقاد ها را بسيار كم كند .بايد ديد كه ايرانسل مي تواند جايگاه همراه اول را ميان مردم بگيرد يانه

استفاده از اينترنت نامحدود و اينترنت غير حجمي كه هيچ محدوديتي براي كاربران نداشته باشد، يكي از سرويس هاي منحصر به فردي است كه در سال هاي اخير از سوي اپراتورها ارائه شده و مورد استقبال كاربران متفاوتي قرار گرفته است. اين سرويس كه اكثرا مورد توجه گيمرها، توليد كنندگان محتواها و دانلودرها مي باشد، در اصل براي كاربراني است كه برايشان حجم اينترنت مهم تر از سرعت آن مي باشد. البته سرعت اينترنت ايرانسل در طول شبانه روز از ميزان قابل قبولي برخوردار است، ولي استفاده كنندگان اين طرح معمولا كساني هستند كه مصرف اينترنت آنها بسيار زياد بوده و ترجيح مي دهند با خيال راحت از خريد اينترنت نامحدود خود لذت برده و پيغام "حجم اينترنت شما تمام شده است" را دريافت نكنند.

در حال حاضر بسته شبانه اينترنت نامحدود همراه ايرانسل با اعتبار زماني يك روزه با قيمت 3 هزار تومان و بسته شبانه نامحدود هفتگي با قيمت 10 هزار تومان به طور محدود در اختيار مشتركين اين اپراتور قرار مي گيرد كه كاربران متقاضي مي توانند با شماره گيري كد دستوري # 5 * 555 * از آن بهره مند گردند. البته شايان ذكر است كه بسته اينترنت شبانه در بازه زماني ساعت 2 تا 8 صبح قابل استفاده مي باشد.

بنابراين مشتركين ايرانسل براي مديرت بهتر هزينه هاي مربوط به اينترنت مي توانند با توجه به نياز خود از مناسب ترين بسته اينترنت همراه نامحدود در دوره هاي روزانه يا شبانه استفاده نمايند. اين سرويس كه از نظر حجم مصرفي هيچ گونه محدوديتي براي كاربر نخواهد داشت، يك فرصت اقتصادي و ارزان براي كليه مشتركين سيم كارت دائمي و سيم كارت اعتباري ايرانسل مي باشد كه بتوانند براساس برآورد نيازشان هزينه اينترنت همراه خود را به ميزان چشمگيري كاهش دهند.

وب سايت رسمي ايرانسل كليه اطلاعات مورد نياز در خصوص اين طرح، بسته ها، سرويس ها و خدمات اينترنتي ديگر اين اپراتور مبتني بر فناوري 3G ، 4G و EDGE را در اختيار كاربران قرار خواهد داد و كافي ست علاقمندان براي دريافت اطلاعات تكميلي به آدرس وب سايت ايرانسل به نشاني www. ***cell.ir مراجعه كنند.

منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۷:۴۷ توسط:رضا موضوع:

رويدادي ديگر از سامسونگ و رونمايي از عضو جديد خانواده گلكسيA

اين روز ها بعد از ايونت با شكوه اپل كه با معرفي محصولات خود همراه بود و گوشي جديد پر قدرتش را معرفي كرد حالا نوبت ايونت سامسونگ رسيده و بايد منتظر اين باشيم كه ببينيم كه گوشي هاي جديدش با چه قابليت هايي وارد بازار مي خواهد بشود و سامسونگ خون تازه ايي به بازار گوشي خود بدهد و بتواند بازار را به نفع خود برگرداند بايد ببينيم كه آيا مي تواند نظر مشتريان را به گوشي جديد خودش عوض كند يا نه . هنوز از اين ايونت كه چيزي معلوم نيست و كسي نميداند كه سامسونگ قرار است چه نوع گوشي را معرفي به بازار كند و با چه قيمت است . سامسونگ كه در اين چند ماه گوشي هاي مختلفي را به بازار معرفي كرده ولي نتوانسته كه بازار را به نفع خود عوض كند و همه معادلات به نفع شركت اپل بوده است بايد ببينيم كه سامسونگ آيا پرچمدار جديد خودش را معرفي ميكند يا گوشي هاي ميان رده را به بازار معرفي ميكند

در رويداد Galaxy A Event كه قرار است در 17 مارس ( 26 اسفند ماه) برگزار گردد، گوشي هوشمند گلكسي A 52 s كه نسخه ارتقا يافته مدل گلكسي A 52 محسوب مي شود، رونمايي مي گردد. علاقمندان به اين رويداد مي توانند اين كنفرانس را از وب سايت شركت سامسونگ و يا كانال يوتيوپ تماشا كرده و از نزديك با عضو جديد اين خانواده بيشتر آشنا گردند.

عضو جديد خانواده گلكسي A كه از مشخصات فني قابل قبولي برخوردار است به نوعي يك گوشي ميان رده محسوب مي شود. پشتيباني اين مدل از نسل پنجم اينترنت و برخورداري از گواهينامه IP67 به تنهايي ميتواند نشان از كيفيت بالاي اين مدل بدهد، ولي ويژگيهاي سخت افزاري گلكسي A52s كه منجر به اجراي برنامه ها در سريع ترين زمان و كمترين مصرف انرژي مي گردد، آنقدر قوي و جذاب بوده كه بدون شك اين مدل را به يك مدل محبوب در بين گيمرها تبديل خواهد كرد.

 البته طراحي ساده و شيك اين مدل در رنگ هاي مليح و مات مي تواند مناسب افراد ساده پسند نيز باشد، اما نمايشگر 605 اينچي فوق العاده روشن گلكسي A52s و باتري 4500 ميلي آمپري آن از مشخصاتي است كه تقريبا هر كاربري را راضي كرده و اين مدل را قطعا به يكي از پرفروش هاي بازار سامسونگ بدل خواهد كرد.

گلكسي A52s يكي ديگر از مدل هاي كهكشاني سامسونگ محسوب مي شود كه با توجه به قيمت و ويژگيهاي ارتقا يافته اش يك گزينه مناسب براي خريد در نظر گرفته مي شود و ويژگيهاي بسيار عالي نرم افزاري كه در برنامه دوربين آن قرار دارد، مي تواند آن قدر عكس هاي خارق العاده و خاطره انگيز بگيرد كه قابل رقابت با بسياري از مدل هاي موجود در بازار مي باشد.

اين گوشي با امكانات يك پرچمدار، عملا يك مدل همه فن حريف است كه واقعا به درد هواداراني مي خورد كه تمايلي به خريد گوشي هاي بالاي 500 دلار ندارند ولي در عين حال دلشان مي خواهد از بهترين ها لذت ببرند. با توجه به اين كه اپل به تازگي از نسل سوم آيفون SE خود كه يك گوشي هوشمند زيبا و مقرون به صرفه است، رونمايي كرده، انتظار مي رود مدل هاي جديد گلكسي A با قيمت مناسب و ويژگي هاي منحصر بفردش يك رقيب جديد و جدي براي آن به شمار آيد. البته براي تعيين قيمت دقيق اين مدل بايد تا رويداد رونمايي سامسونگ صبر كرد.

منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۶:۰۰ توسط:رضا موضوع:

گلكسي X cover Pro 2 اولين گوشي هوشمند مقاوم 5G سامسونگ

از زماني كه گوشي هاي هوشمند امد و با انقلاب استيو جابز و شركت ال تحولات زادي در گوشي هاي هوشمند به وجود آمد و شركت هاي ديگر هم به اين انقلاب پيوستند يكي از آن شركت ها كمپاني سامسونگ بود.سامسونگ در سال هاي اخير با تنوع فراوان توانسته خود را جز سه كمپاني بزرگ توليد كننده گوشي هوشمند بكند و به زودي گوشي هاي جديد اش به  بازار روانه مي شود . يكي از محصولاتي كه به زودي وارد مي شود  گلكسي ايكس كاور پرو 2  است. اين گوشي كه به نوع اينترنت 5G مجهز است  كه يكي از نكات مثبت اين گوشي است و بايد ببينيم كه آيا مي تواند مقابل ايفون 12 و 13 ,SE2022 مقابله بپردازد و بتواند مردم دنيا رو به سمت خود بكشد يا نه. سامسونگ به زودي در رويداد ساليانه خود به معرفي اين گوشي و گوشي هاي جديدش مي پردازد و بايد ديد كه آيا توان مقابله با امپراطوري  اپل را دارد يا خير

از اين محصول جديد اطلاعات خاصي در دسترس نيست و هنوز جزئياتي از بخش هاي مختلف سخت افزاري و يا نرم افزاري گوشي منتشر نشده؛ ولي بر اساس مشخصات مدل هاي قبلي مي توان پيش بيني كرد كه كه اين مدل نيز مانند ساير گوشي هاي گلكسي  X cover  با باتري قابل تعويض به بازار عرضه شود. از آنجا كه گوشي هاي هوشمند مقاوم سامسونگ معمولا براي شركت ها و كارهاي صحرايي طراحي مي شوند، قابليت تعويض باتري اين امكان را به كاربر مي دهد تا باتري خالي شده را با باتري شارژ شده تعويض كرده و مدت زمان بيشتري از شارژ و ارتباط مستمر استفاده نمايد.

با توجه به آنچه كه گفته شد؛ در مورد تراشه مدل هاي مقاوم جديد سامسونگ نيز نمي توان اظهار نظر قطعي داشت؛ ولي با توجه به اين كه X cover Pro  و گلكسي A 51 از تراشه Exynos 9611 استفاده مي كنند، مي توان پيش بيني كرد گلكسي X cover Pro 2 و گلكسي A53 كه قرار است هر دو در آينده رونمايي شوند از تراشه Exynos 1280   بهره مند گردند.

سال هاست كره ايها سعي دارند با طراحي و ساخت گوشي هاي هوشمند سري  X cover  يك طراحي ظريف را در قالبي محكم و قوي بگنجانند و گوشي هايي محكم و مناسب براي محيط هاي خشن با آب و هواي نامساعد روانه بازار كنند. هر چند كه كره ايها تا حد زيادي با عرضه گوشي هوشمند گلكسي X COVER موفق بوده و به نوعي يك تانك را به دنياي گوشي ها معرفي كردند كه در برابر آب، گردو غبار و تا حدي افتادن ( مقاوم در برابر افتادن از ارتفاع 1.5 متر و كمتر) مقاوم بوده و از هندلينگ خوب و استاندارد بالايي برخوردار است، ولي شايد عرضه اين مدل جديد با تغييراتي كه انتظار مي رود هم در ظاهر و هم در بخش هاي سخت افزاري و نرم افزاري آن به وجود آيد، بتواند فصل جديدي از مدل هاي مقاوم را در دنياي گوشي هاي هوشمند بازگشايي نمايد.

در خصوص زمان عرضه گلكسي  X cover Pro 2 هم هيچ نوع اطلاعاتي در دسترس نيست، ولي انتظار مي رود اين مدل كه از پچ هاي امنيتي ماهانه بهره مند خواهد بود ، همزمان با اندرويد 12 عرضه گردد.

منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۳:۱۹ توسط:رضا موضوع:

سيستم عامل گوشي آينده وان پلاس به اندرويد خالص نزديكتر است

اين روز ها كه گوشي هوشمند بسيار مهم شده است و هر كس دارد و به هر عنواني استفاده مي شود و بسيار وسيله مهمي شده است .شركت ها بزرگ گوشي در تلاش هستند با طرح هاي مختلفي كه به بازار مي فرستند تابتوانند در قلب مردم بيش تر جايگاه داشته باشند و بتوانند كه با فروش مناسب سود بسياري از گوشي هايشان داشته باشند

به نظر مي رسد استقبال بي نظير كاربران و علاقمندان به تكنولوژي به گوشي هاي هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمايش انعطاف پذير و خم شونده تحولي عظيم براي شركت هاي توليد كننده به ارمغان بياورد و در اين حوزه بايد شاهد تحولات و تغييرات اساسي و بنيادي باشيم.

در حال حاضر گوشي هاي تاشو اوپو Find N و هواوي Mate X2 فقط در بازار چين يافت مي شوند كه به نظر مي رسد در راستاي رقابتي كه در بين برندها ايجاد شده؛ اين روند به زودي تغيير خواهد كرد و در ساير بازارها نيز شاهد عرضه گوشي هاي تاشوي جديد باشيم.

در همين مورد "گري چن" مدير نرم افزار وان پلاس گفت كه اين شركت قرار است، بروز رساني بزرگ بعدي خود را با گوگل انجام دهد و گوشي هاي تاشو و پرچم دار آينده اين شركت از ويژگي هاي جديدي بهره خواهند برد كه با  Oxygen OS 13 معرفي خواهند شد.

پيش از اين شركت وان پلاس رسما اعلام كرده بود كه گوشي هاي آينده اين شركت از Oxygen OS 13 با رابط كاربري مشابه با نسخه خالص استفاده مي كند. وان پلاس بعد از دريافت بازخوردها و انتقادات زيادي كه color OS Oppo داشت، تصميم گرفت تا با بازگشت به ظاهري ساده تر و تميز تر، ويژگيهاي متماير با تجربه كاربري نزديك به آنچه كاربران اين شركت انتظار دارند را در دستور كار قرار دهد.

با توجه به آنچه كه گري چن بيان كرده؛ گوشي هوشمند تا شدني وان پلاس احتمالا سازگاري بسيار خوبي با برنامه ها و ساير موارد داشته باشد. چرا كه Oxygen OS 13 قرار است در پاييز 2022 در كنار اندرويد 13 عرضه شود و تمام ويژگي هاي اساسي اندرويد 12L را به همراه خواهد داشت و اين ويژگي ها كمك مي كند تا سيستم عامل اين دستگاه ها براي گوشي هاي تاشدني كه نيازمند صفحه نمايش بزرگ هستند، مناسب تر باشند.

كمپاني وان پلاس كه اكنون به عنوان برند زير مجموعه اوپو شناخته مي شود، حوزه اصلي فعاليتش در كشور چين مي باشد. البته بازارهاي كشورهاي هند، اروپا و امريكا نيز به عنوان بازار هاي كليدي اين شركت در نظر گرفته مي شوند و وان پلاس در نظر دارد تا گوشي هاي اقتصادي تر سري" نورد " خود را در آينده به صورت گسترده در اروپا عرضه كند.

به نظر مي رسد برنامه بلند مدت وان پلاس تمركز بر روي نرم افزار و سيستم عامل گوشي هاي هوشمند مي باشد و تلاش مي كند تا با همكاري بيشتر با اوپو برند خود را به بازارهاي بيشتر حتي خاورميانه گسترش دهد. شايد استفاده وان پلاس از منابع و فناوري هاي حاصل از تحقيق و توسعه اوپو، بتواند از اين برند نه چندان معروف، در آينده اي نزديك يك رقيب سرسخت براي كمپاني هاي توليد كننده گوشي هوشمند بسازد.

 

منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز 




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۲:۳۴ توسط:رضا موضوع:

مسدود شدن 358 هزار سيم كارت به دليل مزاحمت پيامكي

از زماني كه گوشي هاي همراه امده است با خود مشكلاتي آورده است و بعضي اوقات افراد براي ديگران مزاحمت هاي مادي و معنوي ايجاد ميكنند . اما چند وقتي است كه ديگر پليس فتا وارد شده است و مانع اذيت كردن مي شود و هر كس كه اين كار را بكند مصداق مجرم شناخته مي شود 

با رواج گوشي هاي هوشمند و پيشرفت علم و فناوري مي توان گفت شيوه هاي جديدي از مزاحمت هاي تلفني ابداع شد كه ضمن سلب آسايش مشتركين، موجب نارضايتي آنها نيز مي شود. مانند مزاحمت هايي كه اشخاص از طريق اينترنت و شبكه هاي اجتماعي، تماس هاي صوتي و تصويري، ارسال پيامك و ... براي ديگران ايجاد مي كنند و باعث بروز مشكلاتي براي ديگران مي شوند. در هر صورت اين مزاحمت ها كه گاه با مسدود كردن شماره و گاه با شكايت و مراجعه به مراجع قضايي قابل حل مي باشند، به هيچ وجه قابل توجيه نبوده و مالك سيم كارت حتي در صورت نا آگاهي متخلف بوده و طبق قانون بايد پاسخگو باشد. ولي در اين بين ارسال پيامك انبوه از سوي طريق شماره شخصي نوع خاصي از مزاحمت هاي تلفني است كه تقريبا براي كليه مشتركين اپراتورهاي فعال در كشور ايجاد دردسر كرده و واقعا موجبات سلب آسايش و آرامش انها را فراهم نموده است.

طبق مصوبه كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات، ارسال پيامك تبليغاتي از شماره شخصي ممنوع بوده و رگولاتوري مي تواند با استفاده از سامانه هاي هوشمندي كه در اختيار دارد، به راحتي اين شماره ها را شناسايي كرده و آنها را مسدود سازد. چون سيم كارت شخصي به هيچ وجه وسيله تبليغاتي نبوده و متقاضيان ارسال پيامك هاي انبوه بايد از سرشماره هاي انبوه ارسال پيامك تبليغاتي استفاده كنند و با مراجعه به شركت هاي داراي مجوز از طريق پنل هاي ارسال پيامك انبوه نسبت به اين امر اقدام نمايند.

بر اساس اعلام سازمان تنظيم و مقررات و ارتباطات راديويي سقف مجاز ارسال پيامك در شبانه روز حداكثر 500 پيامك مي باشد و اگر تعداد پيامك هاي ارسالي مشترك در شبانه روز از اين عدد بيشتر شود، پيامك ها تبليغاتي محسوب شده و مشترك مشمول قانون ارسال پيامك تبليغاتي انبوه مي گردد. بر اساس اين قانون سيم كارت مشتركي كه يك بار از اين مقررات خارج شود، مسدود گرديده و از سوي رگولاتوري قطع مي گردد.

از سال 98 كه اين قانون در كشور اجرايي گشته، تا كنون تعداد 358 هزار و 606 سيم كارت قطع شده است و با كساني كه اقدام به اين كار نموده اند، مطابق قانون پيگيري و رفتار گرديده است. البته مشتركيني كه سيم كارتشان به دليل ارسال پيامك انبوه تبليغاتي مسدود شده، فقط يك بار مي تواند با مراجعه به سازمان تنظيم مقررات و ارتباط راديويي يا اپراتور مربوطه، با ارائه تعهد كتبي، مسدودي سيم كارت خود را رفع نموده و آن را مجددا فعال نمايد.

در همين راستا و براي رعايت حقوق كاربران و جلب رضايتمندي آنها، سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي اعلام نموده است؛ مشتركين اپراتورهاي همراه اول، ايرانسل و رايتل در صورت مواجهه با پيامك هاي تبليغاتي ارسال شده از سوي شماره شخصي، مي توانند شماره مورد نظر را به سامانه 195 ارسال كرده تا رگولاتوري بعد از بررسي و صحت سنجي موضوع، سريعتر نسبت به مسدود سازي شماره اقدام نمايد.

منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۳:۱۰ توسط:رضا موضوع:

مك بوك يا آيپد هيبريدي 20 اينچي اپل، تخيل يا واقعيت؟

اين روز ها بازار شايعات بسيار داغ است به خصوص كه  اپل آيفون 13رو با اندكي طراحي  متفاوت تر نسبت به 12 را منتشر كرد. اين روز ها از مدل هاي جديد اپل حرف زده مي شود كه به صورت تاشو است. حال بايد ديد كه اپل در رويداد هاي بعدي اش ايا از اپل جديد رونمايي مي كند و اگر كرد به چه صورت است

تاكنون خبرهاي ضد و نقيض زيادي درباره اين كه آيا اپل گوشي هوشمند تاشو طراحي كرده يا نه؟ در فضاي مجازي منتشر شده كه يقينا براي تاييد يا تكذيبش بيشتر احتياج به گذشت زمان داريم تا مدارك معتبر چنين ادعايي منتشر گردد. البته با توجه به اين كه گوشي هاي تاشو از اندازه بزرگ و طراحي شكننده اي برخوردارند كه آنها را بيشتر از ساير مدل ها در معرض آسيب قرار مي دهد، احتمال دارد كه اپل تا زمان اطمينان از آينده گوشي هاي تاشو كمي صبر نموده و در جهت رفع كاستي هاي اين گجت ها تلاش بيشتري نمايد.

ولي در اوايل هفته جاري خبرهاي ديگري در فضاي مجازي منتشر شد كه بيان مي كرد كوپر تينويي ها به ساخت مك بوك يا آيپد هيبريدي تاشو 20 اينچي علاقه نشان داده اند. هرچند كه اين محصول قرار است در آينده ( سال 2026 ) معرفي گردد، ولي سوال اينجاست كه آيا اپل از توليد گوشي هاي هوشمند تاشو منصرف شده و به فكر طراحي دستگاه تاشوي بزرگتري افتاده است؟

بر اساس گزارش تحليلي 9t05 mac ، مارك گورمن خبرنگار خبرگزاري بلومبرگ در خبرنامه power on خود بيان نمود كه كمپاني اپل كه در چند سال گذشته روي مك بوك يا آيپد تاشو كار كرده است، در حال حاضر مشغول كار بر روي دستگاهي تاشو با صفحه نمايش تقريبا 20 اينچي مي باشد. احتمالا به دليل اندازه بزرگ صفحه نمايش ، بايد شاهد دستگاهي باشيم كه از آن بتوان در حالت تاشو مانند لپ تاپ استفاده كرد.

گورمن گفته است ممكن است محصول تاشوي اپل از صفحه كليد مجازي استفاده كند كه اين بدين معناست كه در دستگاه جديد از كي بورد يا ترك پد خبري نيست. در طراحي جالب مك بوك يا آيپد هيبريدي اپل احتمال دارد اين شركت به دليل اندازه بزرگ نمايشگر از صفحه نمايشي با رزولوشن UHD/ 4k و يا بهتر از آن استفاده كند.

البته پيش از گزارش 9To5mac، راس يانگ تحليلگر DSCC نيز با تاييد اين كه كوپر تينويي ها به ساخت مك بوك يا آي پد هيبريدي تاشو 20 اينچي علاقه نشان داده اند، گفته بود كه اپل در حال مذاكره با تامين كنندگان؛ درباره ي اين دسته بندي جديد است.

زمان ارائه اين دستگاه كه احتمالا به سال هاي بعد از 2025 خواهد رسيد، تقريبا با پروژه هاي مورد انتظار اپل يعني خودرو ي برقي اپل و عينك AR همزمان خواهد شد كه نشان مي دهد اين كمپاني برنامه هاي زيادي براي سال هاي آينده پيش بيني نموده است.

شايان ذكر است كه در حال حاضر اپل محبوب ترين برند توليد كننده تبلت هاي جهان است كه عرضه يك آيپد تاشو به تسلط هر چه بيشتر اين برند بر بازار كمك خواهد كرد.

 

منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۳:۱۸ توسط:رضا موضوع:

آيفون SE نسل سوم گوشي هاي هوشمند اپل

از زماني كه آيفون آمده است زمان زيادي ميگذرد تا به امروز نسخه هاي فراواني از آن به باز امده است . آيفون در اين چند سال  نسخه ايي از گوشي را معرفي كرده است كه به شدت ميان مردم جهان محبوب شده است . نسخه SE گوشي است كه در سال 2016 معرفي شد تا به امروز زمان زيادي نمي گذرد ولي با اپديت هاي فراوان توانسته كه نر مردم را به خود جلب كند

آيفون SE در اصل محصولي جديد و زيباست كه با قيمت اقتصادي 429 دلار به بازار عرضه خواهد شد تا آن دسته از طرفداراني كه نمي خواهند زياد هزينه كنند را راضي كند. البته به هيچ عنوان نمي توان اين گوشي هوشمند شركت اپل را با يك گوشي پايين رده و اقتصادي در بازار مقايسه كرد. زيرا گوشي هوشمند 4.7 اينچي اپل كه مجهز به فناوري Sub – 6GHz 5G و پردازنده جديد A15 Bionic مي باشد، آنقدر قدرتمند است كه همه مي توانند روي آن حساب كنند.

گوشي هوشمند آيفون SE به لطف اين تراشه قدرتمند، عملكردي بهتر و مصرف انرژِي كمتري خواهد داشت و 8/1 برابر سريع تر از آيفون 8 عمل خواهد كرد. علاوه بر اين پردازنده قدرتمند A15 Bionic ، عملكرد باتري را نيز به ميزان قابل توجهي بهبود مي بخشد و باتري آيفون SE مي تواند با يك بار شارژ، انرژي مورد نياز براي 15 ساعت پخش فيلم، تا 10 ساعت پخش زنده ويديو و تا 50 ساعت پخش فايل صوتي را تامين كند كه در مقايسه با نسل قبلي كه اين اعداد به ترتيب 8، 13 و 40 ساعت عنوان شده بود، پيشرفت چشمگيري داشته است.

اگر چه گوشي هوشمند جديد اپل مانند مدل قبلي از حسگر اثر انگشت يا همان Touch ID به جاي Face id استفاده مي كند ولي به گفته اين شركت از مقاوم ترين گلس ها در قسمت بدنه پشتي و جلويي دستگاه برخوردار است و فريمي آلومينيومي دارد. آيفون SE به دليل گواهي IP67 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم بوده و مي تواند 30 دقيقه فشار آب را در عمق 5/1 متري تحمل كند.

عكس هايي كه كاربران با اين گوشي جديد هوشمند خواهند گرفت به لطف تغييراتي كه در بخش نرم افزار دوربين آن اعمال شده؛ بسيار باكيفيت تر و بهتر از گوشي هاي قبلي اين خانواده است. آيفون SE با بهبودهايي كه در بخش دوربين داشته است، امكان تنظيمات مختلف براي رنگ، كنتراست و نويز روي سوژه در مقابل پس زمينه را دارد. در پنل جلويي اين گوشي هوشمند دوربين 7 مگاپيكسلي و در پنل پشتي، دوربين 12 مگاپيكسلي با ديافراگم F 1/8 تعبيه شده است.

آيفون SE به لطف پردازنده A15 مي تواند از قابليت هاي ديپ فيوژن ( Deep Fusion ) و HDR4 پشتيباني كند كه در كاهش نويز و همچنين مديريت بهتر كنتراست تصوير بسيار موثر است. پردازنده سيگنال تصوير در A15 Bionic ويدئوهاي بهبود يافته رضايت بخشي را با كاهش نويز به ويژه در نور كم و تعادل رنگ سفيد بهتر و رنگ پوست واقع تر ارائه مي دهد.

بر اساس اعلام كمپاني اپل ؛ گوشي هوشمند آيفون SE كه در رنگ هاي مشكي، سفيد و قرمز موجود مي باشد از 18 ماه مارس عرضه خواهد شد و علاقمندان به اين گوشي هوشمند مي توانند از روز جمعه يازدهم مارس آن را سفارش دهند.

 

منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۶:۲۸ توسط:رضا موضوع: