رندباز رندباز .

رندباز

با فعال سازي آهنگ پيشواز ايرانسل، برنده آيفون 13 باشيد!

دوباره اپراتور ايرانسل كه دومين اپراتور رايج در كشور است قرعه كشي راه انداخته كه اين قرعه كشي نياز به وقت و سرمايه گذاري نداره و فقط تنها با فعالسازي آهنگ پيشواز براي سيم كارتتان انجام مي شود.لازم به ذكر است بگويم كه اين قرعه كشي هم براي سيم كارت هاي دائمي و هم براي سيم كارت هاي اعتباري است.جايزه اين قرعه كشي يك آيفن 13 و بيست جايزه ده ميليون توماني است.براي شركت در قرعه فقط لازم است كه شما وارد سايت ايرانسل بشويد و با انتخاب يكي از موسيقي هاي موجود در وب سايت با پرداخت هزينه 1500 تومان براي سي روز آهنگ پيشواز براي سيم كارت خود خريداري كنيد.روش هايي به غير از خريد پيشواز از وبسايت ايرانسل وجود دارد كه شما با نصب اپليكيشن پيشواز هوشمند ايرانسل يا با شماره گيري *777# يا با  ارسال كد آهنگ به صورت پيامك به 7575 و يا تماس تلفن گويا با شماره 777 مي توانيد آهنگ پيشواز مورد نظرتان را خريداري كنيد.

سرويس آهنگ پيشواز ايرانسل چيست؟

سرويس آهنگ پيشواز ايرانسل كه بعد از فعال سازي و انتخاب آهنگ اجرا مي شود؛ فرصتي است كه همه مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل و سيم كارت اعتباري ايرانسل مي توانند با استفاده از آن تماس گيرندگان خود را به آوايي دلنشين و خاص مهمان كنند. البته آنچه كه اين سرويس را به يكي از پركاربردترين و مفيد ترين خدمات ايرانسل تبديل كرده است، احترامي است كه به سليقه مخاطب گذاشته شده و تقريبا براي هر نوع سليقه، آهنگ و موسيقي در نظر شده است.

ايجاد شرايط حق انتخاب يك آواي دلنشين و مورد پسند به جاي صداي بوق انتظار  نه تنها باعث ايجاد شور و هيجان خاصي در بين كاربران مي شود؛ بلكه اين امكان را به مشترك مي دهد تا در شرايط مختلف، از آهنگي متناسب با حال و هواي خود استفاده نمايند.

 

طرح قرعه كشي آيفون 13 و بيست جايزه 10 ميليون توماني

با توجه به اين كه اپراتور ايرانسل در بين كاربران، به برگزاري جشنواره هاي خاص و هداياي منحصر بفرد معروف است؛ در جديدترين طرح قرعه كشي اين اپراتور، يك دستگاه آيفون 13 و بيست جايزه 10 ميليون توماني هداياي در نظر گرفته شده براي مشتركيني خواهد بود كه در كمپين فعال سازي آهنگ هاي پيشواز ايرانسل شركت كنند و با انتخاب يكي از آهنگ هاي پيشواز موجود در وب سايت اين اپراتور در اين قرعه كشي شركت كنند.

 

نحوه فعال سازي آهنگ هاي پيشواز ايرانسل

با توجه به اين كه يكي از مهم ترين وجه تمايز سرويس آهنگ پيشواز ايرانسل با ديگر اپراتورها تنوع در آهنگ ها، موسيقي و آوازهاي موجود در اين سرويس مي باشد؛ اگر شما هم تمايل داريد تا در كمپين هيجان انگيز يك دستگاه آيفون 13 و بيست جايزه 10 ميليون توماني شركت كنيد؛ روش هاي فعال سازي سرويس آهنگ پيشواز در اپراتور ايرانسل به شرح ذيل مي باشد:

·        اپليكيشن پيشواز هوشمند ايرانسل

·        اپليكيشن پركاربرد ايرانسل من

·        شماره گيري كد دستوري  # 777 *   (ستاره 777 مربع)

·        ارسال كد آهنگ به صورت پيامك به 7575

·        تماس تلفن گويا با شماره 777

·        استفاده از وب سايت rbt.***cell.ir

 

امكانات سرويس آهنگ پيشواز در ايرانسل

اپراتور ايرانسل به عنوان اولين اپراتور ارائه دهنده سرويس آهنگ پيشواز در كشور، در طول اين سال ها تلاش نمود تا با طراحي امكانات و نرم افزارهاي خاص، نحوه ارائه سرويس آهنگ پيشواز را بسيار هيجان انگيزتر و متفاوت تر از قبل سازد. بنابراين همه مشتركين دائمي و اعتباري ايرانسل مي توانند تا با انتخاب موسيقي مورد علاقه شان، صداي آهنگ مورد پسندشان را جايگزين صداي بوق كنند.

در حال حاضر در سرويس آهنگ پيشواز ايرانسل امكان پخش موسيقي مورد نظر به شيوه هاي مختلف براي مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري ايرانسل وجود دارد كه به شرح ذيل مي باشد:

·        امكان پخش آهنگ هاي مختلف براي تماس گيرندگان متفاوت

·        امكان پخش چند آهنگ به صورت تصادفي

·        امكان پخش آهنگ طبق زمان بندي تعيين شده توسط شما

علاوه بر اين مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري ايرانسل مي توانند موسيقي يا فايل صوتي مورد علاقه خود را به عنوان آهنگ پيشواز تنظيم كنند؛ و از قابليت هاي ديگري مانند پيشواز مخاطب خاص، پيشواز شخصي با صداي خود شما و پيشواز فوري استفاده نمايند.

يكي ديگر از قابليت هاي منحصر بفرد سرويس آهنگ پيشواز ايرانسل، قابليت تنظيم زمان پخش مي باشد كه بر اساس آن  مشترك مي تواند در صورت تمايل برخي آهنگ ها را طوري تنظيم نماييد كه تنها در زمان خاصي پخش شوند.

 

حالت هاي مختلف زمان پخش آهنگ پيشواز ايرانسل شامل موارد زير مي شود :

·        هميشگي:

در اين حالت، آهنگ يا آهنگ هاي پيشواز منتخب، هر روز و در تمام ساعت ها براي تماس گيرندگان مورد نظر پخش خواهد شد.

·        روزانه:

در اين حالت مشترك مي تواند آهنگ مورد نظر خود را در يك بازه زماني مشخصي از روز تنظيم نمايد، بنابراين با تنظيم اين حالت، آهنگ يا آهنگ پيشواز منتخب به صورت روزانه و در زمان تعيين شده از سوي مشترك براي تماس گيرندگان پخش خواهد شد.

·        هفتگي :

تنظيم حالت هفتگي، اين امكان را به مشترك سيم كارت دائمي يا اعتباري ايرانسل مي دهد كه براي روزهاي مشخصي از هفته، آهنگ يا آهنگ هاي پيشوازي كه مشخص شده، پخش گردد. مثلا مشترك مي تواند از روز يك شنبه تا پنج شنبه يك فهرست پخش انتخاب كرده تا تماس گيرندگان در روزهاي مشخص شده آهنگ پيشواز تنظيم شده را بشنوند.

 

هزينه خريد آهنگ پيشواز

در حال حاضر هزينه خريد هر آهنگ پيشواز براي مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري ايرانسل، در يك بازه زماني 30 روزه، حداكثر 1500 تومان مي باشد. البته امكان فعال سازي اين سرويس براي يك هفته با قيمت 4،200 تومان نيز براي مشتركين وجود دارد.

براي مشتركين سيم كارت اعتباري ايرانسل اين مبلغ زماني از شارژ ريالي مشترك كسر مي گردد كه خريد آهنگ با موفقيت انجام شده باشد. براي مشتركين دائمي ايرانسل نيز بعد از اعلام خريد موفقيت آميز خريد آهنگ پيشواز، اين مبلغ به صورت حساب پايان دوره مشترك اضافه مي گردد. 

البته مشتركين مي توانند براي اطلاع از قيمت هر آهنگ و مديريت سرويس آهنگ پيشواز خود، به نسخه وب اپليكيشن پيشواز و يا اپليكيشن ريتم مراجعه فرمايند.

 

نحوه حذف آهنگ پيشواز

در صورتي كه به عنوان مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري ايرانسل بنا به هر دليلي تمايل داريد؛ به صورت دائمي يا موقت، نسبت به انصراف از خدمات آهنگ پيشواز اقدام نماييد؛ مي توانيد از روش هاي ذيل براي اين كار استفاده كنيد:

·        براي حذف كلي آهنگ پيشواز ايرانسل، مشترك بايد كد ENS را به شماره 7575 ارسال كند.

·        براي غير فعال سازي سرويس آهنگ پيشواز به صورت مشترك بايد كد GHF را به شماره 7575 ارسال كنند.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۵۰:۵۸ توسط:رضا موضوع:

سيم كارت هاي اعتباري طرح انرژي رايتل، راهي براي افزايش سرعت اينترنت

اپراتور رايتل كه اپراتور سوم رايج در كشور است كه همه كساني كه از سيم كارت رايتل استفاده مي كنند و از اين اپراتور به علت آنتن دهي بالا سرعت اينترنت بالا و غيره راضي هستند.اپراتور رايتل براي راضي نگه داشتن مشتركين و پيشرفت در حوزه كاري خود سيمكارت جديدي طرح كرده است كه اين طرح سيم كارت اعتباري طرح انرژي رايتل نام دارد خب امروزه همه مردم دنيا پيرو جوان از اينترنت استفاده ميكنند و به ندرت پيش مي آيد كه كسي از اينترنت استفاده نكند ولي مشكلي كه اكثره مردم با آن مواجه ميشوند كم بودن سرعت اينترنت است ولي با خريداري اين نوع سيم كارت ديگر با مشكل قطعي اينترنت كم شدن آنتن در هر نقطه از كشور مواجه نمي شويد اپراتور رايتل براي آسوده خاطر كردن مشتريانش و بهينه تر كردن اپراتورش هر روز در تلاش هاي بسياري است لازم به ذكر است كه براي خريد سيم كارت اعتباري طرح انرژي رايتل دوستاني كه نميتوانند خريد حضوري بكنند از طريق سايت و اپليكيشن هم ميتوانند به صورت كاملا غير حضوري سيم كارت پسنديده شده را خريداري كنند.

سيم كارت اعتباري طرح انرژي رايتل چيست؟

با توجه به اين كه استفاده از اينترنت و دنياي گسترده ي آن، به قدري براي همگان جذاب و شگفت انگيز است كه تقريبا همه اقشار جامعه از پير و جوان گرفته تا كارگر و تحصيل كرده، به فراخور كار و علاقمندي خود از آن استفاده مي كنند؛ دريافت خدمات و امكانات مورد نياز در اين خصوص يكي از اصلي ترين دغدغه هاي كاربران مي باشد.

قطعا سرعت اينترنت براي انجام كليه كارها، يكي از اصلي ترين و مهم ترين آيتم هاي مورد نظر در زمان انتخاب اپراتور مورد نظر مي باشد زيرا سرعت و كيفيت اينترنت نه تنها كمك مي كند تا كارها راحت تر انجام شود؛ بلكه دسترسي به خدمات را نيز تسهيل مي بخشد. به همين خاطر اپراتور رايتل در طرح انرژي خود پيشنهاد مي دهد كاربران براي افزايش سرعت اينترنت در گام نخست سيم كارت خود را تغيير دهند و از سيم كارت اعتباري طرح انرژي اين اپراتور استفاده نمايند.

 

ويژگي هاي سيم كارت اعتباري طرح انرژي رايتل چيست؟

بر اساس اين طرح افراد با خريد سيم كارت هاي اعتباري رايتل تحت عناوين E10،  E20و  E40 علاوه بر دريافت به صرفه ترين و ارزان ترين سيم كارت اعتباري كشور، مي توانند شماره سيم كارت را نيز به صورت دلخواه انتخاب نمايند. البته توجه به اين نكته نيز الزامي است كه علاقمندان بعد از ثبت نام و خريد اين سيم كارت هاي اقتصادي، يك سيم كارت ديگر به عنوان هديه دريافت مي كنند.

با توجه به اين كه اين سيم كارت ها هر كدام از شرايط و ويژگي هاي مخصوص به خود برخوردارند؛ بهتر است كاربران ابتدا نسبت به اين شرايط آگاهي پيدا كرده و سپس نسبت به خريد بهترين و مقرون به صرفه ترين سيم كارت اقدام نمايند:

 

1.     سيم كارت اعتباري  E10

سيم كارت اعتباري طرح اعتباري E10 به عنوان اقتصادي ترين سيم كارت ارائه شده در طرح انرژي رايتل، با قيمت استثنايي تنها 100،000 ريال در اختيار علاقمندان قرار مي گيرد و از ويژگي هاي زير برخوردار است:

·        3 گيگابايت اينترنت همراه به مدت يك ماه

·        30 دقيقه مكالمه درون و برون شبكه به مدت يك ماه

·        30 پيامك درون و برون شبكه به مدت يك ماه

·        اعتبار 30،000 ريالي اوليه

شايان ذكر است اين سيم كارت تنها از طريق وب سايت رايتل و فروشگاه هاي رايتل به فروش مي رسد.

 

2.     سيم كارت اعتباري E20

دومين سيم كارت ارائه شده در طرح انرژي، سيم كارت اعتباري E20 مي باشد كه با قيمت تخفيفي 200،000 ريال از بسته خوش آمد زير برخوردار مي باشد:

·        6 گيگابايت اينترنت همراه به مدت سه ماه ( 3 دوره سي روزه – هر دوره 2 گيگابايت )

·        60 دقيقه مكالمه درون و برون شبكه فقط دوره سي روزه ابتدايي

·        60 پيامك درون و برون شبكه فقط دوره سي روزه ابتدايي

·        اعتبار اوليه 200،000 ريالي فقط دوره سي روزه ابتدايي

 

3.     سيم كارت اعتباري E40

سيم كارت اعتباري E40 به عنوان سومين سيم كارت ارائه شده در طرح انرژي از قيمت 400،000 ريالي و هداياي ويژ زير برخوردار مي باشد:

·        14 گيگابايت اينترنت همراه به مدت سه ماه ( 4  گيگابايت دوره سي روزه – 5 دوره سي روزه هر دوره 2 گيگابايت )

·        140 دقيقه مكالمه درون و برون شبكه فقط دوره سي روزه ابتدايي

·        140 پيامك درون و برون شبكه فقط دوره سي روزه ابتدايي

·        اعتبار اوليه 400،000 ريالي فقط دوره سي روزه ابتدايي

 

نكات و قوانين مهم:

·        قيمت هاي اعلام شده براي سيم كارت هاي اعتباري طرح انرژي رايتل با احتساب 9% ماليات بر ارزش افزوده مي باشد.

·        اعتبار روزهاي بسته هاي خوش آمد از زمان اولين استفاده از سيم كارت مي باشد. بديهي است در صورت پايان يافتن اعتبار زماني، هدايا قابل استفاده نخواهندبود.

·        بسته هاي هديه و بسته هاي آغازين در اپراتور رايتل به ترتيب از بالاترين اولويت استفاده نسبت به ساير بسته ها برخوردار هستند.

·        در صورت اتمام هر يك از خدمات بسته هاي آغازين ( تماس صوتي، حجم ترافيك عادي، حجم ترافيك ساعات افت مصرف، پيامك و ... ) مشترك مي تواند از ساير خدمات تا پايان مهلت اعتبار زماني بسته استفاده نماييد.

·        پس از اتمام بسته هاي آغازين، مشترك مي تواند از بسته هاي مصرفي كه شامل بسته هاي اينترنتي، مكالمه و پيامك مي شود؛ براي كاهش هزينه هاي ارتباطي خود استفاده نمايد.

·        مشتركين رايتل مي توانند با نصب اپليكيشن رايتل من نسبت به مشاهده و اطلاع دقيق از حجم و مدت زمان اعتبار هداياي اين سيم كارت ها اقدام نمايند.

·        هزينه استفاده از خدمات تماس صوتي و پيامك در حالت رومينگ ملي براي كاربران سيم كارت هاي اعتباري طرح انرژي مطابق تعرفه عادي شبكه هاي رايتل مي باشد.

 

روش هاي خريد سيم كارت اعتباري طرح انرژي رايتل

اگر تمايل داريد در راستاي كاهش هزينه هاي اينترنت از سيم كارت اعتباري رايتل استفاده كنيد؛ روش هاي خريد اين سيم كارت هاي اعتباري به شرح ذيل مي باشد:

·        مراجعه غير حضوري به وب سايت رايتل

·        مراجعه حضوري به يكي از نمايندگان فروش و خدمات رايتل

·        مراجعه حضوري به فروشگاه هاي رايتل

به طور كلي مشخصات و ويژگي هاي خدمات و طرح هاي منحصر بفرد و جذاب رايتل در سايت اين اپراتور موجود مي باشد و علاقمندان مي توانند در صورت تمايل با مراجعه به وب سايت رايتل به ادرس rightel.ir نسبت به كسب اطلاعات بيشتر اقدام نمايند. ضمن اين كه شماره تماس 200 براي خطوط رايتلي و شماره 09202000000 از ساير خطوط به عنوان پل ارتباطي با كارشناسان اين اپراتور آماده پاسخگويي به كليه سوالات و مسائل كاربران مي باشد.




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۰۸:۲۲ توسط:رضا موضوع:

سيم كارت هاي اعتباري طرح انرژي رايتل، راهي براي افزايش سرعت اينترنت

اپراتور رايتل كه اپراتور سوم رايج در كشور است كه همه كساني كه از سيم كارت رايتل استفاده مي كنند و از اين اپراتور به علت آنتن دهي بالا سرعت اينترنت بالا و غيره راضي هستند.اپراتور رايتل براي راضي نگه داشتن مشتركين و پيشرفت در حوزه كاري خود سيمكارت جديدي طرح كرده است كه اين طرح سيم كارت اعتباري طرح انرژي رايتل نام دارد خب امروزه همه مردم دنيا پيرو جوان از اينترنت استفاده ميكنند و به ندرت پيش مي آيد كه كسي از اينترنت استفاده نكند ولي مشكلي كه اكثره مردم با آن مواجه ميشوند كم بودن سرعت اينترنت است ولي با خريداري اين نوع سيم كارت ديگر با مشكل قطعي اينترنت كم شدن آنتن در هر نقطه از كشور مواجه نمي شويد اپراتور رايتل براي آسوده خاطر كردن مشتريانش و بهينه تر كردن اپراتورش هر روز در تلاش هاي بسياري است لازم به ذكر است كه براي خريد سيم كارت اعتباري طرح انرژي رايتل دوستاني كه نميتوانند خريد حضوري بكنند از طريق سايت و اپليكيشن هم ميتوانند به صورت كاملا غير حضوري سيم كارت پسنديده شده را خريداري كنند.

سيم كارت اعتباري طرح انرژي رايتل چيست؟

با توجه به اين كه استفاده از اينترنت و دنياي گسترده ي آن، به قدري براي همگان جذاب و شگفت انگيز است كه تقريبا همه اقشار جامعه از پير و جوان گرفته تا كارگر و تحصيل كرده، به فراخور كار و علاقمندي خود از آن استفاده مي كنند؛ دريافت خدمات و امكانات مورد نياز در اين خصوص يكي از اصلي ترين دغدغه هاي كاربران مي باشد.

قطعا سرعت اينترنت براي انجام كليه كارها، يكي از اصلي ترين و مهم ترين آيتم هاي مورد نظر در زمان انتخاب اپراتور مورد نظر مي باشد زيرا سرعت و كيفيت اينترنت نه تنها كمك مي كند تا كارها راحت تر انجام شود؛ بلكه دسترسي به خدمات را نيز تسهيل مي بخشد. به همين خاطر اپراتور رايتل در طرح انرژي خود پيشنهاد مي دهد كاربران براي افزايش سرعت اينترنت در گام نخست سيم كارت خود را تغيير دهند و از سيم كارت اعتباري طرح انرژي اين اپراتور استفاده نمايند.

 

ويژگي هاي سيم كارت اعتباري طرح انرژي رايتل چيست؟

بر اساس اين طرح افراد با خريد سيم كارت هاي اعتباري رايتل تحت عناوين E10،  E20و  E40 علاوه بر دريافت به صرفه ترين و ارزان ترين سيم كارت اعتباري كشور، مي توانند شماره سيم كارت را نيز به صورت دلخواه انتخاب نمايند. البته توجه به اين نكته نيز الزامي است كه علاقمندان بعد از ثبت نام و خريد اين سيم كارت هاي اقتصادي، يك سيم كارت ديگر به عنوان هديه دريافت مي كنند.

با توجه به اين كه اين سيم كارت ها هر كدام از شرايط و ويژگي هاي مخصوص به خود برخوردارند؛ بهتر است كاربران ابتدا نسبت به اين شرايط آگاهي پيدا كرده و سپس نسبت به خريد بهترين و مقرون به صرفه ترين سيم كارت اقدام نمايند:

 

1.     سيم كارت اعتباري  E10

سيم كارت اعتباري طرح اعتباري E10 به عنوان اقتصادي ترين سيم كارت ارائه شده در طرح انرژي رايتل، با قيمت استثنايي تنها 100،000 ريال در اختيار علاقمندان قرار مي گيرد و از ويژگي هاي زير برخوردار است:

·        3 گيگابايت اينترنت همراه به مدت يك ماه

·        30 دقيقه مكالمه درون و برون شبكه به مدت يك ماه

·        30 پيامك درون و برون شبكه به مدت يك ماه

·        اعتبار 30،000 ريالي اوليه

شايان ذكر است اين سيم كارت تنها از طريق وب سايت رايتل و فروشگاه هاي رايتل به فروش مي رسد.

 

2.     سيم كارت اعتباري E20

دومين سيم كارت ارائه شده در طرح انرژي، سيم كارت اعتباري E20 مي باشد كه با قيمت تخفيفي 200،000 ريال از بسته خوش آمد زير برخوردار مي باشد:

·        6 گيگابايت اينترنت همراه به مدت سه ماه ( 3 دوره سي روزه – هر دوره 2 گيگابايت )

·        60 دقيقه مكالمه درون و برون شبكه فقط دوره سي روزه ابتدايي

·        60 پيامك درون و برون شبكه فقط دوره سي روزه ابتدايي

·        اعتبار اوليه 200،000 ريالي فقط دوره سي روزه ابتدايي

 

3.     سيم كارت اعتباري E40

سيم كارت اعتباري E40 به عنوان سومين سيم كارت ارائه شده در طرح انرژي از قيمت 400،000 ريالي و هداياي ويژ زير برخوردار مي باشد:

·        14 گيگابايت اينترنت همراه به مدت سه ماه ( 4  گيگابايت دوره سي روزه – 5 دوره سي روزه هر دوره 2 گيگابايت )

·        140 دقيقه مكالمه درون و برون شبكه فقط دوره سي روزه ابتدايي

·        140 پيامك درون و برون شبكه فقط دوره سي روزه ابتدايي

·        اعتبار اوليه 400،000 ريالي فقط دوره سي روزه ابتدايي

 

نكات و قوانين مهم:

·        قيمت هاي اعلام شده براي سيم كارت هاي اعتباري طرح انرژي رايتل با احتساب 9% ماليات بر ارزش افزوده مي باشد.

·        اعتبار روزهاي بسته هاي خوش آمد از زمان اولين استفاده از سيم كارت مي باشد. بديهي است در صورت پايان يافتن اعتبار زماني، هدايا قابل استفاده نخواهندبود.

·        بسته هاي هديه و بسته هاي آغازين در اپراتور رايتل به ترتيب از بالاترين اولويت استفاده نسبت به ساير بسته ها برخوردار هستند.

·        در صورت اتمام هر يك از خدمات بسته هاي آغازين ( تماس صوتي، حجم ترافيك عادي، حجم ترافيك ساعات افت مصرف، پيامك و ... ) مشترك مي تواند از ساير خدمات تا پايان مهلت اعتبار زماني بسته استفاده نماييد.

·        پس از اتمام بسته هاي آغازين، مشترك مي تواند از بسته هاي مصرفي كه شامل بسته هاي اينترنتي، مكالمه و پيامك مي شود؛ براي كاهش هزينه هاي ارتباطي خود استفاده نمايد.

·        مشتركين رايتل مي توانند با نصب اپليكيشن رايتل من نسبت به مشاهده و اطلاع دقيق از حجم و مدت زمان اعتبار هداياي اين سيم كارت ها اقدام نمايند.

·        هزينه استفاده از خدمات تماس صوتي و پيامك در حالت رومينگ ملي براي كاربران سيم كارت هاي اعتباري طرح انرژي مطابق تعرفه عادي شبكه هاي رايتل مي باشد.

 

روش هاي خريد سيم كارت اعتباري طرح انرژي رايتل

اگر تمايل داريد در راستاي كاهش هزينه هاي اينترنت از سيم كارت اعتباري رايتل استفاده كنيد؛ روش هاي خريد اين سيم كارت هاي اعتباري به شرح ذيل مي باشد:

·        مراجعه غير حضوري به وب سايت رايتل

·        مراجعه حضوري به يكي از نمايندگان فروش و خدمات رايتل

·        مراجعه حضوري به فروشگاه هاي رايتل

به طور كلي مشخصات و ويژگي هاي خدمات و طرح هاي منحصر بفرد و جذاب رايتل در سايت اين اپراتور موجود مي باشد و علاقمندان مي توانند در صورت تمايل با مراجعه به وب سايت رايتل به ادرس rightel.ir نسبت به كسب اطلاعات بيشتر اقدام نمايند. ضمن اين كه شماره تماس 200 براي خطوط رايتلي و شماره 09202000000 از ساير خطوط به عنوان پل ارتباطي با كارشناسان اين اپراتور آماده پاسخگويي به كليه سوالات و مسائل كاربران مي باشد.




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۰۷:۴۸ توسط:رضا موضوع:

سيم كارت دائمي ايرانسل و قرعه كشي 200 ميليون توماني

اپراتور ايرانسل كه ساليان زيادي در زمينه سيم كارت فعاليت داشته و بسيار اپراتور خوب و پر مزايايي است كه امروزه قرعه كشي بزرگي را برگزار كرده اين قرعه كشي شامل 200 ميليون تومان است كه شرايط براي ثبت نام در قرعه كشي به اين صورت است كه شما با خريد سيم كارت ايرانسل مخصوصا سيم كارت ايرانسل با پيش شماره 935 شما به صورت خودكار در قرعه كشي ثبت نام شده و با خريد سيم كارت هاي جديد شانس شما در بردن قرعه كشي بيشتر ميشود . خب خريد اين سيم كارت ايرانسل به جز شانس برد در قرعه كشي مزايايي ديگر مانند 20 گيگابايت اينترنت 6 ماهه 900 دقيقه مكالمه رايگان به مدت 6 ماه 900 عدد پيامك رايگان و به مدت 6 ماه مكالمه نيم بها با هر نوع سيم كارت يا اپراتور.ما ميتوانيم سه روش براي خريد انواع سيم كارت ايرانسل به شما بگوييم اولين گزينه مراجعه به سوپر اپليكيشن ايرانسل من مراجعه به سايت ايرانسل و به نمايندگي هاي ايرانسل در هر نقطه از كشور مراجعه كنيد.

قرعه كشي 200 ميليون توماني ايرانسل

بر اساس اين طرح خريداران سيم كارت دائمي ايرانسل با خريد يك سيم كارت با پيش شماره ويژه و خاطره انگيز 0935 و پيش شماره هاي ديگر نه تنها مي توانند از بسته هاي متنوع اين نوع سيم كارت ها لذت ببرند؛ بلكه امكان شركت در قرعه كشي 200 ميليون توماني ايرانسل را نيز داشته و مي توانند يكي از برندگان خوش شانس اين قرعه كشي باشند.

 

مزاياي خريد سيم كارت دائمي ايرانسل

در حال حاضر اين سيم كارت دائمي ايرانسل تنها با قيمت 60  هزار تومان قابل خريداري مي باشد و از بسته خوش آمد زير برخوردار است:

·        20 گيگابايت اينترنت هديه با اعتبار 6 ماه

·        900 دقيقه مكالمه رايگان با تمام خطوط داخلي كشور به مدت 6 ماه

·        900 پيامك رايگان به تمام خطوط داخلي كشور با اعتبار  6 ماه

·        6 ماه مكالمه نيم بها به تمام خطوط داخلي كشور ( دقيقه اي 30 تومان )

البته بنا بر اعلام روابط عمومي اپراتور ايرانسل تمام خريداران سيم كارت دائمي ايرانسل، علاوه بر برخورداري از امكانات فوق در قرعه كشي 200 ميليون توماني ايرانسل شركت داده شده و مي توانند يكي از 10 برنده خوش شانس اين قرعه كشي باشند.

 

نحوه خريد سيم كارت دائمي ايرانسل

اگر تمايل داريد كه سيم كارت دائمي ايرانسل را تهيه نموده و در جشنواره 2 ميليارد ريالي اين اپراتور شركت كنيد و يكي از 10 برنده خوش شانس اين قرعه كشي باشيد؛ مي توانيد با استفاده از روش هاي زير نسبت به خريد سيم كارت اقدام نماييد:

·        مراجعه به سوپر اپليكيشن ايرانسل من

·        مراجعه به فروشگاه اينترنتي ايرانسل من

·        مراجعه به نمايندگي هاي فروش ايرانسل در سراسر كشور

·        تماس با شماره 600  از خطوط ايرانسل و شماره 09366000000 از ساير خطوط

 

نكات و شرايط مهم:

·        دريافت سيم كارت دائمي ايرانسل تنها براي متقاضيان بالاي 18 سال امكان پذير است.

·        آبونمان سيم كارت هاي دائمي ايرانسل براي روزهاي فعال مي باشد و اين مبلغ در حال حاضر براي يك دوره كامل 15،000 ريال مي باشد.

·        در حال حاضر دوره پرداخت صورت حساب سيم كارت هاي دائمي ايرانسل دو ماهه مي باشد. ( دوره پرداخت از ابتداي ماه فرد تا انتهاي ماه زوج بعدي محاسبه مي شود )

·        در صورتي كه مشترك به صورت اينترنتي و با استفاده از خدمات فروشگاه ايرانسل اقدام به خريد سيم كارت كرده باشد؛ بايد توجه كند صحت و مسئوليت كليه اطلاعات ثبت نامي و مدارك ارسالي و تطابق با مشخصات هويتي اشخاص كاملا بر عهده خود مشترك است و هر گونه پيامد احتمالي متوجه خود شخص مي شود.

·        در صورتي كه مشترك سيم كارت دائمي ايرانسل بدهي خود را به مدت يك سال از زمان مسدوديت خط، پرداخت نكند، مطابق با شرايط ذكر شده در قرارداد مشتركين دائمي و مصوبه شماره 3 جلسه 207 كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات، تخليه خط انجام شده و امتياز سيم كارت سلب مي گردد.

·        ارائه كد پستي 10 رقمي صحيح مطابق با نشاني در زمان ثبت نام الزامي مي باشد.

 

در حال حاضر امكان ارسال عادي ( 7 روز كاري ) يا تحويل سريع سيم كارت وجود دارد كه لازم است؛ مشترك در زمان ثبت نام نوع تحويل سيم كارت را انتخاب نمايد. البته در هر صورت در هنگام مراجعه مامور تحويل سفارش، فردي كه سيم كارت به نامش ثبت شده بايد حضور داشته و يكي از مدارك شناسايي معتبر و يك نسخه كپي از فرم ثبت نام را به مامور ارائه كند.

با توجه به اين كه سيم كارت هاي دائمي ايرانسل به علت ارائه خدمات و سرويس هاي خاص از سيم كارت هاي پرطرفدار ايرانسل مي باشد؛ در حال حاضر اين سيم كارت ها تحت عناوين مختلف و با هداياي بخصوص در اختيار علاقمندان قرار مي گيرد. بنابراين اگر به وب سايت ايرانسل مراجعه نماييد؛ علاوه بر پيش شماره هاي فوق، سيم كارت دائمي 0900 ايرانسل تحت عناوين سيم كارت دائمي 0900 تك ستاره ، دو ستاره، سه ستاره، چهار ستاره، پنج ستاره و شش ستاره در دسترس علاقمندان مي باشد و آنها در صورت تمايل مي توانند بسته به نياز و سليقه خود از بين شماره هاي دائمي قابل ارائه، شماره اي متناسب با نياز و بودجه خود تهيه نموده و از آن استفاده نمايد.

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۴۱:۳۶ توسط:رضا موضوع:

چگونه سيم كارت خود را قيمت گذاري كارشناسي كنيم؟

خريد سيم كارت ميتواند يك نوع سرمايه گذاري باشد ولي  دوستاني كه ميخواهند سرمايه گذاري روي سيم كارت بكنند بايد اطلاعات كافي را داشته باشند كه معمولا بايد رو سيم كارت 912 همراه اول اين سرمايه گذاري انجام شود يكي از اين اطلاعات دانستن قيمت سيم كارت است كه حتما بايد توسط كارشناس قيمت سيم كارت قيمت گذاري شود در غير اين صورت امكان ضرر شما بسيار زياد است.خب براي بعضي ها سوال مي شود از كجا بايد كارشناسان قيمت گذاري سيم كارت را پيدا كنيم كه رند باز اين امكان را به شما داده يعني شما وارد سايت رند باز مي شويد بر روي گزينه قيمت گذاري كليك ميكنيد و قيمت گذاري تخصصي انجام ميدهيد لازم به ذكر است بگويم شما بايد دو شماره وارد كنيد اولي براي استعلام قيمت و دومين شماره براي دريافت پيامك قيمت سيم كارتتان البته ميتواند در صورتي كه سيم كارتي كه براي قيمت گذاري مي خواهيد در دسترس باشد ميتوانيد در هر دو گزينه از شماره يك سيم كارت استفاده كني.

مزاياي خريد سيم كارت براي سرمايه گذاري

درست است كه يكي از مهم ترين مزاياي سرمايه گذاري در بازار خريد و فروش سيم كارت اين است كه افراد مي توانند حتي با يك سرمايه اندك اقدام به خريد يك سيم كارت نمايند؛ ولي اگر بخواهيم نگاهي تخصصي تر به مزاياي خريد سيم كارت بپردازيم؛ مهمترين مزاياي خريد آن به شرح ذيل مي باشد:

·         سيم كارت ها در بازار ايران شبيه پول نقد هستند؛ به طوري كه هر وقت قصد فروش داشته باشيد، به راحتي مي توانيد آن را به پول نقد تبديل كنيد.

·        در طول سي سال ظهور سيم كارت در كشور، قيمت آنها همواره روند صعودي داشته و با افزايش تورم، ارزش آنها افزايش يافته است. بررسي ها نشان مي دهد؛ در شرايطي كه قيمت سيم كارت بنا به دلايلي مانند افزايش قيمت دلار، بالا رفته باشد، بعد از پايين آمدن قيمت ارز، قيمت سيم كارت هيچ تغييري نداشته است.

·        با توجه به اين كه سيم كارت ها از تنوع قيمت زيادي برخوردار هستند، شما مي توانيد تقريبا با هر بودجه اي يك سيم كارت تهيه كنيد.

·        يكي از مهم ترين تفاوت سرمايه گذاري بر روي سيم كارت نسبت به ساير سرمايه گذاري ها، امكان استفاده از آن مي باشد. مثلا سكه و طلاي آب شده جزء سرمايه هايي هستند كه قابل استفاده نبوده و بايد از آنها نگهداري كرد.

·        سرمايه گذاري بر روي سيم كارت اعم از دائمي يا اعتباري ريسك نگهداري ندارد، زيرا در صورت سرقت رفتن يا گم شدن به راحتي مي توانيد با مراجعه به دفاتر پيشخوان دولت، سيم كارت قبلي را سوزانده و يك خط جديد تهيه كنيد.

 

نحوه قيمت گذاري سيم كارت

اين روزها كه بازار سيم كارت ايران پررونق و قانون مند شده است؛ ارزش هر سيم كارت بر اساس يك روند مشخص و منظم تعيين مي شود.

عوامل موثر بر قيمت سيم كارت را مي توان در موارد ذيل خلاصه كرد:

 

نوع سيم كارت

به طور كلي سيم كارت ها به دو دسته كلي سيم كارت دائمي و اعتباري تقسيم مي شوند كه همواره ارزش و اعتبار سيم كارت دائمي بيشتر از سيم كارت اعتباري مي باشد. براي سرمايه گذاري سيم كارت دائمي بهتر از سيم كارت اعتباري است.

 

نوع اپراتور

 در حال حاضر در كشور ما سيم كارت ها از نظر ارزش ريالي و جايگاه بدين ترتيب قرار مي گيرند: سيم كارت همراه اول، ايرانسل و رايتل. اگر قصد سرمايه گذاري را داريد بهتر است؛ از بين سيم كارت هاي همراه اول، شماره مورد نظر خود را انتخاب كنيد.

 

ميزان كاركرد سيم كارت

سيم كارت ها از نظر ميزان كاركرد در سه دسته سيم كارت كاركرده، كم كاركرد و صفر قرار مي گيرند كه قيمت سيم كارت هاي صفر هميشه 20 درصد گران تر از سيم كارت هاي كاركرده مي باشد. بنابراين بهتر است براي سرمايه گذاري سيم كارت صفر بخريد.

 

ميزان رندي شماره

اين بخش به عنوان هيجان انگيزترين بخش تاثير گذار بر قيمت سيم كارت بيشترين تاثير را بر ارزش آن خواهد داشت. به طوري كه هر چقدر شماره اي رند تر باشد، گران تر و با ارزش تر نيز مي باشد. در اين بخش هر چقدر شماره اي از تكرار بيشتر اعداد برخوردار باشد؛ براي سرمايه گذاري مناسب تر است.

 

ميزان عرضه و تقاضا

بازار سيم كارت ايران مانند هر بازار سرمايه اي ديگري تحت تاثير عرضه و تقاضاست. بدين معني كه هر چقدر عرضه كمتر باشد، قيمت سيم كارت بيشتر خواهد بود. با توجه به تاثيري كه اين آيتم بر روي قيمت سيم كارت دارد؛ توجه به آن قبل از خريد يا فروش سيم كارت مهم است. به همين خاطر توصيه مي شود؛ حتما با مشاوره با كارشناسان متخصص قيمت گذاري سيم كارت، بعد از بررسي هاي لازم اقدام به خريد كنيد.

 

كارشناس قيمت گذاري سيم كارت كيست؟

با توجه به اين كه خريد در شرايط مناسب مي تواند معامله اي پرسود را به همراه داشته باشد؛ مشورت با افراد اهل فن همواره مي تواند كمك كننده باشد. در بازار خريد و فروش سيم كارت ايران افرادي تحت عنوان كارشناس خريد و فروش سيم كارت فعاليت مي كنند كه مسئوليت تعيين ارزش و قيمت سيم كارت ها را بر عهده دارند. اين افراد با بررسي نيازهاي مشتريان و ميزان عرضه و تقاضا قيمت نهايي سيم كارت را به صورت دقيق و واقعي تعيين مي كنند.

اين شغل كه در اصل براي ايجاد تعادل بين هزينه توليد سيم كارت و ارزش آن در بازار ايجاد شده؛ كاملا تخصصي بوده و نياز به بررسي لحظه اي بازار براي تعيين قيمت واقعي سيم كارت دارد.

 

مهم ترين وظايف كارشناس قيمت گذاري سيم كارت

به طور كلي تعيين قيمت واقعي يك سيم كارت، كار پيچيده اي است كه نياز به تحليل بازار، شناخت درست از ويژگي هاي يك سيم كارت، شناخت رقبا، ويژگي هاي اپراتور و ... دارد. به همين خاطر يك كارشناس قيمت گذاري سيم كارت بايد با در نظر داشتن همه عوامل تاثير گذار بر قيمت سيم كارت كه در بالا ذكر شد به موارد ذيل هم توجه داشته باشد:

 

نظارت بر رقابت

در صورتي كه يك كارشناس قيمت گذاري سيم كارت بتواند تصميمات درست بگيرد و ارزش يك سيم كارت را با توجه به تمام نكات ريز و اساسي بازار تعيين كند؛ نه تنها جايگاه شركت را در مقايسه با رقبا ارتقا مي بخشد بلكه مي تواند اهداف اقتصادي شركت را نيز تحقق بخشد.

بنابراين كارشناس قيمت گذاري سيم كارت بايد همواره بازار و رقبا را رصد كرده و مواردي مانند بررسي قيمت ها، بسته هاي خدماتي و سياست هاي تخفيف رقبا را بررسي كند تا بتواند واقعي ترين قيمت يك سيم كارت را مشخص كند.

 

پيش بيني قيمت

قطعا يكي از مهم ترين وظايف يك كارشناس پيش بيني قيمت ها بر اساس نوسانات بازار و اقدامات رقباست. براي اين كار كارشناسان قيمت گذاري سيم كارت بايد با توجه به ميزان عرضه و تقاضا، رقابت هاي موجود و با تكيه بر تجربه خود بازار را بررسي كرده و قيمت را پيش بيني كنند.

 

چگونه با كارشناسان قيمت گذاري سيم كارت تماس بگيريم؟

در حال حاضر تمامي وب سايت هاي معتبر مانند رندباز كه به صورت تخصصي به امر خريد و فروش سيم كارت مشغول هستند، داراي كارشناس قيمت گذاري سيم كارت هستند كه اين افراد با مهارت ها و تجربيات خود توانايي قيمت گذاري سيم كارت هاي مختلف اعم از دائمي يا اعتباري تمامي اپراتورها را به صورت دقيق و حرفه اي دارند. آنها با تحليل دقيق بازار، پيش بيني تغييرات آينده و تعيين استراتژي هاي قيمت گذاري مناسب به مشتريان كمك مي كنند تا سيم كارت خود را به صورت دقيق قيمت گذاري كنند و از خريد يا فروش خود لذت ببرند.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۵۶:۲۴ توسط:رضا موضوع:

سريع ترين روش فروش سيم كارت در رندباز

يك سري از مشتركين تصميم دارند سيم كارت خود را  به فروش برسانند ولي دغدغه اين موضوع را دارند كه چگونه سيم كارتشان را با خيال راحت و در كمترين زمان ممكن به فروش برسانند كه سايت رند باز اين امكان را به مشتركين داده است كه شما ميتوانيد استعلام قيمت از سايت رند باز بگيريد و در سايت با قيمتي كه كارشناسان سايت داده اند به صورت رايگان ايجاد فروشگاه كنيد و سيم كارتتان را به همين قيمت آگهي كنيد.برخي از دوستان عجله براي فروش دارند كه ما ايجاد فروش فوري سيم كارت به دوستان پيشنهاد مي كنيم كه اين موضوع هم به راحتي همانند ساخت فروشگاه عادي است يعني شما يك فروشگاه فوري ايجاد مي كنيد و در صفحه اول سايت قرار ميگيرد و كاربران سريعتر شماره شما را خواهند ديد و خواهان سيم كارتتان بيشتر ميشود..همچنان رند باز اين امكان را به كاربران عزيز داده است كه شما قصد معاوضه سيم كارت داريد و نمي دانيد چگونه بايد سيم كارتي براي معاوضه پيدا كنيد پيشنهاد ما به شما دوستان اين است كه داخل سايت يك سيم كارت را بپسنديد و با كليك بر روي گزينه خريد سيم كارت دسترسي به شماره صاحب سيم كارتي كه پسنديده ايد تماس بگيريد و بعد از توافق سيم كارت را معامله كنيد.

چرا رندباز؟

البته بررسي سالها تجربه و سابقه درخشان رندباز در امر خريد و فروش سيم كارت نشان مي دهد كه رسيدن به چنين جايگاهي يك شبه كسب نشده و امكانات و خدمات منحصر به فردي كه در اين پلتفرم در اختيار كاربران قرار مي گيرد؛ مهم ترين و اصلي ترين دليل شاخص شدن اين وب سايت از بين صدها مركز خريد و فروش سيم كارت در كشور مي باشد.

قطعا آنچه كه سبب شده تا وب سايت رندباز از رقيبان پيشي گرفته و مورد اعتماد حرفه اي ها و فعالان حوزه خريد و فروش سيم كارت باشد؛ قابليت ها و امكانات فوق العاده اي است كه در اين پلتفرم در اختيار كاربران قرار مي گيرد.

 برخي از شاخص ترين مزاياي استفاده از وب سايت رندباز به شرح ذيل مي باشد:

 

·        ساده اما كاربردي

شايد بتوان مهم ترين دليل محبوبيت رندباز را در سادگي آن خلاصه كرد؛ زيرا اين پلتفرم به گونه اي طراحي شده كه هركس با كم ترين دانش كامپيوتري مي تواند از آن به راحتي استفاده نمايد. البته سادگي وب سايت رندباز به معناي ناقص بودن آن نيست، بلكه به اين معناست كه در اين وب سايت از بخش هاي غير ضروري و زائد خبري نيست و افراد مي توانند به راحتي در كمترين زمان ممكن از خدمات مورد نياز خود بهره مند شوند.

 

·        حذف واسطه ها و دلالان

حذف واسطه ها و دلالان يكي از شاخص ترين ويژگي وب سايت رندباز است؛ زيرا رندباز به گونه اي طراحي شده كه افراد مي توانند براي فروش سيم كارت خود يك فروشگاه اختصاصي طراحي نموده و كالاي خود را بدون واسطه در معرض ديد هزاران بازديد كننده قرار دهند. بنابراين خريدار واقعي مي تواند تنها با چند كليك با فروشنده اصلي سيم كارت ارتباط برقرار كرده و بعد از مذاكره نسبت به خريد اقدام نمايد.

 

·        قيمت گذاري اصولي و كارشناسي

اگر شما كمي در اين حوزه فعاليت داشته باشيد؛ قطعا مي دانيد كه وب سايت رندباز به عنوان معتبرترين مرجع قيمت گذاري سيم كارت در بين حرفه اي هاي اين حوزه شناخته مي شود. زيرا اين پلتفرم با كوتاه نمودن دست واسطه ها مورد اعتماد همگان بوده و تعداد سيم كارت هايي كه در آن عرضه مي گردد؛ بسيار بيشتر از سايت هاي رقيب مي باشد؛ به همين خاطر فضاي رقابتي موجود در اين وب سايت باعث مي شود تا قيمت ها واقعي بوده و كاملا بر اساس شرايط روز بازار باشد.

 

·        تعداد بازديد بالا

از آنجا كه در وب سايت رندباز هركس مي تواند فروشگاه تخصصي براي فروش سيم كارت خود را ايجاد نمايد، تعداد بازديد بالا از فروشگاه، شرايط و سرعت فروش را به ميزان قابل توجهي افزايش مي دهد كه اين امر كمك مي كند تا سيم كارت عرضه شده در زمان كمتر و با قيمتي مناسب تر به فروش برسد.

 

·        خريد آسان و بي دردسر

با توجه به اين كه خريد و فروش كالا به صورت آنلاين دردسرها و مشكلات بيشتري نسبت به خريد حضوري دارد؛ بسياري از افراد هنوز ترجيح مي دهند تا خريدهاي خود را به شيوه هاي قديمي و سنتي انجام دهند. ولي در وب سايت رندباز خبري از اين دردسرها نيست و افراد مي توانند بدون نگراني در خانه يا محل كار خود بدون صرف وقت يا هزينه، از بزرگترين فروشگاه آنلاين عرضه سيم كارت در كشور بازديد كرده و بعد از مشورت با دوستان و آشنايان به راحتي يك خريد لذت بخش و راحت را تجربه كنند.

 

·        امكان فروش فوري سيم كارت

يكي از مهم ترين مزيت هاي خريد سيم كارت، خصوصا سيم كارت دائمي 0912 همراه اول اين است كه مانند طلا و سكه، پول نقد محسوب مي گردد و معمولا خيلي زود بعد از عرضه به فروش مي رسند. ولي اگر بنا به هر دليلي قصد فروش سيم كارت خود را داشتيد و مي خواهيد در كمترين زمان ممكن، سيم كارت خود را به مناسب ترين قيمت بفروشيد، رندباز تنها پلتفرمي است كه مي توانيد به آن اعتماد كنيد. زيرا در اين وب سايت يك بخش تخصصي براي فروش فوري سيم كارت وجود دارد كه در آن سيم كارت هاي عرضه شده با شرايط خاص در معرض ديد بازديدكنندگان خاص قرار مي گيرد و سيم كارت در زماني كوتاهتر از زمان معمول به فروش مي رسد.

براي اين كار تنها كافي است بعد از مراجعه به وب سايت رندباز در بخش فروش فوري سيم كارت، اطلاعات سيم كارت خود را ثبت نمايند. بعد از ثبت آگهي، اطلاعات مورد نظر بلافاصله براي تعداد مشخصي از فروشندگان حرفه اي خريد و فروش سيم كارت فرستاده مي شود و سيم كارت شما براي بازه اي مشخص در ويترين ويژه اين پلتفرم قرار مي گيرد. به همين خاطر سيم كارت هاي عرضه شده در اين بخش معمولا بسيار سريعتر و زودتر از سيم كارت هاي ديگر به فروش مي رسند.

 

·        تنوع سيم كارت

يكي از مهم ترين مزيت هاي وب سايت رندباز، گسترده بودن آن است كه به افراد اين امكان را مي دهد تا به عنوان فروشنده، هر نوع سيم كارت اعم از دائمي يا اعتباري به هر تعداد كه بخواهد را آگهي كند. ضمن اين كه در وب سايت رندباز هيچ محدوديتي براي عرضه سيم كارت وجود ندارد و فرقي نمي كند كه سيم كارت شما متعلق به كدام اپراتور باشد. به طور كلي در رندباز امكان خريد يا فروش همه سيم كارت هاي دائمي و اعتباري همراه اول، ايرانسل، رايتل، تاليا و ... وجود داشته و اين پلتفرم به اندازه تمام ايران گسترده و متنوع مي باشد.

 

·        استعلام قيمت سيم كارت

اگر به عنوان خريدار يا فروشنده سيم كارت فعال باشيد؛ به خوبي مي دانيد كه استعلام قيمت سيم كارت، يكي از مهم ترين كارها قبل از اقدام به خريد يا فروش مي باشد؛ زيرا حضور دلالان يا كلاهبرداران در اين بازار بسيار زياد است و در صورتي كه متوجه شوند شما نسبت به قيمت سيم كارت خود ناآگاه هستيد؛ قطعا با شيوه هاي مختلف سيم كارت شما را ارزانتر از قيمت بازار مي خرند و يا سيم كارتي را با قيمتي به مراتب بالاتر به شما مي فروشند.

بنابراين حتما قبل از انجام هر كاري نسبت به استعلام قيمت سيم كارت خود اقدام نماييد. براي اين كار بهترين و معتبرترين مركز، وب سايت رندباز است كه روزانه با عرضه هزاران سيم كارت، واقعي ترين قيمت را براي سيم كارت شما مشخص مي كند. البته براي خريد سيم كارت نيز مي توانيد با مراجعه به اين وب سايت و مشاهده قيمت هاي سيم كارت هايي مشابه سيم كارت مدنظر شما، از ميزان بودجه اي كه بايد براي خريد سيم كارت در نظر بگيريد؛ مطلع شويد.

 

امكان فروش اقساطي سيم كارت

فروش اقساطي كالا يكي از مهمترين خدماتي است كه معمولا فروشگاه هاي بزرگ و معتبر در اختيار مراجعه كنندگان خود قرار مي دهند. در سال هاي اخير وب سايت رندباز اين امكان را براي خريد و فروش كليه سيم كارت هاي دائمي خود ارائه نموده و خريداران مي توانند در صورت تمايل از اين شرايط فوق العاده بهره مند گردند.

در بخش فروش اقساطي سيم كارت، امكان خريد سيم كارت تنها با پرداخت سي درصد از كل مبلغ سيم كارت وجود دارد و خريداران مي توانند مابقي مبلغ را در اقساط كوتاه مدت يا بلند مدت پرداخت نمايند. البته مهم ترين ويژگي فروش اقساطي سيم كارت در رندباز اين است كه اين امكان بدون پرداخت چك يا سفته صورت مي گيرد و بعد از پرداخت سي درصد قيمت سيم كارت و امضاي قرارداد بين خريدار و فروشنده، سيم كارت در اختيار خريدار قرار مي گيرد. بديهي است بعد از اتمام پرداخت اقساط، سند سيم كارت نيز به نام خريدار تنظيم مي گردد.

از آنجا كه اين شرايط استثنايي براي كليه سيم كارت هاي دائمي اعم از سيم كارت دائمي 0912 همراه اول نيز وجود دارد، علاقمندان مي توانند با مراجعه به اين وب سايت و انتخاب شماره مورد نظر به صورت مستقيم با فروشنده تماس گرفته و بعد از توافق در مورد تعداد اقساط و نحوه پرداخت، نسبت به عقد قرارداد اقدام نموده و صاحب يك سيم كارت با ارزش و گران قيمت سيم كارت 0912 شوند.

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۲۳:۱۵ توسط:رضا موضوع:

نحوه خريد شارژ همراه اول براي ديگران

اپراتور همراه اول دوباره يك خدمات كاربردي ديگر با ساده ترين روش در خدمت مشتركين عزيز قرار داد اين خدمات انتقال شارژ سيم كارت خود به سيم كارت ديگر نام دارد براي اين كه توضيح بدهم كه اصل مطلب چيست لازم به ذكر است بگويم ممكن است شما دو خط همراه اول داشته باشيد و در شرايطي نباشيد كه براي سيم كارتتان شارژ خريداري كنيد شما ميتوانيد با شماره گيري كد مبلغ دلخواه شارژ تان را به راحتي و سريع به سيم كارت ديگر انتقال دهيد اين موضوع بسيار كاربردي است و به شدت به شما پيشنهاد مي شود.همانطور كه همه مشتركين همراه اول ميدانند اين اپراتور بسيار معتبر و قديمي است كه هر روز آپديت تا بتواند خدمت شما دوستان عزيز بهترين خدمات را در اختيارتان بگذارد.در ضمن اين خدمات فقط با شماره گيري كد نيست بلكه شما با اپليكيشن همراه من و از طريق سايت همراه اول هم ميتوانيد اين كار را انجام دهيد.برنامه براي آينده اپراتور همراه اول اين است كه اين اپراتور خود را بيش از الان گسترش دهد تا مشتركين را با فوايد بسيار زيادي برخوردار كند.

سرويس خريد شارژ همراه اول توسط ديگران چيست؟

قطعا تمام كساني كه از سيم كارت اعتباري همراه اول استفاده مي كنند از روش هاي مختلف خريد شارژ و افزايش اعتبار ريالي سيم كارت مطلع هستند و از آن استفاده مي كنند. ولي سرويس خريد شارژ همراه اول توسط ديگران يكي از بهترين و كاربردي ترين سرويس هاي ارائه شده از سوي اپراتور همراه اول مي باشد كه كمك مي كند تا در شرايط اضطراري و يا در مواقعي كه به تنهايي امكان افزايش اعتبار ريالي خود را نداريد، از يكي از دوستان يا آشنايان خود بخواهيد تا اين كار را براي شما انجام دهد.

 

روش هاي خريد شارژ همراه اول توسط ديگران

 اين سرويس كه از تابستان 1394 اجرا مي گردد؛ مخصوص مشتركين سيم كارت اعتباري همراه اول بوده و امكان خريد شارژ از اين طريق براي مشتركين سيم كارت هاي اعتباري ساير اپراتورها وجود ندارد. البته بر اساس اين سرويس كليه مشتركين سيم كارت دائمي همراه اول و اعتباري همراه اول مي توانند براي مشتركين اعتباري ديگر همراه اول شارژ خريداري نموده و به آنها هديه دهند. بنابراين اگر تمايل داريد تا از اين سرويس استفاده نماييد؛ مي توانيد از روش هاي ذيل براي اين كار استفاده نماييد:

 

1.     مراجعه به سايت همراه اول

مراجعه به وب سايت همراه اول به عنوان منبع معتبر براي انجام كارهاي مختلف و دريافت خدمات و سرويس هاي متنوع يكي از اصلي ترين روش هاي خريد شارژ همراه اول براي ديگران مي باشد. براي اين كار لازم است مراحل زير را دنبال كنيد:

·        ابتدا به وب سايت همراه اول مراجعه نموده و در قسمت صورتحساب، گزينه شارژ سپس خريد شارژ را انتخاب نماييد. در صفحه جديدي كه پيش روي شما باز مي شود، شماره سيم كارتي كه تصميم داريد برايش شارژ خريداري كنيد و مبلغ شارژ مورد نظر را وارد نماييد. (مشتركين توجه داشته باشند در زمان استفاده از اين سرويس، اگر سيم كارت مقصد در شبكه وجود نداشته باشد و يا بنا به هر دليلي غير فعال ناميده شود، امكان انتقال شارژ وجود ندارد. بنابراين در هنگام وارد نمودن شماره، دقت كنيد كه شماره را كامل و بدون اشتباه درج كرده باشيد.)

·        در مرحله بعد مي توانيد نوع شارژي كه مي خواهيد خريداري نماييد را از بين گزينه هاي شارژ معمولي، شارژ شگفت انگيز، بسته هاي جوانان و بانوان انتخاب نماييد. ميزان پرداخت و شارژ پرداختي در هر بخش براي شما به نمايش در خواهد آمد.

·        مرحله آخر، مرحله پرداخت است كه با انتخاب يكي از درگاه هاي موجود مي توانيد مبلغ شارژ خريداري شده را پرداخت نماييد.

 

2.     از طريق شماره گيري كد دستوري

استفاده از كد دستوري  # 1 * ( ستاره يك مربع ) يكي از راحت ترين و سريع ترين روش هاي خريد شارژ براي خود و ديگران مي باشد. براي اين كار مشترك بايد ابتدا كد دستوري  # 1 * ( ستاره يك مربع ) را شماره گيري نموده و سپس با انتخاب گزينه 1 وارد مرحله خريد شارژ شود. در اين صفحه با وارد نمودن شماره مورد نظر، شارژ را خريداري نمايد.

البته امكان خريد مستقيم شارژ عادي با شماره گيري كد دستوري # 1 * 1 * 1 * ( ستاره 1 ستاره 1 ستاره 1 مربع ) هم وجود دارد كه در اين حالت مشترك بعد از شماره گيري اين كد دستوري بايد ابتدا مبلغ را از بين گزينه ها انتخاب و يا مبلغ مورد نظر خود را وارد نموده و سپس شماره تلفن مورد نظر را وارد كند و شارژ را خريداري نمايد. شايان ذكر است در صورتي كه مشترك كد دستوري # 2 * 1 * 1 * ( ستاره يك ستاره يك ستاره دو مربع ) را شماره گيري نمايد؛ شارژ فوق العاده براي او فعال شده و مي تواند از مزاياي آن بهره مند گردد.

 

3.     از طريق وب سايت يا اپليكيشن همراه من

خريد شارژ از طريق وب سايت يا اپليكيشن پركاربرد همراه من، يك روش مفيد و كاربردي براي خريد شارژ مي باشد. براي اين كار مشترك بايد ابتدا وارد سايت يا اپليكيشن همراه من شده و در صفحه اول گزينه صورتحساب من را باز كرده و گزينه خريد شارژ را انتخاب نمايد. در اين قسمت بايد بعد از وارد نمودن شماره موبايل مورد نظر، مبلغ شارژ را انتخاب نمايد و با كليك بر روي گزينه خريد شارژ براي خودتان يا ديگري شارژ را خريداري كنيد.  

نحوه پيگيري خريد شارژ

از آنجا كه بر اساس قانون مسئوليت هرگونه نقل و انتقال اعتبار بر عهده مشترك ارسال كننده اعتبار مي باشد؛ به همين خاطر لازم است مشترك در حفظ و نگهداري گوشي هوشمند خود دقت كافي داشته باشد و از قرار دادن آن در اختيار افراد ناشناس و كودكان خودداري نمايد؛ ولي اگر بنا به هر دليلي قصد پيگيري خريد شارژ براي خود يا ديگران را داريد؛ بايد دقت كنيد كه در زمان خريد شارژ همراه اول يك كد پيگيري به مشترك داده مي شود كه لازم است آن را ذخيره نمايد. براي پيگيري شارژ تنها كافي است با مراجعه به وب سايت همراه اول در صفحه خريد شارژ، بر روي گزينه پيگيري خريد شارژ كليك نموده و پس از وارد نمودن شماره موبايل و شماره پيگيري خريد از وضعيت خريد شارژ اطلاع پيدا كنيد.

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۵۶:۲۵ توسط:رضا موضوع:

انواع بسته هاي سيم كارت دائمي ايرانسل

همانطور كه ميدانيد همه اپراتور ها چند نوع بسته دارند كه به ترتيب براي شما دوستان معرفي ميكنم.اولين مورد بسته اينترنتي است دومين مورد بسته مكالمه داخلي است و سومين مورد بسته پيامك داخلي است و در آخر ايرانسل يك بسته ايجاد كرده به نام بسته تركيبي ايرانسل است كه همزمان ميتوان از هر سه بسته استفاده كرد.هر كدام از اين بسته ها شما زمان هاي مختلفي مي شوند براي مثال بسته اينترنتي ايرانسل از بسته هاي يك ساعته يك روزه و يك ماهه شروع ميشود تا بسته هاي سالانه و بقيه بسته ها به همين گونه است.اپراتور ايرانسل در بسته هايش خدماتي ارائه داده است كه بعضي از اوقات در روز هاي خاص مانند تولد هاي امامان و غيره در اين بسته ها تخفيف مي گذارد  و بعضي وقت ها به صورت رايگان و رندم به برخي از مشتركين به صورت كاملا اتوماتيك براي مشتركين فعال مي شود.لازم به ذكر است بگويم بسته هاي تركيبي ايرانسل بسيار كاربردي و بهتر از بسته هاي ديگر اپراتور ايرانسل است.

انواع بسته هاي سيم كارت دائمي ايرانسل

با توجه به اين كه در اپراتور ايرانسل اين امكان براي مشتركين سيم كارت هاي دائمي فراهم شده و آنها مي توانند با فعال سازي بسته هاي ويژه اينترنت، تماس و پيامك هزينه هاي ارتباطي خود را به ميزان قابل توجهي كاهش دهند؛ پيشنهاد مي شود؛ مشتركين اين اپراتور بعد از مراجعه به وب سايت ايرانسل و آشنايي با بسته هاي مختلف، با توجه به نياز و سليقه خود نسبت به انتخاب و فعال سازي بهترين و مقرون به صرفه ترين بسته اقدام نمايند.

البته بسته هاي مخصوص مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل به چند دسته كلي تقسيم مي شوند كه هر كدام از اين بسته ها از ويژگي ها و مزاياي خاص خود برخوردار هستند.

انواع بسته هاي سيم كارت دائمي ايرانسل به شرح ذيل مي باشد:

 

1.     بسته هاي اينترنت

بسته هاي اينترنت به عنوان پركاربردترين و محبوب ترين بسته هاي مورد نياز مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل به صورت هاي زير ارائه مي گردند:

·        بسته هاي اينترنت روزانه

·        بسته هاي اينترنت هفتگي

·        بسته هاي اينترنت ماهانه

 

بسته هاي اينترنت روزانه

در اين بخش بسته هاي كوتاه مدت روزانه قرار مي گيرند كه به مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل اين امكان را مي دهند تا ميزان مشخصي از اينترنت را در طول يك روز يا چند روز مصرف نمايند. قيمت و حجم ديتاي موجود در بسته هاي روزانه متفاوت است و كاربران مي توانند با در نظر داشتن شرايط خود، مناسب ترين بسته را انتخاب نمايند. بسته هاي موجود در اين بخش معمولا از 50 مگابايت آغاز مي شوند و كاربران مي توانند از آن براي برنامه هاي ارتباطي، ارسال و دريافت پيام، استفاده از رسانه هاي اجتماعي و ... استفاده نمايند.

 

بسته هاي اينترنت هفتگي

بسته هاي هفتگي كه معمولا از مدت زمان و حجم ديتاي بيشتري برخوردارند؛ قيمت بيشتري نسبت به بسته هاي روزانه دارند. اين بسته ها اين امكان را براي مشتركين فراهم مي كنند تا براي مدت زمان مشخصي از داده بيشتري براي انجام كارهاي مختلف اينترنتي خود استفاده نمايند.

 

بسته هاي اينترنت ماهانه

اين بسته ها كه از آنها به عنوان بسته هاي بلند مدت ياد مي شود از يك ماه شروع شده و در نهايت به صورت چند ماهه در اختيار مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل قرار مي گيرد. بسته هاي ماهانه اپراتور ايرانسل از نظر قيمت گران ترين بسته هاي اين اپراتور مي باشد كه از شرايط و ويژگي هاي مختلف برخوردار است.

البته مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل توجه داشته باشند؛ قيمت و حجم دقيق تمام بسته هاي اينترنت ايرانسل ممكن است در طول زمان تغيير كند. به همين خاطر لازم است با در نظر داشتن ميزان مصرف خود، به وب سايت اين اپراتور مراجعه نموده و از بين بسته هاي موجود بهترين و مقرون به صرفه ترين بسته مورد نياز خود را انتخاب نماييد.

 

2.     بسته هاي تماس ايرانسل

بسته هاي تماس ايرانسل به مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل اين امكان را مي دهد تا از تعداد دقيقه مشخصي براي تماس داخل و خارج از شبكه ايرانسل استفاده كنند. تعرفه اين بسته ها كه از تعرفه تماس هاي صوتي ايرانسل كمتر مي باشد، مناسب مشتركيني است كه نياز به تماس صوتي بيشتري دارند.

قيمت و تعداد دقيقه مكالمه در بسته هاي مكالمه ايرانسل متفاوت مي باشد و مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل بايد با توجه به نياز خود بهترين و ارزان ترين بسته مكالمه را انتخاب نمايند.

 

3.     بسته هاي پيامك ايرانسل

اپراتور ايرانسل به منظور رفاه حال مشتركين خود بسته هاي پيامك ايرانسل را كه از قيمت مقرون به صرفه تر و شرايط ويژه برخوردار هستند؛ طرحي نموده كه اين بسته ها اين امكان را براي مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل فراهم نموده تا از تعداد مشخصي پيامك در داخل و خارج از شبكه ايرانسل استفاده كنند. مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل مي توانند از بسته هاي پيامك ايرانسل براي پيامك هاي شخصي، اطلاع رساني، هماهنگي و ساير اهداف مرتبط با پيامك استفاده نمايند.

البته بسته هاي پيامك ايرانسل نيز ممكن است در طول زمان بر اساس سياست ها و تصميمات ايرانسل تغيير كنند؛ به همين خاطر مشتركين ايرانسل مي توانند با مراجعه به وب سايت ايرانسل و آگاهي از شرايط بسته هاي پيامكي، نسبت به انتخاب بسته مورد نياز خود اقدام نمايند.

 

4.     بسته هاي تركيبي ايرانسل

بسته هاي تركيبي مفيدترين و كاربردي ترين بسته هاي ارائه شده از سوي اپراتور ايرانسل مي باشد كه به مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل اين امكان را مي دهد تا به طور همزمان از دو يا چند نوع خدمات ( مانند اينترنت و مكالمه ) استفاده نمايند. بسته هاي تركيبي معمولا متنوع بوده و به صورت اينترنت و تماس، اينترنت و پيامك، مكالمه و پيامك و ... ارائه مي گردند. اين بسته ها به مشترك سيم كارت دائمي اين امكان را مي دهد تا از هر دو خدمات به طور همزمان با قيمت اقتصادي استفاده نمايد.

البته در بين بسته هاي تركيبي، بسته هاي مكالمه و اينترنت بسيار محبوب و پرطرفدار مي باشند كه معمولا از سوي اپراتور ايرانسل با شرايط گوناگون ارائه مي شود.  بنابراين اگر قصد فعال سازي اين بسته ها را داريد؛ توصيه مي شود حتما به ميزان تماس و مصرف اينترنت بسته توجه كافي داشته و بسته اي كاملا متناسب با نياز خود انتخاب نماييد.

قطعا اين روزها كه هزينه هاي مختلف ارتباطي به ميزان قابل توجهي افزايش پيدا كرده است؛ استفاده از بسته هاي اقتصادي كه معمولا با قيمت تخفيفي در اختيار مشتركين قرار مي گيرد؛ مي تواند هزينه هاي كاربران را كاهش دهد. البته به شرطي كه بسته انتخابي كاملا متناسب با نياز كاربر باشد.

علاوه بر اين تقريبا همه بسته هاي ارائه شده از سوي اپراتور ايرانسل قابليت تمديد خودكار دارند؛ به همين خاطر اگر مي خواهيد از بسته مورد نظر تنها براي يك دوره مشخص استفاده نماييد؛ حتما نسبت به لغو تمديد خودكار سرويس اقدام نماييد. لازم به ذكر است؛ در صورت لغو سرويس، از سوي اپراتور تعرفه هزينه ها به صورت عادي و با هزينه اي به مراتب بالاتر از قيمت بسته ها براي مشترك در نظر گرفته مي شود



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۵:۵۰ توسط:رضا موضوع:

نحوه تشخيص سيم كارت دائمي 0912 تهران از شهرستان

طبق بازار سيم كارت امروزه سيم كارت دائمي 912 همراه به علت فعاليت سه دهه اي كه داشته و يك سري ديگر از مسائل گرانترين و بهترين سيم كارت كشور محسوب مي شود سيم كارت هاي 912 ده كددارد كه هر كد تاثير به سزايي اي بر روي قيمت سيم كارت ميگذارد البته در قيمت اين نوع سيم كارت فقط بر اساس كد سيم كارت نيست لازم به ذكر است بگويم 912 فقط شامل شهر تهران ميشود و براي شهر هاي ديگر هم ميشود و سيم كارت هاي 912 كه براي شهرستان ها است قيمت هاي پايين تري دارند.برخي از دوستان برايشان سوال ميشود كه چگونه ما سيم كارت هاي 912 شهرستان ها را تشخيص دهيم كه در دام كلاهبرداران نيوفتيم اين تشخيص يك فرمول بسيار ساده است كه ما در ادامه مطلب بر روي يك جدول به شما توضيح خواهيم داد.لازم به ذكر است بگويم قبل از خريد سيم كارت دائمي 912 حتما بايد اين كار را انجام دهيد تا هم از قيمت سيم كارت برخوردار شويد و هم ضرر نكنيد

دلايل محبوبيت سيم كارت دائمي 0912

 با وجود آن كه بيش از سه دهه از عرضه اولين سيم كارت هاي دائمي كشور توسط اپراتور همراه اول مي گذرد، سيم كارت 0912 اين اپراتور، گران ترين و پرفروش ترين سيم كارت موجود در بازار به شمار مي آيد كه به دلايل گوناگون مورد توجه خاص و عام مي باشد.

برخي از مهم ترين دلايل محبوبيت سيم كارت دائمي 0912 همراه اول به شرح ذيل مي باشد:

·        تاكيد بر فعاليت در پايتخت

·        مناسب براي سرمايه گذاري

·        افزايش اعتبار و جايگاه برند كسب و كار يا برند شخصي

·        استفاده از مزاياي تجملاتي اين خطوط

·        حفظ ارزش مالي سيم كارت

با توجه به اين كه در اين فهرست برخي از مهم ترين دلايل محبوبيت سيم كارت دائمي 0912، تنها مختص شماره هايي است كه متعلق به شهر تهران مي باشد؛ اگر قصد خريد سيم كارت دائمي 0912 همراه اول را داريد، لازم است حتما قبل از خريد نسبت به اين موضوع توجه كافي داشته باشيد.

 

فرمول تشخيص سيم كارت دائمي 0912 تهران از شهرستان

از آنجا كه در حال حاضر تمام پيش شماره هاي همراه اول از سوي اين اپراتور عرضه شدند؛ از سوي فعالان اين حوزه يك فرمول كلي براي تشخيص انواع پيش شماره ها ارائه شده كه كمك مي كند تا به راحتي بفهميد سيم كارتتان متعلق به كدام استان مي باشد.

در جدول زير پيش شماره هاي استاني سيم كارت دائمي 0912 همراه اول ذكر شده است كه بر اساس آن به راحتي مي توان سيم كارت دائمي 0912 تهران را از ساير استان ها جدا كرد. بديهي است اگر شماره مورد نظر شما بر اساس الگوي زير نباشد؛ سيم كارت متعلق به شهر تهران مي باشد.

پيش شماره هاي استاني سيم كارت دائمي 0912 همراه اول

نوع پيش شماره

نام استان

0912131

سمنان

0912141 – 0912142

زنجان

0912151- 0912153 – 0912152

قم

0912155 – 0912156

مركزي

0912160 الي 0912169

البرز

0912173 – 0912174

سمنان

0912181 - 0912182

قزوين

 

به همين راحتي با تعميم دادن اين فرمول مي توانيد كدهاي يك تا 8 همه شماره هاي 0912 را بررسي كنيد و متوجه شويد سيم كارت مورد نظر شما متعلق به تهران است يا شهرستان؟ مثلا شماره هاي 0912231 – 0912331 – 0912431 – 0912531 – 0912631 – 0912731 – 0912831 متعلق به استان سمنان مي باشد.

البته اين قانون شامل شماره هاي دائمي 0912 كه با كدهاي صفر و نه آغاز مي شوند؛ نمي گردد و سيم كارت هايي كه از اين پيش شماره برخوردارند؛ در اين رده بندي قرار نمي گيرند. زيرا اين شماره ها كه در سال هاي اخير عرضه شدند به صورت سراسري در كشور توزيع شدند و متعلق به استان يا محدوده جغرافيايي خاصي نمي باشند.

 

چرا تشخيص كد سيم كارت دائمي 0912 همراه اول مهم است؟

به طور كلي سيم كارت دائمي 0912 همراه اول به خودي خود، باارزش ترين و معتبرترين سيم كارت موجود در بازار ايران مي باشد كه هم از نظر ريالي و هم از نظر اعتبار و جايگاه از شرايط ويژه و استثنايي برخوردار است؛ حال چرا دانستن اين كه يك شماره متعلق به تهران است يا شهرستان، يك نكته مهم محسوب مي شود؟

درست است كه سيم كارت دائمي 0912 همراه اول با ارزش ترين و گران ترين سيم كارت در كشور به شمار مي آيد؛ ولي در بين سيم كارت هاي دائمي 0912 همراه اول نيز رده بندي هايي وجود دارد كه آنها را از جهات مختلف در جايگاه هاي متفاوتي قرار مي دهد. مثلا يكي از مهم ترين دسته بندي هاي انجام شده، قرار دادن آنها در دو گروه سيم كارت رند و معمولي مي باشد.

البته در اين مطلب منظور، فقط شماره هاي معمولي 0912 مي باشد كه در صورتي كه متعلق به شهر تهران باشند؛ از مزاياي زير برخوردار خواهند شد:

 

·        مناسب براي سرمايه گذاري

يكي از مهم ترين ويژگي هاي سيم كارت دائمي 0912 همراه اول، مناسب بودن آنها براي سرمايه گذاري مي باشد. البته خريد يا فروش سيم كارت دائمي 0912 به عنوان يك كالاي سرمايه اي از قاعده و قانون هاي خاصي برخوردار است؛ بنابراين اگر قصد سرمايه گذاري در اين بازار را داريد و به دنبال يك معامله برد – برد هستيد؛ خريد يك شماره متعلق به استان تهران يك انتخاب هوشمندانه محسوب مي گردد. زيرا بررسي ها نشان مي دهد؛ بيشترين صعود قيمت سيم كارت در بازار كشور متعلق به شماره هاي دائمي 0912 همراه اول متعلق به شهر تهران مي باشد.

 

·        مناسب براي پرستيژ و جايگاه اجتماعي

يك نكته مهم ديگر كه توجه به آن بسيار ضروري است، نوع استفاده از سيم كارت ميباشد، سيم كارت هايي كه معمولا  مورد استفاده افراد عادي و شهروندان معمولي قرار مي گيرد، تنها كاركرد ارتباطي دارد. ولي افرادي كه از شماره  انتظارات  خاص و منحصر بفرد دارند؛ به دنبال شماره هايي مي گردند كه به نوعي بيانگر جايگاه اجتماعي آنها باشد. به همين خاطر  برخي از افراد مانند پزشكان، وكلا، مديران، صاحبان مشاغل و افرادي كه به دنبال پرستيژ خاص هستند؛ ترجيح مي دهند كه از شماره هايي استفاده كنند كه نشان دهنده پايتخت نشيني آنها باشد.

اين افراد كه از سيم كارت چيزي فراتر از برقراري ارتباط ساده توقع دارند و از آن براي بالا بردن جايگاه اجتماعي و پرستيژ  استفاده مي كنند؛ سيم كارت دائمي 0912 همراه اول كه متعلق به شهر تهران باشد را ترجيح مي دهند.

 

·        مناسب براي برند سازي

به نظر مي رسد آنچه كه باعث شده تا سيم كارت هاي دائمي 0912 همراه اول به يك كالاي تجاري تبديل شوند، معتبر بودن اين شماره ها در بين مردم مي باشد كه ناخودآگاه به دارنده شماره، جايگاه اجتماعي و پرستيژ بالاتري مي بخشد. استفاده از اين شماره ها براي برقراري ارتباط تجاري و حس اعتماد، روشي متداول در بين صاحبان كسب و كارها مي باشد و آنها تلاش مي كنند در شرايط رقابتي، با استفاده از اين تكنيك هاي كوچك اما كاربردي خود را با مجرب تر و معتبر تر جلوه داده و برنده ميدان رقابت باشند.

نوع شماره به عنوان يك آيتم اساسي نقش پررنگي در تعيين اعتبار ايفا مي كند؛ به همين خاطر برخي از شماره هاي موجود در بازار، بيشتر مورد توجه قشر خاصي از افراد جامعه كه به دنبال برند سازي و پرستيژ شخصي هستند؛ مي باشد. علاوه بر اين شماره سيم كارت براي اين افراد بخشي از هويت آنها بوده كه حس اعتماد به نفس آنها را افزايش داده و كمك مي كند تا بهتر بتوانند خود و برند خود را معرفي و تبليغ كنند.

از آنجا كه در حال حاضر شماره هاي سيم كارت دائمي 0912 همراه اول كه متعلق به شهر تهران هستند، گران تر و معتبرتر از سيم كارت هاي دائمي 0912 متعلق به شهرستان مي باشند؛ توصيه مي شود در هنگام خريد و فروش سيم كارت دائمي 0912 همراه اول حتما به اين نكته مهم توجه داشته باشيد و با در نظر داشتن نياز خود سيم كارتي كاملا مطابق با علاقمندي خود تهيه كنيد.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۵۷:۳۹ توسط:رضا موضوع:

نكات مهم در قيمت گذاري سيم كارت

همانطور كه ميدانيد اپراتور هاي كشورمان ايرانسل همراه اول و رايتل نام دارند كه هر سه بازار خوبي دارند ولي خط هاي دائمي 912 كه براي اپراتور همراه اول است بازار پر سود با قيمت هاي بالايي دارند.بسياري از دوستاني كه سيم كارت دائمي 912 دارند قصد فروش سيم كارتشان را دارند ولي قيمت سيم كارت را نمي دانند ولي امروزه سايت رند باز امكان اين را داده است كه كاربران با انجام قيمت گذاري تخصصي از قيمت سيم كارتشان باخبر شوند لازم به ذكر است بگويم قيمت گذاري سيم كارت در سايت رند باز براي همه سيم كارت ها با هر اپراتوري و هر قيمتي انجام ميشود همانطور كه گفتم قيمت گذاري سيم كارت بحث پيچيده و تخصصي است و شما با درخواست قيمت گذاري ميتوانيد به راحتي سيم كارت خود را بفروشيد چون اگر قيمتي كه از خودتان به روي سيم كارت ميگذاريد ممكن است خيلي بالاتراز قيمت اصليه سيم كارت باشد و اين كار مشتريان سيم كارتتان را كم ميكند و اگر قيمت خط

پايين تر از قيمت اصلي سيم كارت باشد گرچه خواهان سيم كارتتان زياد ميشود ولي از لحاظ قيمتي و مالي شما ضرر ميكنيد پس ميتوان از مزيت هاي قيمت گذاري سيم يك به اين موضوع اشاره كرد و دوم كسي كه خطي را پسنديده و مي خواهد بداند قيمت اصلي خط چقدر است قيمت گذاري تخصصي انجام دهد و قيمت اصلي خط را بداند.

عوامل تاثير گذار بر قيمت سيم كارت

همانطور كه بيان شد؛ قيمت گذاري سيم كارت يك كار كاملا تخصصي است كه از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. زيرا اگر سيم كارت خود را با قيمتي بالاتر از قيمت واقعي عرضه كنيد، احتمالا مشتريان خود را از دست ميدهند؛ در حالي كه قيمت گذاري پايين سود شما را پايين مي آورد و شما را متضرر مي سازد. پس لازم است با در نظر گرفتن عوامل زير، معامله اي لذت بخش را تجربه كنيد:

 

نوع اپراتور

با توجه به اين كه اپراتورها مي توانند با عرضه خدمات و سرويس هاي مختلف ميزان استقبال از يك سيم كارت را كاهش يا افزايش دهند؛ اين آيتم براي بسياري از افراد به عنوان يك عامل تعيين كننده در زمان انتخاب نوع سيم كارت در نظر گرفته مي شود.

در بازار سيم كارت ايران، سيم كارت هاي دائمي و اعتباري اپراتور همراه اول محبوب ترين و گران ترين سيم كارت موجود در بازار محسوب مي شوند. در اين بازار، سيم كارت دائمي و اعتباري اپراتور ايرانسل در جايگاه دوم و سيم كارت هاي اپراتور رايتل در جايگاه سوم قرار دارند.

 

ميزان كاركرد سيم كارت

به طور كلي سيم كارت ها از نظر ميزان كاركرد به سه دسته كاركرده، كم كاركرد و صفر مخابراتي تقسيم مي شوند كه همواره قيمت سيم كارت صفر در بازار، بيست درصد گرانتر از سيم كارت هاي كاركرده مي باشد. علاوه بر اين ميزان استقبال از اين نوع سيم كارت ها هم به علت آكبند بودن و عدم دردسرهاي تماس هاي مالك قبلي بسيار بيشتر است.

البته در اين خصوص استثنائاتي وجود دارد؛ مثلا همه سيم كارت هاي دائمي 0912 همراه اول كه از باارزش ترين و گران ترين سيم كارت هاي موجود در بازار هستند؛ كاركرده هستند. زيرا چند سالي از عرضه آخرين پيش شماره هاي اين سيم كارت گران از سوي مخابرات مي گذرد و تقريبا همه شماره هايي كه امروزه در بازار موجود هستند؛ كاركرده هستند. به همين خاطر در مورد سيم كارت دائمي 0912 همراه اول، هر چقدر سيم كارت كم كاركرد تر باشد؛ گران تر است.

 

ميزان رندي شماره

ميزان رندي يك سيم كارت هميشه بيشترين تاثير را بر تعيين قيمت سيم كارت دارد؛ به طوري كه در برخي شرايط اين آيتم مي تواند قيمت يك سيم كارت را تا صدها ميليون جابجا نمايد.

از آنجا كه در شماره هاي رند به علت تكرار اعداد، به خاطر سپردن شماره بسيار آسان تر خواهد بود؛ اين شماره ها مورد توجه خاص صاحبان برندها و مديران مي باشند و از قيمت بسيار بالايي برخوردار هستند. البته اين ويژگي براي همه افراد يك آيتم مثبت در نظر گرفته نمي شود و برخي از افراد براي حفظ حريم خصوصي و جلوگيري از تعقيب ترجيح مي دهند تا يك شماره معمولي داشته باشند.

در هر صورت در بازار سيم كارت ايران، شماره هاي رند و معمولي هر كدام به صورت جداگانه دسته بندي هاي مختلفي دارند كه بر اساس آنها بايد قيمت نهايي يك سيم كارت مشخص شود.

 

ميزان عرضه و تقاضا

قطعا در بازار سيم كارت ايران عرضه و تقاضا از عوامل تاثير گذار بر قيمت گذاري مي باشند و نقش تعيين كننده اي در تعيين قيمت نهايي سيم كارت خواهند داشت. به همين خاطر در اين بازار هر چقدر ميزان عرضه كمتر باشد؛ قيمت سيم كارت نيز بيشتر خواهد بود.

 

بررسي قيمت ديگر سيم كارت ها

در نهايت بهترين گزينه براي تعيين قيمت سيم كارت، بررسي قيمت ديگر سيم كارت هاي موجود در بازار مي باشد كه از شرايطي مشابه سيم كارت مورد نظر ما برخوردار است. استعلام قيمت سيم كارت يك روش مطمئن براي تعيين قيمت نهايي مي باشد، زيرا به شما يك ديد كلي از قيمت سيم كارت هايي كه از شرايط و ويژگي هاي مشابه سيم كارت شما برخوردار هستند؛ مي دهد و كمك مي كند تا ارزش گذاري سيم كارت خود را بر اساس واقعيت هاي روز بازار انجام دهيد.

 

گام نهايي

از آنجا كه در حال حاضر وب سايت هاي زيادي به صورت كاملا تخصصي در زمينه خريد و فروش سيم كارت مشغول هستند؛ در اين مراكز قيمت گذاري به صورت كاملا حرفه اي و تخصصي انجام مي شود و شما مي توانيد با مراجعه به آنها به راحتي از قيمت سيم كارت خود مطلع شويد. البته توجه داشته باشيد كه در سال هاي اخير به دليل استقبال از اين بازار، حضور دلالان بسيار پر رنگ تر از قبل شده است كه توصيه مي شود؛ براي استعلام قيمت حتما به وب سايت هاي معتبر و با سابقه اي مانند رندباز مراجعه كنيد. ضمن اين كه رندباز در طول سالها فعاليت مستمر خود به عنوان يك مرجع معتبر قيمت گذاري سيم كارت در بين حرفه ايها شناخته مي شود و قيمت گذاري سيم كارت در آن به صورت كاملا كارشناسانه و تخصصي صورت مي گيرد.

 استعلام قيمت سيم كارت به عنوان يكي از مهم ترين دغدغه هاي افراد، در پلتفرم رندباز بسيار سريع و آسان صورت مي پذيرد. قطعا اگر از قيمت سيم كارت خود مطلع نباشيد، نمي توانيد خريدار خوبي براي آن پيدا كنيد و از فروش خود لذت ببريد. به همين خاطر پيشنهاد مي شود؛ با مراجعه وب سايت رندباز ابتدا از قيمت سيم كارت خود مطلع شويد و سپس نسبت به فروش آن اقدام نماييد.

البته امكان دارد شما يك قيمت نسبي از سيم كارتتان داشته باشيد و با مقايسه قيمت ها بتوانيد قيمت آن را حدس بزنيد. ولي در شرايط كنوني كه عوامل بسيار زيادي بر تعيين قيمت نهايي سيم كارت موثر است؛ اين كار اصلا توصيه نمي شود. زيرا از يك طرف قيمت گذاري در رندباز بر اساس پارامترهاي موثر بر قيمت سيم كارت انجام مي شود و از طرف ديگر قيمت اعلامي در رندباز كاملا كارشناسانه و به روز بوده و بدور از هرگونه حدس و گمان است.

علاوه بر اين رندباز به عنوان معتبرترين پلتفرم تخصصي خريد سيم كارت و فروش سيم كارت به صورت آنلاين اين امكان را به فروشندگان حرفه اي و عادي سيم كارت مي دهد تا در خانه يا محل كار خود به راحتي و در كسري از زمان از قيمت سيم كارت خود مطلع شده و در صورت تمايل نسبت به فروش آن اقدام نمايند.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۲۵:۲۸ توسط:رضا موضوع: