رندباز رندباز .

رندباز

نحوه فعال سازي آهنگ پيشواز همراه اول

موسيقي شايد بيان احساسات براي هر كس باشد و در هر حالتي بخواهد موسيقي مورد علاقه اش را بشنود و از آن لذت ببرد و شايد بخواهد كه در جمع دوستان آن موسيقي را بشنود. اين روز ها اپراتورهاي سيم كارت كاري كردند كه بسيار خوب و جالب است و از صداي بوق هاي ممتد هم خلاص مي شوند.شايد براي افراد بسيار اين كار هيجان انگيز باشد و شايد بعضي از افراد با بعضي از موسيقي  ها خاطرها بسيار زيبا داشته باشند. از اين رو اپراتور هاي سيم كارت در طرحي اين موسيقي ها را به صورت اهنگ هاي پيشواز به مردم مي دهند كه هر كس علاقه داشت بتواند از آن به عنوان اهنگ پيشواز استفاده كند و جايگزين بوق هاي آزار دهنده شوند.استقبال فوق العاده و بي نظير از اين سرويس سبب گرديد تا در حال حاضر همه مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري كليه اپراتورها بتوانند از اين قابليت فوق العاده استفاده كنند.

سرويس آواي انتظار در اپراتور همراه اول

اپراتور همراه اول كه از بيشترين تعداد مشترك سيم كارت دائمي و اعتباري در كشور برخوردار است و خدمات مختلف را با بهترين كيفيت در اختيار مشتركين قرار مي دهد؛ با در نظر گرفتن نياز كاربران و سلايق مختلف آنها، سرويس آواي انتظار را طراحي نموده و در دسترس مشتركين خود قرار داد. به همين خاطر آنها مي توانند در صورت تمايل سرويس آواي انتظار خود را فعال نمايند تا كسي كه با مشترك تماس مي گيرد؛ به جاي صداي بوق انتظار، آهنگ انتخابي مورد نظر مشترك را بشنود.

 

امكانات سرويس آواي انتظار

سرويس آواي انتظار همراه اول به عنوان يك سرويس هيجان انگيز، كاملا بر اساس سليقه و نياز مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري همراه اول طراحي شده است و از امكانات و قابليت هاي بي نظيري برخوردار است. در حال حاضر در وب سايت آواي انتظار بيش از هزاران موسيقي در دسته بندي هاي سنتي، مذهبي، پاپ، ورزشي، كلاسيك، موسيقي فيلم، كلاسيك و ...  موجود مي باشد كه كاربر بايد از بين آنها، آهنگ پيشواز دلخواه خود را پيدا كرده و كد مربوط به آن را مشاهده نمايد.

علاوه بر اين مشترك مي تواند با كليك روي هر آهنگ پيشواز،  ابتدا موسيقي را گوش كرده و در صورت تمايل آن را انتخاب نمايد. البته با كليك بر روي اثر نام صاحب اثر، دسته بندي و قيمت آن نيز براي مشترك به نمايش در خواهد آمد.

نحوه فعال سازي سرويس آواي انتظار

 

1.     روش اول: ارسال پيامك يا SMS

فعال سازي سرويس آواي انتظار همراه اول با استفاده از پيامك، به عنوان يكي از راحت ترين و ابتدايي ترين روش هاي پيشنهادي، به صورتي كه در زير آمده، قابل اجرا مي باشد:

·        نحوه فعال سازي سرويس آواي انتظار:

براي فعال سازي اين سرويس لازم است؛ مشترك كد آواي مورد نظر خود را به سر شماره 8989 ارسال نمايد. سپس پيامكي مبني بر فعال سازي و مدت زمان اعتبار براي مشترك از سوي اپراتور ارسال مي گردد.

·        نحوه تغيير آهنگ سرويس آواي انتظار:

اگر مشترك سيم كارت دائمي همراه اول يا سيم كارت اعتباري همراه اول تمايل به تغيير اهنگ سرويس آواي انتظار خود را داشته باشد، تنها كافي است تا كد آواي جديد را به سر شماره 8989 ارسال نماييد تا اين تغيير صورت پذيرد.

·        نحوه غير فعال سازي سرويس:

در صورتي كه مشترك تمايل داشته باشد تا سرويس آواي انتظار را حذف كند؛ بايد عدد 5 را به سر شماره 8989 ارسال نمايد.

 

2.     روش دوم: استفاده از تلفن گويا يا IVR

يكي ديگر از روش هاي مورد استفاده مشتركين همراه اول براي ثبت درخواست هاي مختلف سرويس آواي انتظار، استفاده از تلفن گويا مي باشد كه به روش هاي ذيل قابل اجرا مي باشد:

·        نحوه فعال سازي سرويس آواي انتظار:

در اين روش مشترك لازم است؛ ابتدا با شماره 9990 تماس گرفته و سپس كليدهاي زير را به ترتيب فشار دهد: ابتدا كليد 2، سپس 2، بعد 1، سپس 2، بعد 2، سپس 1 و در انتها كد آواي مورد نظر و كليد مربع را فشار دهد. ( 2،2،1،2،2،1، كد آوا، مربع )

·        نحوه تغيير آهنگ سرويس آواي انتظار:

در اين روش نيز مشترك بايد با استفاده از تلفن همراه خود، ابتدا با شماره 9990 تماس گرفته و سپس كليدهاي زير را به ترتيب فشار دهد: ابتدا كليد 2، سپس 2، بعد 1، سپس 2  و بعد 1 و در انتها كد آواي جديد مورد نظر و كليد مربع را فشار دهد. (2،2،1،2،1، كد آواي جديد، مربع )

·        نحوه غير فعال سازي سرويس آواي انتظار:

براي اين كار نيز مشترك بايد از طريق تلفن همراه خود با شماره 9990 را تماس گرفته و ابتدا كليد 2، سپس 2، بعد 2 و سپس 2 را شماره گيري نمايد.

 

3.     روش سوم: با استفاده از كدهاي دستوري يا USSD

 استفاده از كدهاي دستوري يكي از متداول ترين و پرطرفدارترين روش اجراي درخواست هاي مختلف مي باشد كه براي سرويس آواي انتظار به روش زير اجرايي مي گردد:

·        نحوه فعال سازي سرويس آواي انتظار:

مشتركين سيم كارت هاي اعتباري و دائمي همراه اول براي اجراي اين درخواست تنها كافي است؛ كد دستوري # كد آهنگ * 221 * 10 * را شماره گيري نمايند. سپس پيامكي مبني بر فعال سازي آهنگ پيشواز و مدت زمان آن برايتان ارسال مي گردد.

·        نحوه تغيير آهنگ سرويس آواي انتظار:

در صورت تمايل مشترك به تغيير آهنگ، كاربر بايد، درخواست خود را اين گونه ارسال نمايد:

# كد آهنگ جديد * 222 * 10 *

·        نحوه غير فعال سازي سرويس آواي انتظار:

براي غير فعال سازي اين سرويس نيز، مشتركين بايد كد دستوري مقابل را شماره گيري نمايند: # 223 * 10 * ( ستاره 10ستاره 223 مربع )

 

4.     مراجعه به اپليكيشن همراه من

مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري همراه اول مي توانند با مراجعه به اپليكيشن يا نسخه وب همراه من نسبت به فعال سازي آهنگ پيشواز خود اقدام نمايند. براي اين كار بايد پس از مراجعه به اپ همراه من، گزينه" خدمات" را انتخاب نموده و در صفحه جديد بر روي" آواي انتظار" كليك نمايند. در اين بخش از فهرست نمايش داده شده يا بخش جستجو، آهنگ پيشواز مورد نظر خود را انتخاب نموده و گزينه فعال سازي را كليك نمايند. 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۳۱:۴۳ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :