رندباز رندباز .

رندباز

مشكل گلكسي اس 22 اولتراي سامسونگ تا چه حد جدي است

زمان زيادي از به وجود آمدن گوشي همراه مي گذرد و تا به امروز مدل هاي مختلفي به وجود آمده است .يكي از كمپاني هايي كه در طراحي گوشي بسيار خوب است و هميشه سر زبان ها بوده است شركت سامسونگ بوده است كه گوشي هاي بسيار جذاب و عالي طراحي كرده است اخيرا پرچمدار خود را معرفي كرده است كه بي شك رقيب بزرگي براي كمپاني اپل و آيفون 13هست

در اين بين برخي از كاربران كه دستگاه هاي خود را زود دريافت كردند، متاسفانه بر وجود مشكل در صفحه نمايش جديدترين تلفن هوشمند برتر سامسونگ اشاره كردند. اين مشكل كه از سوي دارندگان نسخه اگزينوس گلكسي اس 22 اولترا با انتشار ويديوها و تصاوير از دستگاه منتشر شده است؛ از سوي يكي از مديران رسمي انجمن تاييد شد. تعداد گزارش هاي منتشر شده نشان مي دهد كه اين مشكل سراسري بوده و بسياري از كاربران پرچمدار جديد سامسونگ را با مشكل مواجه كرده است.

طبق تحقيقات اوليه اين مشكل به طور كلي زماني ظاهر مي شود كه صفحه نمايش در تعريف +WQHD استفاده شود. بنابراين وقتي كه رزولوشن روي wQHD و حالت صفحه روي Natural تنظيم شود، ممكن است نمايشگر در هنگام پخش ويدئوهاي يوتيوب يا باز كردن قفل دستگاه دچار مشكل شود.

مشكل سوسو زدن نمايشگر نسخه اگزينوس گلكسي اس 22 اولترا قبل از رسمي شدن اين تلفن هوشمند هم ديده شده بود، اما با توجه به اين كه اين مشكل هم چنان به صورت كلي براي همه مصرف كنندگان ديده مي شود، نشان از عدم رفع كامل مشكل از سوي سامسونگ است.

سامسونگ هميشه نرم افزار بدون باگ و رواني را در اختيار كاربران قرار مي داد و قطعا يكي از دلايل محبوبيت اين برند كره اي، همين موضوع مي باشد. هر چند كه مشكل موجود در گوشي هاي هوشمند جديد سامسونگ بسيار جزئي بوده و مي تواند در آينده از طريق يك بروز رساني كاملا بر طرف گردد. ولي در حال حاضر تا زمان ارائه راه حل مناسبي از جانب سامسونگ براي رفع نهايي اين مشكل، بهتر است كاربران از وضوح WQHD در حالت رنگ Natural استفاده نكنند.

گوشي هوشمند گلكسي اس 22 اولترا با قويترين سخت افزاري كه در حال حاضر در بازار يافت مي شود و نمايشگر فوق العاده مدرن و پيشگامش كه از تمامي قابليت هاي روز دنيا پشتيباني مي كند، يك تلفن همراه تقريبا ايده ال است كه انتظارات از آن بسيار بالاست و به نظر مي رسد بروز چنين مشكلي، نگراني هايي را براي كاربران ايجاد كرده كه اميد مي رود به زودي از جانب سامسونگ به درستي پاسخ داده شود.

 

منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز 




برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۰:۴۱ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :