رندباز رندباز .

رندباز

دستگيري كلاهبردار تلفني شما برند شديد با نام همراه اول

ظهور تلفن هاي هوشمند نه تنها براي افراد بلكه در فرهنگ جامعه و پيشرفت بسياري از كسب و كار ها تاثير بسزايي داشته است. همانطور كه ميدانيد امروزه با وجود تلفن هاي هوشمند، اپراتور ها پيشرفت هاي چشمگيري داشتند اما متاسفانه برخي از افراد از اين فرصت استفاده كرده و با فريب دادن برخي ديگر از افراد توانسته اند كلاهبرداري هاي زيادي را انجام دهند. ناگفته نماند كه پليس فتا با تلاش هاي شبانه روزي خود سعي بر اين داشته است كه  افراد كلاهبردار را دستگير كرده و آنها را به مجازات سختي محكوم كند. لازم است ذكر شود كه پليس فتا به تازگي دستگيري گروهي كه با تماس به افراد و بيان كردن شما برنده سيم كارت شده ايد را اعلام كرد كه ما در ادامه مطلب به توضيحات بيشتري راجع به اين موضوع مي پردازيم.اما خواهش ما از شما عزيزان اين است كه تا قبل از اعتماد كامل به هيچ عنوان به تماس هايي كه دريافت مي كنيد اعتماد نكنيد. از سوي ديگر با ظهور تلفن هاي هوشمند و و دسترسي كاربران به اينترنت همراه و همچنين شبكه هاي اجتماعي افراد توانستند شغل هاي غير حضوري را راه اندازي كنند، ناگفته نماند پيشرفت سيم كارت به غير از تاثير مثبتي كه روي كسب و كار افراد و تكنولوژي داشت دردسر هايي را براي برخي افراد ايجاد كرد. لازم است ذكر شود، متاسفانه برخي از سودجويان و يا افراد فرصت طلب با استفاده از روش هاي گوناگون با كاربران سيم كارت ارتباط برقرار كرده و با وعده هاي دروغين افراد را فريب ميدهند كه بدين صورت كلاه برداري صورت مي گيرد، اما خوشبختانه با تلاش هاي فراوان و پيگيري پليس فتا روزانه شاهد دستگيري چندين كلاهبردار سيم كارت هستيم. به تازگي  پليس فتا از دستگيري كلاهبرداران جديد اطلاع رساني كرد.

 

سخنان پليس فتا راجع به دستگيري كلاهبرداران جديد

رئيس پليس فتا ويژه شرق استان تهران از شناسايي و دستگيري فردي كه با برقراري تماس هاي تلفني با مشتركان داراي سيم كارت همراه اول و كلاهبرداري از آنها با عبارت "شما در جشنواره همراه اول برنده شده ايد" خبر داد.

پايگاه اطلاع رساني پليس فتا: سرهنگ دوم حميدرضا سلطان آبادي رئيس پليس فتا ويژه شرق استان تهران در تشريح اين خبر بيان كرد: يكي از شهروندان با مراجعه به پليس فتا و بيان اينكه از جانب همراه اول با او تماس تلفني گرفته شده است و فرد تماس گيرنده اعلام كرده است كه شما به علت خوش حسابي برنده مبلغ بيست ميليون تومان شده ايد. اين شخص پس از اعلام كدهاي احراز هويت متوجه شده است كه مبلغ 12 ميليون تومان از حساب او به صورت اينترنتي برداشت شده است.

اين مقام انتظامي عنوان كرد: پس از تحقيقات اوليه مشخص گرديد كه كلاهبردار در ساعات غير اداري با مشتركين داراي سيم كارت همراه اول تماس تلفني برقرار كرده و به مشتركان اعلام نموده است كه شما در جشنواره همراه اول برنده شده ايد و براي واريز مبلغ جايزه به حسابتان، كدهاي مربوطه كه براي شما ارسال مي شود را اعلام نماييد. پس از اعلام كدها از جانب قربانيان، فرد كلاهبردار همراه بانك شخص را روي گوشي خود نصب نموده و از اين طريق حساب شهروندان را خالي مي نمايد.

رئيس پليس فتا ويژه شرق استان تهران بيان نمود كه با بررسي هاي فني و تخصصي صورت گرفته توسط كارشناسان پليس فتا، فردي كه با برقراري تماس هاي تلفني با مشتركان داراي سيمكارت همراه اول و كلاهبرداري از آنها با عبارت "شما در جشنواره همراه اول برنده شده ايد" شناسايي و به مراجع قضايي معرفي گرديد.

 

سرهنگ دوم حميدرضا سلطان آبادي خاطر نشان كرد: به هيچ عنوان به تماس هاي تلفني مبني بر برنده شدن در قرعه كشي هاي گوناگون اطمينان نكرده و هرگز اطلاعات هويتي و اطلاعات كارت بانكي خود را براي ديگران ارسال ننماييد.

وي در ادامه افزود: عموم شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك، جهت پيگيري مراتب را از طريق سايت پليس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمي يا مركز فوريت هاي سايبري به شماره تلفن 096380 با كارشناسان پليس فتا در ميان بگذارند.

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۲۴:۰۴ توسط:رضا موضوع:

طاق زدن سيم كارت هاي رند همراه اول با آپارتمان

همانطور كه ميدانيد امروزه سيم كارت ها ك راه ارتباطي بزرگ با تمام نقاط كشور شده است و در زندگي افراد نقش مهمي دارد. اگر به يادداشته باشيد در گذشته سيم كارت هاا يك ابزار ارتباطي براي كاربران و افراد بودند اما امروزه دلايلي باعث شده تا در چند سال اخير خطوط نه تنها ابزار ارتباطي بلكه يك ابزار براي شروع كسب و كار جديد (خريد و فروش سيم كارت) و حتي وسيله اي براي سرمايه گذاري شود، چرا كه قيمت هاي سيم كارت ها افزايشي و به نوع با افزايش قيمت دلار با قيمت هاي بالاتري برخوردار مي شوند. البته لازم است ذكر شود كه اين قيمت ها به تمام سيم كارت ها تعلق نمي گيرد و فقط به يكسري از پيش شماره هاي خاص از جمله خطوط 0912 تعلق مي گيرد. از آنجايي كه سيم كارت هاي 0912 جزو نخستين سيم كارت هاي عرضه شده هستند و قدمت بالايي دارند داراي اعتبار بالايي بين افراد شده اند به همين دليل قيمت برخي از اين نوع سيم كارت ها به قدري افزايشي بوده كه در بازار كشور با ماشين و يا آپارتمان  و ابزار هاي ارزشمند معاوضه مي شوند. در ادامه مطلب به توضيحات بيشتري راجع به اين موضوع مي پردازيم. آخرين حراج سيم كارت هاي رند همراه اول در فروردين ماه 1403، در ابتدا با ارائه ليستي از سيم كارت هاي لوكس و رند آغاز شد و با معامله يك خط رند يك ميليارد و 500 ميليون توماني ادامه پيدا كرد.

همه چيز از پيامك "واگذاري شماره هاي رند همراه اول به صورت حراج آنلاين" شروع شد كه به نظر يك پيام تبليغاتي ساده بود ولي اگر وارد سامانه حراج سيم كارت هاي رند اين اپراتور مي شديد، نه فقط با سيم كارت خاص بلكه با قيمت هاي پيشنهادي خاص نيز رو به رو مي شديد.

در اين حراجي قيمت هاي پايه براي سيم كارت هاي رند شهرستان از 135 ميليون تومان و خط هاي رند تهران از 250 ميليون تومان آغاز مي شد.

 

سيم كارت هاي رند همراه اول

آخرين حراج سيم كارت هاي رند همراه اول در فروردين ماه 1403، در ابتدا با ارائه ليستي از سيم كارت هاي لوكس و رند آغاز شد و با معامله يك خط رند يك ميليارد و 500 توماني ادامه پيدا كرد. قيمت هاي پيشنهادي براي سيم كارت هاي لوكس و رند حراج همراه اول بسيار چشمگير بوده است ولي آخرين پيشنهاد براي خط رند 0912001010 يك ميليارد و 500 ميليون تومان بود كه رقباي زيادي پيشنهادات خود را با فاصله اندك در اين حراجي به ثبت رسانده بودند.

تنها خط هاي لاكچري در اين حراجي هوادار نداشته اند، بلكه سيم كارت هاي رند كه با مبالغ بين 200 تا 283 ميليون تومان به فروش مي رسيد، رقابت تنگاتنگي براي خريداران شهرستاني به وجود آورده بود.

شرط ورود در اين حراجي لوكس براي خريد سيم كارت رند يا سيم كارت لاكچري پرداخت وديعه از 23 ميليون تومان بابت شماره هاي شهرستان تا 50 ميليون تومان براي خطوط تهران بود. كساني كه پيش پرداخت داده اند در صورتي كه بين نفر اول تا سوم حراج باشند بايد يك ماه و خرده اي از وديعه خود چشم پوشي كنند تا برنده نهايي مشخص شود.

به گفته اين اپراتور تلفن همراه (اپراتور همراه اول)، تعريف سامانه هايي به منظور خريد و فروش سيم كارت رند براي پيشگيري از معامله سيم كارت هاي رند و قديمي در بازار سياه با قيمت هاي گزاف بوده است. اگر نگاه اجمالي به قيمت فروش سيم كارت هاي رند در بازار سياه داشته باشيم، متوجه مي شويم كه اين ادعا دور از واقعيت نيست.

يك فروشنده سيم كارت خاص در مصاحبه با همشهري مدعي مي شود كه با توجه به نقشي كه سيم كارت رند يا لاكچري در پرستيژ كاري بسياري از افراد اعم از كاسبان دارد، بسياري از خواهان سيم كارت هاي رند حاضرند آن را با خودرو و حتي آپارتمان هاي گران معاوضه نمايند. او همچنين عنوان مي نمايد كه قيمت سيم كارت هاي خاص در حراج اپراتورهاي تلفن همراه بسيار ارزان تر از قيمت بازار سياه است و اكثر خريداران در اين حراجي هاي نيز فروشندگان بازار آزاد هستند كه مي توانند اين خط ها را با قيمت بالاتر به فروش برسانند و حتي آن را به مزايده بگذارند.

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۰۸:۵۰ توسط:رضا موضوع:

نحوه مسدود سازي تعرفه مصرف آزاد اينترنت همراه

حتما براي شما هم اتفاق افتاده است كه يكدفعه با پيام اعتبار سيم كارت شما به پايان رسيده است مواجه شده ايد و پس از پيگيري هاي طولاني متوجه شده ايد اينترنت شما به پايان رسيده است و طبق تعرفه آزاد شارژ سيم كارتتان مصرف شده است. اما پس از تلاش هاي فراوان به نتيجه قطع تعرفه مصرف آزاد اينترنت خود نشده ايد. ولي ديگر جاي نگراني نيست چرا كه ما در ادامه اين مطلب قصد داريم تا به روش هاي قطع مصرف آزاد اينترنت بپردازيم. طبق مصوبه شماره 5-237 كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات، در صورتي كه مشتركين اپراتورهاي تلفن همراه بسته اينترنت خريداري نكرده باشند يا بسته اينترنت آنها پايان يافته باشد، استفاده از سرويس اينترنت طبق تعرفه آزاد محاسبه مي شود.

به همين دليل اپراتورها بايد پيش از تمام شدن بسته اينترنت (حجم يا زمان) نزديك بودنِ زمان تمام شدن بسته را به مشتركان اطلاع داده و در صورت استفاده از اينترنت با تعرفه آزاد، از طريق پيامك به آنها اطلاع رساني شود.

نمايش جزئيات ريز مصرف اينترنت مشتركان طبق مفاد عنوان شده در پروانه اپراتورهاي تلفن همراه، از وظايف آنها مي باشد. طرح "كنترل مصرف آزاد اينترنت " براي جلوگيري از متضرر شدن مشتركان تلفن همراه و جلوگيري از احتساب تعرفه اينترنت آزاد براي آنها، پيش از اين توسط دو اپراتور تلفن همراه در اختيار كاربران تلفن همراه قرار گرفته بود.

با استفاده از اين طرح، مشتركان قادر هستند دسترسي خود به اينترنت عادي (تعرفه آزاد) را مسدود نمايند تا پس از پايان يافتن بسته اينترنت خريداري شده، دسترسي آنها به اينترنت قطع شود.

بايد توجه داشت كه در صورت فعال سازي اين طرح، هنگام اتمام بسته اينترنت از قبل خريداري شده و در صورت عدم رزرو بسته اينترنت جديد، اينترنت تلفن همراه مشترك "قطع" خواهد شد.

مديركل حفاظت از حقوق مصرف كننده رگولاتوري اخيرا از فراهم شدن امكان مسدود سازي مصرف اينترنت آزاد براي مشتركين اپراتور رايتل نيز خبر داده است.

 

غير فعال سازي تعرفه مصرف آزاد اينترنت در اپراتور رايتل

افراد داراي سيم كارت رايتل كه قادر به مسدود سازي مصرف آزاد اينترنت هستند مي توانند با شماره گيري كد دستوري *200*6# اقدام به غير فعال سازي كنند.

 

غير فعال سازي تعرفه مصرف آزاد اينترنت در اپراتور ايرانسل

پيمان قره داغي : مدير كل دفتر حفاظت از حقوق مصرف كننده رگولاتوري، در اين زمينه اظهار كرد، علاوه بر مشتركين رايتل، مالكين سيم كارت ايرانسل كه قصد مسدود سازي تعرفه مصرف آزاد اينترنت را دارند ميتوانند با شماره گيري كد دستوري *555*3*2*3# اقدام به مسدود سازي اين فرايند كنند.

 

مسدود سازي مصرف آزاد اينترنت در اپراتور همراه اول

وي همچنين افزود تمام مشتركين اپراتور همراه اول مي توانند مي توانند از طريق شماره گيري كد دستوري *100*113#  مي توانند اقدام به غير فعال سازي اينترنت همراه سيم كارت خود كنند.

 

جمع بندي

با توجه به اينكه هزينه اينترنت عادي بالا مي باشد، به تمام مشتركان پيشنهاد مي شود از بسته هاي اينترنت ارائه شده توسط اپراتور تلفن همراه خود به عنوان جايگزين استفاده نمايند.

درصورت عدم رضايت از سرويس ارائه شده توسط اپراتور، مشتركان مي توانند از طريق ثبت شكايت در سايت اپراتور مورد نظر يا تماس تلفني با پشتيباني، شكايت خود را مطرح نمايند. در صورت عدم توجه اپراتور به شكايت مطرح شده از كاربر يا عدم موفقيت در احقاق حقوق خود، مشتركين مي توانند شكايات خود را از طريق تماس تلفني با شماره 195 يا ثبت عنوان در درگاه www.195.cra.ir ثبت نمايند.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۵۱:۱۴ توسط:رضا موضوع:

هديه همراه اول براي متولدين فروردين


اپراتور همراه اول به عنوان اولين اپراتور رايج كشور با بيش از سي سال فعاليت كاري در حوزه سيم كارت، امروزه بين كاربران و مشتركين از محبوبيت بالايي برخوردار شده است. لازم به ذكر است كه اپراتور همراه اول همزمان با عرضه تلفن هاي هوشمند پيشرفت هايي در حوزه كاري خود داشت و اين محبوبيت با توجه به خدماتي كه بين مشتركين خود به اشتراك گذاشت. لازم است ذكر شود با ظهور تلفن هاي هوشمند و ارائه شبكه هاي اجتماعي اپراتور ها اقدام به ايجاد اينترنت همراه و دسترسي راحت كاربران به اينترنت و مرورگر ها را ايجاد كردند كه با اين وجود برخي از عملگر هاي روزانه مانند خريد شارژ براي افراد راحت تر شد. بدين ترتيب اين اپراتور با قصد مشتري مداري و پيشرفت در خدمات رساني و همچنين محبوبيت بيشتر بين مشتركين خود هدايايي را در اختيار مشتركين خود مي گذارد كه اين هدايا در روز هاي خاص ارائه مي شود. قطع به يقيين يكي از رو هاي خاص براي هر فرد و اطرافيانش روز تولدش مي باشد. حال اپراتور همراه اول روز تولد مشتركين خود را گرامي دانسته و با توجه به سررسيد هر ماه از سال براي مشتركين خود به عنوان هديه تولد هدايايي را ارائه مي دهد. در ادامه مطلب به معرفي اين هديه تولد و چگونگي فعال سازي آن مي پردازيم. 


اپراتور همراه اول

اپراتور همراه اول به عنوان اولين و بزرگترين اپراتور رايج كشور، با سررسيد هر ماه به صورت پيامك به مشتركيني كه متولد ماه مربوطه هستند، از فعال سازي هداياي خود اطلاع رساني مي كند. حال با فرارسيدن اولين ماه سال 1403 يعني فروردين ماه، مشتركين مي توانند يكي از هداياي تدارك ديده را به دلخواه انتخاب كرده و اقدام به فعال سازي كنند.

 

هداياي اپراتور همراه اول براي مشتركين فروردين ماهي

هدايايي كه اپراتور همراه اول براي مشتركين فروردين ماهي خود تدارك ديده است، شامل مكالمه درون شبكه،2 گيگابايت اينترنت رايگان و همچنين 120 امتياز باشگاه فيروزه اي مي باشد كه نحوه فعالسازي اين هدايا به صورت زير است.

مكالمه درون شبكه : مكالمه رايگان درون شبكه همراه اول يكي از هدايايي است كه مي توانيد با شماره گيري كد دستوري *10*411# تنها در روز تولدتان در فروردين اقدام به فعالسازي و استفاده از اين هديه كنيد.

اينترنت رايگان همراه اول : اينترنت رايگان همراه اول شامل دو گيگابايت اينترنت مي باشد. مشتركين مي توانند با شماره گيري كد دستوري *10*4121# اقدام به فالسازي اين هديه كنند.

امتياز باشگاه فيروزه اي : يكي ديگر از هدايايي كه اپراتور همراه اول براي مشتركين در نظر گرفته است 120 امتياز باشگاه فيروزه اي مي باشد. همانطور كه ميدانيد، باشگاه فيروزه اي در راستاي قدرداني از اعتماد مشتريان همراه اول با هدف ارائه خدمات به اعضاي باشگاه، تقويت ارتباط تعاملي بين همراه اول و مشتركين و همچنين افزايش رضايتمندي ايجاد شده است. اين باشگاه كه اكثر مشتركين همراه اول در آن عضو هستند براي استفاده از برخي خدمات و جوايز آنها نياز به امتياز دارند، مشتركين مي توانند با شماره گيري كد دستوري *10*413#   اقدام به دريافت امتيازات كنند.

 

قوانين و شرايط طرح روز تولد همراه اول

1-     بسته هديه همراه اول تنها به مالكين سيم كارت دائمي (به جز مشتركين داراي شرايط خواص و بدهي معوقه) و مشتركين اعتباري همراه اول (به جز مشتركين با وضعيت قطع يك طرفه، دو طرفه، و سلب امتياز ) اين اپراتور تعلق مي گيرد.

2-     مشتركين حقوقي همراه اول امكان شركت در طرح هديه اين اپراتور را ندارند.

3-     هداياي تولد همراه اول تنها 24 ساعت پس از فعالسازي توسط مشترك اعتبار خواهد داشت.

4-     مالكين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري همراه اول، تنها در روز تولد خود امكان دريافت يكي از هداياي ارائه شده را دارند.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۱۶:۳۶ توسط:رضا موضوع:

استعلام سيم كارت با روش هاي گوناگن

طبق قانون كشور، هر فردي كه به سن قانون يعني مثبت 18 رسيده باشد مي تواند تا ده عدد سيم كارت از هر اپراتور به نام خود ثبت كند. بدين ترتيب ممكن است شما هم جزو افرادي باشيد كه چندين سيم كارت به اسم شما ثبت شده باشد اما از وجود فيزيكي سيم كارت خود بي خبر باشيد. براي مثال سيم كارت خود را گم كرده باشيد و يا به سرقت رفته باشد، اما پيگير مسدود سازي و يا تعويض سيم كارت خود نشده باشيد. لازم است ذكر شود زماني كه از وجود فيزيكي خطوط بي خبر هستيد بايد سريعا براي مسدود سازي موقت ويا دائم سيم كارت اقدام كنيد لذا ممكن از سيم كارت هاي شما توسط كلاهبرداران تخلفاتي صورت گيرد. حال ما در ادامه اين مطلب به چگونگي استعلام تعداد سيم كارت مي پردازيم. 


حوه استعلام سيم كارت در اپراتور هاي مختلف

همانطور كه ذكر شد اطلاع داشتن از سيم كارت هاي شما يكي از مسائل ضروري مي باشد. به همين خاطر اپراتور ها و همچنين وزارت ارتباطات كشور روش هايي كه شامل استعلام سيم كارت از طريق سايت، استعلام سيم كارت از طريق پيامك و شماره گيري كد دستوري است را براي كاربران ارائه كرده اند.

 

استعلام سيم كارت از طريق سامانه استعلام خطوط

اگر شما هم يكي از كاربراني هستيد كه تمايل به استعلام سيم كارت و غير فعال سازي سيم كارت هاي خود داريد، مي توانيد با مراجعه به سامانه mobilecount.cra.ir با وارد كردن شماره ملي خود و طي كردن مراحل اقدام به استعلام تعداد سيم كارت و غير فعال سازي سيم كارت هاي خود كنند.

 

استعلام سيم كارت از طريق شماره ها 3000150 و 3000504901

مشتركين مي توانند با يكي از سيم كارت هاي تحت مالكيت خود كد ملي شان را به يكي از شماره هاي بالا ارسال كرده و بلافاصله از تعداد سيم كارت هاي خود باخبر شوند.

 

استعلام سيم كارت از طريق سايت

يكي ديگر از روش هاي استعلام تعداد سيم كارت با كد ملي مراجعه به سايت تنظيم مقررات راديويي مي باشد.

در اين عملكرد كافي است در گوگل كلمه تنظيم مقررات راديويي را جستجو كرده و اولين سايت را باز كرده سپس مراحل زير را به ترتيب انجام دهند.

·         براي استعلام تعداد سيم‌كارت روي گزينه ادامه حقوق كاربران كليك كنيد.

·         سپس روي گزينه استعلام سرويس‌هاي مشتركين كليك نماييد.

·         هر دو گزينه اطمينان دارم را تيك زده و روي مرحله بعد كليك كنيد.

·         نوع شناسه هويتي مورد نظر خود را انتخاب كنيد.

·         روي گزينه كد ملي كليك كنيد.

·         در فيلد اول كد ملي، در فيلد دوم شماره تلفن همراه و در فيلد سوم كد امنيتي را بزنيد و روي گزينه مرحله بعد كليك كنيد.

·         به شماره تلفن همراهتان پيامكي حاوي تعداد سيم‌كارت‌هاي شما ارسال مي‌شود.

 

چگونه استعلام شماره سيم كارت را بگيريم؟

روش هاي ذكر شده براي استعلام تعداد سيم كارت بود، حال برخي از افراد قصد دارند تا از شماره يك يا چند سيم كارتي كه به نامشان ثبت شده است مطلع شوند.

در اين عملكرد لازم است اپليكيشن هاي اپراتور مربوطه (همراه من (اپراتور همراه اول)، ايرانسل من(اپراتور ايرانسل)، رايتل من(اپراتور رايتل) ) را نصب كرده و با مراجعه به راهنماي اپليكيشن استعلام شماره سيم كارت هاي خود را بگيريد.

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۰۲:۴۱ توسط:رضا موضوع:

عيدي همراه اول در نوروز 1403

اپراتور همراه اول به عنوان اولين اپراتور رايج كشور كه سالانه با فرارسيدن ايام گوناگون هدايايي را براي مشتركين خود ارائه مي دهد، هم اكنون با فرارسيدن عيد باشكوه نوروز و آغاز سال نو، هدايايي را به عنوان عيدي براي مشتركين خود در نظر گرفته است. لازم به ذكر است كه اين عيدي و هدايا، شامل محصولات ديجيتال مي باشد. از سوي ديگر اپراتور همراه اول سرويسي را براي مشتركين خود ارائه داده است كه مشتركين مي توانند با مطالعه ادامه اين مطلب نيز براي دوستان و آشنايان همراه اولي خود عيدي بگيرند. ما قصد داريم در ادامه مطلب به هداياي در نظر گرفته شده اين اپراتور بپردازيم. لازم به ذكر است اپراتور همراه اول با ارائه كيف پول ديجيتال قصد دارد تا فعاليت كاربران (سيم كارت دائمي و سيم كارت اعتباري) همراه اول را كه شامل خريد بسته اينترنت، بسته مكالمه و يا پرداخت قبوض و غيره را راحت تر كند. همچنين همراه اول براي تمامي مشتركين خود كه از كيف پول ديجيتال استفاده مي كنند به مناسبت فرارسيدن نوروز 1403 عيدي در نظر گرفته است كه در ادامه مطلب به معرفي و شيوه استفاده از آن خواهيم پرداخت.

 

عيدي ديجيتال همراه اول

به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، همراه اول به مناسبت نوروز 1403 مانند سنوات گذشته پويش(عيدي اول) را به شكلي متفاوت در نظر گرفته است.

عيدي محصولات ديجيتال شامل بسته و اعتبار است كه مهلت استفاده از آنها دو روز است، (بسته اعتبار مكالمه شامل 10،20،50،100 هزار تومان مكالمه درون شبكه)(بسته هاي يك ساعته، دو ساعته، و 48 ساعت مكالمه نامحدود درون شبكه) و (بسته هاي اينترنت يك گيگابايت، دو گيگابايت و دو روز اينترنت نامحدود) مي باشد.

يكي ديگر از محتويات عيدي همراه اول (خدمات زندگي ديجيتال) است، كه در بر دارنده كد هاي تخفيف و اعتبار سرويس هاي ديجيتال است، اين بسته شامل سرويس هاي ديجيتال (ابر همراهي)، (آكادمي همراه)، (خانومي)، (ديجي كالا)، (پينكت)، (آي بيمه)، (نت باكس)، (اكالا)، (فروشگاه اينترنتي همراه اول) مي باشد.

تمامي مشتركين همراه اول ميتوانند پس از ورود به اپليكيشن همراه من به بخش بسته هاي شگفت انگيز مراجعه كرده و با چرخاندن (گردونه شانس) برنده يكي از جوايز شوند و پس از تخصيص بسته هاي عيدي با لينك آوانو و بسته هاي عيدي تعلق گرفته به آنان اعلام و نمايش داده مي شود.
 

معرفي عيدي به ديگران

تمامي مشتركين همراه اول ميتوانند همزمان با انتخاب عيدي خود از گردونه هاي بسته و اعتبار . همچنين خدمات زندگي ديجيتال در پايين صفحه اپليكيشن همراه من با وارد كردن شماره هاي مورد نظر خود، ضمن ارسال تبريك نوروز، عيدي همراه اول را به دوستان و آشنايان خود نيز معرفي كنند.

 

بازه زماني اجراي پويش عيدي 1403

لازمه دريافت عيدي 1403 فعال بودن سيم كارت همراه اول شما مي باشد. تمامي مشتركاني كه علاقه مند به دريافت عيدانه اپراتور همراه اول مي باشند، در بازه زماني اجراي اين پويش كه از چهارشنبه يكم فروردين 1403 تا دهم فروردين 1403 مي باشد.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۰۵:۳۶ توسط:رضا موضوع: