رندباز رندباز .

رندباز

خريد شارژ و بسته اينترنت رايتل

در سال هايي كه سيم كارت در بازار ايران توليد و عرضه شد، همچو با پيشرفت تكنولوژي تغييراتي در سيم كارت ها ايجاد شد. اين تغييرات شامل ابعاد فيزيكي و پيشرفت هايي كه شامل خريد بدون دردسر شارژ و همچنين فعالسازي اينترنت همراه مي باشد. لازم به ذكر است از زماني كه اينترنت روي سيم كارت ها فعال شد تا به امروز سال ها مي گذرد. اگر به يادداشته باشيد در گذشته براي خريد شارژ بايد شال و كلاه كرده و به مراكز خريد مراجعه مي كرديد اما اپراتور ها با تلاش هاي شبانه روزي خود و با كمك موجود شدن تلفن هاي هوشمند توانستند روش هاي گوناگوني را براي انجام اين عملكرد ايجاد كنند. همچنين خريد اينترنت در گذشته بدين صورت بود كه بايد شارژ خريداري مي كرديد و با استفاده از آن شارژ بسته هاي اينترنتي را خريداري مي كرديد. همچنين اپراتور ها با توجه به دردسر هاي خريد بسته اينترنت روش هايي را در اختيار مشتركين گذاشته اند. حال ما با ارائه اين مطلب قصد داريم تا توضيحات مختصري راجع به اپراتور رايتل دهيم و نحوه خريد شارژ و بسته اينترنت سيم كارت رايتل را در اختيارتان بگذاريم. 

چقدر اطلاعات در مورد اپراتور رايتل داريد؟

قبل از صحبت در مورد خريد شارژ و بسته اينترنت رايتل بهتر است اندكي درباره اپراتور رايتل صحبت كنيم. اپراتور رايتل شركتي نيمه خصوصي است كه از سال 1386 وارد بازار توليد و عرضه سيم كارت شد. اپراتور رايتل طي سال هايي كه شروع به فعاليت كاري خود كرد با ارائه خدمات كاربردي براي مشتركين خود توانسته اعتبار و طرفداران زيادي را جذب كند و در حال حاضر به عنوان سومين اپراتور رايج كشور شناخته مي شود.

اين اپراتور از دو كلمه راي و تل تشكيل شده است كه راي به معناي خرد، هوش، فكر و انديشه است و تل دقيقا همان معني را مي دهد كه در اولين تفكر به مغزتان خطور مي كند.

لازم است بدانيد اپراتور رايتل سيم كارت هاي خود را در 6 نوع مختلف به فروش مي رساند كه نام آنها را همراه با ويژگي هايشان در ليست پايين آورده ايم :

سيم كارت آبي : اين سيم كارت با هدف حمايت از تيم فوتبال استقلال در نظر گرفته شده و امكان خريد آن با شماره دلخواه و بسته هاي اينترنت 100 گيگابايتي فراهم است. با خريد سيم كارت آبي دائمي و اعتباري رايتل ميتوانيد در باشگاه حمايت از اين تيم عضو شده و از مزاياي اين محصول برخوردار شويد.

سيم كارت انرژي : به جز خريد شارژ رايتل، يكي ديگر از موضوعات جذابي كه در گوگل زياد جستجو مي شود، مربوط به سيم كارت هاي انرژي رايتل مي باشد. اين محصول طرح هاي E20 و E40 را دارد و امكان بهره مندي از تعرفه هاي مقرون به صرفه اي را در اختيار تمام كاربران قرار مي دهد.

سيم كارت جوان : يكي ديگر از سيم كارت هايي كه اپراتور رايتل ايجاد كرده است سيم كارتي براي جوانان است. اين نوع سيم كارت با قيمت 20 هزار تومان به فروش مي رسد و به مدت يك سال در هر جمعه به آن سيم كارت 200 مگابايت اينترنت تعلق مي گيرد. همچنين اين سيم كارت در ابتدا شامل 25 گيگابايت اينترنت 90 روزه مي باشد.

سيم كارت هديه : سيم‌كارت اعتباري هديه شامل بسته اينترنت و مكالمه و اعتبار اوليه مي‌شود كه اين مورد، خود زيرمجموعه‌هاي متعددي دارد. براي اطلاع از آن‌ها، بهتر است به وب‌سايت رسمي رايتل مراجعه كنيد.

سيم كارت هاي X40،X100 : كساني كه براي خريد سيم‌كارت X100 و X40 اقدام مي‌كنند، مي‌توانند از مزيت‌هاي زيادي از جمله 100 گيگابايت اينترنت همراه + سيم‌كارت هديه بهره‌مند شوند.

رايكارت، رايكد و كارت هديه رايكارت، رايكد و كارت هديه : اگر مي‌خواهيد كه با خريد سيم‌كارت هاي دائمي و سيم كارت اعتباري، امكان بهره‌مندي از تخفيف 100 درصدي نصيب شما شود، بايد سراغ رايكارت، رايكد و كارت هديه رايتل برويد.

 

نحوه خريد شارژ و بسته اينترنت رايتل

اپراتور رايتل براي مشتركين خود روش هاي گوناگوني را ارائه كرده است كه مالكين سيم كارت هاي رايتل با استفاده از تلفن همراه به صورت غير حضوري شارژ و بسته اينترنتي خريداري كنند.

اپليكيشن رايتل من : اپراتور رايتل نيز مانند ديگر اپراتور ها اپليكيشني كاربردي را در اختيار مشتركين خود گذاشته است كه يكي از قابليت هاي اين اپليكيشن خريد شارژ و بسته اينترنتي مي باشد. مالكين سيم كارت هاي دائمي رايتل مي توانند با مراجعه به رايتل من بسته هاي اينترنتي موجود را خريداري كنند همچنين مشتركين اعتباري رايتل مي توانند با مراجعه به اين اپليكيشن سيم كارت خود را شارژ كرده و يا بسته اينترنت خريداري كنند.

وب سايت رايتل : يكي ديگر از روش هاي خريد شارژ و بسته اينترنتي مراجعه به وب سايت رايتل است. مشتركين با مراجعه به وب سايت رسمي رايتل شاهد بسته هاي اينترنت و شارژ با قيمت و حجم هاي مختلف خواهند بود.

كد دستوري : يكي از راه هايي كه نياز به اينترنت هم ندارد استفاده از كد دستوري مي باشد. مشتركين اعتباري رايتل با شماره گيري كد دستوري #999*789* ميتوانند سيم كارت خود را شارژ كنند.

 




برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۵۱:۴۶ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :