رندباز رندباز .

رندباز

هديه ايرانسل به مناسبت دهه فجر

اپراتور ايرانسل به عنوان دومين اپراتور رايج با هفده سال سابقه كاري در حوزه سيم و به عنوان اولين و بزرگترين اپراتور ديجيتال كشور سالانه براي پيشرفت در خدمات رساني ، كمك به هزينه هاي ابزار ارتباطي مشتركين (سيم كارت) خدماتي را همچو قرعه كشي ها ، جوايز و هدايا همچنين بسته هاي تخفيفي را ارائه ميدهد .لازم به ذكر است اكثر اين خدمات در مناسبات و روز هاي خاص براي مشتركين ايرانسل از سوي اپراتور ايرانسل ارائه ميشود . يكي از اين مناسبات دهه فجر است كه اپراتور ايرانسل براي مشتركين خود در اين روز بسته هاي رايگان را تدارك ميبيند . اين ده روز كه  براي تمامي مردم بسيار باشكوه و بزرگ است اپراتور ايرانسل براي شركت در خوشحالي و جشن هايي كه توسط ملت در مسجد ها و خيابان ها گرفته ميشود به نحوه خود عمل ميكند و با ارائه بسته هاي رايگان و تخفيفي براي مشتركين ايرانسل اين ده روز باشكوه را جشن ميگيرد . به گزارش روابط عمومي ايرانسل ، به مناسبت گرامي داشت چهل و پنجمين سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامي ، اپراتور ايرانسل هديه بسته اينترنتي و مكالمه را براي مشتركين دائمي و اعتباري خود تدارك ديده است و افراد داراي سيم كارت ايرانسل در مدت زمان محدود و مشخص شده ميتوانند اقدام به فعال سازي بسته هاي ارائه شده كنند.

 

هديه ايرانسل به مشتركين

يكي از هداياي ارائه شده ايرانسل شامل 45 گيگابايت اينترنت همراه ايرانسل ميباشد . نحوه فعالسازي به صورت ذيل است :  

بسته اينترنتي رايگان 45 گيگابايتي ايرانسل : اين بسته به مدت ده روز دهه فجر يعني از 12 بهمن تا 22 بهمن 1402 قابل استفاده است . براي فعال سازي بسته اينترنت 45 گيگابايت تمامي مشتركين ايرانسل ميتوانند ، با مراجعه به سوپر اپليكيشن ايرانسل من و انتخاب گزينه ( تكان شگفت انگيز ) تلفن همراه خود را تكان دهند و پس از اين عملكرد بسته اينترنتي به صورت خودكار برايشان فعال ميشود . لازم به ذكر است كه هديه بسته اينترنتي تنها به 450 نفر از مشتركين ايرانسل تعلق ميگيرد . پس اگر شما هم يكي از مالكان سيم كارت دائمي و يا سيم كارت اعتباري ايرانسل هستيد و ميخواهيد از اين هديه ويژه بهره مند شويد در مدت زمان ارائه شده سريعا اقدام به فعال سازي كنيد تا يكي از 450 نفر خوش شانس باشيد .

 

ايرانسل  50 + 5هديه بسته مكالمه

دومين هديه اي كه ايرانسل براي مشتركين خود در نظر گرفته 5 دقيقه مكالمه درون شبكه اي است . مشتركين ايرانسل ميتوانند با فعالسازي بسته مكالمه به ازاي هر پنج دقيقه مكالمه در هر تماس داخلي ، 50 دقيقه ادامه آن مكالمه را از اپرانور ايرانسل هديه بگيرند . براي فعالسازي بسته مكالمه كافيست با شماره گيري كد دستوري #2*1*444* از اين هديه مكالمه بهره مند شوند .

 

شرايط و قوانين مهم

فعال سازي بسته اينترنت و مكالمه رايگان از طريق روش هاي بالا فقط به افرادي كه داراي سيم كارت دائمي و سيم كارت اعتباري ايرانسل هستند تعلق ميگيرد  ، و مشتركين اپراتور هاي ديگر نميتوانند با استفاده از اين روش ها بسته هاي رايگان دريافت كنند .

مدت زمان استفاده از هر دو بسته شگفت انگيز رايگان ايرانسل محدود است و مشتركين ميتوانند از پنجشبه 12 بهمن سال 1402 بسته ها را فعال كنند و تا روز يكشنبه به تاريخ 22 بهمن 1402 از بسته اينترنت و مكالمه رايگان بهره مند شوند .

 

 



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۱۴:۰۳ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :