رندباز رندباز .

رندباز

هديه همراه اول به مشتركين بهمن ماهي

اپراتور همراه اول به عنوان اولين اپراتور رايج كشور با سه دهه فعاليت كاري در حوزه سيم كارت سالانه خدماتي را به قصد محبوبيت بيشتر و همچنين پيشرفت در حوزه كاري سيم كارت و پيشرفت در خدمات رساني براي مشتركين خود ارائه ميدهد . براي معرفي خدمات مي توان به هدايا ، جوايز ، قرعه كشي ها ، ارائه كد هاي دستوري و … اشاره كرد كه در طول هر سال تمام مشتركين همراه اول از چندين نوع اين خدمات بهره مند ميشوند . يكي ديگر از اين خدمات هدايايي است كه همراه اول در اكثر ماه هاي سال براي مشتركين خود به مناسبت زاد روزشان در آن ماه ها ارائه ميدهد . حال اپراتور همراه اول براي افرادي كه داراي سيم كارت دائمي و اعتباري همراه اول هستند و روز تولدشان در بهمن ماه است هدايايي را تدارك ديده است كه در ادامه اين مطلب به معرفي اين هدايا خواهيم پرداخت . نكته اي وجود دارد اگر شما هم يكي از مشتركين همراه اول هستيد كه زادروزتان در بهمن ماه است و سيم كارت شما به نام خودتان است ميتوانيد با مطالعه اين مطلب از هداياي همراه اول بهره مند شويد . 

هديه همراه اول و نحوه دريافت هديه

اپراتور همراه اول كه سالانه با ارائه خدمات بسيار توانسته مشتركين خود را حيرت زده كند ، حال سرويسي را طراحي كرده كه مختص به تمامي مشتركين همراه اول كه زادروزشان در طي سي روز بهمن ماه است ميباشد .

مشتركيني كه روز تولدشان در يكي از سي روز بهمن است ميتوانند يكي از سرويس ها زير را به دلخواه انتخاب كرده و استفاده كنند :

1- يك روز مكالمه رايگان (درون شبكه)
2- بسته اينترنت 2 گيگابايتي رايگان به مدت يك روز
3- كسب 120 امتياز باشگاه فيروزه اي

 

با استفاده از روش هاي ذيل ميتوانيد از هدايا بهره مند مند شويد :

 يكي از روش ها مراجعه به اپليكيشن پركاربردي همراه من است . پس از ورود به اپليكيشن با كليك به روي گزينه خدمات من و در آخر با انتخاب گزينه طرح ها تشويقي ميتوانيد از اين سرويس برخوردار شويد.

مراجعه به سايت همراه من دومين روشي است كه ميتوانيد از اين سرويس ها با طي كردن مراحل زير بهره مند شويد

ورود به سايت همراه من/ خدمات من / طرح هاي تشويقي

 *10# و آخرين روش با شماره گيري كد دستوري 

 

درخواست

*10#

فعال سالزي هديه تولد / 24 ساعت مكالمه درون شبكه اي

*10*411#

فعال سازي هديه تولد / 2 گيگابايت اينترنت رايگان يك روزه

*10*4121#

فعال سازي هديه تولد / كسب 120 امتياز باشگاه فيروزه اي

*10*413#

راهنما 

*10*19#

 

 

سرويس هديه بهمن ماهي ها به كدام مشتركين همراه اول تعلق ميگيرد ؟

به گزارش روابط عمومي اپراتور همراه اول ، مشتركيني كه داراي سيم كارت دائمي و اعتباري همراه اول هستند و زادروزشان در بهمن ماه است ميتوانند يكي از هدايايي كه ارائه شده را به دلخواه انتخاب كرده و از آن استفاده كنند.

لازم به ذكر است اين هديه تنها در صورتي به مشتركين داراي سيم كارت اعتباري همراه اول تعلق ميگيرد كه  سيم كارت هايشان سلب امتياز نشده باشد.

همچنين اين سرويس به مالكين سيم كارت دائمي همراه اول، به جز مشتركيني داراي شرايط خاص و بدهي معوقه تعلق ميگيرد..

 



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۲:۵۷ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :