رندباز رندباز .

رندباز

استعلام سيم كارت با كد ملي

شايد شما هم در اين چند سالي كه سيم كارت در كشور عرضه شده است مالك چندين سيم كارتي كه ديگر نيازي به آنها نداريد باشيد ، ولي از وجود فيزيكي خطوط بي خبر باشيد همچنين ممكن است اصلا به ياد نداشته باشيد كه در گذشته سيم كارت با اسم شما ثبت شده است . لازم به ذكر است كه اگر خطوط خود را گم كرده باشيد و پيگير تعويض يا مسدود سازي سيم كارت ها نشده باشيد ممكن است افراد فرصت طلب با استفاده از سيم كارت شما مرتكب به جرم شوند ولي چون سيم كارت به اسم شما ثبت گرديده شما دچار مشكلاتي شويد . حال پس از خواندن اين مطلب براي بسياري از مشتركين سيم كارت سوال پيش مي آيد كه چگونه متوجه شويم چندين سيم كارت با كدام اپراتور ها متعلق به ماست . اپراتور ها براي كسب اطلاع از خطوط هايي كه به نام شما ثبت گرديده روش هايي را ارائه داده است كه ميتوانيد با استفاده از كد ملي در هر زمان و مكان استعلام سيم كارت هاي خود را بگيريد . 

 

استعلام سيم كارت از طريق پيامك

شما ميتوانيد با ارسال كد ملي خود به شماره هاي ( 3000150، 3000504901) استعلام سيم كارتتان را بگيريد.

پس از ارسال كد ملي پيامكي براي شما ارسال ميشود كه حاوي تعداد سيم كارتهاي ثبت شده به نام شماست.و اگر سيم كارتتان مسدود شده باشد در پيامكي كه برايتان ارسال شده است نمايش داده نميشود

نكته : دوستان توجه داشته باشيد براي استفاده از اين سرويس بايد سيم كارتي همراه شما كه كد ملي را ارسال ميكنيد به نام خودتان باشد.

 

استعلام سيم كارت از طريق اپليكيشن هر اپراتور

همانطور كه ميدانيد اپراتور هاي مختلف براي ارائه خدمات بيشتر  اپيليكيشني طراحي كرده اند و در اختيار مشتركين خود گذاشته اند كه يكي از اين خدمات استعلام سيم كارت است.

 

اپليكيشن همراه من:

اپراتور همراه اول براي مشتركين خود اپليكيشن همراه من راطراحي و ارائه كرده است كاربران همراه اول با دانلود و نصب اين اپليكيشن ميتوانند از خدمات بزرگي كه در اختيارشان است استفاده كنند ولي نكته مهمي كه در اين مطلب وجود دارد استفاده از سرويس استعلام سيم كارت با كد ملي است كه شما به راحتي ميتوانيد استعلام سيم كارت هاي همراه اولي كه به نام شما ثبت شده است را مشاهده كنيد.

 

اپليكيشن ايرانسل من :

اين اپليكيشن متعلق به دومين اپراتور رايج كشور يعني اپراتور ايرانسل است. كليه دوستاني كه داراي خطوط ايرانسل هستند ميتوانند با دانلود و نصب اين اپليكيشن به غير از خدمات ديگر با خدمات سرويس استعلام سيم كارت برخوردار شوند.

طريقه استفاده از اين سرويس به صورت زير است :

پس از وارد شدن به اپليكيشن ايرانسل من منويي كه در سمت راست صفحه وجود دارد را انتخاب كنيد سپس بر روي  گزينه پرونده و اطلاعات كليك كنيد و در آخرين مرحله گزينه سيم كارت ايرانسل به نام خود را انتخاب كنيد.بعد از انجام اين مراحل پيامكي حاوي رمز به سيم كارت يا ايميلتان ارسال ميشود كه شما ميتوانيد سيم كارت هاي ايرانسل به نام خود را مشاهده كنيد.

 

اپليكيشن رايتل من :

اپراتور رايتل همانند باقي اپراتور ها در اپليكيشن خود براي مشتريكنش خدمات بسياري گذاشته كه استعلام سيم كارت يكي از اين خدمات است

 

طريقه استفاده از سرويس استعلام سيم كارت رايتل :


پس از دانلود و نصب اپليكيشن وارد اپليكيشن شده و سپس گزينه اطلاعات را انتخاب كنيد كه صفحه جديدي به شما نمايش داده ميشود پس از آن بر روي گزينه شماره هاي من كليك كنيد.پس از سپري كردن اين مراحل سيم كارت هاي رايتل خود و همچنين شماره هاي ترابرد شده رايتل را كه به نام شماست ميتوانيد مشاهده كنيد

 

استعلام سيم كارت از طريق سامانه

 

براي استعلام سيم كارت هاي به نام خود كه متعلق به هر اپراتوري باشد ميتوانيد به سامانه mobile count.cra.ir مراجعه كنيد و سپس در فيلد مربوطه شماره سيم كارت و كد ملي خود را وارد كنيد تا تعداد شماره هاي شما همراه اپراتور مربوطه ارسال شود.

 



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۹:۰۱ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :