رندباز رندباز .

رندباز

چرا سيم كارت هاي همراه اول، در بازار پرطرفدارتر هستند؟

در بازار سيم كارت كشور و بين مردم اپراتور همراه اول بسيار محبوب و پرطرفدار است.براي برخي از دوستان اين موضوع سوال شده است كه چرا همراه اول اينقدر طرفدار دارد كه ما در ادامه اين مطلب دلايلي قانع كننده برايتان مي آوريم.از آنجايي كه اپراتور همراه اول اولين اپراتور عرضه كننده سيم كارت است و با قدمت بالايي برخوردار است همچنين اپراتور همراه اول از زماني كه گوشي هاي هوشمند توليد و عرضه شد و دسترسي به اينترنت از طريق تلفن همراه امكان پذير شد شروع به فعاليت هاي بيشتري مانند هداياي اعتبار شارژ بسته اينترنتي و مكالمه اي كرد.علاوه بر تمامي اين ويژگي ها سيم كارت همراه اول آنتن دهي بسيار بالايي دارد و در هر نقطه از كشور با بالاترين آنتن دهي ممكن در اختيار شماست.اپراتور همراه اول سالانه چندين جشنواره و قرعه كشي را در بين مشتركين خود اجرا ميكند و اين يكي از دلايل پرطرفدار بودن اين اپراتور است.همراه اول هر روز در تلاش است تا مشتركين خود را از خود راضي نگه داشته و خدمات زيادي را در اختيار كاربران بگذارد.به همين خاطر در ادامه مهمترين مزاياي اپراتور همراه اول كه تاثير زيادي بر قيمت سيم كارت هاي اين اپراتور دارد را بررسي مي كنيم؛ البته تاثير اين معيارها يكسان نبوده و برخي از آنها نقش بيشتري دارند كه لازم است؛ خريداران سيم كارت ها حتما قبل از خريد به آن توجه كامل داشته باشند:

 

·        پوشش شبكه

از آنجا كه اپراتور همراه اول، اولين و بزرگترين اپراتور فعال در كشور مي باشد كه هم از نظر سابقه و هم از نظر تجربه قدمت بيشتري دارد؛ از پوشش شبكه گسترده تري نيز برخوردار است كه نه تنها در شهرهاي كوچك و بزرگ كشور گسترده شده است؛ بلكه روستاها و مناطق دور افتاده اي تحت پوشش شبكه اي اين اپراتور هستند كه خيال مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري همراه اول را از برقراري ارتباط در اين مناطق آسان مي سازد.

پوشش ملي اپراتور همراه اول فرصتي است براي مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري اين اپراتور تا آنها با آرامش و اطمينان بيشتري از ارتباط با دوستان و آشنايان لذت ببرند.

 

·        كيفيت ارتباطات

قطعا يكي از مهم ترين مزيت هاي يك سيم كارت خوب، كيفيت خدمات در زمان برقراري ارتباط مي باشد. اپراتور همراه اول از نظر كيفيت صدا و داده، كاهش قطعي و تاخير در تماس ها و دسترسي به اينترنت در جايگاه بسيار بالاتري نسبت به اپراتورهاي ديگر قرار دارد كه همين امر سبب شده تا سيم كارت هاي اين اپراتور اعم از دائمي يا اعتباري، معتبر تر و پرطرفدارتر از سيم كارت هاي ايرانسل و رايتل باشند.

 

·        پشتيباني و خدمات مشتريان

پشتيباني 24 ساعته تلفني همراه اول يكي از خدمات خاص اين اپراتور است كه اين امكان را براي مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري همراه اول ايجاد نموده تا كليه سوالات خود را از پشتيبانان و كارشناسان اين اپراتور پرسيده و پاسخ مناسب دريافت كنند. البته راه هاي ارتباطي ديگري مانند ايميل، چت آنلاين، شبك هاي اجتماعي و ... نيز از روش هاي متفاوت ارتباطي ديگري است كه مشتركين همراه اول مي توانند از آن استفاده كنند.

علاوه بر آنچه كه بيان شد؛ مهم ترين مزيت اين سرويس در اپراتور همراه اول اين است كه شكايات و درخواست هاي مشتركين همراه اول به درستي مورد توجه قرار گرفته و در اسرع وقت رسيدگي مي شود؛ زيرا پاسخگويي به كليه شكايات و نيازمندي هاي كاربر سيم كارت دائمي و اعتباري از اولويت هاي اين اپراتور مي باشد.

 

سرويس هاي اضافي

از آنجا كه تعداد مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري همراه اول نسبت به ساير اپراتورها بيشتر مي باشد؛ خدمات و سرويس هايي كه از سوي اين اپراتور براي كاربران در نظر گرفته مي شود؛ نيز معمولا متنوع تر و مقرون به صرفه تر مي باشد. مثلا سرويس رومينگ بين الملل همراه اول نه تنها از نظر تعداد كشورهاي طرف قرارداد بسيار بيشتر از ساير اپراتورها ست؛ بلكه از نظر قيمت نيز ارزان تر و اقتصادي تر از هزينه رومينگ مشتركين اپراتورهاي ايرانسل و رايتل مي باشد.

 

ويژگي هاي منحصر بفرد

اپراتور همراه اول با ارائه سرويس ها و خدمات خاص و منحصر بفرد تجربه بهتري از استفاده از تلفن هاي همراه را به مشتركين خود هديه مي دهد. مثلا اين اپراتور با ارتقا امنيت مكالمات و ارائه خدمات رمزگذاري تماس ها اين امكان را براي مشتركين فراهم نموده تا مكالمات خود را از دسترس ناخواسته ديگران محافظت نموده و از امنيت اطلاعات خود مطمئن باشند.

خدمات خاص

قطعا يكي از مهم ترين وجه تمايز اپراتور همراه اول با ساير اپراتورها خدمات خاصي است كه از سوي اين اپراتور براي مشتركين وفادار خود در نظر گرفته شده كه شامل تخفيف ها و پيشنهادات ويژه براي دريافت خدمات مي شود.

 

كدام سيم كارت هاي همراه اول محبوب ترند؟

مسلما موارد ذكر شده تاثير بسيار زيادي در محبوبيت سيم كارت هاي همراه اول دارند به طوري كه باعث شده سيم كارت دائمي يا اعتباري همراه اول اولويت خريد متقاضيان سيم كارت باشند. البته توجه به اين نكته نيز الزامي است كه ارزش ريالي و اعتبار همه سيم كارت هاي همراه اول به يك اندازه نبوده و قطعا سيم كارت دائمي اين اپراتور گران تر و محبوب تر از سيم كارت هاي اعتباري همراه اول هستند. ضمن اين كه در بين سيم كارت دائمي همراه اول نيز، سيم كارت دائمي 0912 به عنوان يك سيم كارت سرمايه اي، بسيار پرطرفدار تر و گران تر مي باشند.

با توجه به اين كه هيچ تفاوتي از نظر نوع پوشش شبكه و ارائه خدمات از سوي اپراتور همراه اول بين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري اين اپراتور وجود ندارد؛ بنابراين ميزان اعتبار و ارزش اين نوع سيم كارت ها معيارهايي به غير از موارد ذكر شده مي باشد. معيارهايي مانند ميزان كاركرد سيم كارت، نوع پيش شماره و ميزان رندي شماره كه هر كدام مي توانند قيمت سيم كارت دائمي 0912 را تا ميليون ها تومان جابجا كنند.

 

از كجا سيم كارت سرمايه اي بخرم ؟

بنابراين اگر به دنبال سرمايه گذاري هستيد و ميخواهيد سيم كارتي تهيه كنيد كه در يك بازه زماني كوتاه، علاوه بر حفظ پول اوليه، سود خوبي را نصيب شما كند، بهتر است از بين شماره هاي سيم كارت دائمي 0912 شماره اي را انتخاب كنيد كه از همه نظر جذاب و محبوب باشد.

به طور كلي انتخاب يك سيم كارت سرمايه اي، كار پيچيده اي است كه نياز به تحليل بازار، شناخت درست از ويژگي هاي يك سيم كارت، شناخت رقبا، ويژگي هاي اپراتور و ... دارد. در بازار خريد و فروش سيم كارت ايران افرادي تحت عنوان كارشناس خريد و فروش سيم كارت فعاليت مي كنند كه مسئوليت تعيين ارزش و قيمت سيم كارت ها را بر عهده دارند. اين افراد با بررسي نيازهاي مشتريان و ميزان عرضه و تقاضا، مي توانند سيم كارت هايي را به شما پيشنهاد دهند كه در يك بازه زماني كوتاه، افزايش قيمت بيشتري داشته باشند.  

در حال حاضر تمامي وب سايت هاي معتبر مانند رندباز كه به صورت تخصصي به امر خريد و فروش سيم كارت مشغول هستند، داراي كارشناس قيمت گذاري سيم كارت هستند كه اين افراد با مهارت ها و تجربيات خود توانايي قيمت گذاري سيم كارت هاي مختلف اعم از دائمي يا اعتباري تمامي اپراتورها را به صورت دقيق و حرفه اي دارند و كمك مي كنند تا با يك خريد مطمئن و كارشناسي شده به راحتي سود خود را چندين برابر كنيد.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ دى ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۸:۰۰ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :