رندباز رندباز .

رندباز

پاييز سكه ريز براي كاربران اپليكيشن آوانو

اپراتور همراه اول به عنوان اولين اپراتور رايج كشور كه در سه دهه گذشته شروع به كار كرد و در اين سي سال خدمات جشنواره و قرعه كشي هاي بسياري با مزاياي بالا طراحي كرد و در بين مشتركين خود به اشتراك گذاشت .همراه اول هم اكنون با جشنواره اي كه راه اندازي كرده است توانسته نظر هاي بسياري جلب كند.اين جشنواره كه پاييز سكه ريز براي كاربران اپليكيشن آوانو نام دارد همانند تمامي جشنواره ها با مزاياي بالايي برخوردار است براي كسب اطلاعات بيشتر در ادامه اين مطلب با ما همراه باشيد.اين جشنواره يك قرعه كشي بزرگ است كه جوايزي باور نكردني دارد به مناسبت فصل پاييز طراحي شده.البته به علت تمام شدن فصل پاييز ميتوان گفت اواخر اين جشنواره است ولي شما همچنان وقت داريد تا شانس خودراامتحان كنيد.ما در ادامه خبر به طور كامل نحوه شركت در قرعه كشي و جوايز قرعه كشي را در اطلاع شما خواهيم گذاشت.اپليكيشن آوانو، سوپر اپليكيشني است كه با ارائه خدمات به شيوه هاي خاص نه تنها نحوه اجراي آنها را راحت تر و سريع تر ساخته است؛ بلكه با برگزاري مسابقات و جشنواره هاي مختلف توانسته لذت استفاده از آن را براي كاربران دو چندان سازد. به طوري كه در حال حاضر جشنواره پاييزه " پاييز سكه ريز " به عنوان يكي از محبوب ترين و هيجان انگيزترين جشنواره ها شناخته مي شود كه جايگاه ويژه اي در بين كاربران پيدا كرده است.

 

معرفي جشنواره پاييز سكه ريز

اين جشنواره كه از 22 مهر 1402 تا 30 آذر ماه 1402 برگزار مي شود؛ يك جشنواره پاييزه است كه در آن هر هفته به 7 نفر، نيم سكه بهار آزادي هديه داده مي شود. از آنجا كه اين جشنواره از سوي اپليكيشن آوانو برگزار مي گردد؛ كليه مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري همراه اول، ايرانسل و رايتل مي توانند با خريد شارژ يا بسته هاي متنوع اينترنت امتياز كسب كرده و در اين جشنواره فوق العاده شركت كنند.

 

نحوه شركت در جشنواره پاييز سكه ريز

در اين جشنواره كه به صورت هفتگي برگزار مي شود و كليه مشتركين سيم كارت دائمي همراه اول و سيم كارت اعتباري همراه اول، ايرانسل و رايتل مي توانند؛ مشاركت داشته و برنده خوش شانس يك نيم سكه بهار آزادي باشند.

براي شركت در جشنواره كافي است مشتركين به روش هايي كه در ادامه به آن اشاره مي كنيم؛ خدمات خود را دريافت كنند و امتياز كسب كنند:

·        هر 10 هزار تومان خريد شارژ يا بسته هاي مختلف اينترنت 10 امتياز

·        هر بار پرداخت قبض 10 امتياز ( اعم از قبض هاي تلفن همراه، تلفن ثابت، برق، آب، گاز و جريمه )

بديهي است هر چه امتياز كسب شده توسط مشترك بيشتر باشد؛ شانس برنده شدن در قرعه كشي نيز افزايش مي يابد؛ ولي البته شركت كنندگان توجه داشته باشند؛ براي كسب امتياز در اين قرعه كشي بايد موارد ذيل را در نظر داشته باشند:

·        در طول يك هفته مشتركين با خريد شارژ يا بسته تنها مي توانند تا سقف 400 امتياز كسب كنند.

·        در طول يك هفته مشتركين با پرداخت قبض هاي مختلف، تنها مي توانند تا سقف 100 امتياز كسب كنند.

·        امتيازات تا پايان روز جمعه هر هفته محاسبه مي گردد و در روز اول هفته بعد امتيازات دوباره صفر مي شود.

·        هر  هفته امتيازات كسب شده مشترك از طريق پيامك اطلاع رساني مي شود.

شايان ذكر است؛ در اين طرح براي كسب امتياز لازم نيست؛ مشترك حتما براي خود شارژ يا بسته خريداري نمايد و يا قبض هايي كه به نام خودش است را پرداخت نمايد؛ بلكه امكان شركت و كسب امتياز از طريق خريد بسته يا شارژ براي ديگران و حتي پرداخت قبض ديگران نيز وجود دارد.

 

نحوه قرعه كشي پاييز سكه ريز

با توجه به اين كه اين جشنواره از تاريخ 22 مهر ماه تا 30 آذر ماه به مدت 10 هفته اجرا مي شود، در پايان هر هفته همه امتيازات كسب شده مشتركين جمع آوري شده و در قرعه كشي هفته بعد كه به صورت سيستمي اجرا مي شود؛ شركت داده مي شوند. برندگان هر هفته حداكثر تا روز چهارشنبه اعلام مي شوند كه مي توانند بعد از هماهنگي هاي لازم براي دريافت جايزه اقدام كنند. لازم به ذكر است؛ بعد از قرعه كشي با برندگان خوش شانس هر هفته با شماره 091299976 تماس گرفته شده و بعد از دريافت مشخصات، هماهنگي هاي لازم براي دريافت جايزه صورت مي گيرد.

البته ويديو قرعه كشي هفتگي، آخر هر هفته در صفحه رسمي آوانو در اينستاگرام بارگذاري مي شود كه علاقمندان مي توانند؛ در صورت تمايل نسبت به مشاهده آن اقدام نمايند. علاوه بر اين شماره تماس 091299976 به عنوان شماره پشتيباني آوانو، آماده پاسخگويي به سوالات مشتركين مي باشد.

 

اپليكيشن آوانو ( ewano )

سوپر اپليكيشن آوانو يكي از برنامه هاي كاربردي همراه اول مي باشد كه در سه زمينه كلي امور مالي، اپراتوري و سفر و گردشگري خدمات خاصي را در اختيار مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري همراه اول و ديگر كاربران فضاي ديجيتالي قرار مي دهد.

به طور كلي خدمات اپليكيشن آوانو در بخش هاي خدمات مالي، خدمات اپراتوري و گردشگري به شرح ذيل مي باشد:

·        خدمات مالي آوانو:

در بخش خدمات مالي آوانو، كاربران به راحتي مي توانند موجودي حساب هاي خود را كنترل كرده، با استفاده از همه كارت هاي بانكي كارت به كارت كنند و يا با استفاده از كيف پول آوانو با اسكن QR كد پذيرنده هاي شركت هاي " به پرداخت ملت " و " تجارت الكترونيك پارسيان" بدون نياز به كارت بانكي، پرداخت هاي خود را انجام دهند.

·        خدمات اپراتوري آوانو:

يكي ديگر از بخش هاي بسيار كاربردي اپليكيشن آوانو خدمات اپراتوري مانند: خريد شارژ و اعتبار، خريد انواع بسته هاي اينترنت، پرداخت قبض هاي ميان دوره و پايان دوره و پرداخت انواع قبض هاي تلفن ثابت، برق، آب، گاز و حتي قبض هاي جريمه مي باشد.

·        خدمات سفر و گردشگري آوانو:

 خريد انواع بليط پروازهاي داخلي و خارجي، رزرو هتل در سراسر كشور، اجاره ويلا و اقامتگاه هاي بوم گردي از جمله خدمات اپليكيشن آوانو در زمينه گردشگري وسفر مي باشد كه اين اپليكيشن را بسيار پرطرفدار و محبوب ساخته است.

البته اپليكيشن جامع آوانو علاوه بر خدمات ذكر شده انواع خدمات شهروندي و سلامتي، امور خيريه، خريد بيمه و ... را نيز ارائه مي دهد كه متقاضيان مي توانند در صورت علاقمندي از آنها نيز استفاده نمايند.

 




برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۵۲:۲۶ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :