رندباز رندباز .

رندباز

با شركت در مسابقه همراه اول بدون قرعه كشي جايزه بگير!

اولين اپراتور رايج كشور با بيش از سه دهه فعاليت كاري در بازار سيم كارت كه همراه اول نام دارد در طي سال هاي كاري خود توانسته خدمات و جشنواره هاي زيادي طراحي كرده و در اختيار مشتركين خود بگذارد.بيشترين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري كشور متعلق به اپراتور همراه اول است و هم اكنون جشنواره اي بزرگ طراحي و معرفي كرده است كه بسياري از مشركين را به وجد آورده است.اين جشنواره قرعه كشي نيست بلكه يك مسابقه است كه براي مشتركين داراي سيم كارت دائمي و اعتباري همراه اول است.اين مسابقه براي تمامي مشتركين همراه اول است و براي تك تك كاربران پيامكي ارسال ميشود كه توضيحات مختصري راجب مسابقه داده شده است اين پيامك حاوي يك لينك است و كساني كه تمايل به شركت در مسابقه را دارند ميتوانند با كليك به روي لينك و وارد كردن اطلاعات درخواستي سايت به راحتي در مسابقه شركت كنند و يكي از برنده هاي خوش شانس مسابقه شوند.مسابقه جذاب جديدي كه در اين خصوص در حال اجرا مي باشد؛ در همين راستا بوده و براي معرفي بيشتر خدمات غير حضوري همراه اول و نحوه استفاده مشتركين از آنها طراحي شده است. به همين خاطر در ادامه به جزئيات بيشتر در مورد اين مسابقه مي پردازيم:

 

نحوه شركت در مسابقه

براي شركت در اين مسابقه هيجان انگيز كافي است؛ مشتركين سيم كارت دائمي همراه اول و سيم كارت اعتباري همراه اول بر روي لينك مسابقه اي كه به همراه پيامك اطلاع رساني مسابقه برايشان ارسال مي گردد؛ كليك كرده و به سه سوالي كه براي مشترك به نمايش در خواهد آمد؛ پاسخ صحيح دهند.

پيامك ارسالي اپراتور همراه اول كه با عنوان:" همراه اولي عزيز،

با شركت در مسابقه، بدون قرعه كشي جايزه بگير " شروع مي شود؛ حاوي اطلاعاتي در مورد جوايز و نحوه شركت در مسابقه ميباشد. لينك مسابقه نيز در پايان همان پيامك وجود دارد كه مشتركين در صورت تمايل با كليك بر روي آن مي توانند؛ در مسابقه شركت نمايند.

اگر بنا به هر دليلي چنين پيامكي را دريافت نكرديد يا پيامك مورد نظر را پاك كرديد؛ آدرس لينك مورد نظر براي شركت در مسابقه https://survey.porsline.ir/s/2PSK3H3F مي باشد.

 

جوايز شركت در مسابقه

كليه مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري همراه اول مي توانند با شركت در اين مسابقه، بدون قرعه كشي برنده جوايز ذيل شوند:

·        50 امتياز باشگاه مشتريان همراه اول

·        2 ميليون ريال كد تخفيف خريد نت باكس ( دستگاهي هوشمند جهت تماشاي آنلاين فيلم و سريال )

·        يك ميليون ريال كد تخفيف بيمه سرقت گوشي از " آي بيمه "

با توجه به اين كه مشتركين در صورتي مي توانند از جوايز بدون قرعه كشي اين مسابقه بهره مند گردند كه به هر سه سوال ارائه شده پاسخ صحيح داده باشند؛ توصيه مي شود؛ حتما قبل از شركت در مسابقه در مورد خدمات غير حضوري همراه اول اطلاعات لازم را كسب كنيد.

به همين خاطر در ادامه روش هاي غير حضوري دريافت خدمات در اپراتور همراه اول را بيان كرديم تا شما به راحتي بتوانيد به تمامي سوالات مسابقه پاسخ درست دهيد.

 

روش هاي غير حضوري دريافت خدمات در اپراتور همراه اول

به طور كلي دريافت خدمات به صورت غير حضوري، يكي از راحت ترين و مقرون به صرفه ترين روش هاي دريافت خدمات مي باشد كه نه تنها در وقت و هزينه مشتركين صرفه جويي مي كند؛ بلكه باعث خلوت شدن مراكز و فروشگاه هاي دريافت خدمات همراه اول شده و شرايط براي دريافت خدمات حضوري را تسريع مي بخشد.

در حال حاضر مهم ترين و راحت ترين روش هاي دريافت خدمات غير حضوري همراه اول به شرح ذيل مي باشد:

 

1.     سوپر اپليكيشن همراه من

يكي از مهم ترين برنامه هاي ارائه شده از سوي اپراتور همراه اول، برنامه مفيد و كاربردي همراه من مي باشد كه امكان استفاده از خدمات مختلفي را به صورت غير حضوري براي مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري همراه اول مقدور مي سازد.

برخي خدمات قابل ارائه از طريق سوپر اپليكيشن همراه من به شرح ذيل مي باشد:

·        اعلام قطع و وصل مفقودي سيم كارت در زمان سرقت و يا گم شدن تلفن همراه

·        دريافت ريز مكالمات ( دريافت جزئيات تماس ها و پيامك ها )

·        مشاهده و فعال سازي انواع بسته هاي اينترنت

·        تبديل سيم كارت اعتباري همراه اول به دائمي

·        استعلام كليه سيم كارت هاي به نام مشترك

·        تقسيط بدهي قبض پايان دوره مشتركين سيم كارت دائمي

·        رديابي گوشي هوشمند

·        خدمات در محل ( همراه يار)

·        دريافت PIN  و   PUK

براي دريافت هر كدام از اين خدمات تنها كافي است؛ مشترك سيم كارت دائمي يا اعتباري همراه اول وارد اپليكيشن پركاربرد همراه من شده و خدمت مورد نظر خود را انتخاب نمايد.

 

2.     تماس با سامانه 9990

تماس با سامانه 9990 يكي ديگر از روش هاي دريافت خدمات مختلف همراه اول به صورت غير حضوري مي باشد كه مشترك را از دردسرهاي مراجعه به مراكز امور مشتركين همراه اول رها مي سازد.

مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري همراه اول تنها با تماس با شماره 9990 مي توانند خدمات مختلفي مانند موارد ذيل را دريافت نمايند:

·        رديابي گوشي هوشمند

·        خدمات در محل ( همراه يار)

·        قطع و وصل مفقودي

·        حذف و وصل پيامك هاي تبليغاتي

·        فعال سازي و غير فعال سازي سرويس اينترنت و استعلام بسته ها

·        خدمات مالي، پرداخت صورت حساب و خريد شارژ

 

3.     سرويس همراه يار

خدمات در محل يا همان همراه يار يكي از سرويس هاي فوق العاده همراه اول مي باشد كه برخي خدمات خاص را به صورت غير حضوري در اختيار مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري اين اپراتور قرار مي دهد. خدمات قابل ارائه از طريق همراه يار به شرح ذيل مي باشد:

·        تغيير نام سيم كارت دائمي و اعتباري

·        فعال سازي سيم كارت اعتباري و دائمي

·        وصل يا قطع سيم كارت به تقاضاي مشترك

·        تعويض سيم كارت نسل قديم به نسل جديد

·        تعويض سيم كارت خراب يا مفقودي

·        ترابرد

·        ارائه  PIN  و   PUK

قطعا طراحي چنين مسابقه اي از سوي اپراتور همراه اول نهادينه كردن دريافت خدمات به صورت غير حضوري مي باشد كه نه تنها شرايطي را فراهم مي سازد كه مشترك در شرايطي ايده آل به صورت 24 ساعته و بدون تعطيلي از كليه خدمات همراه اول بهره مند گردند؛ بلكه زمينه اي ايجاد مي كند تا اپراتور با گسترش ارائه اين نوع خدمات، دريافت آنها را تسريع و تسهيل بخشد.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۴:۴۳ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :