رندباز رندباز .

رندباز

سيم كارت 0912 قسطي بخرم يا نقدي؟

اپراتور همراه اول با سه دهه فعاليت كاري و به عنوان اولين اپراتور رايج در كشور از سال 1372 شروع به كار كرد و در اين سال ها با تلاش هر روزه سيم كارت هايي با پيش شماره هاي مختلفي در بازار عرضه كرد يكي از سيم كارت هايي كه عرضه كرد و بين مردم بسيار محبوب شد و امروزه در بازار سيم كارت معاملات زيادي مي شود و گران ترين قيمت ها را دارد پيش سيم كارتي با پيش شماره 0912 است.به علت هايي مانند اولين سيم كارت دائمي و با اعتبار بالايي كه دارد اين نوع سيم كارت با قيمت هاي بالايي برخوردار شد.امروزه دوستاني كه وارد كسب و كار يا خريد و فروش هر كاري شده اند براي اعتبار بالاي كارشان نياز به سيم كارت هاي 912 با شماره هاي رند دارند.ولي از آنجايي كه سيم كارت هاي 912 با قيمت هاي بالايي برخوردارند مخصوصا شماره هاي خواص و رند اين نوع سيم كارت بسياري از دوستان نياز به خط هاي معتبر 912 دارند ولي به هر دليلي مخصوصا شرايط مالي توان پرداخت پول براي خريد سيم كارت را دارند ولي پيشخوان ها و فروشندگان سيم كارت شرايط اقساط براي خريد سيم كارت 912 را ايجاد كرده اند.سيم كارت دائمي 0912 با همه مزاياي فراواني كه دارد، از قيمت بسيار بالايي نيز برخوردار است كه خريداران اين سيم كارت را با چالش بزرگي روبرو كرده است. به همين خاطر خيلي از فروشگاه ها و مراكزي كه به امر خريد و فروش سيم كارت دائمي 0912  همراه اول مشغولند؛ براي تسهيل اين روند امكان خريد قسطي سيم كارت دائمي 0912 را نيز ايجاد نمودند.

در چنين شرايطي مهم ترين دغدغه خريداران سيم كارت دائمي 0912 اين است كه اين سيم كارت را به صورت نقدي بخرند و يا خريد به صورت شرايطي و اقساط سيم كارت دائمي 0912، مناسب تر و بهتر است؟

براي رسيدن به يك پاسخ مناسب، در اين مطلب ابتدا شرايط و جوانب هر دو نوع خريد را بررسي مي كنيم تا با مقايسه اصولي بين اين دو نوع خريد، در نهايت بتوانيم بهترين شيوه خريد سيم كارت دائمي 0912 را پيشنهاد كنيم:

 

روش هاي خريد سيم كارت دائمي 0912

با توجه به اين كه تقريبا سي سال از عرضه نخستين سيم كارت دائمي 0912 همراه اول مي گذرد، معمولا سيم كارت صفر يا كار نكرده اين پيش شماره در بازار پيدا نمي شود و تقريبا همه كدهاي اين پيش شماره، كاركرده يا كم كار كاركرد هستند.

علاوه بر اين چون همه كدهاي اين پيش شماره عرضه شدند، امكان خريد مستقيم از طريق سايت اپراتور همراه اول وجود ندارد و متقاضيان براي خريد بايد به مراكز خريد و فروش و يا نمايندگي هاي معتبر اين اپراتور كه اقدام به عرضه و خريد و فروش اين سيم كارت مي كنند، مراجعه نمايند كه در حال حاضر در اين مراكز سيم كارت دائمي 0912 به دو صورت نقدي و يا قسطي خريد و فروش مي شوند.

 

خريد نقدي سيم كارت دائمي 0912

در اين روش، متقاضي بعد از انتخاب شماره و آگاهي از قيمت سيم كارت، بايد قبل از تنظيم سند، مبلغ آن را به صورت يكجا به فروشنده پرداخت نمايد.

 

خريد قسطي سيم كارت دائمي 0912

در اين روش مشترك بعد از انتخاب شماره، معمولا 30 درصد از كل قيمت سيم كارت را به خريدار پرداخت مي نمايد و مابقي قيمت سيم كارت در اقساطي كه به صورت توافقي بين خريدار و فروشنده مشخص مي گردد؛ پرداخت مي شود. در طول اين بازه زماني سيم كارت در اختيار خريدار بوده و مي تواند از آن تا پايان اقساط استفاده نمايد. ولي تنظيم سند قطعي سيم كارت منوط به پرداخت به موقع اقساط و تسويه حساب كامل مي باشد.

 

مزاياي خريد نقدي سيم كارت دائمي 0912

سيم كارت دائمي 0912 همراه اول به عنوان گرانترين و با ارزش ترين سيم كارت موجود در كشور، معمولا قيمت بالايي دارد؛ خصوصا كدهاي يك تا سه، هميشه پرطرفدارتر و گران تر نيز هستند. البته خريد اين سيم كارت ها به صورت نقدي اقتصادي تر نيز خواهد بود كه معمولا براي خريدار به صرفه تر مي باشد. علاوه بر اين در صورت پرداخت يكجاي مبلغ سيم كارت دائمي 0912، در همان روز مي توانيد همه مراحل تنظيم سند را انجام داده و سيم كارت را به نام خود سند بزنيد.

 

مزاياي خريد قسطي سيم كارت دائمي 0912

با توجه به قيمت نسبتا گران سيم كارت دائمي 0912 همراه اول، خريد قسطي اين سيم كارت يك روش هوشمندانه و به صرفه مي باشد، زيرا در شرايط اقساطي، حق انتخاب افراد بالا مي رود و شخص مي تواند تنها با پرداخت يك سوم مبلغ سيم كارت، آن را در اختيار داشته باشد و از سيم كارت استفاده نمايد. البته تنها در صورت خوش حسابي و پرداخت به موقع اقساط، بعد از پايان اقساط كه معمولا بين 4 تا 12 ماه مي باشد؛ مي توانيد سيم كارت را به نام خود بزنيد.

 

معايب خريد نقدي سيم كارت دائمي 0912

از آنجا كه در بازار ايران، خريد نقدي هر كالايي از قيمت به صرفه تر و اقتصادي تري برخوردار است، خريد سيم كارت دائمي 0912 به صورت نقدي يك روش آسان و بي دردسر مي باشد؛ البته در صورتي كه كل مبلغ سيم كارت را داشته باشيد و بتوانيد همه آن را يكجا بپردازد.

به طور كلي در اين روش تنها پرداخت نقدي كل مبلغ سيم كارت، مي تواند براي خريدار كمي دردسر ساز باشد، وگرنه اين معامله قطعا راحت تر و پرسودتر خواهد بود.

 

معايب خريد قسطي سيم كارت دائمي 0912

خريد سيم كارت دائمي 0912 همراه اول به صورت اقساط كه معمولا با پيش پرداخت 30 درصد كل مبلغ صورت مي گيرد؛ از معايب زير برخوردار است:

·        سيم كارت دائمي 0912 خريداري شده تا زمان پايان اقساط به نام خريدار ثبت نمي شود.

·        سود ماهيانه اقساط معمولا بيش از 4 درصد محاسبه مي گردد.

·        قيمت تمام شده سيم كارت دائمي 0912؛ در پايان اقساط بسيار بيشتر از قيمت نقدي و واقعي سيم كارت خواهد شد.

 

خريد نقدي يا خريد اقساطي سيم كارت دائمي 0912؟

حال كه تمام جوانب و شرايط هر دو خريد بررسي شد؛ انتخاب اين كه كدام روش خريد به صرفه تر و منطقي تر مي باشد؛ آسان تر است.

قطعا اگر در هنگام خريد سيم كارت دائمي 0912، بتوانيم همه مبلغ سيم كارت را به صورت يكجا بپردازيم؛ استفاده از شرايط خريد نقدي سيم كارت كه به صرفه تر و اقتصادي تر ميباشد؛ بهتر است.

ولي اگر صاحب كسب و كار هستيد و قصد گسترش آن را داريد و يا به تازگي كاري را شروع كرديد و نمي توانيد در اين شرايط، مبلغ يك سيم كارت دائمي 0912 همراه اول را به صورت يكجا بپردازيد، بهتر است از شرايط خريد اقساطي سيم كارت دائمي 0912 استفاده كنيد و از همان اول، شماره اي كه كاملا مطابق با نياز شما بوده و در امر تبليغات و برند سازي به شما كمك مي كند را به صورت قسطي خريداري كنيد.

ضمن اين كه بررسي ها نشان مي دهد، سيم كارت دائمي 0912 در طول سه دهه حضور خود، همواره قيمت صعودي داشته و خريد قسطي آن حتي با پرداخت سود ماهيانه در نهايت به نفع خريدار مي باشد. البته به شرطي كه سيم كارت خود را از يك مركز معتبر و با تجربه مانند رندباز خريداري كرده باشيد.

زيرا در اين بازار نيز مانند هر بازار سرمايه اي ديگر حضور دلالان باعث افزايش بي رويه قيمت سيم كارت مي شود و وب سايت هايي مانند رندباز تلاش نمودند تا با طراحي يك وب سايت با كاربري آسان، ارتباط مستقيم بين خريدار و فروشنده را ايجاد كرده و سيم كارت را به قيمت مناسب در اختيار خريدار واقعي قرار دهند. ضمن اين كه در اين وب سايت امكان خريد قسطي سيم كارت نيز وجود داشته كه علاقمندان مي توانند به راحتي با چند كليك شماره مورد نظر خود را انتخاب نموده و با آگاهي از شرايط اقساط، به صورت مستقيم با فروشنده وارد مذاكره شده و خريد خود را نهايي كنند.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۲۴:۰۹ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :