رندباز رندباز .

رندباز

موسيقي بي كلام در اپراتور همراه اول

 اپراتور همراه اول به عنوان اولي اپراتور رايج كشور عزيزمان ايران با تلاش هاي هر روزه توانسته بسياري از خدمات را در اختيار مشتركين عزيز بگذاريد يكي از اين خدمات آهنگ هاي پيشواز بي كلام هستند اين نوع آهنگ پيشواز جايگزين بوق هاي خسته كننده و تكراري است كه فقط آهنگ براي فردي كه پشت خط است پخش ميشود و هيچ كلامي در آهنگ نيست اپراتور همراه اول امروزه با تلاش هاي چندين برابري كه دارد سعي ميكند مشتريان عزيز را در رضايت كامل از اپراتور نگه دارد زيرا رضايت مشتري براي تمامي اپراتور ها و مخصوصا اپراتور همراه اول در اولويت است.لازم به ذكر است كه اين نوع آهنگ پيشواز براي هم مشتركين داراي سيم كارت هاي دائمي همراه اول هم مختص به مشتركين داراي سيم كارت هاي اعتباري همراه اول است.اين سرويس در حال حاضر يكي از پرطرفدارترين و محبوب ترين سرويس هاي همراه اول محسوب مي گردد كه از تنوع بي نظيري نيز برخوردار مي باشد. به همين خاطر آواهاي موجود در اين سرويس در دسته بندي هاي موسيقي پاپ، موسيقي سنتي، موسيقي فيلم، مذهبي،كودكانه، اتباع خارجي، كلاسيك، محلي، بي كلام، بين المللي، شعر و سخن و ساير ارائه مي گردد كه در هر بخش جذاب ترين و بهترين آهنگ هاي روز دنيا را مي توان يافت.  

يكي از جذاب ترين ترين دسته بندي هاي انجام شده در نوع آواهاي موجود در وب سايت همراه اول، موسيقي بي كلام است كه سبك و سياقي كاملا متفاوت داشته و در بين هنرمندان و دوستداران اين نوع از موسيقي، بسيار پرطرفدار مي باشد.

 

موسيقي بي كلام در اپراتور همراه اول

يكي از پرطرفدارترين سبك هاي ارائه شده در وب سايت همراه اول، موسيقي بي كلام مي باشد كه شامل يك ليست از زيباترين و قشنگ ترين آهنگ هاي پيشواز موسيقي بدون كلام ايراني و خارجي ( گيتار، ويولن، پيانو و ... ) مي شود كه علاقمندان به موسيقي بي كلام مي توانند با انتخاب آنها، به مخاطبان خود در هنگام انتظار تماس، آوايي دلنشين و جذاب را هديه دهند.

 

گزيده اي از آهنگ هاي پيشواز بي كلام همراه اول

 

ساز گيتار

قطعه اول كد 64197

قطعه سوم كد 87307

قطعه چهارم كد 87308

گيتار عرفاني ژان فيليپ ادن كد 75948

ساز ويولن

جان مريم بهروز پناهي قطعه سوم  كد 82639

قطعه اول جان مريم كد 39677

قطعه دوم جان مريم كد 39678

آهنگ شاد كد 77882

ساز تار

تكنوازي تار كد 86582

ساز سنتور

تكنوازي سنتور كد 77586

ساز پيانو

قطعه سوم كد 56329

قطعه دوم كد 87544

قطعه اول كد 56323

درنه جان فريبرز لاچيني كد 24811

از خودم بدم مياد فريبرز لاچيني كد 24823

از سرزمين شمالي كد 63434

عشق در باران كد 63476

ساير

طرحي از تو كد 99459

دعاي عشق كد 99457

پرتقالي كد 99456

غمگين ترين كد 99454

محبتي زيبا كد 99450

خوب و زيبا كد 99452

 

لازم به ذكر است؛ موسيقي بي كلام موجود در وب سايت همراه اول بسيار متنوع تر و بيشتر از موارد ذكر شده در جدول بالا مي باشد و توصيه مي شود، حتما پيش از انتخاب آوا، به وب سايت همراه اول مراجعه نماييد.

 

نحوه فعال سازي سرويس آواي انتظار در اپراتور همراه اول

از آنجا كه در سال هاي اخير اپراتور همراه اول قابليت ها و امكانات فوق العاده اي در استفاده از سرويس آواي انتظار ايجاد نموده است، كاربران مي توانند به راحتي با مراجعه به سامانه همراه من، آواي انتظار مورد نظر خود را جستجو، انتخاب و فعال نمايند. همچنين امكان مشاهده آواي انتظار فعال، حذف آوا، دسترسي به آخرين آواها و نواهاي برتر نيز در اين وب سايت امكان پذير است.

البته اپراتور همراه اول شيوه ها و روش هاي ديگري براي استفاده از اين سرويس در نظر گرفته است كه مشتركين سيم كارت دائمي همراه اول و سيم كارت اعتباري همراه اول در صورت تمايل مي توانند از آنها استفاده نمايند.

به همين منظور در جدول ذيل پركاربردترين عمليات هاي به كار گرفته شده توسط كاربران را به صورت مجزا بيان كرديم كه مشتركين مي توانند براي فعال سازي، تغيير آهنگ و غير فعال سازي اين سرويس از آن استفاده نمايند:

 

روش ارسال عمليات

فعال سازي

تغيير آهنگ

غير فعال سازي

پيامك يا SMS

ارسال كد آوا به سرشماره 8989

ارسال كد آواي جديد به سرشماره 8989

ارسال عدد 5 به سرشماره 8989

تلفن گويا يا

تماس با شماره 9990 از طريق گوشي هوشمند، فشردن كليد 2، سپس 2، سپس 1، سپس 2، سپس 1، سپس 1، و در نهايت وارد كردن كد آواي انتظار مورد نظر و كليد مربع

تماس با شماره 9990 از طريق گوشي هوشمند، فشردن كليد 2، سپس 2، سپس 1، سپس 2، سپس 1، و در نهايت وارد كردن كد آواي انتظار جديد مورد نظر و كليد مربع

تماس با شماره 9990 از طريق گوشي هوشمند، فشردن كليد 2، سپس 2، سپس 2 و سپس 2

كدهاي دستوري يا USSD

شماره گيري و ارسال

 #  كد آهنگ * 221 * 10 *

شماره گيري و ارسال

 #  كد آهنگ جديد * 222 * 10 *

شماره گيري و ارسال

 #  223 * 10 *

 

علاوه بر اين در اپراتور همراه اول وب سايت آواي انتظار به صورت تخصصي به اين سرويس اختصاص داشته و مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري همراه اول مي توانند براي آگاهي از آهنگ هاي پيشواز اين اپراتور به آدرس rbt.mci.ir   مراجعه نموده و در بخش جستجوي پيشواز دلخواه، آواي انتظار مد نظر خود را از طريق كد آوا، نام آوا و يا صاحب اثر جستجو كنند. هر كدام از اين دسته بندي ها براي راحتي حال كاربران ايجاد شده و اين امكان را به آنها مي دهد تا آواي مورد نظر خود را از بين صدها آهنگ و موسيقي موجود در سايت پيدا كنند.

 

هزينه فعال سازي آهنگ پيشواز در اپراتور همراه اول

در اپراتور همراه اول امكان فعال سازي هر كدام از آواهاي انتظار براي كليه مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري وجود داشته كه هزينه فعال سازي آن، براي يك ماه 1500 تومان مي باشد كه بعد از فعال سازي موفق سرويس، اين مبلغ به صورت حساب پايان دوره مشتركين  سيم كارت دائمي همراه اول اضافه شده و يا از اعتبار ريالي مشتركين سيم كارت اعتباري كسر مي گردد.

علاوه بر كليه خدمات بيان شده، مشتركين سيم كارت دائمي يا اعتباري همراه اول مي توانند در صورت تمايل آواي انتظار مورد علاقه خود را به دوستان و عزيزانشان هديه دهند. اين امكان كه در اين اپراتور تحت عنوان "هديه آواي انتظار " در اختيار علاقمندان قرار مي گيرد؛ شرايطي را ايجاد نموده تا هر مشترك آواي انتظار يا موسيقي مورد پسندش را به راحتي با ديگران به اشتراك بگذارد. اين كار به آساني با شماره گيري كد دستوري # 224 * 10 *  ( ستاره 10 ستاره 224 مربع ) امكان پذير است . بعد از شماره گيري لازم است؛ از بين منوهاي ارائه شده ( منوي يك، پيشنهاد آواي انتظار و منوي دو، هديه آواي انتظار ) گزينه مورد نظر را انتخاب كنيد و در نهايت با وارد نمودن شماره مورد نظر، آواي انتظار مورد علاقه تان را به دوستانتان هديه دهيد.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۳۱:۰۸ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :