رندباز رندباز .

رندباز

سريع ترين روش فروش سيم كارت در رندباز

يك سري از مشتركين تصميم دارند سيم كارت خود را  به فروش برسانند ولي دغدغه اين موضوع را دارند كه چگونه سيم كارتشان را با خيال راحت و در كمترين زمان ممكن به فروش برسانند كه سايت رند باز اين امكان را به مشتركين داده است كه شما ميتوانيد استعلام قيمت از سايت رند باز بگيريد و در سايت با قيمتي كه كارشناسان سايت داده اند به صورت رايگان ايجاد فروشگاه كنيد و سيم كارتتان را به همين قيمت آگهي كنيد.برخي از دوستان عجله براي فروش دارند كه ما ايجاد فروش فوري سيم كارت به دوستان پيشنهاد مي كنيم كه اين موضوع هم به راحتي همانند ساخت فروشگاه عادي است يعني شما يك فروشگاه فوري ايجاد مي كنيد و در صفحه اول سايت قرار ميگيرد و كاربران سريعتر شماره شما را خواهند ديد و خواهان سيم كارتتان بيشتر ميشود..همچنان رند باز اين امكان را به كاربران عزيز داده است كه شما قصد معاوضه سيم كارت داريد و نمي دانيد چگونه بايد سيم كارتي براي معاوضه پيدا كنيد پيشنهاد ما به شما دوستان اين است كه داخل سايت يك سيم كارت را بپسنديد و با كليك بر روي گزينه خريد سيم كارت دسترسي به شماره صاحب سيم كارتي كه پسنديده ايد تماس بگيريد و بعد از توافق سيم كارت را معامله كنيد.

چرا رندباز؟

البته بررسي سالها تجربه و سابقه درخشان رندباز در امر خريد و فروش سيم كارت نشان مي دهد كه رسيدن به چنين جايگاهي يك شبه كسب نشده و امكانات و خدمات منحصر به فردي كه در اين پلتفرم در اختيار كاربران قرار مي گيرد؛ مهم ترين و اصلي ترين دليل شاخص شدن اين وب سايت از بين صدها مركز خريد و فروش سيم كارت در كشور مي باشد.

قطعا آنچه كه سبب شده تا وب سايت رندباز از رقيبان پيشي گرفته و مورد اعتماد حرفه اي ها و فعالان حوزه خريد و فروش سيم كارت باشد؛ قابليت ها و امكانات فوق العاده اي است كه در اين پلتفرم در اختيار كاربران قرار مي گيرد.

 برخي از شاخص ترين مزاياي استفاده از وب سايت رندباز به شرح ذيل مي باشد:

 

·        ساده اما كاربردي

شايد بتوان مهم ترين دليل محبوبيت رندباز را در سادگي آن خلاصه كرد؛ زيرا اين پلتفرم به گونه اي طراحي شده كه هركس با كم ترين دانش كامپيوتري مي تواند از آن به راحتي استفاده نمايد. البته سادگي وب سايت رندباز به معناي ناقص بودن آن نيست، بلكه به اين معناست كه در اين وب سايت از بخش هاي غير ضروري و زائد خبري نيست و افراد مي توانند به راحتي در كمترين زمان ممكن از خدمات مورد نياز خود بهره مند شوند.

 

·        حذف واسطه ها و دلالان

حذف واسطه ها و دلالان يكي از شاخص ترين ويژگي وب سايت رندباز است؛ زيرا رندباز به گونه اي طراحي شده كه افراد مي توانند براي فروش سيم كارت خود يك فروشگاه اختصاصي طراحي نموده و كالاي خود را بدون واسطه در معرض ديد هزاران بازديد كننده قرار دهند. بنابراين خريدار واقعي مي تواند تنها با چند كليك با فروشنده اصلي سيم كارت ارتباط برقرار كرده و بعد از مذاكره نسبت به خريد اقدام نمايد.

 

·        قيمت گذاري اصولي و كارشناسي

اگر شما كمي در اين حوزه فعاليت داشته باشيد؛ قطعا مي دانيد كه وب سايت رندباز به عنوان معتبرترين مرجع قيمت گذاري سيم كارت در بين حرفه اي هاي اين حوزه شناخته مي شود. زيرا اين پلتفرم با كوتاه نمودن دست واسطه ها مورد اعتماد همگان بوده و تعداد سيم كارت هايي كه در آن عرضه مي گردد؛ بسيار بيشتر از سايت هاي رقيب مي باشد؛ به همين خاطر فضاي رقابتي موجود در اين وب سايت باعث مي شود تا قيمت ها واقعي بوده و كاملا بر اساس شرايط روز بازار باشد.

 

·        تعداد بازديد بالا

از آنجا كه در وب سايت رندباز هركس مي تواند فروشگاه تخصصي براي فروش سيم كارت خود را ايجاد نمايد، تعداد بازديد بالا از فروشگاه، شرايط و سرعت فروش را به ميزان قابل توجهي افزايش مي دهد كه اين امر كمك مي كند تا سيم كارت عرضه شده در زمان كمتر و با قيمتي مناسب تر به فروش برسد.

 

·        خريد آسان و بي دردسر

با توجه به اين كه خريد و فروش كالا به صورت آنلاين دردسرها و مشكلات بيشتري نسبت به خريد حضوري دارد؛ بسياري از افراد هنوز ترجيح مي دهند تا خريدهاي خود را به شيوه هاي قديمي و سنتي انجام دهند. ولي در وب سايت رندباز خبري از اين دردسرها نيست و افراد مي توانند بدون نگراني در خانه يا محل كار خود بدون صرف وقت يا هزينه، از بزرگترين فروشگاه آنلاين عرضه سيم كارت در كشور بازديد كرده و بعد از مشورت با دوستان و آشنايان به راحتي يك خريد لذت بخش و راحت را تجربه كنند.

 

·        امكان فروش فوري سيم كارت

يكي از مهم ترين مزيت هاي خريد سيم كارت، خصوصا سيم كارت دائمي 0912 همراه اول اين است كه مانند طلا و سكه، پول نقد محسوب مي گردد و معمولا خيلي زود بعد از عرضه به فروش مي رسند. ولي اگر بنا به هر دليلي قصد فروش سيم كارت خود را داشتيد و مي خواهيد در كمترين زمان ممكن، سيم كارت خود را به مناسب ترين قيمت بفروشيد، رندباز تنها پلتفرمي است كه مي توانيد به آن اعتماد كنيد. زيرا در اين وب سايت يك بخش تخصصي براي فروش فوري سيم كارت وجود دارد كه در آن سيم كارت هاي عرضه شده با شرايط خاص در معرض ديد بازديدكنندگان خاص قرار مي گيرد و سيم كارت در زماني كوتاهتر از زمان معمول به فروش مي رسد.

براي اين كار تنها كافي است بعد از مراجعه به وب سايت رندباز در بخش فروش فوري سيم كارت، اطلاعات سيم كارت خود را ثبت نمايند. بعد از ثبت آگهي، اطلاعات مورد نظر بلافاصله براي تعداد مشخصي از فروشندگان حرفه اي خريد و فروش سيم كارت فرستاده مي شود و سيم كارت شما براي بازه اي مشخص در ويترين ويژه اين پلتفرم قرار مي گيرد. به همين خاطر سيم كارت هاي عرضه شده در اين بخش معمولا بسيار سريعتر و زودتر از سيم كارت هاي ديگر به فروش مي رسند.

 

·        تنوع سيم كارت

يكي از مهم ترين مزيت هاي وب سايت رندباز، گسترده بودن آن است كه به افراد اين امكان را مي دهد تا به عنوان فروشنده، هر نوع سيم كارت اعم از دائمي يا اعتباري به هر تعداد كه بخواهد را آگهي كند. ضمن اين كه در وب سايت رندباز هيچ محدوديتي براي عرضه سيم كارت وجود ندارد و فرقي نمي كند كه سيم كارت شما متعلق به كدام اپراتور باشد. به طور كلي در رندباز امكان خريد يا فروش همه سيم كارت هاي دائمي و اعتباري همراه اول، ايرانسل، رايتل، تاليا و ... وجود داشته و اين پلتفرم به اندازه تمام ايران گسترده و متنوع مي باشد.

 

·        استعلام قيمت سيم كارت

اگر به عنوان خريدار يا فروشنده سيم كارت فعال باشيد؛ به خوبي مي دانيد كه استعلام قيمت سيم كارت، يكي از مهم ترين كارها قبل از اقدام به خريد يا فروش مي باشد؛ زيرا حضور دلالان يا كلاهبرداران در اين بازار بسيار زياد است و در صورتي كه متوجه شوند شما نسبت به قيمت سيم كارت خود ناآگاه هستيد؛ قطعا با شيوه هاي مختلف سيم كارت شما را ارزانتر از قيمت بازار مي خرند و يا سيم كارتي را با قيمتي به مراتب بالاتر به شما مي فروشند.

بنابراين حتما قبل از انجام هر كاري نسبت به استعلام قيمت سيم كارت خود اقدام نماييد. براي اين كار بهترين و معتبرترين مركز، وب سايت رندباز است كه روزانه با عرضه هزاران سيم كارت، واقعي ترين قيمت را براي سيم كارت شما مشخص مي كند. البته براي خريد سيم كارت نيز مي توانيد با مراجعه به اين وب سايت و مشاهده قيمت هاي سيم كارت هايي مشابه سيم كارت مدنظر شما، از ميزان بودجه اي كه بايد براي خريد سيم كارت در نظر بگيريد؛ مطلع شويد.

 

امكان فروش اقساطي سيم كارت

فروش اقساطي كالا يكي از مهمترين خدماتي است كه معمولا فروشگاه هاي بزرگ و معتبر در اختيار مراجعه كنندگان خود قرار مي دهند. در سال هاي اخير وب سايت رندباز اين امكان را براي خريد و فروش كليه سيم كارت هاي دائمي خود ارائه نموده و خريداران مي توانند در صورت تمايل از اين شرايط فوق العاده بهره مند گردند.

در بخش فروش اقساطي سيم كارت، امكان خريد سيم كارت تنها با پرداخت سي درصد از كل مبلغ سيم كارت وجود دارد و خريداران مي توانند مابقي مبلغ را در اقساط كوتاه مدت يا بلند مدت پرداخت نمايند. البته مهم ترين ويژگي فروش اقساطي سيم كارت در رندباز اين است كه اين امكان بدون پرداخت چك يا سفته صورت مي گيرد و بعد از پرداخت سي درصد قيمت سيم كارت و امضاي قرارداد بين خريدار و فروشنده، سيم كارت در اختيار خريدار قرار مي گيرد. بديهي است بعد از اتمام پرداخت اقساط، سند سيم كارت نيز به نام خريدار تنظيم مي گردد.

از آنجا كه اين شرايط استثنايي براي كليه سيم كارت هاي دائمي اعم از سيم كارت دائمي 0912 همراه اول نيز وجود دارد، علاقمندان مي توانند با مراجعه به اين وب سايت و انتخاب شماره مورد نظر به صورت مستقيم با فروشنده تماس گرفته و بعد از توافق در مورد تعداد اقساط و نحوه پرداخت، نسبت به عقد قرارداد اقدام نموده و صاحب يك سيم كارت با ارزش و گران قيمت سيم كارت 0912 شوند.

 



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۲۳:۱۵ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :