رندباز رندباز .

رندباز

انواع بسته هاي سيم كارت دائمي ايرانسل

همانطور كه ميدانيد همه اپراتور ها چند نوع بسته دارند كه به ترتيب براي شما دوستان معرفي ميكنم.اولين مورد بسته اينترنتي است دومين مورد بسته مكالمه داخلي است و سومين مورد بسته پيامك داخلي است و در آخر ايرانسل يك بسته ايجاد كرده به نام بسته تركيبي ايرانسل است كه همزمان ميتوان از هر سه بسته استفاده كرد.هر كدام از اين بسته ها شما زمان هاي مختلفي مي شوند براي مثال بسته اينترنتي ايرانسل از بسته هاي يك ساعته يك روزه و يك ماهه شروع ميشود تا بسته هاي سالانه و بقيه بسته ها به همين گونه است.اپراتور ايرانسل در بسته هايش خدماتي ارائه داده است كه بعضي از اوقات در روز هاي خاص مانند تولد هاي امامان و غيره در اين بسته ها تخفيف مي گذارد  و بعضي وقت ها به صورت رايگان و رندم به برخي از مشتركين به صورت كاملا اتوماتيك براي مشتركين فعال مي شود.لازم به ذكر است بگويم بسته هاي تركيبي ايرانسل بسيار كاربردي و بهتر از بسته هاي ديگر اپراتور ايرانسل است.

انواع بسته هاي سيم كارت دائمي ايرانسل

با توجه به اين كه در اپراتور ايرانسل اين امكان براي مشتركين سيم كارت هاي دائمي فراهم شده و آنها مي توانند با فعال سازي بسته هاي ويژه اينترنت، تماس و پيامك هزينه هاي ارتباطي خود را به ميزان قابل توجهي كاهش دهند؛ پيشنهاد مي شود؛ مشتركين اين اپراتور بعد از مراجعه به وب سايت ايرانسل و آشنايي با بسته هاي مختلف، با توجه به نياز و سليقه خود نسبت به انتخاب و فعال سازي بهترين و مقرون به صرفه ترين بسته اقدام نمايند.

البته بسته هاي مخصوص مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل به چند دسته كلي تقسيم مي شوند كه هر كدام از اين بسته ها از ويژگي ها و مزاياي خاص خود برخوردار هستند.

انواع بسته هاي سيم كارت دائمي ايرانسل به شرح ذيل مي باشد:

 

1.     بسته هاي اينترنت

بسته هاي اينترنت به عنوان پركاربردترين و محبوب ترين بسته هاي مورد نياز مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل به صورت هاي زير ارائه مي گردند:

·        بسته هاي اينترنت روزانه

·        بسته هاي اينترنت هفتگي

·        بسته هاي اينترنت ماهانه

 

بسته هاي اينترنت روزانه

در اين بخش بسته هاي كوتاه مدت روزانه قرار مي گيرند كه به مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل اين امكان را مي دهند تا ميزان مشخصي از اينترنت را در طول يك روز يا چند روز مصرف نمايند. قيمت و حجم ديتاي موجود در بسته هاي روزانه متفاوت است و كاربران مي توانند با در نظر داشتن شرايط خود، مناسب ترين بسته را انتخاب نمايند. بسته هاي موجود در اين بخش معمولا از 50 مگابايت آغاز مي شوند و كاربران مي توانند از آن براي برنامه هاي ارتباطي، ارسال و دريافت پيام، استفاده از رسانه هاي اجتماعي و ... استفاده نمايند.

 

بسته هاي اينترنت هفتگي

بسته هاي هفتگي كه معمولا از مدت زمان و حجم ديتاي بيشتري برخوردارند؛ قيمت بيشتري نسبت به بسته هاي روزانه دارند. اين بسته ها اين امكان را براي مشتركين فراهم مي كنند تا براي مدت زمان مشخصي از داده بيشتري براي انجام كارهاي مختلف اينترنتي خود استفاده نمايند.

 

بسته هاي اينترنت ماهانه

اين بسته ها كه از آنها به عنوان بسته هاي بلند مدت ياد مي شود از يك ماه شروع شده و در نهايت به صورت چند ماهه در اختيار مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل قرار مي گيرد. بسته هاي ماهانه اپراتور ايرانسل از نظر قيمت گران ترين بسته هاي اين اپراتور مي باشد كه از شرايط و ويژگي هاي مختلف برخوردار است.

البته مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل توجه داشته باشند؛ قيمت و حجم دقيق تمام بسته هاي اينترنت ايرانسل ممكن است در طول زمان تغيير كند. به همين خاطر لازم است با در نظر داشتن ميزان مصرف خود، به وب سايت اين اپراتور مراجعه نموده و از بين بسته هاي موجود بهترين و مقرون به صرفه ترين بسته مورد نياز خود را انتخاب نماييد.

 

2.     بسته هاي تماس ايرانسل

بسته هاي تماس ايرانسل به مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل اين امكان را مي دهد تا از تعداد دقيقه مشخصي براي تماس داخل و خارج از شبكه ايرانسل استفاده كنند. تعرفه اين بسته ها كه از تعرفه تماس هاي صوتي ايرانسل كمتر مي باشد، مناسب مشتركيني است كه نياز به تماس صوتي بيشتري دارند.

قيمت و تعداد دقيقه مكالمه در بسته هاي مكالمه ايرانسل متفاوت مي باشد و مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل بايد با توجه به نياز خود بهترين و ارزان ترين بسته مكالمه را انتخاب نمايند.

 

3.     بسته هاي پيامك ايرانسل

اپراتور ايرانسل به منظور رفاه حال مشتركين خود بسته هاي پيامك ايرانسل را كه از قيمت مقرون به صرفه تر و شرايط ويژه برخوردار هستند؛ طرحي نموده كه اين بسته ها اين امكان را براي مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل فراهم نموده تا از تعداد مشخصي پيامك در داخل و خارج از شبكه ايرانسل استفاده كنند. مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل مي توانند از بسته هاي پيامك ايرانسل براي پيامك هاي شخصي، اطلاع رساني، هماهنگي و ساير اهداف مرتبط با پيامك استفاده نمايند.

البته بسته هاي پيامك ايرانسل نيز ممكن است در طول زمان بر اساس سياست ها و تصميمات ايرانسل تغيير كنند؛ به همين خاطر مشتركين ايرانسل مي توانند با مراجعه به وب سايت ايرانسل و آگاهي از شرايط بسته هاي پيامكي، نسبت به انتخاب بسته مورد نياز خود اقدام نمايند.

 

4.     بسته هاي تركيبي ايرانسل

بسته هاي تركيبي مفيدترين و كاربردي ترين بسته هاي ارائه شده از سوي اپراتور ايرانسل مي باشد كه به مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل اين امكان را مي دهد تا به طور همزمان از دو يا چند نوع خدمات ( مانند اينترنت و مكالمه ) استفاده نمايند. بسته هاي تركيبي معمولا متنوع بوده و به صورت اينترنت و تماس، اينترنت و پيامك، مكالمه و پيامك و ... ارائه مي گردند. اين بسته ها به مشترك سيم كارت دائمي اين امكان را مي دهد تا از هر دو خدمات به طور همزمان با قيمت اقتصادي استفاده نمايد.

البته در بين بسته هاي تركيبي، بسته هاي مكالمه و اينترنت بسيار محبوب و پرطرفدار مي باشند كه معمولا از سوي اپراتور ايرانسل با شرايط گوناگون ارائه مي شود.  بنابراين اگر قصد فعال سازي اين بسته ها را داريد؛ توصيه مي شود حتما به ميزان تماس و مصرف اينترنت بسته توجه كافي داشته و بسته اي كاملا متناسب با نياز خود انتخاب نماييد.

قطعا اين روزها كه هزينه هاي مختلف ارتباطي به ميزان قابل توجهي افزايش پيدا كرده است؛ استفاده از بسته هاي اقتصادي كه معمولا با قيمت تخفيفي در اختيار مشتركين قرار مي گيرد؛ مي تواند هزينه هاي كاربران را كاهش دهد. البته به شرطي كه بسته انتخابي كاملا متناسب با نياز كاربر باشد.

علاوه بر اين تقريبا همه بسته هاي ارائه شده از سوي اپراتور ايرانسل قابليت تمديد خودكار دارند؛ به همين خاطر اگر مي خواهيد از بسته مورد نظر تنها براي يك دوره مشخص استفاده نماييد؛ حتما نسبت به لغو تمديد خودكار سرويس اقدام نماييد. لازم به ذكر است؛ در صورت لغو سرويس، از سوي اپراتور تعرفه هزينه ها به صورت عادي و با هزينه اي به مراتب بالاتر از قيمت بسته ها براي مشترك در نظر گرفته مي شود



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۵:۵۰ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :