رندباز رندباز .

رندباز

نكات مهم در قيمت گذاري سيم كارت

همانطور كه ميدانيد اپراتور هاي كشورمان ايرانسل همراه اول و رايتل نام دارند كه هر سه بازار خوبي دارند ولي خط هاي دائمي 912 كه براي اپراتور همراه اول است بازار پر سود با قيمت هاي بالايي دارند.بسياري از دوستاني كه سيم كارت دائمي 912 دارند قصد فروش سيم كارتشان را دارند ولي قيمت سيم كارت را نمي دانند ولي امروزه سايت رند باز امكان اين را داده است كه كاربران با انجام قيمت گذاري تخصصي از قيمت سيم كارتشان باخبر شوند لازم به ذكر است بگويم قيمت گذاري سيم كارت در سايت رند باز براي همه سيم كارت ها با هر اپراتوري و هر قيمتي انجام ميشود همانطور كه گفتم قيمت گذاري سيم كارت بحث پيچيده و تخصصي است و شما با درخواست قيمت گذاري ميتوانيد به راحتي سيم كارت خود را بفروشيد چون اگر قيمتي كه از خودتان به روي سيم كارت ميگذاريد ممكن است خيلي بالاتراز قيمت اصليه سيم كارت باشد و اين كار مشتريان سيم كارتتان را كم ميكند و اگر قيمت خط

پايين تر از قيمت اصلي سيم كارت باشد گرچه خواهان سيم كارتتان زياد ميشود ولي از لحاظ قيمتي و مالي شما ضرر ميكنيد پس ميتوان از مزيت هاي قيمت گذاري سيم يك به اين موضوع اشاره كرد و دوم كسي كه خطي را پسنديده و مي خواهد بداند قيمت اصلي خط چقدر است قيمت گذاري تخصصي انجام دهد و قيمت اصلي خط را بداند.

عوامل تاثير گذار بر قيمت سيم كارت

همانطور كه بيان شد؛ قيمت گذاري سيم كارت يك كار كاملا تخصصي است كه از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. زيرا اگر سيم كارت خود را با قيمتي بالاتر از قيمت واقعي عرضه كنيد، احتمالا مشتريان خود را از دست ميدهند؛ در حالي كه قيمت گذاري پايين سود شما را پايين مي آورد و شما را متضرر مي سازد. پس لازم است با در نظر گرفتن عوامل زير، معامله اي لذت بخش را تجربه كنيد:

 

نوع اپراتور

با توجه به اين كه اپراتورها مي توانند با عرضه خدمات و سرويس هاي مختلف ميزان استقبال از يك سيم كارت را كاهش يا افزايش دهند؛ اين آيتم براي بسياري از افراد به عنوان يك عامل تعيين كننده در زمان انتخاب نوع سيم كارت در نظر گرفته مي شود.

در بازار سيم كارت ايران، سيم كارت هاي دائمي و اعتباري اپراتور همراه اول محبوب ترين و گران ترين سيم كارت موجود در بازار محسوب مي شوند. در اين بازار، سيم كارت دائمي و اعتباري اپراتور ايرانسل در جايگاه دوم و سيم كارت هاي اپراتور رايتل در جايگاه سوم قرار دارند.

 

ميزان كاركرد سيم كارت

به طور كلي سيم كارت ها از نظر ميزان كاركرد به سه دسته كاركرده، كم كاركرد و صفر مخابراتي تقسيم مي شوند كه همواره قيمت سيم كارت صفر در بازار، بيست درصد گرانتر از سيم كارت هاي كاركرده مي باشد. علاوه بر اين ميزان استقبال از اين نوع سيم كارت ها هم به علت آكبند بودن و عدم دردسرهاي تماس هاي مالك قبلي بسيار بيشتر است.

البته در اين خصوص استثنائاتي وجود دارد؛ مثلا همه سيم كارت هاي دائمي 0912 همراه اول كه از باارزش ترين و گران ترين سيم كارت هاي موجود در بازار هستند؛ كاركرده هستند. زيرا چند سالي از عرضه آخرين پيش شماره هاي اين سيم كارت گران از سوي مخابرات مي گذرد و تقريبا همه شماره هايي كه امروزه در بازار موجود هستند؛ كاركرده هستند. به همين خاطر در مورد سيم كارت دائمي 0912 همراه اول، هر چقدر سيم كارت كم كاركرد تر باشد؛ گران تر است.

 

ميزان رندي شماره

ميزان رندي يك سيم كارت هميشه بيشترين تاثير را بر تعيين قيمت سيم كارت دارد؛ به طوري كه در برخي شرايط اين آيتم مي تواند قيمت يك سيم كارت را تا صدها ميليون جابجا نمايد.

از آنجا كه در شماره هاي رند به علت تكرار اعداد، به خاطر سپردن شماره بسيار آسان تر خواهد بود؛ اين شماره ها مورد توجه خاص صاحبان برندها و مديران مي باشند و از قيمت بسيار بالايي برخوردار هستند. البته اين ويژگي براي همه افراد يك آيتم مثبت در نظر گرفته نمي شود و برخي از افراد براي حفظ حريم خصوصي و جلوگيري از تعقيب ترجيح مي دهند تا يك شماره معمولي داشته باشند.

در هر صورت در بازار سيم كارت ايران، شماره هاي رند و معمولي هر كدام به صورت جداگانه دسته بندي هاي مختلفي دارند كه بر اساس آنها بايد قيمت نهايي يك سيم كارت مشخص شود.

 

ميزان عرضه و تقاضا

قطعا در بازار سيم كارت ايران عرضه و تقاضا از عوامل تاثير گذار بر قيمت گذاري مي باشند و نقش تعيين كننده اي در تعيين قيمت نهايي سيم كارت خواهند داشت. به همين خاطر در اين بازار هر چقدر ميزان عرضه كمتر باشد؛ قيمت سيم كارت نيز بيشتر خواهد بود.

 

بررسي قيمت ديگر سيم كارت ها

در نهايت بهترين گزينه براي تعيين قيمت سيم كارت، بررسي قيمت ديگر سيم كارت هاي موجود در بازار مي باشد كه از شرايطي مشابه سيم كارت مورد نظر ما برخوردار است. استعلام قيمت سيم كارت يك روش مطمئن براي تعيين قيمت نهايي مي باشد، زيرا به شما يك ديد كلي از قيمت سيم كارت هايي كه از شرايط و ويژگي هاي مشابه سيم كارت شما برخوردار هستند؛ مي دهد و كمك مي كند تا ارزش گذاري سيم كارت خود را بر اساس واقعيت هاي روز بازار انجام دهيد.

 

گام نهايي

از آنجا كه در حال حاضر وب سايت هاي زيادي به صورت كاملا تخصصي در زمينه خريد و فروش سيم كارت مشغول هستند؛ در اين مراكز قيمت گذاري به صورت كاملا حرفه اي و تخصصي انجام مي شود و شما مي توانيد با مراجعه به آنها به راحتي از قيمت سيم كارت خود مطلع شويد. البته توجه داشته باشيد كه در سال هاي اخير به دليل استقبال از اين بازار، حضور دلالان بسيار پر رنگ تر از قبل شده است كه توصيه مي شود؛ براي استعلام قيمت حتما به وب سايت هاي معتبر و با سابقه اي مانند رندباز مراجعه كنيد. ضمن اين كه رندباز در طول سالها فعاليت مستمر خود به عنوان يك مرجع معتبر قيمت گذاري سيم كارت در بين حرفه ايها شناخته مي شود و قيمت گذاري سيم كارت در آن به صورت كاملا كارشناسانه و تخصصي صورت مي گيرد.

 استعلام قيمت سيم كارت به عنوان يكي از مهم ترين دغدغه هاي افراد، در پلتفرم رندباز بسيار سريع و آسان صورت مي پذيرد. قطعا اگر از قيمت سيم كارت خود مطلع نباشيد، نمي توانيد خريدار خوبي براي آن پيدا كنيد و از فروش خود لذت ببريد. به همين خاطر پيشنهاد مي شود؛ با مراجعه وب سايت رندباز ابتدا از قيمت سيم كارت خود مطلع شويد و سپس نسبت به فروش آن اقدام نماييد.

البته امكان دارد شما يك قيمت نسبي از سيم كارتتان داشته باشيد و با مقايسه قيمت ها بتوانيد قيمت آن را حدس بزنيد. ولي در شرايط كنوني كه عوامل بسيار زيادي بر تعيين قيمت نهايي سيم كارت موثر است؛ اين كار اصلا توصيه نمي شود. زيرا از يك طرف قيمت گذاري در رندباز بر اساس پارامترهاي موثر بر قيمت سيم كارت انجام مي شود و از طرف ديگر قيمت اعلامي در رندباز كاملا كارشناسانه و به روز بوده و بدور از هرگونه حدس و گمان است.

علاوه بر اين رندباز به عنوان معتبرترين پلتفرم تخصصي خريد سيم كارت و فروش سيم كارت به صورت آنلاين اين امكان را به فروشندگان حرفه اي و عادي سيم كارت مي دهد تا در خانه يا محل كار خود به راحتي و در كسري از زمان از قيمت سيم كارت خود مطلع شده و در صورت تمايل نسبت به فروش آن اقدام نمايند.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۲۵:۲۸ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :