رندباز رندباز .

رندباز

زندگي ديجيتال با جيب جت ايرانسل

دوباره اپراتور ايرانسل خدماتي به اسم جيب جت اضافه كرده كه بسيار كاربردي و داراي مزيت هاي فراواني است.خب براي بعضي از دوستان سوال پيش مياد كه جيب جت چيه لازمه بگويم جيب جت يك خدمات بانكيه كه ايرانسل با همكاري بانك ملت توانسته به دنياي ديجيتالي اضافه كند.خب براي بعضي از دوستان سوال پيش مياد چگونه ميتوان از جيب جت استفاده كرد شما با نصب كردن سوپر اپليكيشن ايرانسل من ميتوانيد به راحتي حساب كاربري بسازيد و از خدماتش استفاده بكنيد.لازم به ذكر است بگويم از آنجايي كه جيب جت توسط همكاري يك اپراتور و يك بانك معتبر طراحي شده مشتريان عزيز ميتوانند با خيال آسوده كار هاي خود را در جيب جت انجام بدهند.خب حالا ميخواهيم مزاياي جيب جت را به شما بگوييم از مزاياي جيب جت ميتوان به انجام تراكنش هاي مالي بدون استفاده از رمز يكبار مصرف انتقال پول به دوستان فقط با داشتن شماره تلفن همراه طرف مقابل ميتوانيد به راحتي استفاده كرد اين هم بگويم كه اين فقط بخشي از مزاياي جيب جت است

جيب جت ايرانسل چيست؟

خدمات بانكي جيب جت با همكاري اپراتور ايرانسل و بانك ملت و با استفاده از زير ساخت هاي مالي اين بانك طراحي شده و توسعه پيدا كرده است. به همين خاطر به عنوان يك بستر امن و مطمئن براي انجام تراكنش هاي مختلف مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل و اعتباري ايرانسل شناخته مي شود كه اطلاعات مالي و بانكي مشتركين در آن كاملا محفوظ مي ماند.

ضمن اين كه بعد از انجام هر تراكنش در جيب جت، پيامكي رايگان از سوي ايرانسل براي مشترك ارسال مي گردد كه گزارش كامل تراكنش انجام شده در آن ثبت شده است. علاوه بر اين امكان مشاهده سابقه تراكنش ها در جيب جت نيز براي كاربران وجود دارد.

 

نحوه ايجاد حساب كاربري و ورود به جيب جت

با توجه به اين كه جيب جت در سوپر اپليكيشن ايرانسل من قرار دارد؛ مشتركين سيم كارت دائمي و سيم كارت اعتباري ايرانسل بايد ابتدا اين برنامه را بر روي گوشي هوشمند خود نصب كرده ( با شماره گيري كد دستوري # 45 * ) سپس با ورود به برنامه اپليكيشن من، در صفحه اصلي، جيب جت را پيدا كرده و بر روي آن كليك كنند. در اولين ورود كاربر به جيب جت مشترك بايد حساب كاربري ايجاد نمايد كه براي اين كار يك كد تاييد يكبار مصرف به شماره مشترك پيامك مي شود كه اين كد بايد در كادر مشخص شده، تايپ شود. بعد از اين مرحله مشترك مي تواند از جيب جت خود استفاده نمايد.

 

كاربردهاي جيب جت

جيب جت به عنوان يك كيف پول ديجيتال، امكانات خاص و بي نظيري را در اختيار مشترك سيم كارت دائمي و اعتباري ايرانسل قرار مي دهد كه برخي از آنها به شرح ذيل مي باشد:

·        خريد آسان انواع بسته هاي ايرانسل در سوپر اپليكيشن ايرانسل من

·        خريد از محصولات و خدمات ديجيتال ايرانسلي ( مانند استفاده از تلويزيون اينترنتي لنز ) در بازار ديجيتال ايرانسل من

·        انتقال اعتبار نقدي از يك جيب جت به جيب جت ديگر ( جيب به جيب )

·        انتقال پول نقد از حساب بانكي مشترك به جيب جت ( افزايش موجودي )

علاوه بر خدمات فوق، به زودي امكان پرداخت قبض، انجام كارت به كارت و پرداخت از طريق اسكن كيو آر كد نيز به كاركردهاي آن اضافه خواهد شد.

 

مزاياي استفاده از جيب جت

كيف پول ديجيتال ايرانسل كه به صورت شبانه روزي و بدون تعطيلي در اختيار مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري ايرانسل قرار دارد، از مزاياي زير برخوردار است:

·        يك روش سريع و امن براي پرداخت ديجيتال مشتركين

·        صرفه جويي در وقت

·        امكان واريز پاداش هاي نقدي به حساب جيب جت مشترك

·        انجام تراكنش هاي مالي، انتقال پول و خريد هاي آنلاين بدون وارد نمودن انواع رمزهاي يكبار مصرف

·        امكان مديريت سريع تر و راحت تر هزينه هاي مختلف

·        خريد بسته هاي متنوع ايرانسلي با استفاده از پاداش هاي نقدي موجود در جيب جت

·        عدم نياز به كارت هاي بانكي مختلف

·        انتقال پول به دوستان و آشنايان تنها با استفاده از شماره تلفن همراه

·        دسترسي شبانه روزي و 24 ساعته

 

چه كساني مي توانند از جيب جت استفاده كنند؟

جيب جت به عنوان يك كيف پول ديجيتال براي همه مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري ايرانسل طراحي شده كه استفاده از آن در صورت تمايل تنها با نصب سوپر اپليكيشن ايرانسل من و ورود به حساب كاربري جيب جت مقدور مي باشد.

 

انواع موجودي در جيب جت

به طور كلي جيب جت به عنوان يك كيف پول ديجيتال شامل دو نوع موجودي عمومي و موجودي اختصاصي مي شود كه مجموع موجودي نقدي و موجودي پاداش هاي عمومي در بخش موجودي عمومي قابل مشاهده مي باشد.

مقدار تفكيك شده هر كدام از اين موجودي ها كه با كليك بر روي دكمه i قابل مشاهده مي باشد؛ به شرح ذيل است:

 

موجودي نقدي:

مبلغ نقدي كه از طريق شارژ مستقيم ( از طريق درگاه بانكي ) به جيب جت واريز شده يا از جيب جت هاي ديگر به حساب مشترك انتقال داده شده، در اين قسمت قابل مشاهده مي باشد.

با اين موجودي مشترك سيم كارت دائمي يا اعتباري ايرانسل مي تواند بسته هاي ايرانسلي بخرد و يا خدمات ديجيتال ايرانسلي مانند تلويزيون لنز را استفاده نمايد، انتقال جيب به جيب انجام دهد و پرداخت هايشان را به آساني بپردازند.

 

موجودي پاداش هاي عمومي:

در اين بخش با خريد خدمات و محصولات ديجيتال مانند اسنپ، اسنپ فود، بيمه بازار و اعتبار سنجي از ايرانسل من، بخشي از مبلغ خريد به عنوان پاداش به حساب جيب جت مشترك واريز شده و تحت عنوان موجودي پاداش هاي عمومي نمايش داده خواهد شد.

از اين موجودي مشترك سيم كارت ايرانسل مي تواند براي خريد بسته هاي ايرانسلي يا محصولات و خدمات ديجيتال ايرانسلي استفاده نمايد. البته توجه به اين نكته نيز الزامي است كه موجودي پاداش هاي عمومي قابل انتقال نيست.

 

نحوه شارژ جيب جت

 مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري ايرانسل مي توانند كيف پول ديجيتالي شان را حداكثر تا سقف 10،000،000 تومان با استفاده از روش هاي ذيل شارژ نمايند:

1.      شماره گيري كد دستوري # 1 * 6 * ( ستاره 6 ستاره 1 مربع )

2.      مراجعه به سوپر اپليكيشن ايرانسل من بخش افزايش اعتبار نقدي يا موجودي جيب جت

در صورتي كه مشترك كارت بانكي متصل شده به جيب جت را گم كند، بايد ابتدا موضوع را به بانك مربوطه اطلاع دهد تا كارت مسدود شود. سپس لازم است؛ اطلاعات اين كارت را از حساب كاربري خود در جيب جت پاك نموده و كارت بانكي ديگري را به كيف پول ديجيتال خود متصل كند.

 

نحوه مسدود سازي جيب جت به صورت موقت

در صورتي كه مشترك سيم كارت دائمي يا اعتباري ايرانسل تمايل داشته باشد تا به صورت موقت حساب كاربري جيب جت خود را مسدود كند، بايد با مراكز تماس ايرانسل تماس گرفته و از آنها بخواهيد تا حساب كاربري مشترك را به صورت موقت مسدود سازند. ضمن اين كه در صورت تعويض سيم كارت حساب جيب جت مشترك به صورت خودكار مسدود خواهد شد.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۱۶:۴۴ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :