رندباز رندباز .

رندباز

سرويس ويژه رومينگ بين الملل ايرانسل براي سفر به عراق در ايام محرم 1402

اين روز ها در كشور مثل هر سال بوي ماه محرم پيچيده است و همه مردم در حال آمده شدن براي عزاداري اين ماه عز هستند. و بسياري از مردم هم به رسم عادت هر ساله شان  در ماه محرم و زيارت كربلا و براي عزاداري سيدالشهدا به كربلا  سفر مي كنند.اين روز ها اپراتور هاي سيم كارت در كشور هم براي مردمي كه مي خواهند به كربلا سفر بروند امكانات ويژه اي را دارند فراهم مي كند كه مردم به راحتي بتوانند از اين امكانات استفاده كنند.يكي از اين اپراتورهاي ايرانسل بوده است.ايرانسل در تلاش است كه براي سيم كارت هاي دائمي و اعتباري خود سرويس ويژه رومينگ بين الملل بوده است كه براي كساني كه سيم كارت هاي اين اپراتور را دارند بسيار مي تواند جذاب و جالب باشد و كساني كه مي خواهند به كربلا بروند از اين سرويس به خوبي استفاده كنند.

سرويس ويژه رومينگ بين الملل ايرانسل در ايام محرم 1402

بر اساس اعلام روابط عمومي اپراتور ايرانسل، مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل و سيم كارت اعتباري ايرانسل كه قصد سفر به كشور عراق را دارند؛ مي توانند در ايام محرم از تخفيف ويژه اين اپراتور در سرويس رومينگ بين الملل استفاده نمايند.

اين طرح كه با هدف رفاه و آسايش بيشتر زائران ايرانسلي و كاهش هزينه هاي ارتباطي مشتركين، با تخفيف هاي استثنايي در بسته هاي اينترنت، مكالمه و پيامك براي سفرهاي زيارتي ماه محرم 1402 تدارك ديده شده، مي تواند نقش مهمي در مديريت هزينه هاي ارتباطي كاربران ايفا نمايد.

 

بسته هاي اينترنت ويژه رومينگ عراق در ايام محرم 1402

اپراتور ايرانسل خدمات رومينگ خود را در كشور عراق از طريق سه اپراتور آسياسل، زين و كورك ارائه مي دهد كه زائران ايرانسلي مي توانند با خريد بسته هاي ويژه اينترنت كه از قيمت مقرون به صرفه اي نيز برخوردار هستند؛ به شبكه هاي اين اپراتورها متصل شده و از خدمات منحصر بفرد آنها برخوردار گردند.

حجم بسته هاي اينترنت

مدت اعتبار

قيمت

5 گيگا بايت

14 روز

3،600،000 ريال

يك گيگابايت

7 روز

1،600،000 ريال

300 مگا بايت

7 روز

600،000 ريال

مصرف آزاد اينترنت بدون فعال سازي سرويس رومينگ بين الملل به ازاء هر مگابايت

20،000 ريال

بر اساس جدول فوق در صورتي كه مشترك سيم كارت دائمي و اعتباري ايرانسل در سفر به عراق، بسته اينترنت خريداري نكند و از اينترنت آزاد براي انجام امور مختلف استفاده نمايد؛ بايد به ازاء هر مگابايت اينترنت، دو هزار تومان پرداخت نمايد.

 

نحوه فعال سازي بسته هاي اينترنت ويژه رومينگ عراق در ايام محرم 1402

با توجه به اين كه در صورت فعال سازي سرويس رومينگ بين الملل، مسافران مي توانند بدون تغيير شماره به راحتي با دوستان و آشنايان خود در داخل كشور در ارتباط باشند؛ پيشنهاد مي شود زوار ايرانسلي قبل از شروع سفر نسبت به انتخاب نوع بسته اقدام نموده و با استفاده از روش هاي زير نسبت به فعال سازي آنها اقدام نمايند:

·        مراجعه به سوپر اپليكيشن ايرانسل من

·        شماره گيري كد دستوري # 1 * 3 * 111 *  ( ستاره 1111 ستاره 3 ستاره 1 مربع )

 

تعرفه مكالمه و پيامك براي زوار ايرانسلي در سفر به عراق

در صورتي كه مشترك سيم كارت دائمي و اعتباري ايرانسل در سفر به كشور عراق، نياز به استفاده از مكالمه و پيامك داشته باشند؛ تعرفه هاي مكالمه و پيامك در سرويس رومينگ بين الملل ايرانسل به شرح ذيل مي باشد:

نوع خدمات

قيمت

تماس داخلي

79،000 ريال

تماس با ايران

185،000 ريال

تماس دريافتي

115،000 ريال

ارسال پيامك

25،000 ريال

دريافت پيامك

رايگان

 

نحوه فعال سازي سرويس رومينگ بين الملل در اپراتور ايرانسل

اگر مشترك سيم كارت دائمي و اعتباري ايرانسل هستيد و قصد سفر به عتبات و عاليات را داريد، بايد حتما قبل از خروج از ايران با استفاده از روش هاي ذيل نسبت به فعال سازي سرويس رومينگ بين الملل خود اقدام نماييد:

·        شماره گيري كد دستوري # 1 * 1111 * ( ستاره 1111 ستاره 1 مربع )

·        مراجعه به سوپر اپليكيشن ايرانسل من ( در صفحه اصلي گزينه ساير را انتخاب نموده و در قسمت پرونده گزينه خدمات رومينگ را فعال سازيد )

نكات و شرايط مهم:

·        روش نمودن تلفن همراه در حالت سرويس رومينگ بين الملل هيچ هزينه اي براي زائر نخواهد داشت.

·        با توجه به اين كه با روشن كردن اينترنت رومينگ، همه ديتا ها و اپليكيشن هاي تلفن همراه با هزينه رومينگ محاسبه خواهند شد، بهتر است براي كاهش هزينه ها از غير فعال بودن اپليكيشن ها مطمئن شويد.

·        مشتركين سيم كارت اعتباري ايرانسل مي توانند با شماره گيري كد دستوري  # 7 * ( ستاره 7 مربع ) و يا از طريق "اپليكيشن ايرانسل من" سيم كارت خود را شارژ نمايند.

·        مشتركين ايرانسل توجه داشته باشند كه بسته هاي اينترنت، مكالمه و پيامك فعال در شبكه ايران، هنگام حضور در كشور عراق قابل استفاده نخواهد بود.

·        هزينه تماس ورودي و خروجي در حالت رومينگ بين الملل، بر مبناي دقيقه بوده و به محض شروع مكالمه محاسبه خواهد شد.

·        در صورتي كه مشترك به تماس وارده پاسخي ندهد؛ هزينه اي بابت آن در نظر گرفته نخواهد شد.

·        مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري ايرانسل مي توانند با مراجعه به سوپر اپليكيشن ايرانسل من و يا شماره گيري كد دستوري # 6 * 1111 *  ( ستاره 1111 ستاره 6 مربع ) باقيمانده اعتبار بسته ها را بررسي كنند.

·        پس از بازگشت به ايران امكان ادامه استفاده از بسته هاي رومينگ وجود ندارد و باقي مانده حجم آنها منقضي مي شود.

·        تاريخ شروع استفاده از هر بسته معادل تاريخ خريد بسته خواهد بود، بنابراين بهتر است؛ مشتركين در روز خروج از كشور نسبت به خريد بسته مورد نظر اقدام نمايند.

 

نحوه تماس با ايران در زمان فعال بودن سرويس رومينگ بين الملل

مسافراني كه در خارج از كشور تمايل به تماس با شماره هاي داخل ايران را دارند؛ بايد توجه داشته باشند كه پيش از شماره مورد نظر لازم است؛ كد 0098 ( كد ايران ) را به ابتداي شماره اضافه نمايند. مثلا:

·        تماس با شماره 09355555555 در حالت رومينگ بين الملل اينگونه خواهد بود: 00989355555555

·        تماس با شماره ثابت 55555555 با كد تهران در حالت رومينگ بين الملل اينگونه خواهد بود: 00982155555555

پيشنهاد مي شود مشتركين سيم كارت اعتباري ايرانسل قبل از سفر به عراق سيم كارت خود را حداقل صد هزار تومان شارژ نمايند تا در صورت بروز مشكل بتوانند اعتبار ريالي كافي داشته باشند. مشتركين دائمي ايرانسل نيز بهتر است؛ قبل از سفر سقف مصرف مجاز سيم كارت خود را افزايش دهند.

به نظر مي رسد امسال با وجود اعلام تعرفه هاي تخفيفي سرويس رومينگ ايرانسل، خريد سيم كارت كشور عراق، نه تنها باعث اتلاف  وقت و انرژي خواهد شد، بلكه هزينه هاي ارتباطي زائران را نيز به ميزان قابل توجهي بالا مي برد. به همين خاطر مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري ايرانسل مي توانند بدون نياز به خروج ارز و خريد ريالي، تنها با فعال سازي سرويس رومينگ بين الملل و خريد بسته، با استفاده از سيم كارت خود با دوستان و آشنايان خود در داخل كشور در ارتباط باشند.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۵۳:۴۹ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :