رندباز رندباز .

رندباز

ايرانسل براي دومين بار حامي پرسپوليس قهرمان

شايد وقتي انگليسي ها فوتبال را اختراع كردند هيچ كس فكرش را نمي كرد كه يك روز اين ورزش به محبوب ترين ورزش در دنيا مي شود. شايد وقتي فوتبال به ايران رسيد و اولين بار در مسجد سليمان اين ورزش را انجام دادند هيچكس فكرشو نمي كرد كه محبوب ترين ورزش دوران ايران شود.اين روز ها فوتبال علاوه بر اينكه ورزش هم هست يك تجارت  سود براي برند هايي هستند كه روي پيراهن هاي ورزشي تيم هاي مي خورد.امسال هم باشگاه پرسپوليس دوباره و براي دومين سال متوالي شركت اپراتور ايرانسل را به عنوان اسپانسر اصلي خود معرفي كرده است تا حامي پر طرفدار ايران  بوده است. شركت ايرانسل در اين دو سال كه حامي باشگاه پرسپوليس بوده است و توانسته كه خاطرات خوبي را براي هواداران اين تيم پايتخت نشين را ساخته است و بسيار جالب و خوب بود.

در اين قرارداد كه با حضور دكتر بيژن عباسي آرند، مدير عامل ايرانسل و رضا درويش، مديرعامل باشگاه پرسپوليس امضا گرديد، ايرانسل متعهد شد تا اين تيم را در ليگ برتر فوتبال ايران همراهي نمايد. البته اين براي نخستين بار نيست كه ايرانسل افتخار همراهي تيم پرافتخار پرسپوليس را كسب كرده است، پيش از اين نيز اپراتور ايرانسل در سال هاي 87-86 و سال 96 به مدت سه سال و از آغاز نيم فصل دوم ليگ برتر 1401-1400 حامي اين باشگاه قديمي بود و آنها را در كسب افتخارات مهمي مانند قهرماني در ليگ برتر، سوپر جام و حضور در رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا با كسب عنوان نايب قهرماني همراهي كرده بود.

 

اپراتور ايرانسل در طول سالها فعاليت خود؛ اقدامات خاص و منحصر به فردي در چارچوب مسئوليت و سرمايه گذاري اجتماعي شركتي انجام داده است و با حضور در كنار جوانان به عنوان جامعه اصلي مشتركين اين اپراتور، تلاش نموده تا با ايجاد شور و نشاط در بين جوانان، در راستاي رشد و توسعه ورزش كشور گام هاي اساسي و با ارزشي بردارد.

در كارنامه اپراتور ايرانسل؛ فهرست بلند بالايي از حمايت اين اپراتور از تيم ها و رقابت هاي ورزشي وجود دارد كه نشان مي دهد تا چه حد اين اپراتور در خصوص انجام اين مسئوليت اجتماعي ثابت قدم و استوار مي باشد. مسابقات مختلفي همچون كاروان اعزامي ايران به المپيك، تيم ملي واليبال ايران در مسابقات قهرماني آسيا، ليگ برتر فوتبال ايران، حمايت از تيم هاي فوتبال پرطرفدار استقلال، پرسپوليس و تراكتور، مسابقات بين المللي رالي خاورميانه در شيراز، رقابت هاي جهاني " كونگ فو توآ " شيراز، تيم ستارگان ساري در ليگ برتر كشتي آزاد، اولين مسابقات موتور رئيس ايران و ... 

 

علاوه بر اين ايرانسل با هدف دسترسي مشتركين خود به محتواي ويدئويي با كيفيت و اختصاصي لاليگا و بهبود كيفيت فوتبال ايران به ويژه در بين نوجوانان؛ پيرو عقد تفاهم نامه اي كه بين اين اپراتور و سازمان ليگ فوتبال اسپانيا، لاليگا، بسته شد، كمپ هاي استعداد يابي ايرانسل - لاليگا را در طول سال هاي 96 تا 98 با حضور مربيان برتر لاليگا و چهره هاي برتر فوتبال كشور برگزار كرد.  قرارداد ايرانسل با فدراسيون هندبال كه در 14 دي ماه  1400 منعقد شد و ايرانسل را رسما به عنوان حامي ورزش هندبال كشور اعلام كرد نيز از جمله فعاليت هاي منحصر بفرد اين اپراتور مي باشد كه همين موضوع آغاز گر يك دوره درخشش ورزش هندبال در رده هاي مختلف بوده است.

 

حمايت ايرانسل از باشگاه ورزشي پرسپوليس به عنوان يكي از قديمي ترين و پرطرفدارترين تيم هاي آسيايي كه طي پنج فصل ليگ برتر به صورت متوالي موفق به كسب عنوان قهرماني شده است؛ در راستاي كمك به توسعه پايدار و ارتقاي جايگاه اقتصادي و فرهنگي اين باشگاه و استفاده از ظرفيت هاي بالقوه موجود براي ارائه خدمات بيشتر به هواداران مي باشد كه اميد است همچون گذشته نويد بخش روزهاي خوش درخشش اين تيم پرطرفدار باشد.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۳:۰۴ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :