رندباز رندباز .

رندباز

سيم كارت هاي هوشمند توريست شاتل موبايل

شاتل موبايل به عنوان اولين عرضه كننده سيم كارت هوشمند نه تنها هزينه هاي ارتباطي را به ميزان قابل توجهي كاهش داده است بلكه سرعت و خدمات منحصر بفردي را در اختيار مشتركين خود قرار داده است در حال حاضر شاتل موبايل، تنها اپراتور تلفن همراه در كشور است كه براي مشتركين خود امكان اتصال خودكار به هر سه شبكه اپراتور ( همراه اول، ايرانسل و رايتل ) داراي شبكه راديويي را فراهم نموده است. اين سرويس با تحليل مداوم و دقيق شبكه هاي موجود در موقعيت جغرافيايي مشتركين رايتل، با كيفيت ترين و پايدارترين شبكه راديويي در هر منطقه را شناسايي نموده و به صورت كاملا هوشمند و اتوماتيك در اختيار كاربران قرار مي دهد.

 

شايد خيلي از افراد شاتل موبايل را به عنوان عرضه كننده سيم كارت هاي هوشمند بشناسند. زيرا سيم كارت هاي هوشمند شاتل موبايل همواره با انتخاب و اتصال به بهترين شبكه و فناوري، خدمتي منحصر بفردي را در اختيار مشتركين قرار مي دهد كه نه تنها هزينه هاي ارتباطي آنها را به ميزان قابل توجهي كاهش مي دهد؛  بلكه تجربه بهتري از سرعت و خدمات را نيز براي آنها رقم مي زند.

در حال حاضر شاتل موبايل، تنها اپراتور تلفن همراه در كشور است كه براي مشتركين خود امكان اتصال خودكار به هر سه شبكه اپراتور ( همراه اول، ايرانسل و رايتل ) داراي شبكه راديويي را فراهم نموده است. اين سرويس با تحليل مداوم و دقيق شبكه هاي موجود در موقعيت جغرافيايي مشتركين رايتل، با كيفيت ترين و پايدارترين شبكه راديويي در هر منطقه را شناسايي نموده و به صورت كاملا هوشمند و اتوماتيك در اختيار كاربران قرار مي دهد.

 

سيم كارت هوشمند توريست

علاوه بر خدمات فوق، اين بار شاتل موبايل با ارائه سيم كارت هوشمند توريست، خدمات با كيفيت و مقرون به صرفه خود را در اختيار گردشگران قرار مي دهد. اين خدمات كه به صورت تركيبي شامل مكالمه، اينترنت و پيامك مي شود با توجه به نيازهاي گردشگران در قالب بسته هاي مختلفي ارائه مي گردد كه از مزاياي فوق العاده اي هم برخوردار مي باشد.

به طور كلي سيم كارت هوشمند توريست شاتل موبايل به همراه 4 بسته متفاوت شامل موارد ذيل مي گردد:

 

نام بسته

اينترنت همراه

مكالمه درون شبكه

اعتبار اوليه

قيمت

بسته پايه

5/1 گيگابايت

1000 دقيقه

2،000 تومان

40،000 تومان

بسته  اول

5/2 گيگابايت

1000 دقيقه

5،000 تومان

50،000 تومان

بسته دوم

5/4 گيگابايت

1000 دقيقه

10،000 تومان

57،000 تومان

بسته سوم

10 گيگابايت

1000 دقيقه

20،000 تومان

86،000 تومان

بسته چهارم

20 گيگابايت

2000 دقيقه

25،000 تومان

104،000 تومان

 

 

 

سيم كارت هاي هوشمند توريست شاتل موبايل به مدت سي روز پس از ثبت نام قابل استفاده مي باشد و گردشگران مي توانند با مراجعه به نمايندگي هاي شاتل موبايل در سراسر كشور يا غرفه هاي شاتل موبايل در فرودگاه ها و مبادي ورودي كشور با ارائه پاسپورت نسبت به خريد، ثبت نام و فعال سازي آن اقدام نمايند.

بنابراين گردشگراني كه ايران را به عنوان مقصد سفر تفريحي و زيارتي خود انتخاب مي كنند، مي توانند خريد سيم كارت هاي توريستي هوشمند شاتل موبايل را از بين سيم كارت هاي عرضه شده از سوي ساير اپراتور ها انتخاب كرده و علاوه بر بهره مندي از امكانات فوق العاده از مزاياي بي نظيرش هم لذت ببرند.

 

مزاياي خاص و منحصر بفرد سيم كارت هاي توريستي شاتل موبايل به شرح ذيل مي باشند:

·        آنتن دهي هوشمند با پوشش سراسري 4G

·        كد دستوري به زبان انگليسي و عربي

·        امكان مديريت و انتخاب دستي شبكه راديويي ميزبان

·        مقرون به صرفه ترين بسته هاي اينترنت و مكالمه

·        بيش از 4000 نمايندگي فروش و خدمات در سراسر كشور

 

تماس بين الملل در شاتل موبايل

پيشرفت علم و تكنولوژي سبب گرديده كه در حال حاضر فاصله ها به نوعي مفهوم گذشته را نداشته باشند و جهان به دهكده اي تبديل گردد كه ارتباط در آن بسيار ارزان تر و آسان تر از قبل باشد. در جهان كنوني ارتباطات معمولا بر پايه تلفن هاي همراه بوده و همين امر برقراري ارتباط در هر ساعت يا مكاني را به راحتي مقدور مي سازد.

اگر مشترك شاتل موبايل هستيد و اعضاي خانواده يا دوستانتان در كشور ديگري اقامت دارند  و يا مجبور به برقراري ارتباط هاي كاري با كشورهاي ديگر هستيد، شاتل موبايل ارزان ترين و آسان ترين روش را براي شما در نظر گرفته است. سيم كارت هاي پيش پرداخت شاتل موبايل اين امكان را به كاربران مي دهد تا به سادگي با تمام نقاط دنيا متصل شده و با تعرفه اي كاملا اقتصادي از برقراري يك ارتباط پايدار لذت ببرند. تعرفه تماس در سيم كارت هاي پيش پرداخت شاتل موبايل بر اساس دقيقه بوده و براي آگاهي مشتركين به تفكيك كشورها در وب سايت اين اپراتور موجود مي باشد.

 

براي آگاهي از اين تعرفه ها مشتركين بايد بعد از ورود به وب سايت شاتل موبايل در بخش " محصولات و خدمات، " گزينه " تعرفه تماس بين الملل شاتل موبايل " را انتخاب نموده و در قسمت جستجو با انتخاب نام كشور مورد نظر، از تعرفه تماس كه به ازاء هر دقيقه اعلام شده، مطلع گردند.

علاوه بر اين ؛ علاقمندان به اين خدمات  مي توانند در وب سايت شاتل موبايل به آدرس www.shatelmobile.ir  اطلاعات مورد نياز خود را در اين خصوص كسب كرده و در صورت نياز به راهنمايي و مشاوره، در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن 09981000000 تماس حاصل كرده و از مشاوره 24 ساعته مشاوران شاتل موبايل بهره مند گردند.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: سيم كارت هوشمند توريست ، سيم كارت هوشمند توريست شاتل موبايل ، سيم كارت توريستي ، شاتل موبايل ، رندباز،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۴:۲۲ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :