رندباز رندباز .

رندباز

سرويس كنفرانس تلفني اپراتور رايتل

نسل جديد تلفن‌هاي همراه بسيار هوشمند و پيشرفته هستند، امكان جستجو در اينترنت، عكسبرداري و فيلمبرداري با وضوح تصوير بسيار بالا، مطالعه كتاب‌هاي ديجيتال و روزنامه، اندازه‌گيري دما، ضربان قلب و حتي نظارت بر وضعيت سلامت افراد را با كمك حسگرهاي مختلف فراهم مي‌كنند. تلفن‌هايي كه وزن آنها به طور ميانگين حدود 100 گرم است اما قابليت‌هايشان آنها را در حد و اندازه‌هاي يك كامپيوتر ارتقا داده است.


.

كنفرانس تلفني اپراتور رايتل

يكي از اين قابليت هاي بسيار كاربردي، برگزاري كنفرانس هاي تلفني است كه باعث بهبود عملكرد افراد و صرفه جويي هر چه بيشتر در زمان خواهد شد. اين قابليت كه در سال هاي اخير بخصوص بعد از پاندمي ويروس كرونا، بسيار مورد توجه مديران و صاحبان كسب و كارها قرار گرفته، سبب گرديد تا اپراتورها نيز امكان برقراري تماس به صورت همزمان را براي مشتركين خود ايجاد كنند.

يكي از اپراتورهايي كه در اين زمينه توانسته سرويسي خاص و بي نظير را براي مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري خود فراهم كند، اپراتور رايتل مي باشد كه امكان برقراري مكالمات گروهي را در اختيار كاربران خود قرار داده است، به طوري كه تمامي افراد حاضر در كنفرانس، امكان صحبت كردن و شنيدن صداي يكديگر را خواهند داشت.

در سرويس كنفرانس تلفني رايتل، مشتركين مي توانند به راحتي حداكثر با 5 نفر صحبت كنند و به طور همزمان اطلاعات مورد نياز خود را كسب كنند. در اين سرويس مخاطبين شركت كننده در كنفرانس مي توانند از مشتركين كليه اپراتورهاي تلفن همراه در كشور ( همراه اول، ايرانسل و رايتل)، تلفن ثابت و يا حتي مخاطبين بين المللي باشند. اين سرويس كه با هدف ايجاد چندين تماس با ميزباني مشترك رايتلي راه اندازي شده است، مورد استفاده دانشجويان، كارمندان، اعضاي خانواده، همكلاسي ها، تجار، مديران و ... كه امكان حضور فيزيكي در يك مكالمه به صورت همزمان را ندارند، قرار خواهد گرفت.

هزينه هر تماس در كنفرانس صوتي رايتل، معادل يك تماس عادي و بر عهده تماس گيرنده مي باشد و براي فرد دعوت شده به كنفرانس هيچ هزينه اي منظور نمي گردد. براي مثال اگر يك مشترك رايتلي 3 نفر را به كنفرانس دعوت كند، هزينه هر سه نفري كه در تماس شركت كردند، به عهده مشترك خواهد بود.

نحوه برقراي تماس در كنفرانس صوتي

در اين سرويس اگر يك مشترك رايتلي بخواهد مثلا با دو نفر ديگر كنفرانس تلفني، برقرار كند، در مرحله اول بايد مشترك الف با مشترك ب تماس گرفته و تماس وي را در حالت Hold  قرار دهد، سپس مشترك الف با مشترك ج تماس مي گيرد و پس از برقراي تماس، نفر دوم به كنفرانس Merge  مي شود. به همين ترتيب مشترك مي تواند تا 5 نفر را به كنفرانس اضافه كند.

شرايط و نكات مهم:

اين سرويس به صورت پيش فرض براي كليه مشتركين سيم كارت دائمي رايتل و سيم كارت اعتباري رايتل فعال مي باشد.

جهت برخورداري از اين سرويس گوشي هوشمند مشترك بايد قابليت كنفرانس صوتي را داشته باشد.

در صورتي كه تمايل داريد در طول كنفرانس هيچ تماسي را از دست ندهيد، بهتر است سرويس انتظار مكالمه خود را فعال نماييد.

سرويس انتظار مكالمه

سرويس انتظار مكالمه رايتل براي آگاهي از تماس هاي پشت خطي مي باشد كه به مشترك اين امكان را مي دهد تا زماني كه در حال مكالمه ميباشد، از تماس هايي كه با او گرفته مي شود، مطلع گردد.

در اين سرويس اگر با مشتركي كه در حال مكالمه ميباشد، تماس گرفته شود، مشترك صداي بوق منقطعي را مي شنود كه نشان دهنده تماس پشت خطي مي باشد. البته به طور همزمان شماره تماس گيرنده نيز بر روي صفحه گوشي هوشمند به نمايش در خواهد آمد كه نشان دهنده انتظار مخاطب جديد براي برقراري تماس مي باشد. در چنين شرايطي مشترك مي تواند تماس اول را نگه داشته و تماس دوم را برقرار كند و يا تماس دوم را در حالت انتظار نگه داشته و به مكالمه خود ادامه دهد.

فعال سازي اين سرويس براي مشترك هيچ هزينه اي نخواهد داشت و براي اين كار كاربران بايد در قسمت تنظيمات گوشي هوشمند خود تنظيمات مربوط به انتظار مكالمه را فعال نمايند. در صورت عدم فعال سازي اين سرويس، نه تنها مشترك در حين تماس، از تماس نفر دوم مطلع نشده، بلكه تماس گيرنده دوم نيز بوق اشغال مي شنود.

قابليت كنفرانس در تلفن را مي توان به نوعي انقلابي در صنعت ارتباطات بر شمرد و برقراري ارتباط صوتي يا تصويري به صورت همزمان با چندين نفر در دنياي مدرن امروز يك ويژگي كاربردي اپليكيشن هاي مختلف شبكه هاي اجتماعي مي باشد كه نه تنها ارتباطات را ساده تر و راحت تر مي سازد؛ بلكه هزينه هاي ارتباط را نيز به ميزان قابل توجهي كاهش مي دهد. قابليتي كه بسيار براي شركت هايي كه به دليل شعبه ها و مراكز، امكان حضور همزمان در گفت و گو ها و جلسات را ندارند، كاربردي و كارگشا مي باشد.

البته در اپراتور رايتل هنوز امكان برقراري كنفرانس تصويري وجود ندارد و اين قابليت با محدوديت هايي مواجه مي باشد، در حال حاضر مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري رايتل تنها مي توانند از تماس صوتي به صورت كنفرانس استفاده نمايند.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز

 


برچسب: رايتل ، سيم كارت رايتل ، سيم كارت دائمي رايتل ، سيم كارت اعتباري رايتل ، رندباز،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۷:۳۴ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :