رندباز رندباز .

رندباز

قرعه كشي آبان ماه باشگاه مشتريان همراه اول

هميشه جايزه و كادو دادن يكي از رسوم بسيار جذاب و جالبي است كه بسيار براي مردم هم خاص و جالب مي تواند باشد.اين روزها بسياري از اپراتور ها در تلاش هستند كه اين روز ها براي كساني كه سيم كارت هاي اپراتور ها را دارند مي خواهند انجام دهد. همراه اول يكي از اين اپراتور هايي است كه به دنبال دادن جايزه به مشترياني كه سيم كارت دائمي و اعتباري همراه اول را دارند انجام دهند.اپراتور همراه اول هميشه در تلاش است كه بهترين خدمات را به مشتريان خود دهد. بعد از اتفاقاتي كه در فروردين افتاد همراه اول به تغيير رويكرد انجام داد. همراه اول اين روزها در تلاش است كه به مشتريان دائمي و اعتباري خود را در قرعه كشي آبان ماه شركت دهد. اكنون بهترين زمان ممكن براي اين كار است. زيرا با نصب اين اپليكيشن و مراجعه به آن مي توانيد در قرعه كشي ماهانه باشگاه مشتريان همراه اول شركت كنيد.

براي اين كار هم كافي است كليه مشتركين سيم كارت هاي دائمي يا اعتباري همراه اول ابتدا اپليكيشن همراه من را دانلود كرده و سپس با مراجعه به اپليكيشن و يا وب سايت همراه من به آدرس my.mci.ir در بخش سرگرمي باشگاه مشتريان اپراتور همراه اول، وارد شده و امتيازات خود را به شانس شركت در قرعه كشي تبديل كنند و از جوايز و طرح هاي متنوع آن بهره مند گردند.

قرعه كشي آبان ماه همراه اول از 1 الي 25 آبان ماه 1401 قابل اجرا مي باشد و مشتركين فرصت دارند تا در اين بازه زماني مشخص شده در اين قرعه كشي شركت كنند و به قيد قرعه، برنده يكي از 5 جايزه 500 ميليون توماني اين ماه شوند.

 

 شرايط قرعه كشي:

·        كليه مشتركين سيم كارت هاي همراه اول به غير از دارندگان سيم كارت هاي حقوقي، تست، داراي معافيت و قطع، امكان شركت در اين قرعه كشي را دارند.

·        مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري همراه اول با مصرف هر 10 امتياز، يك شانس در قرعه كشي دريافت خواهند كرد.

·        براي هر مشترك، حداكثر 50 شانس قرعه كشي قابل دريافت مي باشد.

 

قرعه كشي آبان ماه باشگاه مشتريان همراه اول، به صورت سيستمي در تاريخ 30 آبان ماه انجام خواهد شد و اسامي برندگان در اين صفحه و در بخش سرگرمي باشگاه اعلام مي گردد. از سوي همراه اول نيز، طي 72 ساعت پس از قرعه كشي، هماهنگي هاي لازم جهت تحويل جايزه با برندگان انجام مي شود.

البته لازم به ذكر است مشتركين سيم كارت دائمي همراه اول و سيم كارت اعتباري همراه اول با دانلود اپليكيشن همراه من و عضويت رايگان در آن، به صورت خودكار عضو باشگاه فيروزه اي مي شوند و اعضاي باشگاه فيروزه اي مي توانند با شركت در طرح ها و كمپين هاي دوره اي و مناسبتي، از جوايز متنوع برخوردار كردند.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۶:۵۴ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :