رندباز رندباز .

رندباز

سيم كارت 0912 اقساطي بخريم يا نقد؟

اين روز ها بسياري از مردم به دنبال خريد سيم كارت هاي همراه اول هستند و بسياري از مردم علاقه به سيم كارت همراه اول دارند.اپراتور همراه اول در اين سال ها توانسته است كه با دادن ارائه خدمات بسيار جالب و منحصر به فرد به كساني كه سيم كارت هاي همراه اول را دارند و همين مسئله باعث شده است كه در بازار سيم كارت همراه اول محبوب ترين برند سيم كارت در ايران باشد. همراه اول همواره در تلاش است كه بتواند بهترين خدمات را به دارندگان سيم كارت هاي  دائمي و اعتباري همراه اول بدهند 

اما سيم كارت 0912 از بقيه سيم كارت هاي همراه اول مهم تر است بسياري از مردم در تلاش هستند كه اين سيم كارت را بدست آورند . اين سيم كارت كه مهم ترين و با ارزش ترين سيم كارت همراه اول است و تقاضا براي اين سيم كارت بيش تر از سيم كارت هاي ديگر همراه اول است.

صرف نظر از مديران، وكلا، پزشكان و صاحبان مشاغل و بازاريها، افراد زياد ديگري تنها به خاطر پرستيژ شخصي به دنبال شماره 0912 با كد پايين هستند كه همين موضوع باعث جلب توجه اين شماره ها و گران تر شدن آنها در بازار خريد و فروش سيم كارت مي شود. شايد دور از اغراق نباشد كه ادعا كنيم تقريبا تمام ايرانيان متقاضي خريد سيم كارت هاي 0912 هستند و يا حداقل روياي داشتن يك خط رند 0912 را در سر مي پرورانند!!! اما نكته مهم اينجاست؛ تا به حال چند نفر توانستند اين روياي شيرين خود را عملي كنند؟

 

خريد اين شماره ها كه هم مي تواند پرستيژ شخصي و هم اعتبار اجتماعي را براي مالك خود به همراه داشته باشند، با قيمت هاي گاها نجومي، قطعا براي بسياري از افراد سخت مي باشد؛ خصوصا پرداخت نقدي آنها بسيار مشكل و در بعضي شرايط غير ممكن مي باشد.

 

قطعا كسي منكر فوايد پرداخت نقدي خريد سيم كارت نيست و همگان مي دانيم اگر بتوانيد سيم كارتي را نقدي خريد،  در گام اول هيچ سود اضافه اي پرداخت نخواهيد كرد و در گام بعدي؛ حتي ممكن است بتوانيد به خاطر شرايط پرداخت نقدي، سيم كارت 0912 ارزان تري هم پيدا كنيد. علاوه بر اين با خريد نقدي سيم كارت، از همان ابتدا مي توانيد سند خط را به نام خود بزنيد و از مزاياي يك خريد آسان و بي دردسر لذت ببريد. يكي ديگر از مهم ترين مزاياي خريد نقدي، عدم محدوديت براي خريد مي باشد كه دست شما را باز مي گذارد تا با انتخاب يك شماره مناسب، در يك لحظه به همه آنچه كه مي خواهيد؛ برسيد.

 

البته اين نوع خريد لذت بخش، تنها يك عيب بزرگ دارد و شما؛ فقط و فقط مي توانيد از بين خطوطي كه متناسب با بودجه شما هستند، شماره انتخاب كنيد، به زبان ساده تر در خريد نقدي بودجه شما تعيين كننده اصلي انتخاب شماره خواهد بود. مثلا اگر به دنبال يك شماره رند و لاكچري هستيد و بودجه مربوط به آن را نداريد، مجبوريد از خريد خط روياييتان صرف نظر كنيد.

 

اين واقعيت تلخ، يك راهكار ساده و اساسي دارد كه شرايط را براي خريد يك شماره رويايي فراهم مي كند. انتخاب اين روش همه محدوديت هاي پيش رو را برمي دارد و به شما كمك مي كند تا در واقعيت مالك سيم كارت مورد علاقه تان گرديد. قطعا شما هم مانند خيلي از افراد ديگر، افراد زيادي را مي شناسيد كه با خريد اقساطي صاحب خانه، ماشين و يا هر چيز ديگر شده اند، كساني كه اگر قرار بود دست روي دست بگذارند و منتظر تكميل بودجه خود براي خريد نقدي مي شدند، با اين تورم موجود در بازار هيچ وقت، صاحب هيچ چيز با ارزشي نمي شدند.

 

خريد اقساطي به عنوان يكي از رايج ترين روش هاي خريد كالاهاي اساسي و با ارزش، يك روش هوشمندانه و معقولانه در بازار كنوني ايران مي باشد كه به افراد كمك مي كند تا با پرداخت ماهانه، به خريد دلخواه خود دست پيدا كنند. اين روش كه معمولا براي سرمايه گذاري كالاهاي با ارزشي مانند طلا، ماشين، زمين و ملك مورد استفاده قرار مي گيرد، تقريبا هميشه سودآور و مفيد بوده است. سيم كارت هاي 0912 هم به عنوان يك كالاي با ارزش براي سرمايه گذاري از اين قاعده مستثني نبوده و شما مي توانيد براي سرمايه گذاري اقدام به خريد شماره هاي با ارزش 0912 بكنيد. البته اين شيوه از همان سال هاي اوليه عرضه سيم كارت هاي 0912 انجام مي شده و تجربه سالها فعالان اين حوزه نشان مي دهد كه خريد و فروش سيم كارت به عنوان يك بازار پر سود و منفعت، يك روش مطمئن براي سرمايه گذاري مي باشد.

 

بنابراين اگر واقعا قصد خريد يك سيم كارت با ارزش را داريد و مي خواهيد با يك تير دو نشان بزنيد، فوق العاده ترين پيشنهاد خريد اقساطي سيم كارت 0912 مي باشد كه به شما كمك مي كند با همان اندك پولي كه داريد، صاحب شماره مورد علاقه خود شويد. البته خريد قسطي با همه مزيت هاي منحصر بفردش مي تواند دردسرهايي هم داشته باشد كه براي رهايي از آنها لازم است از يك وب سايت معتبر و قانوني سيم كارت خود را تهيه نماييد.

 

در حال حاضر به خاطر سودآور بودن بازار خريد و فروش سيم كارت، افراد و دلالان زيادي به اين كار مشغولند و در صفحات مجازي و وب سايت هاي مختلف از ديوار و شيپور گرفته تا سايت هاي تبليغاتي مختلف اقدام به تبليغات و خريد و فروش سيم كارت هاي 0912 مي كنند كه بسياري از آنها فريبنده و هيجان انگيز هم هستند. تبليغاتي كه گاها نشان دهنده قيمت كمتر و شرايط آسان تر خريد سيم كارت بوده و مي توانند شما را براي يك خريد ارزان تر وسوسه كنند، به همين خاطر هوشياري در هنگام خريد نه تنها لازم است؛ بلكه مي تواند شما را از افتادن در دام آنها نجات دهد. انتخاب يك وب سايت معتبر و كاربلد از اولين و مهم ترين گام هاي شما در مسير خريد يك سيم كارت اقساطي مي باشد كه باعث مي شود تا باقي مسير را با آرامش و اطمينان بيشتري طي كنيد.

 

از آنجا كه فروش اقساطي سيم كارت هاي 0912 يكي از خاص ترين و منحصر بفردترين خدمات وب سايت هاي خريد و فروش سيم كارت مي باشد، رند باز به عنوان معتبرترين و با تجربه ترين وب سايت عرضه كننده سيم كارت هاي مختلف، شرايط استثنايي و هيجان انگيز خريد و فروش اقساطي سيم كارت را براي كاربران خود فراهم نموده كه به آنها اين امكان را مي دهد تا بدون پرداخت كل هزينه سيم كارت، صاحب سيم كارت مورد علاقه خود شوند.

 

در وب سايت رند باز؛ بسياري از فروشندگان تنها با دريافت يك سوم مبلغ سيم كارت اقدام به فروش سيم كارت به صورت اقساطي مي كنند و بقيه مبلغ سيم كارت را به صورت ماهيانه دريافت مي كنند. ميزان پيش پرداخت و شرايط اقساط مانند مبلغ قابل پرداخت و تعداد اقساط نيز كاملا توافقي بوده و در صورت توافق طرفين قابل تغيير مي باشد.

 

علاوه بر اين خريد اقساطي سيم كارت در رندباز؛ نيازي به پرداخت چك يا سفته نداشته و شما مي توانيد بدون معرفي ضامن؛ صاحب سيم كارت مورد علاقه خود شويد. براي اين كار هم كافي است؛ ابتدا سري به وب سايت رند باز زده و با كمي جستجو، شماره مورد علاقه خود را انتخاب نماييد. سپس بايد با فروشنده سيم كارت تماس بگيريد و در خصوص ميزان پيش پرداخت، تعيين اقساط و تعداد ماههاي پرداخت قسط با هم به توافق برسيد. در نهايت نيز لازم است؛ براي بستن قرارداد با ارائه كارت ملي در يك مركز معتبر، قرارداد خريد سيم كارت را تنظيم نموده و با پرداخت پيش پرداخت مورد توافق؛ سيم كارت را تحويل بگيريد. بديهي است بعد از پرداخت به موقع اقساط، فروشنده سند سيم كارت را به نام شما خواهد زد.

 

شرايط خريد سيم كارت اقساطي؛ دقيقا به همين راحتي چيده شده و تنها قسمت سخت ماجرا، انتخاب شماره مناسب از بين صدها شماره موجود در رندباز مي باشد. از آنجا كه اين شرايط حتي براي شماره هاي رند و منحصر بفرد  0912 هم وجود دارد، پيشنهاد مي شود فرصت را از دست ندهيد و از اين شرايط استثنايي استفاده كنيد و شماره دلخواه خود را خريداري نماييد.

علاوه بر اين در رندباز؛ هيچ گونه محدوديتي از لحاظ مرغوبيت و وضعيت شماره وجود نداشته و تقريبا هر نوع شماره اي از صفر و كم كاركرد گرفته تا رند و كاركرده شامل اين شرايط مي گردد. به همين خاطر هر كس با هر سليقه اي به راحتي مي تواند شماره مورد علاقه خود را پيدا كرده و با استفاده از شرايط اقساطي خريد سيم كارت، مالك آن گردد.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۷:۰۶ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :