رندباز رندباز .

رندباز

راحت ترين روش براي پيدا كردن شماره سيم كارت

 

هر از گاهي است كه آدم ها نياز به چند گوشي تلفن دارند براي كار هاي شخصي و كارهاي اداري . همه اين گوشي ها هم نياز مبرم به سيم كارت دارند حالا اگر به دليل زيادي بودن سيم كارت هاي تلفن شخصي شماره خود را به ياد نياورد و اصلا حفظ نكرده باشد و بخواهد كه به كسي بدهد مي تواند از ساير گوشي ها يش شماره خود را به طرف بدهد و اين مشكل را  حل كند. خيلي از افراد به خاطر اين كه كارهاي شخصي شان را از كار هاي اداري جدا مي كنند اما هر از گاهي به همچين مشكل هايي مي خورند كه شماره دوم خود را به ياد نياورد و نياز مبرم به آن سيم كارت داشته باشد. راهكار مناسب و سريعي براي پيدا كردن شماره پيدا نكنيد؟ به همين خاطر ما در ادامه اين مطلب؛ به روش هاي متداول دسترسي به شماره سيم كارت مي پردازيم كه آگاهي از آنها قطعا براي همه مفيد و كاربردي مي باشد: 

1.     تماس با يك تلفن ديگر

قطعا راحت ترين و در دسترس ترين راهكار براي شناسايي شماره يك سيم كارت تماس با آن سيم كارت با تلفني است كه در نزديكي شما قرار دارد، زيرا بلافاصله بعد از تماس شماره سيم كارت بر روي Caller ID مشخص شده و مشكل برطرف مي شود.

 

2.     تماس با اپراتور مربوطه

در شرايطي كه تلفني در نزديكي شما نبود و شما هم تمايل نداريد تا به يكي از دوستان و آشنايان زنگ بزنيد، پيشنهاد مي شود با همان سيم كارت با اپراتور سيم كارت خود تماس بگيريد و از آنها شماره تماس را بپرسيد. شماره تماس اپراتورها به قرار زير مي باشد:

اپراتور همراه اول: 9990

اپراتور ايرانسل: 700

اپراتور رايتل: 200

 

3.     مراجعه حضوري به دفاتر خدمات اپراتورها

اگر به خاطر نداشتن اعتبار ريالي امكان گرفتن تماس با گوشي و يافتن شماره سيم كارت وجود ندارد، كاربران مي توانند به اپراتور مربوطه مراجعه كنند و از آنها بخواهند تا شماره سيم كارت را مشخص نمايند. آدرس دقيق دفاتر خدمات اپراتورهاي فعال در كشور، در سايت هاي آنها موجود مي باشد.

 

4.     شماره گيري كد دستوري

در هر صورت اگر سيم كارت شارژ ريالي كافي براي تماس نداشت و يا شما در شرايط اضطرار بوديد و به دنبال يك راهكار ساده و بي دردسر براي تشخيص شماره سيم كارت خود مي گرديد، كد هاي دستوري مشخصي از سوي اپراتور ايرانسل و همراه اول معرفي شده است كه به عنوان راحت ترين و سريع ترين روش توصيه مي شود.

مشتركين اپراتور همراه اول بايد كد دستوري  # 99 * ( ستاره 99 مربع ) را شماره گيري نمايند تا شماره سيم كارت براي آنها نمايش داده شود. كاربران ايرانسل نيز مي توانند كد دستوري # 91 * ( ستاره 91 مربع ) را شماره گيري نمايند تا شماره سيم كارت مربوطه را پيدا كند.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۵:۱۲ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :