رندباز رندباز .

رندباز

شاتل موبايل و عرضه شماره جديد 099818 سيم كارت هاي هوشمند

اين روز ها ديگر سيم كارت ها وسيله هاي مهمي شده اند بعضي از سيم كارت ها انقدر رقم هايشان انقدر رند هست كه بتوان گفت كه ارزش آن هم قيمت يك خانه در منطقه متوسط شهر است سا بعضي از سيم كارت ها ارزش شان اندازه يك ماشين هست. اين روز ها شاتل در ادامه فعاليت هاي نويني كه دارد در سال جديد  ادامه مي دهد شروع به عرضه جديد سيم كارت هاي هوشمند كرده است كه تجربه  بسيار جالب مي تواند براي مشتركين را داشته باشد و شاتل موبايل كه اين قابليت دارد كه به سه اپراتور برتر كشور وصل شود و در هر موقعيت جغرافيايي به هر كدام يك كه با كيفيت ترين  شبكه را داشته باشد وصل شود. اپراتور شاتل در تلاش است كه بتواند تا پايان سال  از اين قبيل كارها بكند و بسيار اميدوار است كه مردمي كه سيم كارت ندارند شاتل را انتخاب كنند و به خانواده شاتل بپوندد.

به تازگي شاتل موبايل به عنوان تنها اپراتور عرضه كننده سيم كارت هاي هوشمند در كشور، از عرضه رنج جديد شماره  سيم كارت هاي خود خبر داد. سيم كارت هاي هوشمند شاتل موبايل پيش از اين با رنج هاي 099810، 099811، 099812، 099813، 099814، 099815، 099816، 099817 به بازار عرضه شده بودند كه مورد استقبال گسترده كاربران قرار گرفتند.

 

به همين خاطر اين اپراتور در اقدامي جديد سيم كارت هاي هوشمند خود را با پيش شماره 0998 و كد 18 وارد بازار ارتباطات كرد كه علاقمندان مي توانند در صورت تمايل با مراجعه حضوري به مراكز فروش و خدمات پس از فروش شاتل موبايل در سراسر كشور و يا از طريق فروشگاه هاي اينترنتي شاتل موبايل و يا تماس با شماره 09981000000 نسبت به خريد شماره هاي معمولي و رند اين پيش شماره جديد اقدام نمايند.

 

شايان ذكر است سيم كارت هوشمند شاتل موبايل علاوه بر ارائه خدمات اوليه ارتباطي مانند برقراري مكالمه، ارسال پيامك و اينترنت همراه از امكان اتصال به شبكه راديويي هر سه اپراتور فعال در كشور نيز برخوردار است و با تحليل مداوم شبكه و آنتن هاي موجود در موقعيت جغرافيايي مشترك مورد نظر، بهترين و با كيفيت ترين پوشش شبكه را شناسايي كرده و به صورت كاملا خودكار و بدون نياز به نصب اپليكيشن خاص، اتصال خودكار به شبكه راديويي را براي مشترك فراهم مي آورد.

 

البته شاتل موبايل در سال گذشته راهكار انتخاب دستي شبكه راديويي ميزبان را در سراسر كشور پياده سازي نمود كه اين مهم در راستاي توسعه قابليت هاي سيم كارت هاي هوشمند شاتل موبايل صورت پذيرفته و به مشتركين شاتل موبايل اين امكان را مي دهد تا با بهره مندي از انتخاب هوشمند شبكه از طريق شماره گيري كد دستوري # 8 * 1 *  ( ستاره 1 ستاره 8 مربع ) و يا از طريق مراجعه به مديريت اينترنتي حساب شاتل موبايل از وضعيت اتصال شبكه راديويي ميزبان سيم كارت خود مطلع گرديده و با تغيير شبكه راديويي ميزبان، شبكه مورد نظر خود را انتخاب نمايند.

 

علاوه بر قابليت هاي ذكر شده، شاتل موبايل تنها اپراتوري است كه قابليت انتقال مانده بسته اينترنت به دور بعد  را براي مشتركين خود ايجاد نموده است كه اين ويژگي شرايط استفاده از بسته ها را براي كاربران بسيار مفيد و كاربردي تر مي سازد. از ديگر خدمات خاص و متمايز شاتل موبايل مي توان به اشتراك سرويس فيلم و سريال نماوا، تعرفه ويژه مصرف آزاد و بسته هاي اينترنت همراه و تركيبي نام برد كه همه آنها نه تنها نشان دهنده تنوع خدمات و قيمت اقتصادي محصولات مي باشند بلكه بيانگر توجه اين اپراتور به نياز ها و درخواست هاي مشتركين هم مي باشد.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۳:۱۵ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :