رندباز رندباز .

رندباز

خريد سيم كارت هاي ارزان دائمي همراه اول با كد صفر و 9

از زمان گذشته تا به امروز خريد كردن براي خود آدم ها كاري بسيار مهم بوده است . در زمان هاي گذشته مبادله كالا به كالا بود ولي از زماني كه سكه ضرب شد تا به امروز توسط پول انجام مي شود. اين روزها بسياري از مردم به دنبال خريد سيم كارت ها همراه اول هستند. اپراتور در اين سال ها سيم كارت هاي بسياري را توليد كرده است ولي محبوب ترين سيم كارت اش 0912 بوده است. براي كساني كه اين سيم كارت را دارند بسيار با ارزش براي آنكه اين سيم كارت ها  جز دارايي افراد حساب مي شود . سيم كارت هاي 0912 نسبت به  سيم كارت هاي ديگر همراه اول كه در بازار موجود هستند ارزش مالي بيش تري را دارد. سيم كارت هاي 0912 هميشه در بازار سيم كارت خبرساز بودند و هر از گاهي  هم باعث گران تر شدن سيم كارت هاي هم دسته خود در بازار مي شوند.

البته نامتعارف بودن قيمت سيم كارت 0912 براي همه پيش شماره نيست و با بالا رفتن پيش شماره شرايط كمي بهتر مي شود و در بعضي از پيش شماره 0912 مي توان سيم كارت هاي اقتصادي و ارزان تر پيدا كرد، مانند سيم كارت هاي 0912 با كد صفر و كد 9 كه از لحاظ نحوه استفاده هيچ تفاوتي با ساير خطوط دائمي همراه اول ندارند، ولي از قيمت هاي مقرون به صرفه و تنوع بالايي در بازار برخورداند.

 

سيم كارت 0912 همراه اول با كد 9

سيم كارت 0912 با كد 9 نخستين بار در اسفند ماه 1392 وارد بازار شد و به دليل قيمت مناسب و مقرون به صرفه از استقبال بي شماري برخوردار گرديد. اين سيم كارت دائمي به دليل جديد بودن از تنوع شماره خوبي برخوردار بود و افراد مي توانستند با صرف يك هزينه متعادل صاحب يك سيم كارت 0912 دائمي گردند و از همه مزاياي برخورداري از يك سيم كارت 0912 لذت ببرند.

 

سيم كارت 0912 همراه اول با كد صفر

در بازار خريد و فروش سيم كارت، به سيم كارتي كه اولين رقم بعد از پيش شماره 0912 عدد 0 قرار بگيرد، كد صفر مي گويند. سيم كارت كد صفر جز، جديد ترين سيم كارت هاي عرضه شده از سوي اپراتور همراه اول مي باشد كه در سال 1393، همزمان با بيستمين سالگرد تاسيس همراه اول با قيمتي مناسب و اقتصادي در اختيار علاقمندان قرار گرفت. با وجود آن كه اين سيم كارت ها به فاصله بسيار كوتاهي ( كمتر از يك سال ) بعد از سيم كارت هاي 0912 با كد 9 عرضه شدند، مورد توجه افراد با سلايق و اهداف متفاوت قرار گرفت و افراد با سلايق و اهداف متفاوت آن را تهيه نمودند.

 

مزاياي خريد سيم كارت هاي 0912 با كد صفر و 9

سيم كارت هاي 0912 با كد صفر و كد 9 مانند همه سيم كارت هاي 0912 كه پيش از اين عرضه شدند، سيم كارت هاي دائمي بوده و با ساير كدهاي اين اپراتور از نظر آنتن دهي، اينترنت و نحوه اتصال به شبكه فرقي نخواهند داشت. درست است كه سيم كارت هاي 0912 با كد صفر و 9 به تازگي عرضه شدند، ولي اين سيم كارت ها از نظر قيمت بسته و هزينه مكالمه كاملا مانند ساير خطوط دائمي همراه اول بوده و هيچ گونه تفاوت هزينه اي با ديگر خطوط ندارند.

سيم كارت دائمي 0912 كه از قدمت زيادي برخوردار بوده و اعتبار و ارزش بسياري در بازار سيم كارت ايران دارند، طبيعتا قيمت ريالي خيلي زيادي هم دارند كه دست يابي به آنها بنا به دلايلي مانند محدوديت عرضه و فراواني تقاضا، بسيار سخت و در شرايطي غير ممكن مي باشد. ولي در چنين شرايطي سيم كارت هاي دائمي 0912 با كد صفر و كد 9 ، با قيمت ارزان و مقرون به صرفه به عنوان يك راهكار مطمئن و اساسي به علاقمندان كمك مي كند تا با كمترين هزينه ممكن يك سيم كارت دائمي 0912 تهيه كنند و مانند همه مالكان سيم كارت هاي همراه اول از مزاياي بي نظير اين خطوط بهره مند گردند.

 

خريد يك سيم كارت دائمي 0912 براي همگان خصوصا براي صاحبان مشاغل و افرادي كه قصد شروع كسب و كار جديد را دارند، بسيار مفيد باشد. زيرا همه ما مي دانيم كه در دنياي تجارت امروز داشتن يك شماره دائمي چقدر در رونق كسب و كار و جلب اعتماد مشتريان مفيد مي باشد. اگر چه اين موضوع در حال حاضر يكي از مهم ترين و اصلي ترين دليل قيمت بالاي سيم كارت هاي 0912 در بازار مي باشد كه به برخي از شماره هاي اين اپراتور رقم هاي نجومي و غير قابل باور بخشيده، ولي بايد بپذيريم كه همين موضوع سبب اعتبار بخشي به اين شماره ها شده و آنها را از بسياري جهات براي برند سازي و معرفي كالا مناسب و كاربردي مي سازد.

بنابراين فرقي نمي كند؛ اگر قصد شروع يك كسب و كار جديد را داريد، يا براي پرستيژ شخصي به دنبال خريد سيم كارت هاي دائمي 0912 هستيد و يا حتي تصميم به برندسازي گرفته ايد و قصد داريد به صورت حرفه اي كسب و كار خود را رونق ببخشيد، هيچ چيز براي شما مناسب تر از يك سيم كارت 0912 دائمي با كد صفر يا 9 نمي باشد.

 

سيم كارت هاي دائمي 0912 با كد صفر و كد 9 با شماره هاي رند و معمولي به علت دارا بودن از يك قيمت مناسب و اقتصادي مي توانند بهترين گزينه براي اهداف و سلايق مختلف كاربران باشد. زيرا با توجه به اين كه مدت زمان زيادي از عرضه اين سيم كارت ها در بازار نمي گذرد، تنوع شماره هاي عرضه شده با كاركرد پايين و حتي صفر بسيار زياد مي باشد كه اين تنوع شماره ها مي تواند شرايط بهتري را براي انتخاب يك شماره مناسب و اقتصادي براي علاقمندان فراهم آورد.

 

در هر صورت اگر قصد خريد سيم كارت كد صفر و يا خريد سيم كارت كد ۹ را داريد، مي توانيد با مراجعه به سايت رندباز كه يكي از معتبرترين و فعال ترين وب سايت هاي تخصصي فعال در اين حوزه مي باشد، با خيالي راحت از بين هزاران شماره عرضه شده، شماره مورد نظر خود را پيدا كنيد و خيلي سريع و آسان صاحب سيم كارت مورد علاقه خود شويد.

 

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۴:۰۲ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :