رندباز رندباز .

رندباز

بيمه گوشي هاي هوشمند مشتركين شاتل موبايل با تخفيف ويژه

اين روزها ديگر همه مردم داراي يك گوشي هوشمند هستند كه جايگزين خيلي از وسايل در جهان شده اند. گوشي هاي هوشمندي كه در اين سالها توانسته با كمك اينترنت مردم را به همديگر متصل كند و بسياري از كار ها با كمك گوشي هاي هوشمند از طريق خانه انجام مي شود كه بسيار اتفاق خوب و جذابي است. اما گوشي هاي هوشمند هم بايد مانند وسايلي كه بيمه مي شوند بشود تا خيال مردم از بابت سرقت گوشي شان امن باشد. در روز هاي اخير اپراتور شاتل كار بسيار جالبي كرده و طرحي را دارد عملي مي كند كه براي كساني كه سيم كارت شاتل را دارند جذاب است و آن هم بيمه كردن گوشي هاي هوشمندي كه مجهز به سيم كارت هاي شاتل هستند.اين خدمت جديد شاتل موبايل در راستاي بهبود ارزش خدمات اين اپراتور صورت پذيرفته و مشتركين سيم كارت هاي هوشمند شاتل موبايل مي توانند گوشي هاي همراه خود را بيمه نمايند.

شاتل موبايل در اصل يك " MVNO " يا اپراتور مجازي شبكه تلفن همراه است كه در طول سال هاي فعاليت مستمر و رو به رشد خود؛ توانسته به يك اپراتور "  Full MVNO" در ايران تبديل شود كه اين بدان معناست؛ شاتل موبايل برخلاف اپراتورهاي مجازي كه مي توانند خدمات و سرويس هاي اپراتورهاي اصلي را به صورت عمده خريداري و آن ها را با توجه به نياز بازار با برند تجاري خود عرضه كنند، تمام زير ساخت هاي فني و مستقل؛ از جمله هسته شبكه ( Core Network ) اختصاصي خود را ايجاد و پياده سازي كرده و تنها، از ظرفيت آنتن هاي اپراتور تلفن همراه استفاده مي كند.  

 

علاوه بر اين شاتل موبايل، تنها اپراتور تلفن همراه در كشور است كه براي مشتركين خود امكان اتصال خودكار به هر سه شبكه اپراتور ( همراه اول، ايرانسل و رايتل ) داراي شبكه راديويي را فراهم نموده است. اين سرويس با تحليل مداوم و دقيق شبكه هاي موجود در موقعيت جغرافيايي مشتركين رايتل، با كيفيت ترين و پايدارترين شبكه راديويي در هر منطقه را به صورت كاملا هوشمند و اتوماتيك در اختيار كاربران قرار مي دهد.

در حال حاضر نيز بر اساس تفاهم نامه اي كه بين اين اپراتور و سرويس" بيمه ديجيتال من " منعقد گرديده است؛ مشتركين سيم كارت شاتل موبايل مي توانند با استفاده از تخفيف 25 درصدي بيمه پارسيان ويژه شاتل موبايلي ها، گوشي هوشمند خود را به صورت آنلاين بيمه نمايند.

 

 اين بيمه كه مشمول همه برندهاي گوشي همراه مشتركين سيم كارت هاي شاتل موبايل مي گردد، موارد زير را پوشش مي دهد:

·        سرقت به صورت كلي حتي زورگيري و يا كيف قاپي؛ البته سرقت بايد مورد تاييد مراجع قضايي و انتظامي قرار گيرد.

·        آسيب هاي فيزيكي شامل شكستگي فيزيكي

·        آتش سوزي

·        آب ديدگي و نفوذ مايعات

·        نوسانات ولتاژ برق و نظاير آن

 

براي دريافت اين سرويس، مشتركين سيم كارت هاي شاتل موبايل مي توانند به پنل" مديريت حساب اينترنتي يا اپليكيشن شاتل موبايل " مراجعه نموده و در بخش" سرويس هاي خدماتي"  تخفيف 25 درصدي مربوط به خدمات بيمه ديجيتال من را دريافت نمايند.

علاقمندان مي توانند براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص نخستين اپراتور حقيقي نوع اول تلفن همراه در كشور و سيم كارت هاي هوشمند اين اپراتور با پيش شماره 0998 و كد يك، به وب سايت www.shatelmobile.ir مراجعه نموده و يا از طريق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با كارشناسان فروش شاتل موبايل در تماس باشند.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۹:۵۴ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :