رندباز رندباز .

رندباز

سرويس راينواز رايتل به جاي بوق انتظار

اين روزها بسياري از مردم به هنر و اهنگ بسيار علاقه مند هستند و اين روز ها بسياري از مردم در تلاش هستند كه يك هنر را ياد بگيرند. اما اپراتور ها كه در تلاش هستند كه اين روز ها از سرويس هايي استفاده مي كنند كه براي مردم بسيار جذاب است. اين روز ها اپراتور ها از سرويس هاي راينواز استفاده مي كنند كه اهنگ هاي بسيار محبوب ايراني را مردم به عنوان پيش زنگ خود قرار دهند. اپراتور رايتل اين روز ها از بقيه اپراتور ها در اين زمينه فعال بوده است تا بتواند گوي سبقت را از بقيه رقبا بدزد تا بتواند محبوب ترين اپراتور در بازار سيم كارت معرفي شود.. در حال حاضر سرويس آواي انتظار به عنوان يك سرويس پرطرفدار و محبوب از سوي همه اپراتورهاي كشور ارائه ميگردد و آنها تلاش مي كنند تا با تعريف قابليت هاي جديد و آپشن هاي متفاوت استفاده از آن را براي كاربران هيجان انگيز تر و جذاب تر از قبل نمايند.

در اين بين سرويس راينواز اپراتور رايتل يكي از بهترين ها و متنوع ترين سرويس هاي آواي انتظار در بين اپراتورها مي باشد كه امكان انتخاب آواي مورد علاقه كاربران از ميان انواع مختلف موسيقي اعم از كلاسيك، سنتي، پاپ، متن فيلم، سريال و ... را براي كاربران فراهم خواهد كرد. به همين خاطر مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري رايتل مي توانند به راحتي به جاي بوق انتظار يك قطعه موسيقي يا آهنگ مورد علاقه خود را با مخاطبان خود به اشتراك بگذارند.

اين سرويس از خدمات متنوع و متفاوتي برخوردار است كه مشتركين سيم كارت دائمي رايتل و سيم كارت اعتباري رايتل مي توانند در صورت تمايل از آنها بهره مند گردند.

 

شرح خدمات سرويس راينواز:

1.     امكان اختصاصي يك يا چند راينواز به شخص يا گروهي از اشخاص در زمان هاي دلخواه

2.     هديه دادن راينواز به ساير مشتركين رايتل

3.     كپي كردن راينواز ساير مشتركين رايتل با استفاده از كد 7#  ( مربع 7 )

4.     عدم پخش راينواز براي فرد يا گروهي از افراد

هزينه فعال سازي اين سرويس براي يك بازه زماني مشخص؛ حداكثر 5،000 ريال مي باشد كه هزينه اين خريد از حساب مشتركين اعتباري به صورت ريالي كسر شده و يا به صورت حساب پايان دوره مشتركين دائمي اضافه خواهد شد. به طور كلي استفاده از سرويس راينواز، به غير از هزينه فعال سازي ( حداكثر 5،000 ريال ) هيچ گونه هزينه ماهيانه، هزينه فعال سازي و يا هزينه تغييرات نخواهد داشت.

در حال حاضر دوره اعتبار هر راينواز 30 روز مي باشد كه در صورت عدم حذف اين سرويس از سوي مشترك، به صورت خودكار تمديد مي گردد.

 

نحوه هديه دادن راينواز:

مشتركين مي توانند براي هديه دادن راينواز به دوستان رايتلي خود از حساب كاربري يا صفحه اصلي پورتال با استفاده از روش هاي ذيل اقدام نمايند:

·        شماره گيري كد دستوري # 210 *  (  ستاره 210 مربع )

·        ارسال پيام كوتاه با اين دستورالعمل: شماره مشترك هديه گيرنده + كد راينواز + GIFT

البته مشتركين توجه داشته باشند كه هزينه هديه مانند هزينه خريد راينواز بر عهده هديه دهنده مي باشد و هديه گيرنده مي تواند با مراجعه به قسمت پروفايل من، بخش هداياي دريافتي نسبت به فعال سازي راينواز هديه خود اقدام نمايد.

 

نحوه فعال سازي سرويس راينواز:

مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري رايتل مي توانند براي فعال سازي اين سرويس از روش هاي ذيل استفاده نمياند:

·        سامانه كد دستوري

براي اين كار مشتركين مي توانند با شماره گيري كد دستوري  # 210 *  (  ستاره 210 مربع ) راينواز مورد علاقه خود را فعال نمايند.

·        وب سايت راينواز

مراجعه وب سايت اين سرويس به آدرس rbt.rightel.ir، يكي ديگر از راه هاي فعال سازي اين سرويس مي باشد.

·        ارسال پيام كوتاه

براي اين كار، مشتركين رايتل بايد دستور زير را از سيم كارت رايتل خود به سامانه پيامكي 2030 ارسال نمايند.

 

دستور

مثال

كد راينواز  ON

133 ON

 

 

با توجه به اين كه اپراتور رايتل، تلاش نموده تا براي كاربران مختلف با سليقه هاي گوناگون، نمونه هاي موسيقي و آواهاي متنوع را فراهم نمايد، تعداد آهنگ ها و موسيقي هاي موجود در اين پورتال بسيار زياد مي باشد. به همين خاطر امكان جستجوي راينواز مورد علاقه نيز در اين پورتال براي كاربران فراهم شده تا ضمن جلوگيري از سردرگمي كاربران به آنها كمك كند تا به راحتي با مراجعه به بخش جستجوي پورتال، پيش از خريد راينواز، به موسيقي مورد نظر خود به صورت رايگان گوش داده و در صورت تمايل نسبت به خريد آن اقدام نمايند.

نحوه جستجوي راينواز در پرتال راينواز به آدرس rbt.rightel.ir:

1.     نام آهنگ

2.     نام صاحب اثر

3.     كد آهنگ  

اپراتور رايتل براي تسهيل ثبت درخواست مشتركين، امكان ارسال دستورهاي مختلف از سيم كارت رايتل را به سرشماره 2030 فراهم نموده كه در جدول ذيل آمده و مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري رايتل مي توانند بسته به نياز خود از آن بهره مند گردند.

 

عمليات

شكل دستور

فعال سازي

كد راينواز On

غير فعال سازي

كد راينواز Off

مشاهده آهنگ هاي فعال

View rbt

مشاهده آهنگ هاي پيشنهادي

Off rbt

حذف تمام آهنگ هاي خريداري شده به صورت يكجا

Sug

 

 

به طور كلي مدل يا قابليت هاي تلفن همراه براي استفاده از سرويس راينواز رايتل اهميتي نداشته و كليه گوشي هاي هوشمندي كه از نسل سوم شبكه تلفن همراه پشتيباني مي كنند، قابليت استفاده از اين سرويس را خواهند داشت. البته تنظيمات راينواز در شبكه تلفن همراه رايتل ذخيره شده و ارتباطي با تنظيمات گوشي تلفن همراه ندارد.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۵:۴۶ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :