رندباز رندباز .

رندباز

فراخوان همراه اول فرصتي براي ايده هاي دانشجويي

فرهنگ سازي از دانشگاه ها و مدارس شروع مي شود و به دل جامعه مي رود .اين روز ها دانش آموزان و دانشجويان كه براي آبادي دارند درس مي خوانند تا موفق شوند. بسياري از دانشجويان در تلاش هستند كه پايان نامه هاي خود را براي كشور هاي ديگر بفرستند تا بتوانند كه اقامت را بگيرند. اما بعضي ها هم مي خواهند در اين كشور ادامه بدهند و دوست ندارند كه از اين كشور بروند.از همين پايان نامه ها مي توان دستاورد هايي كه براي دانشجويان دارد كه نكاتي دارد كه اگر در اين كشور رعايت بشود ممكن است كه كشوري پيشرفته تري داشته باشيم و شايد از هر نظري بتوان پيشرفت كرد و فرهنگ جامعه هم بالا تر برود. دانشجويان هميشه در جامعه تاثير گذار بودند و باعث پيشرفت اين كشور شده اند. و در همه مسائل با چشمي باز توانسته اند به اين كشور كمك كنند تا بتوانند براي نسل هاي بعدي كشوري بهتر باشد

به همين دليل است كه حمايت دانشگاه و اساتيد از پايان نامه ها مقوله ي مهمي ميباشد،اما گاهي شركت هاي بزرگ به ياري دانشجويان مي آيند و به طور آزاد و مستقل به حمايت مي پردازند.

اينبار اپراتور همراه اول كه ما آن را به سيم كارت دائمي 0912 ميشناسيم به ياري دانشجويان شتافته است،

اما نه در قالب اعطاي سيم كارت همراه اول،بلكه در قالب يك فراخوان!

در اين فراخوان اپراتور همراه اول به منظور رونق حوزه پژوهش، توسعه، نوآوري و حمايت از فناوري هاي نوين و بومي در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات اقدام به حمايت از پايان نامه‌ و طرح هاي پژوهشي كرده است.

دو محدوديت مهم شركت در اين فراخوان به شرح زير است:

دانشجويان حداكثر تا 15 آبان ميتوانند در سايت همراه اول به آدرس http://rd.mci.ir/ ثبت نام نمايند.

پايان نامه و طرح هاي ارسالي بايد در مورد توسعه كسب و كار و ابعاد بازار همراه اول باشند.

لازم به ذكر است كه براي آگاهي از دانشگاه هاي دعوت شده و آگاهي از موضوعات و اولويت ها حتما به سايت ذكر شده مراجعه فرماييد.

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۶:۰۸ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :