رندباز رندباز .

رندباز

سيم كارت هاي هوشمند شاتل موبايل با IP استاتيك

اين روزها شاتل موبايل كار بسيار جالب كرده است و ميتواند كه در كشور جز اپراتور ها محبوب بشود. شاتل اين روز ها در تلاش است كه با تجره هايي كه در اين  سال ها كسب كرده زيرساخت هاي فني را گسترش دهد. در جديد ترين كاري كه كرده سيم كارت سيم  استاتيك بوده است.سيم كارت استاتيك IP مخفف واژه Internet Protocol است اين كه عدد چند رقمي  است كه بر روي  آدرس هر دستگاه متصل به اينترنت درون شبكه را نشان مي دهد.اين كار بسيار جالب است مي توان نشان هر فرد خاصي باشد كه داده  درون شبكه است. شاتل با اين نوع سيم كارت مي تواند كه در حوزه سيم كارت به نفر اولي تبديل شود كه از اين نوع سيم كارت استفاده كرده است و براي خريد اين سيم كارت مي تواند از  شاتل موبايل به صورت آنلاين از طريق فروشگاه آنلاين موبايل اقدام كنيد.

شاتل موبايل به عنوان اپراتور نسل جديد تلفن همراه، اولين و تنها اپراتور ارائه دهنده سيم كارت هوشمند در كشور است كه تجربه اي متفاوت را در اختيار مشتركين خود قرار مي دهد. سيم كارت هاي هوشمند اين اپراتور با قابليت اتصال خودكار به هر سه شبكه راديويي اصلي كشور، به صورت مداوم شبكه و آنتن موجود در موقعيت جغرافيايي مشترك را تحليل كرده و با انتخاب با كيفيت ترين پوشش شبكه، تجربه اي متمايز را براي مشترك رقم مي زند.

 

به طور كلي راهكار سيم كارت هوشمند با IP استاتيك به سازمان ها، شركت ها، صاحبان كسب و كارها و تمامي اشخاص حقيقي و حقوقي اين فرصت را مي دهد تا يك شناسه منحصر بفرد، معتبر و دائمي در دنياي اينترنت را بر روي گوشي تلفن همراه يا مودم اينترنت 3G/4G داشته باشند. IP مخفف عبارت " Internet Protocol " در واقع يك عدد چند رقمي است كه آدرس هر دستگاه متصل به اينترنت را درون شبكه نشان مي دهد. به عبارت ديگر IP نشاني يك كاربر خاص به هنگام ارسال يا دريافت داده درون شبكه مي باشد.

 

به طور معمول هر دستگاهي كه به اينترنت متصل مي شود از طريق يك شناسه چند رقمي در فضاي نامحدود اينترنت شناسايي مي شود. اين آدرس در هر بار اتصال متغير است و به صورت رندوم انتخاب مي شود. در برخي از شبكه ها نياز است، تنها افراد مشخصي امكان دسترسي به اطلاعات را داشته باشند و از طريق محدود سازي دسترسي كاربران، امنيت شبكه را بالا ببرند. به طور مثال در نظر بگيريد محل كارتان را به دوربين هاي مدار بسته مجهز كرده ايد و قصد داريد تنها به افراد مشخصي امكان رويت دوربين ها را بدهيد. در اين مواقع مي توانيد با معرفي IP هاي كاربران مجاز، دسترسي به اطلاعات دوربين ها را مشخص نموده و اجازه اتصال سايرين به شبكه دوربين هاي مداربسته محل كارتان را محدود نماييد. براي رسيدن به چنين هدفي، داشتن IP ثابت مي تواند كارآمدترين و مفيدترين روش مورد نظر باشد.

 

البته پياده سازي سياست دسترسي پذيري بر مبناي IP ثابت و ارائه شناسه منحصر بفرد و معتبر به سازمان ها، اشخاص و صاحبان كسب و كار تنها ويژگي سيم كارت هوشمند شاتل موبايل نبوده و اين اپراتور راهكار IP استاتيك مبتني بر شبكه تلفن همراه را با امكانات بي نظيري ديگري ارائه نموده است كه مهمترين آن ايجاد محدوديت دسترسي به حساب ها و خدمات حساس و مديريت دسترسي و ايمني اطلاعات، توسط IP بر اساس سياست امنيتي مشتريان و سازمان ها و افزايش ايمني سيم كارت هاي سازماني به منظور مديريت دقيق براي دسترسي به شبكه داخلي به تمامي متقاضيان و بدون محدوديت مي باشد.

 

علاوه بر اين سيم كارت با IP استاتيك شاتل موبايل خدماتي مانند انتقال تصاوير دوربين هاي مدار بسته ( CCTV ) را آسانتر كرده و ارتباط سيستم هاي مبتني بر VoIP را قابل اعتمادتر ساخته و بازي هاي آنلاين را تسريع و تسهيل مي بخشد.

به طور كلي مهمترين كاربردهاي IP استاتيك به شرح ذيل مي باشد:

·        دوربين هاي مدار بسته تحت وب

·        اتصال به ويدئو كنفرانس خارج از شبكه داخلي

·        امكان محدود كردن دسترسي به اكانت ها و داده هاي حساس

·        امكان پياده سازي سياست هاي مديريت دسترسي پذيري بر مبناي IP ثابت

·        دسترسي آسان از راه دور

·        انتقال آسان فايل ها

·        استفاده از رايانه به عنوان وب سرور و گيم سرور

·        ارتباط قابل اعتماد براي سيستم هاي مبتني بر VOIP

·        افزايش ايمني سيم كارت هاي سازماني به منظور مديريت دقيق دسترسي به شبكه داخلي

 

بنا به اعلام شاتل موبايل، سيم كارت با IP استاتيك اين اپراتور در قالب بسته هاي يك ساله و دوساله در اختيار علاقمندان قرار مي گيرد و متقاضيان مي توانند تا تاريخ 20 مهر 1401 نسبت به خريد آن با قيمت تخفيفي اقدام نمايند. در همين راستا اشخاص حقيقي براي سفارش و خريد سيم كارت هوشمند مي توانند به فروشگاه اينترنتي شاتل موبايل مراجعه نموده و يا از طريق تماس با شماره 09981000000 درخواست خود را ثبت نمايند. متقاضيان حقوقي نيز با مراجعه به فروشگاه اينترنتي سازماني شاتل موبايل و يا ارسال ايميل به آدرس b2b@shatelmobile.ir نسبت به خريد سيم كارت هاي هوشمند اقدام نمايند.

ويژگي هاي بسته IP استاتيك شاتل موبايل به شرح ذيل مي باشد:

 

بسته IP استاتيك يك ساله

بسته IP استاتيك دوساله

سيم كارت هوشمند 3G و 4G

سيم كارت هوشمند 3G و 4G

تعرفه ويژه مصرف آزاد اينترنت

تعرفه ويژه مصرف آزاد اينترنت

20 درصد تخفيف ويژه

25 درصد تخفيف ويژه

با قيمت تخفيفي 166،000 تومان

با قيمت تخفيفي 272،500 تومان

 

علاقمندان براي دريافت اطلاعات بيشتر در اين خصوص، مي توانند به وب سايت شاتل موبايل به آدرس www.shatelmobile.ir مراجعه نموده و يا با نشاني پست الكترونيك b2b@shatelmobile.ir مكاتبه كنند. كارشناسان فروش شاتل موبايل نيز به صورت 24 ساعته پاسخگوي كليه سوالات متقاضيان بوده و افراد مي توانند با شماره گيري 09981000000 با آنها در تماس باشند.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۳:۴۶ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :