رندباز رندباز .

رندباز

سرويس آواي انتظار همراه اول

ديگر موبايل وسيله اي است كه همه ي مردم آن را دارند و اندك مردمي از گوشي هاي همراه بهره نمي برند.اين روز ها گوشي هاي همراه به خصوص هوشمند جاي بسياري از وسايل را گرفته است و مردم بيشتر كارهايشان را با گوشي هاي هوشمند انجام مي دهند.بيشتر ارتباطات مردم از طريق گوشي هاي هوشمند است و همين مسئله باعث شده است كه آواهاي انتظار بين مردم بسيار محبوب شوند و جايگزين بوق هاي اذيت كننده ايي بشنو كه هر از گاهي حس بدي را به مردم انتقال مي دهند.سرويس آواي انتظار اين روز ها بين مردم بسيار محبوب شده است و خيلي از مردم از اين نوع آواهاي انتظار استفاده مي كنند.آواهاي انتظار آن موسيقي هايي كه بسيار بين مردم محبوب هستند را مي توان انتخاب كرد و فعال آن را كرد تا پس از زنگ زدن آن اواي مد نظر به گوش مردم برسد

در همين راستا، همراه اول به عنوان اولين اپراتور فعال در كشور اين بار با ارائه طيف گسترده اي از آواهاي انتظار، به مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري خود اين فرصت را مي دهد تا با هر نوع سليقه و انتظاري، به هنگام انتظار آهنگ دلخواه خود را جايگزين صداي تكراري و خسته كننده بوق انتظار نمايند.

سرويس آواي انتظار همراه اول از تنوع بالايي برخوردار بوده و نيازي به تنظيمات گوشي هوشمند نداشته و با هر نوع گوشي قابل اجرا مي باشد. بنابراين مشتركين سيم كارت دائمي همراه اول و سيم كارت اعتباري همراه اول در صورت تمايل مي توانند با استفاده از روش هايي كه در ذيل آمده، نسبت به فعال سازي، تغيير آهنگ و يا غير فعال سازي اين سرويس اقدام نمايند:

 

1.     روش اول: ارسال پيامك يا SMS

دستورهاي مختلف و متنوع اجرا سازي سرويس آواي انتظار با استفاده از پيامك، به عنوان يكي از راحت ترين و ابتدايي ترين روش هاي مورد استفاده، به صورتي كه در زير آمده قابل اجرا مي باشد:

·        نحوه فعال سازي سرويس آواي انتظار:

براي فعال سازي اين سرويس، لازم است مشترك كد آواي مورد نظر خود را به سر شماره 8989 ارسال نمايد.

·        نحوه تغيير آهنگ سرويس آواي انتظار:

اگر مشترك تمايل به تغيير اهنگ سرويس آواي انتظار دارد، تنها كافي است تا كد آواي جديد را به سر شماره 8989 ارسال نمايد.

·        نحوه غير فعال سازي سرويس:

در صورت تمايل مشترك به غير فعال سازي سرويس، مشترك بايد عدد 5 را به سر شماره 8989 ارسال نمايد.

 

2.     روش دوم: استفاده از تلفن گويا يا IVR

يكي ديگر از روش هاي مورد استفاده مشتركين براي ثبت درخواست هاي مختلف سرويس آواي انتظار، استفاده از تلفن گويا مي باشد كه به روش هاي ذيل قابل اجراست:

·        نحوه فعال سازي سرويس آواي انتظار:

در اين روش مشترك لازم است؛ ابتدا با شماره 9990 تماس گرفته و سپس كليدهاي زير را به ترتيب فشار دهد: ابتدا كليد 2، سپس 2، بعد 1، سپس 2، بعد 2، سپس 1 و در انتها كد آواي مورد نظر و كليد مربع را فشار دهد. ( 2،2،1،2،2،1، كد آوا، مربع )

·        نحوه تغيير آهنگ سرويس آواي انتظار:

در اين روش نيز مشترك  بايد با استفاده از تلفن همراه خود، ابتدا با شماره 9990 تماس گرفته و سپس كليدهاي زير را به ترتيب فشار دهد: ابتدا كليد 2، سپس 2، بعد 1،سپس 2و بعد 1 و در انتها كد آواي جديد مورد نظر و كليد مربع را فشار دهد. (2،2،1،2،1، كد آواي جديد، مربع)

·        نحوه غير فعال سازي سرويس آواي انتظار:

براي اين كار نيز مشترك بايد از طريق گوشي همراه خود با شماره 9990 را تماس گرفته و ابتدا كليد 2، سپس 2، بعد 2 و سپس 2 را شماره گيري نمايد.

 

3.     روش سوم: با استفاده از كدهاي دستوري يا USSD

 استفاده از كدهاي دستوري يكي از متداول ترين و پرطرفدارترين روش اجراي درخواست هاي مختلف مي باشد كه براي سرويس انتظار به روش زير اجرايي مي گردد:

·        نحوه فعال سازي سرويس آواي انتظار:

مشتركين سيم كارت هاي اعتباري و دائمي همراه اول براي اجراي اين درخواست تنها كافي است؛ كد دستوري # كد آهنگ * 221 * 10 * را شماره گيري نمايند.

·        نحوه تغيير آهنگ سرويس آواي انتظار:

در صورت تمايل مشترك به تغيير آهنگ، كاربر بايد، درخواست خود را اين گونه ارسال نمايد: # كد آهنگ جديد * 222 * 10 *

·        نحوه غير فعال سازي سرويس آواي انتظار:

براي غير فعال سازي اين سرويس نيز، مشتركين بايد كد دستوري مقابل را شماره گيري نمايند: # 223 * 10 *

 

البته علاوه بر روش هاي ذكر شده، در سامانه پركاربرد همراه من، امكان جستجو، انتخاب و فعال سازي آواي انتظار براي كليه مشتركين فراهم شده و آنها مي توانند در صورت تمايل نسبت به مشاهده آواي انتظار فعال، حذف آوا، دسترسي به آخرين آواها و نواهاي برتر اقدام نمايند.

هزينه فعال سازي اين سرويس براي كليه مشتركين سيم كارت دائمي و سيم كارت اعتباري همراه اول براي مدت 30 روز، برابر با 3،000 ريال كه اين مبلغ بدون احتساب 9% ماليات ارزش افزوده مي باشد. در صورت تغيير آواي انتظار نيز تا 15 روز پس از فعال سازي اين سرويس رايگان مي باشد و در صورت تغيير آهنگ از روز شانزدهم به بعد مجددا از حساب مشترك مبلغ 3،000 ريال كسر مي گردد.

 

علاوه بر خدمات ارائه شده، يكي از كاربردي ترين خدمات اپراتور همراه اول تنوع آهنگ و گستردگي بي نظير اين سرويس مي باشد كه به راحتي مي تواند پاسخگوي هر نوع سليقه و نيازي باشد. در حال حاضر نيز به مناسبت ايام عزاداري سيد سالار شهيدان حضرت ابا عبدالله الحسين عليه السلام آهنگ ها و آواهاي انتظار مناسبتي در اين سرويس قرار مي دهد كه مشتركين مي توانند در صورت تمايل با استفاده از روش هايي كه در بالا ذكر شده نسبت به فعال سازي آنها اقدام نمايند:

 

نام آوا

خواننده

كد آوا

شب اربعين

حاج مهدي رسولي

88906

ميام سمت حرم

حسين سيب سرخي

19639

خبر داري

ميثم مطيعي

19972

بگو دلتنگم

مجتبي رمضاني

17903

دوري و دوستي سرم نميشه

محمد حسين پويانفر

14582

بسه دوري از حرم

محمد حسين حداديان

10072

كربلات درد و درمونه

رضا نريماني

32095

شرمندتم

رضا هلالي

19396

زندگي حكمت داره

حسين سيب سرخي

21132

عاشقان حرم

مهدي رسولي

95572

خيال كن الان كربلايي

امير كرمانشاهي

16643

برم حرم

مجتبي رمضاني

73016

ميشه به من اجازه بدي بازم بيام

حسين سيب سرخي

17123

بايد خوند

مهدي رسولي

11326

ميايم پاي پياده

ميثم مطيعي

70333

زيارتنامه مي خونم

حسين خلجي

26490

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۶:۱۱ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :