رندباز رندباز .

رندباز

دستگيري فروشنده سيم كارت هاي جعلي در آذربايجان شرقي

از زماني كه تكنولوژي پيشرفت كرده و اينترنت آمده است بسيار مزاياي خوبي براي مردم جهان به وجود آمده است دنيا از طريق اينترنت به هم ديگر وصل شده اند.در اين بين بسياري از كارها و مشاغل به صورت اينترنتي است كه بسيار براي مردم راحت است.يكي از كار ها خريد و فروش سيم كارت هاي به صورت اينترنتي است كه بسيار آسان است. اما بايد حواسمان به بعضي از مسائل باشد تا به دست سو استفاده گران و كساني كه سيم كارت هاي جعلي مي فروشند باشدتا گير همچين افرادي نيا افتيم.اين روز ها بايد حواسمان به دارايي هاي زندگي مان باشد تا از سو استفاده شدن جلوگيري كنيم تا بسياري از اتفاقات شوم براي ايجاد نشود. خبر سوء استفاده از سيم كارت ها خبري است كه كم و بيش ديگر هر روز به گوش مان مي رسد و جز خبر ها يي است كه مردم هم به آن عادت كرده اند

در سال هاي اخير سيم كارت ها به عنوان يكي از ابزار هاي اصلي ارتباطي، جايگاه ويژه اي در بين مردم پيدا كردند و همين موضوع سبب گرديد تا كلاهبرداران و سودجويان نيز تلاش كنند تا با استفاده از هر روش نسبت به كسب درآمد از آنها اقدام نمايند. مثلا؛ به تازگي در استان آذربايجان شرقي فروشنده سيم كارت هاي جعلي كه قصد كلاهبرداري داشت را دستگير نمودند.

 

در همين راستا، سرهنگ محمودي، رئيس پليس فتا استان آذربايجان شرقي گفت:" برابر پايش و رصد شبانه روزي فضاي مجازي، كارشناسان پليس فتا با صفحه اي مواجه شدند كه در آن فردي با تبليغ خريد و فروش سيم كارت از كاربران فضاي مجازي دعوت به همكاري مي كرد. "

ايشان در ادامه افزودند: " با توجه به وظايف ذاتي پليس فتا در برخورد با مجرمان سايبري، كارشناسان اين پليس پس از دستورات لازم از مقام قضايي، بلافاصله رسيدگي به موضوع را به صورت ويژه در دستور كار قرار دادند."

 

رئيس پليس فتا استان آذربايجان شرقي بيان داشتند:" با انجام بررسي هاي فني، فردي كه اقدام به تبليغ خريد و فروش سيم كارت به هويت ديگران مي كرد، مورد شناسايي قرار گرفت و تيمي از افسران سايبري به محل شناسايي اعزام شدند و مجرم را در حين معامله سيم كارت دستگير كردند."

سرهنگ محمودي تصريح كردند: "پس از دستگيري متهم و انتقال وي به مقر پليس مشخص شد اين فرد چند سيم كارت به هويت پدر خود را نيز با مبلغ چندين برابر به ديگران به فروش رسانده بود كه با آگاهي و هوشياري كارشناسان پليس فتا بدون اين كه گستردگي جغرافيايي جرم اتفاق بيفتد، گرفتار قانون شد."

 

بر اساس بيانات سرهنگ محمودي متهم پس از دستگيري و ابراز ندامت و قبول اشتباهات، انگيزه خود از اين كار را كسب درآمد عنوان نمود كه پس از تكميل تحقيقات و تكميل پرونده جهت سير مراحل قضايي به دادسرا انتقال داده شد.  

شنيده شدن خبرهايي از اين دست از گوشه و كنار، مربوط به امروز و ديروز نبوده و همواره كساني هستند كه حتي با سوء استفاده از اطمينان و اعتماد نزديكترين كسان خود، تخلفاتي را با نام و هويت آنها مرتكب مي شوند كه در بعضي شرايط غير قابل جبران مي باشد. بنابراين قويا توصيه مي شود از سيم كارت خود مانند يكي از اموال با ارزش مراقبت نماييد و در صورتي كه بيش از يك سيم كارت داريد، به هيچ وجه آن را در اختيار ديگران قرار ندهيد.

 

 به همين خاطر بهتر است در اسرع وقت نسبت به استعلام سيم كارت اقدام نماييد و از تعداد سيم كارتي كه به نام شما مي باشد، آگاهي پيدا كنيد. زيرا بر اساس قانون سيم كارتي كه با اطلاعات هويتي شما ثبت گرديده، متعلق به شما بوده و شما مالك آن شناخته خواهيد شد و در صورت بروز هرگونه مشكل يا كلاهبرداري، تنها شخص شما بايد در مراجع قضايي حضور پيدا كرده و پاسخگو باشيد. پس اگر سيم كارتي داريد كه گم شده و يا از سرنوشت آن بي خبريد، بهتر است هر چه سريعتر نسبت به مسدود سازي آن اقدام نماييد.

 

علاوه بر اين توصيه مي گردد در زمان خريد سيم كارت نهايت دقت و توجه را به عمل آورده تا در دام كلاهبرداران و فروشندگان قلابي نيفتيد. به همين منظور مراجعه به مراكز رسمي خريد سيم كارت و فروش سيم كارت مانند رند باز كه از چندين سال سابقه درخشان و برجسته اي در زمينه خريد يا فروش سيم كارت برخوردارند، خيال شما را از بابت اصالت معامله راحت مي سازد. زيرا رند باز به عنوان يك مرجع قانوني قيمت گذاري سيم كارت مورد توجه خاص حرفه ايها و متخصصان خريد و فروش سيم كارت بوده و تنوع شماره هاي موجود در آن، به خريدار كمك مي كند تا با استعلام قيمت و مقايسه آنها، سيم كارت مورد علاقه خود را با نازلترين قيمت و بهترين شرايط خريداري نمايد.

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۳:۵۴ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :