رندباز رندباز .

رندباز

خدمات رومينگ بين الملل اپراتورها در اربعين 1401

هميشه در تاريخ آدم هايي كه براي هدفي بزرگ كشته يا جانباز شده اند مورد محبوبيت واقع شده اند . امام حسين يكي از آنهايي است كه در تاريخ به خاطر ايستادن مقابل ظلم و مظلومان كشته شدن مورد تحسين بسياري از مردم و تاريخ ايستاده است . درست به نزديكي اربعين امام و ياران باوفايشان كه بعد از 1400 كه اولين بار جابر انصاري در چهلمين روز شهادت به ديدار امام حسين شتافت تا به امروز هر سال خيلي از مردم پاي پياده به زيارت امام حسن مي روند. امسال اپراتور هاي سيم كارت در كنار مردم بودند و به همين خاطر بسياري از مردم از خدمات رومينگ استفاده مي كنند كه بسيار به صرفه و جذاب است. اين روزها بسياري از مردم در حال آمده شدن و رفتن به كربلا معلي هستند از اين رو سرويس رومينگ با تعرفه هاي ويژه و مقرون به صرفه از سوي اپراتورها در اختيار مشتركين قرار مي گيرد تا بتوانند با خيالي آسوده با نزديكان و همسفران خود در ارتباط باشند.

بنابراين اگر قصد سفر به عراق را داريد، با ما همراه باشد تا بعد از آگاهي از خدمات و سرويس هاي اعلام شده از سوي اپراتورها، نسبت به انتخاب بهترين و مقرون به صرفه ترين سرويس اقدام نماييد:

 

خدمات رومينگ اپراتور همراه اول در اربعين 1401

اپراتور همراه اول به عنوان اولين و بزرگترين اپراتور فعال در كشور، بسته هاي ويژه رومينگ اربعين خود را با تعرفه هاي ويژه و تخفيفي در اختيار مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري خود قرار مي دهد كه كاربران مي توانند با مراجعه به "فروشگاه هاي آنلاين همراه اول " و يا" اپليكيشن پر كاربرد همراه من" در بخش" خريد بسته ها "نسبت به خريد آنها اقدام نمايند. البته امكان تهيه بسته از طريق شماره گيري كد دستوري # 40 * 1 * ( ستاره 1 ستاره 40 مربع ) در منوي رومينگ نيز فراهم مي باشد.

 

بسته هاي رومينگ همراه اول ويژه اربعين 1401

 

نوع بسته

هديه

حجم ( مگابايت )

مدت اعتبار

قيمت

بسته ديتاي نامحدود

25 دقيقه به همراه 250 عدد پيامك

نامحدود

7 روز

350.000 تومان

بسته ديتاي 150 مگابايت

10 دقيقه به همراه 50 عدد پيامك

150

7 روز

100.000 تومان

 

امكان خريد اين بسته توسط ديگران حتي از ايران وجود خواهد داشت و تنها شرط لازم براي استفاده از آن ، فعال بودن سرويس رومينگ بين الملل مي باشد كه توصيه مي شود كاربران قبل از ورود به كشور عراق از فعال بودن سرويس رومينگ خود اطمينان حاصل نمايند كه براي اين كار مي توانند از روش هاي ذيل استفاده نمايند:

1.     منوي رومينگ در اپليكيشن همراه من

2.     منوي رومينگ در كد دستوري # 40 * 1 * ( ستاره 1 ستاره 40 مربع )

3.     شماره گيري كد دستوري # 2911 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 2911 مربع)

علاوه بر اين تعرفه هاي اعلامي از سوي همراه اول براي استفاده از سرويس رومينگ بين الملل براي هر سه اپراتور عراقي Zain ، Asiacell و Korek به شرح ذيل مي باشد:

 

نوع خدمات

قيمت

هر دقيقه مكالمه دريافتي

6.000 تومان

هر دقيقه مكالمه با شماره ايران ( ثابت و موبايل )

9.000 تومان

هر دقيقه مكالمه با شماره عراقي

4.000 تومان

هر عدد ارسال پيامك به شماره ايراني

1.300 تومان

هر مگابايت اينترنت

500 تومان

 

قوانين و مقررات:

·        اين بسته ها جهت مسافران كشور عراق ارائه شده و بدون اتصال به اپراتورهاي عراقي غير قابل استفاده مي باشد.

·        قيمت هاي اعلامي در جدول بالا بدون محاسبه ماليات بوده و به نرخ هاي فوق 9% ماليات بر ارزش افزوده اضافه خواهد شد.

·        هزينه مكالمات نيز بر حسب دقيقه بوده و كليه تماس هاي كمتر از 60 ثانيه يك دقيقه كامل در نظر گرفته مي شود.

·        اين بسته ها براي كليه سيم كارت هاي حقيقي و حقوقي، سيم كارت دائمي همراه اول و سيم كارت اعتباري همراه اول قابل فعال سازي مي باشد.

·        با توجه به اين كه مهلت استفاده از بسته ها از زمان خريد بسته به مدت ذكر شده در مشخصات بسته مي باشد، بهترين زمان خريد بسته روز قبل از خروج از كشور مي باشد.

·        در حالت رومينگ بين الملل، امكان استفاده از بسته هاي اينترنت داخلي وجود ندارد.

·        امكان خريد ساير بسته هاي رومينگ با بسته نامحدود وجود ندارد.

·        بسته ديتاي نامحدود رومينگ تا سقف 3 گيگابايت بدون محدوديت سرعت ارائه مي شود و بعد از آن سقف سرعت كاهش خواهد يافت.

·        در صورت اتمام حجم اينترنت رومينگ، هديه مكالمه و هديه پيامك قابل استفاده مي باشد.

·        كاربران مي توانند با استفاده از هديه مكالمه با شماره هاي ايران يا شماره هاي كشور مقصد تماس بگيرند يا به تماس هايي از مقصد ايران و كشور مقصد پاسخ دهند. البته امكان ارسال پيامك به شماره هاي ايران نيز با استفاده از هديه پيامك وجود دارد.

·        امكان خريد و هديه بسته در درگاه ها براي ديگران از طرف مشترك حقيقي و فقط از طريق كارت بانكي مقدور مي باشد.

 

 

خدمات اپراتور ايرانسل در اربعين 1401

اپراتور ايرانسل به عنوان اولين اپراتور ديجيتال در كشور براي زائران عتبات پيشنهادات ويژه اي ارائه نموده كه به دو گروه قبل و بعد از خروج از كشور تقسيم مي شود. اين پيشنهادات كه از 11 تا 29 شهريور 1401 قابل استفاده مي باشد، به شرح ذيل است:

1.     طرح" پيش از خروج از كشور" ايرانسل براي زائران اربعين

زائراني كه تمايل دارند از طرح ويژه پيش از خروج از كشور ايرانسل استفاده نمايند، مي توانند از طريق مراجعه به " سوپر اپليكيشن ايرانسل من" و يا شماره گيري كد دستوري # 40 * ( ستاره 40 مربع ) يك بسته اينترنت يك گيگابايتي با اعتبار هفت روزه تهيه نمايند كه فقط در مناطق مرزي كشور يعني مرزهاي مهران، شلمچه، خسروي، باشماق، چذابه و تمرچين و يا مسير هاي منتهي به اين مناطق قابل استفاده مي باشد. به همين خاطر در مناطق مرزي ذكر شده، كيوسك هاي ويژه براي اتصال رايگان كليه زائرين به اينترنت ايرانسل به صورت اينترنت واي فاي فراهم شده است.

براي فعال سازي واي فاي نيز، كاربران بايد ابتدا به شبكه واي فاي متصل شده و بر اساس توضيحات صفحه اي كه برايشان باز مي شود عمل نمايند يعني مشتركين ايرانسل بايد عدد يك را به سرشماره 1155 و غير ايرانسلي ها عدد يك را به سر شماره 300001155 ارسال نمايند تا رمز اتصال به شبكه براي آنها ارسال گردد.

كليه كاربران توجه داشته باشند براي استفاده از شبكه ايرانسل در كشور عراق لازم است پيش از خروج از كشور، سرويس رومينگ بين الملل را بر روي خط خود فعال سازند كه اين كار به روش هاي زير امكان پذير مي باشد:

2.     شماره گيري كد دستوري # 1111 * ( ستاره 1111 مربع )

3.     از طريق سوپر اپليكيشن ايرانسل من و مراجعه به بخش پرونده و سپس فعال سازي خدمات رومينگ

4.     طرح" پس از خروج از كشور" ايرانسل براي زائرين اربعين

سرويس رومينگ بين الملل ايرانسل، امسال با تعرفه ويژه مكالمه، پيامك و ديتا در اختيار زائرين اربعين حسيني قرار مي گيرد كه كليه مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل و سيم كارت اعتباري ايرانسل مي توانند در صورت تمايل از اين تخفيفات ويژه بهره مند گردند. با توجه به اين كه ايرانسل با هر سه اپراتور فعال در عراق قرارداد رومينگ منعقد نموده،كاربران مي توانند از مناطق تحت پوشش هر سه اپراتور كشور عراق مانند Zain ، Asiacell و Korek استفاده نمايند.

 

تعرفه رومينگ ويژه اربعين

 

نوع خدمات

تماس صوتي خروجي ( به ايران )

تماس صوتي ورودي ( از ايران )

تماس صوتي با كشور مقصد

ارسال پيامك

اينترنت همراه ( مگابايت )

تعرفه خدمات

9.000 تومان

6.000 تومان

4.000 تومان

1.300 تومان

500 تومان

 

البته روشن نمودن گوشي هوشمند و دريافت پيامك در حالت رومينگ بين الملل رايگان مي باشد. علاوه بر اين در صورتي كه تماس وارده، بي پاسخ بماند، هزينه اي بابت آن منظور نخواهد شد.

كاربران توجه داشته باشند در صورتي كه زائران در كشور عراق، اعتبار كافي براي برقراري تماس نداشته باشند، دوستان و عزيزان دريافت كننده تماس مي توانند در صورت تمايل هزينه رومينگ تماس را بر عهده بگيرند كه در اين حالت، سامانه گويا از مخاطب تماس مي خواهد كه هزينه تماس را بر عهده بگيرد.

علاوه بر اين اپراتور ايرانسل؛ بسته هاي اينترنت رومينگ ويژه اربعين خود را با اعتبار هفت روزه ارائه نموده است كه از طريق سوپر اپليكيشن ايرانسل من و يا شماره گيري كد دستوري # 4 * 1111 * ( ستاره 1111 ستاره 4 مربع ) قابل فعال سازي مي باشد.

 

بسته اينترنت ويژه اربعين

 

حجم بسته

قيمت

مدت زمان اعتبار

600 مگابايت

250،000 تومان

هفت روز

يك گيگابايت

390.000 تومان

هفت روز

 

نكات و شرايط مهم :

·        مشتركين اعتباري ايرانسل بهتر است پيش از ورود به كشور عراق سيم كارت خود را حداقل 100 هزار تومان شارژ نمايند تا در طول سفر با مشكلي براي تامين اعتبار مواجه نشوند.

·        هزينه كليه تماس هاي ورودي و خروجي در حالت رومينگ بين الملل بر مبناي دقيقه و از زمان شروع مكالمه؛ محاسبه خواهد شد.

·        مشتركين سيم كارت هاي دائمي ايرانسل نيز مي توانند حد اعتبار سيم كارت خود را افزايش دهند.

·        مشتركين براي تماس با شماره هاي ايراني بايد پيش از شماره مشترك حتما كد 0098 را شماره گيري كنند.

·        كارشناسان ايرانسل در مناطق مرزي كشور به آدرس مناطق مرزي ذيل حضور داشته و آماده پاسخگويي و حل مشكلات احتمالي سيم كارت و گوشي زائرين و راهنمايي آنها در استفاده از خدمات رومينگ بين الملل هستند:

1.     مرز مهران: بلوار كربلا، نرسيده به پل زائر

2.     مرز مهران: ميدان اربعين در پايانه مرزي

3.     قصرشيرين : مرز خسروي، ورودي گمرك، جنب مسجد

4.     شلمچه: پاركينگ اصلي پايانه مرزي

5.     چذابه: عمود 53 در محل استقرار موكب هاي حسيني

6.     كربلا: سيد جوده و خيابان ميثم تمار

7.     مسير پياده روي اربعين: عمودهاي 1، 201، 494، 780 و 1120

البته مشتركين ايرانسل مي توانند با شماره گيري 09377110000، با بخش رومينگ در مركز شبانه روزي ارتباط با مشتريان ايرانسل تماس گرفته و از كارشناسان ايرانسل راهنمايي دريافت كنند. علاوه بر اين، كارشناسان اين اپراتور از طريق گفتگوي آنلاين در "وب سايت ايرانسل" و" اپليكيشن ايرانسل من" نيز پاسخگوي سوالات زائران خواهند بود.

 

 

خدمات اپراتور رايتل در اربعين 1401

مشتركين اپراتور رايتل نيز مي توانند با فعال سازي سرويس رومينگ بين الملل و خريد بسته هاي اينترنت رومينگ رايتل در كشور عراق به راحتي با عزيزان خود در ايران در ارتباط باشند. بسته هاي اينترنت رومينگ ارائه شده از سوي رايتل در ايام اربعين به شرح ذيل مي باشد:

 

حجم بسته

مدت اعتبار

قيمت

اپراتور مقصد

50 مگابايت

10 روز

190،000 ريال

Korek

150 مگابايت

10 روز

550،000 ريال

Korek

500 مگابايت

10 روز

1،750،000 ريال

Korek

1 گيگابايت

10 روز

3،580،000 ريال

Korek

 

علاقمندان مي توانند با شماره گيري كد دستوري # 228 * ( ستاره 228 مربع ) نسبت به خريد بسته هاي اعلامي اقدام نمايند. علاوه بر ارائه بسته هاي ذكر شده در جدول فوق، اين اپراتور خدمات خود را با تعرفه هاي تخفيفي اعلام نموده است كه زائران مي توانند با استفاده از آنها هزينه هاي خود را مديريت نمايند.

 

تعرفه هاي تخفيفي رومينگ بين الملل رايتل

 

اپراتور

نوع سرويس

پيامك

مكالمه ( بر حسب دقيقه )

اينترنت ( به ازاي هر كيلو بايت )

3G يا 3G/4G

ارسال

دريافت

تماس با ايران

دريافت تماس

تماس داخلي

استفاده از سرويس ديتا

Korek

3G/4G

5،000 ريال

رايگان

125.000 ريال

79.000 ريال

125.000 ريال

4.882

Asiacell

3G

335،000 ريال

رايگان

1.390.000 ريال

1.000.000 ريال

1.060.000 ريال

9.082.03

 

·        تعرفه هاي اعلام شده بدون احتساب ماليات بوده و به قيمت هاي فوق 9% ماليات بر ارزش افزوده اضافه خواهد شد.

·        هزينه تماس بر مبناي دقيقه بوده و از زمان برقراري ارتباط با مقصد محاسبه مي گردد.

·        مبناي محاسبه هزينه اينترنت همراه هر 50 كيلو بايت مي باشد.

·        بهتر است مشتركين سيم كارت دائمي رايتل پيش از سفر نسبت به افزايش سقف اعتبار خود اقدام نمايند كه براي اين كار مي توانند با ورود به صفحه پرداخت صورت حساب، بخش افزايش اعتبار سيم كارت دائمي، اعتبار خود را افزايش دهند.

·        مشتركين سيم كارت اعتباري رايتل و ديتا نيز مي توانند با ورود به وب سايت رايتل، صفحه افزايش اعتبار را انتخاب نموده و سيم كارت خود را شارژ نمايند. البته اين كار از طريق اپليكيشن رايتل من و يا شماره گيري كد دستوري # 200 * نيز امكان پذير است.

رومينگ بين الملل به صورت پيش فرض بر روي تمامي سيم كارت رايتل فعال مي باشد، ولي كاربران براي اطمينان مي توانند پيش از سفر؛ به " اپليكيشن رايتل من" بخش " سرويس هاي من" مراجعه نموده و از فعال بودن آن اطمينان حاصل كنند. البته امكان استفاده از اين اپليكيشن در عراق نيز وجود دارد؛ ولي استفاده از آن مشمول هزينه اينترنت مي گردد.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۵:۳۳ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :