رندباز رندباز .

رندباز

آيا شيپور و ديوار بستر مناسبي براي فروش سيم كارت هستند؟

از زماني كه اينترنت آمده است باعث پيشرفت هاي بزرگي در جامعه شده است به نحوي كه باعث شده آدم ها اطلاعات را به راحتي بدست آورند. اين روز ها بسياري از مردم از طريق اپ هايي كه به اينترنت وصل مي شوند به خريد و فروش وسايلي كه دوست دارند مي كنند .يكي از وسايل سيم كارت هايي است كه در دست خود مردم است  و به راحتي مي توانند در اپ هاي مختلف مي توانند آگاهي كنند. حضور اپ هايي هم چون ديوا و شيپور كه باعث شده ديگر آگهي ها به صورت چند برگ خلاصه شود.با وجود مزايايي كه اينترنت دارد ولي بستر را براي كلاه برداران و سودجويان بسيار باز گذاشته است و مي توانند كه به راحتي از مردم اخاذي كنند و سرشان را راحت شيره بمالند. غفلت در معامله  بسيار مي تواند براي مردم خطرناك باشد و حتي ضرر ها بسيار جبران ناپذيري را وارد كند.

خريد و فروش سيم كارت در ديوار و شيپور

چند سالي است كه خريد و فروش سيم كارت هاي كاركرده در بستر سايت هايي مانند ديوار و شيپور صورت مي پذيرد كه با توجه به اين كه اين سايت ها از مراكز خريد و فروش كالاي دست دوم به شمار مي آيند، اين امر بسيار طبيعي و رايج مي باشد. ولي دردسرها و مشكلاتي كه براي افراد به وجود آمده ما را بر آن داشته تا با يك نگاه تخصصي مزايا و معايب اين كار را بررسي كنيم.

ديوار به عنوان بزرگترين سايت پربازديد خريد و فروش كالاي دست دوم و نو معمولا بهترين سايت براي ثبت نام فروش آگهي سيم كارت و يا خريد سيم كارت دست دوم و يا نو مي باشد. زيرا در گام اول هزينه ثبت نام و درج آگهي در آن بسيار ناچيز مي باشد. به همين خاطر شما به راحتي مي توانيد حتي چندين آگهي را در طول يك روز ثبت نام نماييد.

 

 البته توجه به اين نكته نيز الزامي است كه با توجه به اين كه در سايت ديوار در صورت ثبت آگهي جديد در دسته بندي شما، آگهي شما پايين تر مي رود و امكان ديده نشدن آگهي وجود دارد. بنابراين اگر مي خواهيد آگهي شما ديده شود و راحتتر و سريعتر سيم كارتتان را بفروشيد، بايد آن را بروز رساني نماييد كه با توجه به مبلغ كم هزينه دريافتي اين موضوع ناخوشايند نخواهد بود. ولي قطعا تكرار آن مي تواند ناخوشايند باشد، زيرا اگر سيم كارت شما به فروش نرسد، با توجه به استقبال بسيار زياد از اين سايت، آگهي هاي ثبت شده بسيار زياد است و شما تقريبا مجبور خواهيد بود، هر روز آگهي خود را بروز نماييد. بنابراين در طولاني مدت اين كار هم خسته كننده و هم هزينه بر خواهد بود.

 البته مي توانيد با اضافه كردن برچسب فوري آگهي خود را خاص تر كنيد و بهتر ديده شويد. ولي با اين روش نيز امكان دارد سودجوياني با شما تماس بگيرند كه فكر مي كنند شما پول لازم هستيد و بخواهند سيم كارتتان را مفت بخرند كه اين موضوع هم كم آزار دهنده نخواهد بود.

 

نكته بسيار مهم ديگري كه بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه بعد از ثبت آگهي فروش در ديوار پيامكي از سوي ديوار براي شما ارسال مي گردد كه جنبه اطلاع رساني داشته و ثبت آگهي شما را تاييد مي نمايد. از آنجا هميشه كلاهبرداران در كمين هستند تا در هر شرايطي سوء استفاده هاي خودشان را داشته باشند، يكي از كلاهبرداري هاي رايج در اين زمينه بدين صورت مي باشد كه بعد از ثبت و انتشار آگهي براي شما پيامي ارسال مي شود و با ايجاد تغييرات جزئي در متن براي شما درگاه بانكي تقلبي ارسال كرده و از شما ميخواهند كه هزينه ثبت آگهي كه معمولا رقمي ناچيز مي باشد را در لينك ارسالي آنها واريز نمايند.

بدين ترتيب شما در دام كلاهبرداران افتاده و با پرداخت يك هزينه ناچيز اطلاعات حساب بانكي خود را در اختيار آنها قرار داده ايد. با توجه به اين كه سايت ديوار هيچ تضميني براي عدم سوء استفاده از كاربران ندارد و بر اساس قوانين درج شده كاربر بايد قبل از درج اگهي قوانين را با دقت مطالعه نموده و مراقب باشد تا در دام كلاهبرداران نيفتد، در صورت بروز مشكل نيز اين سايت كمكي به شما نكرده و عملا كار خاصي از دست شما بر نمي آيد.

 

از آنجا كه كه سايت ديوار به عنوان يك سايت خريد و فروش اجناس دست دوم منزل شناخته مي شود و كمتر به صورت تخصصي در زمينه سيم كارت فعاليت مي كند، مورد توجه حرفه اي هاي بازار خريد و فروش سيم كارت نبوده و اين افراد قطعا حضور در بازارهاي تخصصي را ترجيح مي دهند. علاوه بر اين تعداد سيم كارت هايي كه در اين سايت موجود مي باشد، در حدي نمي باشد كه به عنوان مرجع معتبر و منحصر بفردي براي قيمت گذاري و خريد و فروش سيم كارت در بين حرفه اي ها شناخته شود.

در حال حاضر بيشترين آمار شكايت و مشكلات اصالت سند مربوط به سايت ديوار مي باشد كه نه از ضمانتي برخوردار است و نه كمكي در زمينه عدم سوء استفاده از افراد مي كند. البته شما مي توانيد آگهي خود را در سايت شيپور و ديگر سايت هاي فروش اجناس دست دوم هم ثبت كنيد كه از تعداد بازديدكنندگان كمتري برخوردارند ولي قطعا همان مشكلات و دردسرهاي مربوط به ديوار را خواهند داشت.

 

با توجه به اين كه كلاهبرداري و اسناد جعلي در سايت هايي مانند ديوار بسيار مي باشد، بهتر است به دنبال يك راه امن و مطمئن براي خريد و فروش سيم كارت خود باشيم كه نه تنها از سابقه درخشاني در اين زمينه برخوردارند بلكه به طور رسمي نيز به عنوان مرجع قيمت گذاري سيم كارت مورد تائيد حرفه اي هاي اين حوزه مي باشد. سايت رندباز يكي از معتبرترين سايت هايي است كه به صورت كاملا تخصصي در مورد خريد و فروش سيم كارت فعاليت دارد كه روزانه هزاران بازديد كننده عادي دارد. علاوه بر اين فروشندگان حرفه اي هم در اين سايت حضور دارند كه مورد تاييد اين وب سايت مي باشند.

 

آگهي فروش سيم كارت در رندباز كاملا رايگان بوده و شما مي توانيد با خيال راحت و بدون دردسر سيم كارتتان را آگهي كنيد و مطمئن باشيد مورد بازديد هزاران خريدار واقعي و حرفه اي اين حوزه قرار مي گيرد. ولي نكته حائز اهميت، دقت و نكته سنجي شماست كه از بين تماس هاي مختلفي كه با شما گرفته مي شود بهترين و مطمئن ترين خريدار را پيدا كنيد. زيرا در رندباز مسئوليت فروش سيم كارت با خود شماست، البته رندباز كليه امكانات لازم براي يك معامله بي دردسر و سودآور را در اختيار شما قرار مي دهد. زيرا در اين وب سايت فروشندگان مورد اعتمادي وجود دارند كه مورد تاييد اين وب سايت بوده و در صورت معامله با آنها كليه مراحل خريد و فروش مورد تاييد رندباز بوده و از ضمانت اين وب سايت برخوردار است. ولي اگر بخواهيد آن را به خريداران عادي بفروشيد، توصيه مي شود با دقت عمل و تيز بيني خاصي نسبت به اين كار اقدام نماييد.

 

يكي ديگر از مزيت هاي اعتماد به رندباز، قيمت گذاري سيم كارت به صورت واقعي و كارشناسانه خواهد بود كه كاملا بر اساس نوسانات بازار و قيمت روز سيم كارت صورت مي پذيرد. از آنجا كه مهمترين دغدغه در رندباز اين است كه مراجعه كنندگان بتوانند سيم كارت خود را به بالاترين قيمت و كمترين دردسر بفروشند، اين وب سايت تلاش نموده است تا با عملكردي درست و كارآمد، اعتماد مسئولين خريد و فروش سيم كارت در دفاتر پيشخوان دولت و يا فروشندگان سيم كارت و كاربران عادي را جلب نموده و فضايي كاملا ايمن و دوستانه را ايجاد نمايد تا تجربه اي لذت بخش از يك خريد يا فروش فوق العاده را به مراجعه كنندگان هديه دهد. قطعا با در نظر گرفتن اين شرايط، قيمت اعلامي در اين سايت كاملا منصفانه و منطقي مي باشد، به طوري كه اگر شما قيمت اعلامي رندباز را با ساير سايت ها مقايسه كنيد، قطعا قيمت ذكر شده بالاترين قيمت سيم كارت شما خواهد بود.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۰:۲۴ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :