رندباز رندباز .

رندباز

روش هاي خريد سيم كارت هاي مناسب كسب و كار

تجارت چيزي كه ديگر همه مردم علاقه به آن هستند و بسياري از دانش آموزان علاقه به يادگيري آن در دانشگاه هاي كشور را دارند. تجارت امروز با تجارت زمان گذشته بسيار فرق دارد وبايد نكات ريزي را در تجارت دانست. فناوري و تكنولوژي امروز باعث اين شده است كه تجارت نسبت به زمان هاي گذشته بسيار متفاوت باشد و حتي براي مردم امروز بسيار راحت تر باشد. فناوري باعث شده كه كره زمين به يك دهكده جهاني تبديل شود كه مردم با يك گوشي هوشمند بتوانند در هر جايي كه دوست دارند وصل شوند و با هم ديگر ارتباط برقرار كنند و حتي به راحتي تجارت كنند.گرچه فناوري بسياري از كار هاي جامعه را راحت تر كرده است ولي در آن سو بازار تجارت را براي كساني كه مي خواهند در ان باشند رقابت را سخت و بي رحمانه تر كرده است.در اين فضا سخت كه فناوري و اطلاعات مثل موجي است كه به راحتي انسان امروزي را در بر ميگيرد

ثبت شدن در ياد و خاطره مخاطبان، كاري است بسيار دشوار كه در اين زمانه بمباران اطلاعات به راحتي صورت نمي گيرد و لازم است صاحبان كسب و كارها به آن توجه ويژه داشته و از هر راهي براي جاودانه شدن استفاده نمايند. تبليغات منحصر بفرد و نحوه معرفي يك نام تجاري يكي از مهم ترين روش هايي است كه تاثير بسزايي در حك شدن نام يك برند در ذهن مخاطب مي گذارد، به همين خاطر بسياري از مديران و صاحبان مشاغل تلاش مي كنند تا با صرف هزينه هاي گزاف خود را به نوعي در خاطر مشتريان حك نمايند، به طوري كه مخاطبان در يادآوري نام و محصولشان هيچ گونه دردسر و مشكلي نداشته باشند.

 

استفاده از تبليغات در سطح شهر يكي از رايج ترين روش هاي تبليغاتي مي باشد كه كمك به بهتر ديده شدن يك برند مي كند. ولي امروزه با وجود پيشرفت هاي چشمگير علم و فناوري و جايگزين شدن فضاي مجازي خصوصا در دوران كرونا، تبليغات كارآمد و مفيد در اپ هاي اجتماعي هم مي تواند بسيار كاربردي باشد.

در هر صورت به نظر مي رسد گام اول براي موفق بودن، جلب اعتماد مشتريان مي باشد كه براي اين كار علاوه بر مسائل كيفي محصول، مسائل كمي نيز بسيار با ارزش و مهم مي باشند. قطعا يكي از روش هاي تاثير گذاري بر روي مخاطب، القاي خاص بودن برند و محصولات شماست. براي اين كار بايد از همان ابتدا همه چيز يك برند منحصر بفرد باشد، داشتن يك شماره لاكچري و رند يكي از اولين گام هايي است كه شما و برندتان را در مسير موفقيت قرار مي دهد.

 

در كشور ما سيم كارت هاي همراه اول به دليل آنتن دهي عالي و پوشش منطقه اي مناسب يك انتخاب منحصر بفرد براي برند سازي مي باشند، اين اپراتور با در اختيار داشتن 68 هزار سايت فعال ارتباطي مبتني بر تكنولوژي 2G ،3G ،4G در كشور و با واگذاري بيش از 100 ميليون سيم كارت دائمي و اعتباري نخستين اپراتور خاورميانه مي باشد.

ولي از بين سيم كارت همراه اول، تنها شماره هاي رند اين سيم كارت مي توانند به راحتي در خاطر مخاطب بمانند و شما را براي هميشه در ذهن آنها جاودانه سازند. علاوه بر اين اگر به دنبال منحصر بفرد بودن هستيد، شماره هاي رند 0912 از آن شماره هايي هستند كه به خاطر دارا بودن خصوصيات خاص، جذابيت فوق العاده اي براي مخاطبان داشته و به صورت عادي ايجاد اعتماد و اطمينان مي كنند. خصوصا اگر بيزينس شما در مورد يك محصول لوكس و منحصر بفرد مي باشد، استفاده از اين شماره ها براي تبليغات به راحتي لاكچري بودن و خاص بودن شما را تداعي خواهد كرد.

 

قطعا مهم ترين دليل شما براي خريد يك شماره رند 0912، ثابت شدن در ذهن مخاطب و بيننده خواهد بود. ولي خريد اين سيم كارت مزاياي ديگري هم مانند لاكچري بودن، متمايز بودن، جذاب بودن و ... خواهد داشت.

 

علاوه بر اين در بازار سيم كارت، سيم كارت هايي وجود دارند كه به آنها شماره هاي بيلبوردي مي گويند، شماره هاي حروفي كه از كنار هم قرار دادن اعداد به يك نام يا برند بخصوص مي رسيم. اين شماره ها كه مخصوص تبليغات در كنار اتوبان ها و بزرگراه ها مي باشند، در چند ثانيه آن چنان تاثيري در ذهن مخاطب مي گذارند كه تا هميشه در ياد آنها مي مانند. اين شماره كه به تازگي خريد آنها در بين صاحبان برند ها و مديران رواج پيدا كرده، دقيقا مناسب برند سازي مي باشند. زيرا علاوه بر زيبايي ظاهري كه ناشي از سلاست و رواني شماره هاست، بيانگر نام برند يا محصول نيز مي باشند. به همين خاطر تا ابد هر وقت كه مخاطب ياد آن محصول مي افتد، تنها با كنار هم قرار دادن حروف برند، مي تواند به شماره شما دست يابد. مثلا شماره 09125674837 معادل برند JUPITER مي باشد.

 

بنابراين اگر صاحب بيزينس بخصوصي هستيد و قصد برند سازي داريد و يا مي خواهيد به تازگي كسب و كار خود را شروع كنيد، فرصت را از دست ندهيد و قبل از هر كاري يك سيم كارت 0912 رند تهيه كنيد. روش هاي خريد سيم كارت هاي همراه اول هم بسيار زياد مي باشد و شما مي توانيد به صورت حضوري با مراجعه به امور مشتركين و يا به صورت غير حضوري از طريق وب سايت همراه اول نسبت به خريد اين سيم كارت اقدام نماييد. ولي از آنجا كه سيم كارت هاي 0912 خصوصا سيم كارت هاي رند اكثرا از قبل رزرو شده، به صورت مستقيم امكان خريد آنها وجود ندارد. به همين خاطر متقاضيان مي توانند سيم كارت هاي رند كاركرده را از حراجي ها و درگاه هاي معتبر خريد و فروش سيم كارت مانند رندباز تهيه نمايند.

 

با توجه به اين كه رندباز به عنوان درگاه خريد معتبر خريد و فروش سيم كارت، داراي ربات هوشمند قيمت گذاري سيم كارت مي باشد، منصفانه ترين قيمت روز سيم كارت را در اختيار علاقمندان قرار مي دهد و فضايي مطمئن و ايمن را براي خريد و يا فروش انواع سيم كارت خصوصا سيم كارت هاي پرطرفدار 0912 قرار مي دهد.

 

البته همه مي دانيم كه قيمت سيم كارت هاي 0912 نسبتا گران مي باشد، خصوصا اگر سيم كارت كد يك همراه اول و سيم كارت كد دو همراه اول باشند، قيمت ها گران تر مي شود، اين روند در مورد سيم كارت هاي رند پيچيده تر شده و معمولا سيم كارت هاي رند همه پيش شماره 0912 قيمت هاي گزاف و گراني دارند كه پرداخت آن براي افراد؛ خصوصا كساني كه به تازگي قرار است بيزينس خود را شروع كنند، بسيار سخت مي باشد. ولي رندباز به عنوان يك وب سايت تخصصي كه روزانه هزاران بازديد كننده حرفه اي و معمولي دارد، با اجراي طرح فروش سيم كارت اقساطي فرصتي را در اختيار خريداران واقعي سيم كارت هاي رند 0912 قرار داده تا بعد از مراجعه به وب سايت و انتخاب شماره مورد نظر، آن را به صورت اقساطي تهيه نمايند. شرايط پرداخت قيمت سيم كارت در سايت مشخص شده ولي به صورت پيش فرض متقاضيان مي توانند ضمن انعقاد قرارداد خريد اقساطي، تنها با پرداخت يك سوم مبلغ كل سيم كارت، الباقي آن را به صورت ماهانه، پرداخت نموده و صاحب سيم كارت دلخواه خود شوند. علاوه بر اين خريدار مي تواند بدون پرداخت چك، سفته و يا ضمانت اجرايي از سيم كارت مورد علاقه خود تا پايان اقساط استفاده نمايد.

آنچه كه در رندباز اجرا مي شود فرصتي است براي كساني كه به تازگي تصميم به تجاري سازي برند خود دارند، تا با خريد يك سيم كارت رند 0912، در مسير پيشرفت و ترقي قرار بگيرند.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۴:۴۷ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :