رندباز رندباز .

رندباز

چرا شاتل موبايل؟

بسياري اين روز ها در فكر خريد سيم كارت هستند در بازار. يكي از اين اپراتور ها كه فعاليت بسيار جذابي داشته است و در اين چند وقت بسيار فعال بوده است شاتل موبايل است.شاتل يك اپراتور مجازي است كه در هر كجا يكي از اپراتورهاي فعال كشور بهترين سرويس را بدهد روي آن سوار شده و از آن استفاده مي كنند.شاتل موبايل يكي از اپراتور هاي خوب كشور است و در اين سالها فعاليت هاي گسترده ايي داشته است.شاتل در تلاش است كه بين اپراتور هاي فعال كشور براي خودش جايگاهي باز كند.شاتل اين روز ها در تلاش است كه براي كساني كه سيم كارت ندارند را به سوي خود بكشاند و مزايايي براي كساني كه شاتل موبايل را انتخاب مي كنند در نظر گرفته است.، مي تواند خدمات و سرويس هاي اپراتورهاي اصلي را به صورت عمده خريداري و آن ها را با توجه به نياز بازار با برند تجاري خودش عرضه كند.

ولي اين شركت در طول سال هاي فعاليت مستمر و رو به رشد خود؛ به يك اپراتور   Full MVNO در ايران تبديل شد و اين يعني شاتل موبايل در مجموعه نيازمندي هاي فني ايجاد يك شبكه تلفن همراه، تمام زير ساخت هاي فني و مستقل خود از جمله هسته شبكه  (  Core Network ) اختصاصي خود را ايجاد و پياده سازي كرده و تنها از ظرفيت آنتن هاي اپراتور تلفن همراه استفاده مي كند. بنابراين اين شركت برخلاف برخي اپراتورهاي مجازي كه به صورت برندريسلر فعاليت داشته و صرفا با فروشنده محصولات و خدمات اپراتورها مي باشند، شاتل موبايل در حوزه هاي مختلف، به خوبي كارآمدي خود را ثابت نموده است و توانسته سراسر كشور را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد و بزرگترين سهم از مشتريان بازار اينترنت و خدمات تكميلي آن را به ويژه در حوزه ارائه خدمات اينترنت پر سرعت ADSL2+ به خود اختصاص دهد.  

 

علاوه بر اين شاتل ارائه كننده خدمات ارتباطي همراه با نام تجاري شاتل موبايل و خدمات آنلاين فيلم و سرگرمي  ( VOD ) در وب سايت و اپليكيشن نماوا ست. بنابراين افراد مي توانند در صورت استفاده از اينترنت سيم كارت شاتل موبايل، بدون نياز به خريد اشتراك از تماشاي به روزترين فيلم ها و سريال هاي ايران و جهان در نماوا لذت ببرند.

در حال حاضر اپراتور شاتل موبايل به عنوان نخستين اپراتور حقيقي نوع اول تلفن همراه در كشور، سيم كارت هاي خود را با پيش شماره 0998 در اختيار كاربران و علاقمندان قرار مي دهد و شبكه تلفن همراه اين سيم كارت مبتني بر نسل هاي 3،4 و 4.5 مي باشد و اينترنت نسل دو در اين شبكه عرضه نمي شود.

 

هم چنين شاتل موبايل، اولين و تنها اپراتور تلفن همراه در ايران است كه با رونمايي از سيم كارت هوشمند ( Smart SHATEL mobile ) ، نسل جديدي از سيم كارت ها را به بازار تلكام معرفي نمود. فناوري سيم كارت هوشمند شاتل موبايل، اين قابليت را دارد كه به صورت مداوم شبكه و آنتن هاي موجود در موقعيت جغرافيايي مشترك را تحليل كرده و به صورت خودكار با كيفيت ترين پوشش سيگنال را در هر منطقه انتخاب نمايد. بنابراين مشتركين شاتل موبايل در هر موقعيت جغرافيايي  به صورت لحظه اي از با كيفيت ترين و گسترده ترين پوشش شبكه فناوري هاي 3G ،4G/ LTE،  4.5G 3.75  را در اختيار كاربران قرار مي دهد.

 

البته در فاز جديد هوشمندي سيم كارت هاي شاتل موبايل، قابليت مديريت شبكه ميزبان اين نوع سيم كارت به صورت دستي نيز فراهم شد كه بر اساس آن كاربران ميتوانند شبكه راديويي مورد نظر خود را به صورت دستي از بين سه اپراتور داراي شبكه راديويي كشور ( همراه اول، ايرانسل و رايتل)  انتخاب كنند و يا انتخاب شبكه را از حالت دستي به حالت هوشمند بازگردانند.

به طور كلي سيم كارت شاتل موبايل به همراه بسته هاي آغازين متنوعي به بازار عرضه مي شوند كه شامل دقايق مكالمه، پيامك و ترافيك دسترسي به اينترنت به همراه خدمات محتوايي و مكمل مي باشد. بنابراين مشتركين مي توانند با استفاده از قابليت تمديد خودكار بسته هاي آغازين در صورت تمايل با پرداخت ماهانه و يا سه ماهه مبلغ ثابتي به عنوان آبونمان تا سقف مشخص شده هر بسته از خدمات صوت و پيامك و اينترنت بدون نياز به پرداخت هزينه ديگري استفاده كنند. اگر اين خدمات زودتر از موعد تمديد دوره تمام شود، مشترك مي تواند از خدمات ياد شده با تعرفه مصرف آزاد تخفيفي استفاده نمايد و يا متناسب به نياز خود يك بسته افزايشي فعال كند.

 

تعرفه ويژه مصرف آزاد اينترنت همراه نيز امكاني است كه براي نخستين بار از سوي شاتل موبايل در اختيار مشتركين قرار گرفته است. در تمامي اپراتورهاي تلفن همراه كشور با پايان يافتن اعتبار حجمي بسته و در صورت عدم تمديد يا خريد بسته جديد، كاركرد اينترنت مشترك به صورت آزاد و با قيمتي به مراتب بالاتر محاسبه مي گردد. ولي بر اساس تعرفه ويژه مصرف آزاد اينترنت همراه در شاتل موبايل؛ اگر كاربر يكي از بسته هاي آغازين ( به جز بسته آغازين پايه ) را فعال كرده باشد، با تمام شدن حجم اينترنت بسته آغازين خود و پيش از تمديد خودكار دوره بسته آغازين، مي تواند مابقي ترافيك اينترنت مورد نياز خود را تا پايان دوره بسته آغازين بدون نياز به خريد بسته مجدد با تعرفه ويژه به جاي تعرفه آزاد مصرف نمايد. بنابراين مشتركين اين اپراتور هنگام اتمام بسته اينترنت و ورود به مصرف آزاد اينترنت، معادل يك نهم قيمت ساير اپراتورها يعني 0.075 ريال به ازاي هر كيلو بايت ( حدود 7،800 تومان به ازاء هر گيگابايت ) هزينه خواهند كرد كه اين عدد كمترين تعرفه اينترنت در بين اپراتورها خواهد بود.

 

علاوه بر اين، شاتل موبايل سرويس"  انتقال مانده اينترنت به دوره بعد"  را براي اولين بار در ايران بر روي برخي از بسته هاي اينترنت خود ارائه داده است كه بر اساس آن مشتركين مي توانند سقف معيني از حجم باقي مانده بسته اينترنت خود را بدون پرداخت هيچ گونه هزينه اي به بسته دوره بعد انتقال دهند. اين خدمت جذاب كه با هدف كاهش هزينه هاي مشتركين، ارائه شده است از خدمات مقرون به صرفه و نوآوارانه اي است كه نه تنها توانسته يكي از دغدغه هاي مشتركين را مرتفع سازد بلكه لذت استفاده از اين سيم كارت را نيز افزايش داده است.

 

به طور كلي مزاياي استفاده از سيم كارت هاي شاتل موبايل را مي توان در موارد زير خلاصه نمود:

·        آنتن دهي هوشمند با پوشش سراسري 3Gو  4G

·        اشتراك رايگان نماوا

·        تخفيف ويژه براي سرويس هاي خدماتي و سرگرمي

·        خدمات همگراي ثابت و همراه FMC

·        انتقال مانده بسته اينترنت به دوره بعد

·        مقرون به صرفه ترين تعرفه هاي پايه و بسته ها

·        امكان مديريت و انتخاب دستي شبكه راديويي ميزبان با شماره گيري كد دستوري # 8 * 1 *

·        بيش از 4000 نمايندگي فروش و خدمات در سراسر كشور

 

شاتل موبايل تنها اپراتور حقيقي  MVNO موفق در ايران است كه در زمينه ارائه خدمات دسترسي به اينترنت پر سرعت و روش هاي ارتباطي اينترنتي فعاليت مي كند. اين شركت كه در طول سال ها فعاليت خود، خدمات متنوع و منحصر بفردي را به روش هاي متنوع در اختيار مشتركين خود قرار مي دهد كه توانسته رضايت خاطر آنها را به خوبي جلب كند و شاتل موبايل را به يك رقيب سرسخت براي ديگر اپراتورها بدل سازد. 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۶:۵۱ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :