رندباز رندباز .

رندباز

طرح سيم كارت هديه رايتل

اين روز ها بسياري از اپراتور ها در تلاش هستند كه در بازار آنهايي كه سيم كارت ندارند را و مايل به خريد يا عوض كردن سيم كارت هاي خود هستند را به هر نحوي شده است جذب كنند.يكي از اين اپراتور ها شكت رايتل است كه در تلاش است بهترين خدمات را به مردم بدهد.رايتل از روزي كه شروع به فعاليت كرده تا به امروز زمان زيادي مي گذرد و هميشه در تلاش بوده است كه با ارائه خدمات با كيفيت و نوآورانه هميشه در تلاش بوده است كه گام هاي بسيار مفيدي را براي مردم و كساني كه سيم كارت هاي رايتل را دارند مفيد واقع شود.رايتل در اين چند سال با قرار دادن بسته هاي بسيار جذاب در تلاش بوده است كه كساني كه سيم كارت هاي رايتل را دارند راضي كند. رايتل در اين سال ها توانسته در بازار سيم كارت علاقه مندان خود را پيدا كند و حريفي سرسخت براي اپراتور هاي فعال كشور باشد

طرح سيم كارت هديه رايتل كه يكي از همين خدمات متمايز و متفاوت از سوي اين اپراتور مي باشد، اساسا در راستاي توسعه فناوري و اعتلاي سطح زندگي مردم طراحي و معرفي گرديد. بر اساس اين طرح، رايتل به تمام كساني كه در بازه زماني اجراي اين طرح، اقدام به خريد سيم كارت هاي رايتل ( دائمي يا اعتباري) نمايند و يا به اپراتور رايتل ترابرد داشته باشند، يك عدد سيم كارت اعتباري هديه مي دهد. اين سيم كارت هديه كه شامل هداياي اينترنت، اعتبار و مكالمه درون شبكه مي باشد به تمام مشتركين رايتل كه به تازگي عضو اين خانواده بزرگ گرديده اند، تعلق مي گيرد. هداياي موجود در اين سيم كارت شامل موارد ذيل مي گردد:

نوع خدمات ارائه شده در سيم كارت هديه رايتل

نوع خدمات

ميزان بسته

مهلت استفاده

اينترنت

500 مگا بايت

7 روزه

اعتبار

45،000 ريال

7 روزه

مكالمه درون شبكه

1،000 ريال

7 روزه

 

 

روش هاي دريافت سيم كارت هديه براي هر يك از مشتركين سيم كارت هاي اعتباري و دائمي رايتل به روش ذيل مي باشد:

  • خريداران سيم كارت هاي اعتباري رايتل

براي اين دسته از مشتركين، 72 ساعت بعد از اولين استفاده از سيم كارت اعتباري رايتل خريداري شده، پيامكي حاوي كد هديه ارسال مي گردد كه مشتركين مي توانند حداكثر تا سي روز آينده، نسبت به ثبت نام يك سيم كارت اعتباري رايگان به نام خود و يا فرد ديگر اقدام نمايند. براي ثبت نام لازم است مشترك به صفحه ثبت نام و خريد سيم كارت مراجعه نموده و كد هديه را ثبت نمايد تا از هداياي بسته آغازين اين سيم كارت بهره مند گردند.

  • خريداران سيم كارت هاي دائمي رايتل

روش هاي ثبت نام سيم كارت اعتباري رايگان هديه براي مشتركيني كه اقدام به خريد سيم كارت دائمي رايتل نمودند، به نحوه خريد سيم كارت دائمي بستگي داشته و آنها مي توانند در بازه زماني اجراي طرح سيم كارت هديه رايتل، با استفاده از روش هاي زير از آن بهره مند گردند:

  1. مشتركيني كه به صورت حضوري به فروشگاه هاي رايتل مراجعه نموده و اقدام به خريد سيم كارت هاي دائمي رايتل نمودند، مي توانند از روش هاي ذيل سيم كارت هديه رايتل را دريافت نمايند:

دريافت سيم كارت هديه به نام خود

درخواست دريافت پيامك حاوي كد هديه

براي اين دسته از مشتركين 72 ساعت پس از اولين استفاده از سيم كارت خريداري شده، پيامك حاوي كد هديه ارسال مي گردد، بعد از دريافت پيامك، مشترك حداكثر تا 30 روز فرصت دارد با مراجعه به صفحه ثبت نام و خريد سيم كارت، با استفاده از كد هديه ثبت نام، سيم كارت هديه را به نام خود يا فرد ديگر تكميل نموده و از بسته هاي آغازين آن لذت ببرد.

2.مشتركيني كه از طريق وب سايت اقدام به خريد سيم كارت هاي دائمي رايتل نمودند، مي توانند از روش زير استفاده نمايند:

درخواست دريافت پيامك حاوي كد هديه

اين افراد نيز بايد حداكثر 30 روز بعد از دريافت سيم كارت با كمك كد هديه اي كه 72 ساعت بعد از اولين استفاده از سيم كارت براي آنها ارسال مي گردد، نسبت به ثبت نام سيم كارت اعتباري رايگان به نام خود و يا شخص ديگر اقدام نمايند.

3.مشتركيني كه از طريق مراجعه به نمايندگي هاي رايتل اقدام به خريد سيم كارت دائمي رايتل نمودند نيز حداكثر 72 ساعت بعد از اولين استفاده از سيم كارت، پيامك حاوي كد هديه دريافت خواهند نمود كه لازم است با استفاده از اين كد در صفحه ثبت نام و خريد سيم كارت، نسبت به ثبت سيم كارت اعتباري به نام خود و يا به نام شخص ديگر اقدام نموده و از هداياي آغازين آن بهره مند گردند.

نكات و قوانين طرح:

  • هر يك از بسته هاي آغازين به همراه سيم كارت اعتباري ارائه مي شود.

  • مدت اعتبار كليه هدايا 7 روز بوده و اين بازه زماني پس از اولين استفاده از سيم كارت محاسبه مي گردد و پس از اتمام اعتبار زماني، هداياي مذكور قابل استفاده نمي باشد.

  • با اعتبار ريالي موجود در بسته هاي آغازين سيم كارت هديه، امكان خريد بسته وجود ندارد. از اين اعتبار مي توان از كليه خدمات رايتل شامل اينترنت، پيامك و مكالمه ( درون شبكه و برون شبكه ) با تعرفه آزاد استفاده نمود.

  • بسته هاي هديه و بسته هاي آغازين نسبت به ساير بسته ها به ترتيب از اولويت استفاده برخوردارند. بنابراين توصيه مي شود در زمان خريد بسته جديد، به تاريخ انقضاي بسته ها توجه داشته باشيد.

  • بسته هاي آغازين فقط شامل استفاده از سرويس ها در شبكه رايتل مي باشد.

  • در صورت اتمام هر يك از خدمات موجود در بسته ( تماس صوتي، حجم ترافيك عادي، حجم ترافيك ساعات افت مصرف، پيامك و... ) مي توانيد از ساير خدمات بسته تا پايان مهلت زمان اعتبار آن، استفاده نماييد.

  • استفاده از كليه هداياي بسته آغازين شامل تماس صوتي، پيامك و اينترنت تنها در مناطق تحت پوشش شبكه هاي نوين رايتل ( 3G/4G ) و با خدمات رومينگ ملي ( شبكه نسل دوم / 2G اپراتورهاي ميزبان ) امكان پذير است.

  • هزينه استفاده از خدمات تماس صوتي و پيامك در حالت رومينگ ملي براي مشتركين رايتل مطابق تعرفه هاي عادي شبكه رايتل است. يعني در حالت رومينگ ملي تماس هاي دورن شبكه رايتلي رايگان بوده و يا با داشتن بسته هاي مكالمه و پيامك؛ از حجم بسته استفاده خواهد شد.

  • مشتركين مي توانند براي آگاهي از جزئيات مربوط به قوانين و مقررات طرح ها و بسته ها با مركز خدمات مشتريان رايتل در تماس باشند.

با توجه به اين كه در حال حاضر امكان بهره مندي از اينترنت 4G  براي كليه سيم كارت هاي رايتل وجود دارد، براي بهره مندي از سرويس اينترنت نسل چهارم نياز به تعويض سيم كارت نبوده و صرفا با قرار داشتن كاربر در محدوده پوشش دهي   4G و فعال بودن تنظيمات گوشي هوشمند، اين امكان وجود خواهد داشت

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۰:۲۳ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :