رندباز رندباز .

رندباز

بسته هاي همه كاره بوم و بوم پلاس ايرانسل

اين روز ها بسياري از مردم كار هاي خود را از طريق گوشي انجام مي دهند و بيش تر در خانه هايشان مي مانند. درست از دو سال پيش كه كرونا آمد تا به امروز بسياري از كار ها را ديگر مردم از طريق اپليكيشن هايي كه  باعث راحت تر شدن كار هاي مي شود را نصب مي كنند و كار ها را از راه دور انجام مي دهند.اين روز ها بسياري از اپراتور هاي سيم كارت بسته هاي تشويقي را تهيه كرده اند كه بسيار به صرفه بوده است و بسيار پاسخ گوي مشتريان بوده است و هزينه ها را اين نوع بسته ها بسيار كم مي كنند. يكي از ويژگي هايي كه اين نوع بسته ها دارند اين است كه  كاملا مطابق با نياز كاربران و سفارشي صورت گرفته است. اپراتور ها در تلاش هستند كه اين روز ها در كنار كادر پزشكي تلاش كنند كه كرونا پايان بپذيرد و بسياري از مشاغل دوباره بتوانند كه دوباره شروع به فعاليت كنند.  

در همين راستا اپراتور ايرانسل در حركتي جذاب؛ امكان ساخت بسته هاي شخصي سازي شده را براي كاربران خود ايجاد كرده تا آنها ضمن ساختن بسته اي مطابق با سليقه و نياز خود، از هيجان استفاده از آن نيز لذت مضاعف ببرند. بسته هاي بوم ايرانسل مي تواند تركيبي از اينترنت، مكالمه و پيامك بوده و به مشتركين اين امكان را مي دهد تا با قيمتي با صرفه از اين فرصت استثنايي بهره مند گردند. اين خدمت جديد و جسورانه از سوي نخستين اپراتور ديجيتال كشور، شرايط را براي خلق تجربه اي متفاوت براي مشتركين آماده نمود و فرصتي را براي آنها مهيا كرد تا از يك سرويس خوب، بهترين و با كيفيت ترين استفاده ممكن را ببرند.

به طور كلي بسته هاي بوم ايرانسل شامل : تعداد پيامك ايرانسلي فارسي، دقيقه هاي مكالمه ايرانسلي و مقدار حجم اينترنت مي باشد كه براي اين كار بايد مشترك از قبل تعداد روز، دقيقه هاي مكالمه ايرانسلي، تعداد پيام كوتاه فارسي ايرانسلي و حجم اينترنت مورد نياز خود را مشخص نموده و بسته اي كاملا بر اساس الگوي مصرف خود بسازد.

 

بسته هاي بوم پلاس ايرانسل نيز علاوه بر قابليت هاي بسته هاي سفارشي بوم، اين امكان را به مشترك مي دهد تا در صورت اتمام حجم بسته هاي مختلف آنها را به يكديگر تبديل نمايد. مثلا مشترك مي تواند در صورت اتمام حجم  اينترنت؛ زمان مكالمه را به حجم اينترنت تبديل كند و برعكس؛ در صورت اتمام زمان مكالمه، حجم اينترنت را به زمان مكالمه تبديل نمايند. فقط قبل از تبديل توجه به اين نكته ضروري است كه با تبديل زمان مكالمه به حجم اينترنت، هزينه استفاده از اينترنت به صورت سه برابر زمان مكالمه از حساب مشترك كسر خواهد شد.

 

روش هاي ساخت و خريد بسته هاي بوم و بوم پلاس ايرانسل:

 

مشتركيني كه تمايل به خريد بسته هاي سفارشي بوم و بوم پلاس ايرانسل را دارند، مي توانند از روش هاي زير نسبت به خريد آنها اقدام  نمايند:

·        سوپر اپليكيشن ايرانسل من

·        شماره گيري كد دستوري # 5 * 5 * 555 *

·        نسخه وب اپليكيشن ايرانسل من

 

 مشتركين براي آگاهي از باقي مانده اعتبار بسته هاي بوم و بوم پلاس ايرانسل نيز بايد از روش هاي ذيل استفاده نمايند:

·        نسخه وب اپليكيشن ايرانسل من

·        سوپر اپليكيشن ايرانسل من

·        براي بسته هاي بوم : شماره گيري كد دستوري # 4 *4 * 1 * 555 * 

·        براي بسته هاي بوم پلاس: شماره گيري كد دستوري # 3 *4 * 1 * 555 * 

 

بسته هاي همه كاره بوم و بوم پلاس از آن دست سرويس هاي مبتكرانه ايرانسل مي باشد كه امكانات و شرايطي فراتر از انتظار را در اختيار كاربران سيم كارت هاي اين اپراتور قرار مي دهد. اپراتور ايرانسل به عنوان تنها شركت پيشرو در ارائه خدمات نوين در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات در طول سال ها تلاش، توانسته به خوبي رضايت خاطر مشتركين خود را فراهم نموده و با ارائه خدمات ويژه تجربه اي متمايز و لذت بخش را به آنها هديه دهد.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۲:۰۲ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :