رندباز رندباز .

رندباز

جديدترين امكانات وب سايت ايرانسل ويژه مشتركين ناشنوا و كم بينا

اين روز ها در بازار سيم كارت دوباره ايرانسل به خاطر سرويس هايي كه مي دهد باعث محبوبيت آن شده است . ايرانسل كه از سال 89 شروع به فعاليت كرده جز پيشمگان اينترنت بوده است و جز شركت هايي بوده است كه توانسته به راحتي اينترنت پر سرعت را به مخاطبانش بدهد. اين روز ها شركت ايرانسل كه هميشه  در خلق تجربه هاي مختلف و ارزش آفريني براي مشتركان سيم كارت خود بوده است . اين روزها ايرانسل در تلاش است كه  اين روزها امكانات بسيار عالي و خوبي را به مشتركان سيم كارت هاي اعتباري و دائمي خود بدهد  تا مردم بتوانند كه به راحتي از امكانات استفاده كنند. در همين راستا اپراتور ايرانسل، امكانات جذاب و مفيدي را به وب سايت ايرانسل اضافه نموده كه بر اساس آن مشتركين ناشنوا و كم بينا مي توانند از قابليت ها و خدمات وب سايت راحت تر و آسان تر استفاده نمايند.

بر اساس اعلام روابط عمومي ايرانسل، اولين و بزرگترين اپراتور ديجيتال در ايران در قسمت پايين سمت چپ وب سايت ايرانسل امكاناتي مانند افزايش سايز متن، بزرگ نمايي، فاصله و ... اضافه شده كه به افراد كم بينا كمك مي كند تا با استفاده از اين قابليت ها به تنهايي بتوانند از خدمات مختلف موجود در سايت بهره مند گردند.

البته ايرانسل در راستاي مسئوليت اجتماعي و ارائه خدمات بهتر و با كيفيت تر به كليه مشتركين، براي كاربران كم شنوا نيز در قسمت پايين سمت راست صفحه، گزينه "گفتگوي تصويري ويژه ناشنوايان" را قرار داده است كه مشتركين ناشنوا مي توانند با استفاده از آن با واحد پشتيباني ارتباط برقرار كرده و درخواست هاي خود را بيان نمايند. بنابراين از اين به بعد مشتركين ناشنوا مي توانند از طريق ارتباط ويدئويي با كارشناسان مركز ارتباط با مشتريان، با استفاده از زبان اشاره پشتيباني لازم را دريافت كنند.

 

البته در راستاي ارائه خدمات بهتر، اپراتور ايرانسل در سال هاي اخير سرويس"  آواي ناشنواي ايرانسل"  را براي افرادي كه ناشنوا يا كم شنوا هستند و يا  اختلالات كلامي دارند، فعال نموده است كه اين افراد مي توانند با فعال سازي اين سرويس به تماس گيرنده خود اطلاع دهند تا به جاي تماس صوتي، از طريق پيامك با آنها در ارتباط باشند. با توجه به اين كه فعال سازي اين سرويس كاملا رايگان مي باشد، مشتركين مي توانند براي فعال سازي پيام صوتي آواي ناشنوا، عدد 15 را به 7575 ارسال نمايند. اطلاع رساني به تماس گيرنده نيز از طريق متن يا پيام صوتي با مضمون زير صورت مي گيرد:

 

"سلام. شما با يك فرد ناشنوا يا كم شنوا تماس گرفته ايد. در صورت تمايل لطفا براي برقراري ارتباط، از طريق پيامك انتقال نماييد. "

 

با توجه به اين كه جامعه افراد كم توان مانند ناشنوايان و كم بينايان، شايد در ظاهر محدوديت هايي در زمينه استفاده از حواس پنجگانه داشته باشند ولي اين افراد در عمل ثابت كردند كه در استفاده از ساير حواس بسيار توانمند تر بوده و لازم است كه كسب و كارهاي خصوصي و دولتي، خدمات خود را طوري ارائه كنند كه همه افراد خصوصا اين قشر جامعه از آنها استفاده نمايند. قطعا توسعه و گسترش هر چه بيشتر چنين خدماتي باعث مي شود تا هيچ قشري احساس كمبود و تفاوت در دريافت خدمات نداشته باشد و عدالت اجتماعي در جامعه برقرار گردد.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۲:۵۱ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :