رندباز رندباز .

رندباز

سرويس راينواز، سرويس پيشواز متفاوت براي كاربران رايتل

اين روز ها دنيا تكنولوژي بسيار سريع رو به جلو حركت مي كند كه باعث شده است انسان ها مانند تكنولوژي پيشرفت كنند. در اين چند سال  تلفن هاي هوشمند هر روز نوع جديدشان آمده است كه باعث شده است كه انسان در حيرت بماند و علاقه اش به داشتن اين نوع گوشي ها بسيار زياد است . اما اين روز ها ديگر جاي بوق گوشي ها را اهنگ هاي پيشواز گرفته اند كه بسيار خوب است و ديگر از شر بوق هاي آزار دهنده به نوعي ازاد شده ايم. اين بوق به حدي باعث اذيت و آزار مي شد كه صبرمان لبريز مي شد و گوشي هاي را از گوش مان جدا مي كرديم  تا باعث اذيت گوشمان  نشود . اما اين صدا از طرف ديگر براي همه مردم خاطره هاي بچگي را زنده مي كند كه انتظار داشتيم تا آن طرف خط تلفن جواب دهد.. صرفنظر از نوع و مدل گوشي تلفن، صداي بوق تلفن، از آن انتظارهايي بود كه در طول اين سال ها كاملا بكر و دست نخورده باقي مانده بود.

شايد ديگر وقت آن رسيده بود كه اين نقطه اشتراك نيز كم رنگ شود و هر كس بنا به سليقه خود، موسيقي يا آهنگي را براي دقايق انتظار مخاطبان خود در نظر بگيرد. سرويس آهنگ پيشواز ابتكاري است كه به كاربران اين امكان را مي دهد در زمان تماس، تماس گيرندگان به جاي صداي بوق، صداي موسيقي مورد علاقه شما را بشنوند. اين سرويس كه نخستين بار از سوي اپراتور ايرانسل مورد استفاده قرار گرفت، خيلي سريع جاي خود را در بين مشتركين باز كرد و پر طرفدار گشت. به طوريكه امروزه كليه مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري همه اپراتورها مي توانند از اين سرويس كاربردي و مفيد بهره مند گردند.

 

سرويس راينواز رايتل

اپراتور رايتل اپليكيشن راينواز را براي مشتركين سيم كارت اعتباري يا دائمي خود در نظر گرفته است كه آنها مي توانند از اين سرويس براي شنيدن آهنگ پيشواز مورد علاقه خود استفاده نمايند. اين سرويس از قابليت ها و امكانات فوق العاده اي برخوردار است كه كه نه تنها نحوه استفاده از آن را كاربردي تر مي سازد؛ بلكه لذت شنيدن قطعه موسيقي را نيز براي كاربران چندين برابر افزايش مي دهد.

خدمات سرويس راينواز

·        امكان اختصاص يك يا چند راينواز به شخص ديگر و يا گروهي از اشخاص در زمان هاي دلخواه

·        عدم پخش راينواز براي فرد و يا گروهي از افراد

·        هديه دادن راينواز به ساير مشتركين رايتل

·        پيشنهاد موسيقي مورد علاقه خود به رايتل

·        كپي كردن راينواز ساير مشتركين

 

در اپليكيشن راينواز رايتل صدها آهنگ و موسيقي كلاسيك، سنتي ، پاپ ، متن فيلم و ... موجود مي باشد كه امكان جستجوي آنها به روش هاي مختلف وجود داشته نموده كه انتخاب را براي مشتركين رايتل آسان تر مي نمايد.

مشتركين مي توانند راينواز هاي رايتل را بر اساس يكي از روش هاي ذيل جستجو نمايند:

 

·        نام صاحب اثر

·        نام آهنگ

·        كد آهنگ

 

البته اخيرا براي سهولت  بيشتر جستجوي آهنگ در اين اپليكيشن، امكان جستجوي صوتي با قابليت صوت به متن، به زبان فارسي نيز اضافه شده است كه از ويزگي هاي منحصر بفرد و خاصي برخوردار است كه در ادامه به آن اشاره مي كنيم:

 

·        امكان جستجوي نام آهنگ، خواننده، آلبوم يا عبارت مورد نظر بدون تايپ كردن

·        يادگيري لحن صداي كاربر ( اين اپليكيشن با هر بار استفاده، خود را با گويش و نوع بيان هر كاربر بهينه مي كند)

·        قابليت جستجوي صوتي بدون اعمال تنظيمات خاص جهت تعيين زبان فارسي به عنوان پيش فرض

براي فعال سازي سرويس راينواز، مشتركين مي توانند از روش هاي زير استفاده نمايند:

 

1.     استفاده از سامانه پيامكي

در اين روش مشتركين مي توانند با ارسال دستور ON RBT به سامانه 2020 سرويس راينواز خود را فعال نمايند.

در اينجا به برخي از پركاربردترين دستورهاي راينواز اشاره مي كنيم:

 

عمليات

شكل دستور

فعال سازي سرويس راينواز

ON RBT

غير فعال سازي سرويس راينواز

OFF RBT

مشاهده وضعيت سرويس

View RBT

راهنمايي

Help RBT

 

2.     نصب نرم افزار كاربردي راينواز

در اين حالت مشترك بايد ابتدا شماره رايتل خود را ثبت نموده و سرويس راينواز دلخواه را انتخاب و فعال سازي كنند. البته امكان فعال سازي اين سرويس بر روي گوشي هاي هوشمند اندرويد 4 و كمتر به دليل عدم پشتيباني سرويس گوگل از آنها امكان پذير نمي باشد. مشتركين توجه داشته باشند تنظيمات راينواز در شبكه تلفن همراه رايتل ذخيره مي شود و ارتباطي با تنظيمات گوشي تلفن همراه ندارد.

بعد از فعال سازي سرويس راينواز مشترك مي تواند با وارد كردن شماره رايتل و ورود به نرم افزار، به راينواز هاي موجود گوش داده و با انتخاب گزينه خريد درج شده در زير هر راينواز، آهنگ مورد نظر خود را خريداري نمايد. البته مشتركين سيم كارت رايتل مي توانند عمليات هاي مختلف مانند حذف آهنگ خريداري شده، مشاهده آهنگ هاي پيشنهادي و ... را از طريق ارسال كد دستور به 2020 نيز اجرا كنند.

 

نحوه ارسال درخواست به سرشماره 2020

عمليات

شكل دستوري

مثال

خريد آهنگ

كد راينواز + فاصله + ON

On 60056

حذف آهنگ خريداري شده

كد راينواز + فاصله + DEL

DEL 60056

هديه آهنگ

شماره دريافت كننده هديه + فاصله + كد راينواز + فاصله + GFT

GFT 60056 98920000000

مشاهده آهنگ هاي پيشنهادي

SUG

SUG

راهنمايي

R

R

 

توجه داشته باشيد كليه دستورات مطابق نمونه بايد از چپ به راست ارسال گردند و هيچ كدام از آنها نسبت به حروف كوچك يا بزرگ حساس نيستند.

 

هزينه خريد اپليكيشن راينواز:

اين سرويس هيچ گونه هزينه ماهيانه، هزينه فعال سازي يا هزينه تغيير تنظيمات را براي مشترك در بر نخواهد داشت، تنها هزينه خريد اين سرويس 3،000 ريال مي باشد كه اين مبلغ جهت استفاده از سرويس راينواز در يك دوره زماني مشخص مي باشد. براي مشتركين سيم كارت دائمي رايتل هزينه خريد اين سرويس به صورت حساب پايان دوره اضافه مي گردد و براي مشتركين اعتباري از شارژ مشترك به صورت ريالي كسر مي گردد. البته در اين اپليكيشن آهنگ هاي مختلف زيادي وجود دارد كه مشتركين مي توانند به صورت رايگان از آنها استفاده نموده و در صورت نياز براي خريد آهنگ پيشواز رايتل اقدام كنند.

دوره اعتبار هر راينواز 30 روز مي باشد كه در صورت عدم حذف راينواز توسط مشترك پس از پايان هر دوره، به صورت خودكار تمديد مي گردد كه بلافاصله بعد از اتمام دوره نسبت به تمديد آخرين آهنگ براي يك دوره مشابه با قيمت روز اقدام خواهد شد، بنابراين در صورت عدم تمايل به تمديد سرويس، لازم است مشترك پيش از اتمام دوره اعتبار، نسبت به حذف آن اقدام نمايد. در صورت غير فعال سازي سرويس نيز كليه آهنگ هاي خريداري شده، حذف مي گردد.

 

حالت هاي پخش سرويس راينواز

 

·        پخش تك آهنگي

در اين حالت پخش، تنها يك آهنگ براي كليه تماس گيرندگان پخش مي شود. نحوه ي اجراي اين حالت بدين صورت است كه آهنگ ها به ترتيب خريد در آلبوم شما ذخيره شده و آخرين راينواز دانلود شده به عنوان پيش فرض، پخش مي گردد. در سرويس راينواز اين حالت پخش  به صورت خودكار براي كليه مشتركين انتخاب مي شود.

 

·        پخش چند آهنگي

 در حالت پخش چند آهنگي، امكان انتخاب چندين راينواز براي تماس گيرندگان وجود خواهد داشت.

 

هديه راينواز

با توجه به اين كه امكان ارائه هديه راينواز به دوستان رايتلي در اين اپليكيشن وجود دارد، مشتركين رايتل مي توانند علاوه بر ارسال پيام كوتاه كه نحوه ي اجراي آن در جدول بالا آمده (شماره دريافت كننده هديه + فاصله + كد راينواز + فاصله + GFT ) با ورود به اپليكيشن راينواز و انتخاب گزينه در مقابل راينوازها، شماره مورد نظر را با فرمت 98920000000 وارد نموده و در انتها گزينه تاييد را انتخاب نمايند. هزينه هديه راينواز بر عهده هديه دهنده بوده و هديه گيرنده مي تواند با ورود به اپليكيشن راينواز و حساب كاربري خود، در بخش راينواز هاي من، اين هديه را فعال نمايد.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۵:۱۹ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :