رندباز رندباز .

رندباز

آهنگ پيشواز در ايرانسل

موسيقي هميشه براي همه  مردم لذت بخش بوده است و بسياري از مردم علاقه وافري به موسيقي دارند .اين روز ها ديگر تمامي اپراتور هاي سيم كارت براي مشتركانشان  سرويس آهنگ پيشواز را ارسال مي كنند كه هر كه دوست داشت بتواند از اين اهنگ هاي پيشواز استفاده كند.يكي از مزيت هايي كه اين اهنگ هاي پيشواز دارند اين است كه در زمان منتظر بودن از شر صداي بوق تلفن راحت مي شويم كه بسيار عالي است.اپراتور هاي سيم كارت در اين سال ها به نظر بسياري از كساني كه سيم كارت هاي اين اپراتور ها را داشته احترام گذاشته و در تلاش بودند كه همه اهنگ ها را محبوب را براي مشتركانشان گذاشته اند كه بسيار خوب و عالي بوده است .به علاوه بر اين بعضي از اپراتورها مانند ايرانسل امكانات و خدمات متنوع ديگري را نيز در قالب اين سرويس به مشتركين ارائه مي كنند كه در ادامه به آن مي پردازيم.

سرويس آهنگ پيشواز در ايرانسل

اين سرويس به همه مشتركين سيم كارت دائمي ايرانسل و سيم كارت اعتباري ايرانسل اين امكان را مي دهد تا با انتخاب موسيقي مورد علاقه شان، در زمان انتظار تماس

البته اين سرويس در حال حاضر از امكانات ويژه اي برخوردار است كه مشتركين در صورت تمايل مي توانند از آنها استفاده نمايند:

امكان پخش آهنگ هاي مختلف براي تماس گيرندگان متفاوت

امكان پخش چند آهنگ به صورت تصادفي

امكان پخش آهنگ طبق زمان بندي تعيين شده توسط شما

علاوه بر اين سرويس آهنگ پيشواز در دو حالت پخش تك آهنگي و چند آهنگي نيز در اختيار مشتركين خواهد بود.

در حالت تك آهنگي مشترك تنها يك آهنگ پيشواز را از بين ليست آهنگ هاي موجود انتخاب مي كند كه در اين صورت تمام تماس گيرندگان در زمان انتظار تماس تنها يك موسيقي را مي شنوند.

در حالت چند آهنگي، مشترك از بين موسيقي هاي موجود چند آهنگ را براي اشخاص و زمان هاي مختلف انتخاب مي نمايد. براي اين كار مشترك بايد آهنگ پيشواز دلخواه براي هر تماس گيرنده را در بخش تنظيمات اپليكيشن انتخاب و تنظيم نمايد. در اين صورت هر يك از تماس گيرندگان در زمان ها يا مناسبت هاي خاصي كه شما تنظيم نموده ايد، موسيقي هاي گوناگوني را مي شنوند.

البته حالت پخش چند آهنگي نيز از امكانات خاصي برخوردار است كه مشتركين مي توانند بسته به نياز و سليقه خود از آن بهره مند گردند.

 

امكانات پخش چند آهنگي :

تعريف گروه هاي متفاوتي از تماس گيرندگان

تنظيم آهنگ متفاوت براي تماس گيرندگان متفاوت

تنظيم آهنگ متفاوت براي زمان هاي مختلف

تنظيم يك يا چند آهنگ به عنوان پيش فرض

تنظيم بيش از يك آهنگ براي پخش به صورت تصادفي

براي اين كه مشترك بتواند از قابليت پخش چند آهنگي استفاده نمايد، لازم است تنظيمات خاصي را انجام دهد. زيرا در صورتي كه مشترك پخش چند آهنگ را انتخاب كند، پخش آهنگ به صورت تصادفي خواهد بود و سيستم به صورت تصادفي يكي از آهنگ ها را انتخاب و براي مخاطب تماس شما پخش مي كند.

براي مديريت اين بخش، مشترك مي تواند از بين فهرست هاي پخشي كه در سيستم موجود مي باشد، يكي از موارد را انتخاب نموده تا سيستم بر اساس آن عمل نمايد.

 

فهرست پخش خاص :

با انتخاب اين فهرست مشترك مي تواند براي هر شماره، آهنگ پيشواز اختصاصي تنظيم كند. بنابراين با استفاده از اين ويژگي هر تماس گيرنده آهنگ اختصاصي خود را مي شود.

 

فهرست پخش گروهي:

در اين حالت ابتدا بايد مشترك تعدادي از مخاطبين تماس خود را در يك گروه خاص قرار داده و سپس براي اين گروه آهنگ يا آهنگ هاي پيشواز متفاوت تنظيم نمايد. تعداد اعضاي گروه كاملا سليقه اي بوده و مشتركين مي توانند مثلا براي گروه هاي خانوادگي يا دوستانه از اين قابليت استفاده كنند.

 

فهرست پخش پيش فرض:

اين قابليت از سوي اپراتور براي مخاطبين جديد شما در نظر گرفته شده است و در صورت فعال سازي براي تمام تماس گيرندگان جديد و خارج از فهرست هاي خاص و گروهي، آهنگ هاي پيشوازي كه شما برايشان در نظر گرفته ايد پخش مي شود. در صورت عدم فعال سازي اين فهرست، براي تمام تماس گيرندگاني كه تا به حال با شما تماس نگرفته اند يا تماس گيرندگاني كه براي آنها آهنگ خاصي را تنظيم نكرده ايد، صداي بوق معمولي در زمان انتظار تماس پخش خواهد شد.

علاوه بر اين، سرويس آهنگ پيشواز قابليت تنظيم زمان پخش نيز داشته و مشترك مي تواند در صورت تمايل برخي آهنگ ها را طوري تنظيم نماييد كه تنها در زمان خاصي پخش شود.حالت هاي مختلف زمان پخش آهنگ پيشواز شامل موارد زير مي شود :

 

هميشگي:

در اين حالت، آهنگ يا آهنگ هاي پيشواز منتخب، هر روز و در تمام ساعت ها براي تماس گيرندگان مورد نظر پخش خواهد شد.

 

روزانه:

در اين حالت مشترك مي تواند آهنگ مورد نظر خود را در يك بازه زماني مشخصي از روز تنظيم نمايد، بنابراين با تنظيم اين حالت، آهنگ يا آهنگ هاي پيشواز منتخب به صورت روزانه و در زمان تعيين شده از سوي شما براي تماس گيرندگان پخش خواهد شد.

 

هفتگي :

تنظيم حالت هفتگي، اين امكان را به مشترك مي دهد كه براي روزهاي مشخصي از هفته آهنگ يا آهنگ هاي پيشوازي كه تعيين شده پخش خواهد شد. مثلا مشترك مي تواند از روز يك شنبه تا پنج شنبه يك فهرست پخش انتخاب كرده تا تماس گيرندگان در روزهاي مشخص شده آهنگ پيشواز تنظيم شده را بشنوند.

البته قبل از انتخاب هر كدام از روش هاي فوق، لازم است مشترك به كد آهنگ ها دسترسي پيدا كند تا از بين آنها آهنگ يا آهنگ هاي پيشواز مورد علاقه خود را انتخاب نمايد.

مشتركين براي دسترسي به آهنگ ها مي توانند از روش هاي زير استفاده نمايند:

 

شماره گيري كد دستوري:

در اين روش مشترك مي تواند با شماره گيري كد دستوري # 777 * به منوي اصلي آهنگ هاي پيشواز دسترسي داشته باشد. البته مشتركين مي توانند در صورت تمايل از جدول زير براي درخواست كد دلخواه خود استفاده نمايند:

 

 

عمليات

كد دستوري

محبوب ترين ها

# 1 * 777 *

پيشواز هاي برگزيده

# 2 * 777 *

پيشواز هاي برگزيده

# 3 * 777 *

سرويس عبادت

# 4 * 777 *

پيشواز هاي مناسبتي

# 5 * 777 *

 

مراجعه به اپليكيشن آهنگ پيشواز:

مشتركين مي توانند با مراجعه به اپليكيشن پيشواز، به تمامي آهنگ هاي پيشواز موجود دسترسي پيدا كرده و آهنگ مورد نظر خود را با جستجوي نام آهنگ، نام صاحب اثر و يا كد آهنگ پيدا كنند.  

 

مراجعه به صفحه آهنگ پيشواز:

مشتركين مي توانند با مراجعه به اين صفحه هم به صورت مستقيم از اين صفحه آهنگ خريد كنند و هم با پيامك كردن كد آهنگ به 7575 آن را تهيه نمايند. البته مشتركين توجه داشته باشند هر آهنگ پيشوازي كه بخرند در آلبوم آنها ذخيره شده و آهنگ هاي خريداري شده به ترتيب خريد پخش مي شوند.

استفاده از سرويس آهنگ پيشواز هزينه فعال سازي و يا تغيير تنظيمات نداشته و تنها هزينه آن مربوط به خريد آهنگ مي باشد. هزينه خريد آهنگ براي يك بازه زماني 30 روزه هزار تومان  و براي 7 روز 420 تومان در نظر گرفته شده است كه هزينه خريد براي مشتركين دائمي به صورت حساب مشترك اضافه مي گردد و براي مشتركين اعتباري از اعتبار آنها كسر مي گردد.

البته اگر مشتركين از طريق سايت يا اپليكيشن به آدرس my-pishvaz.com اشتراك پيشواز را تهيه كرده باشند، مي توانند با يك بار پرداخت به تعداد نامحدود آهنگ پيشواز فعال كنند ولي در صورت عدم خريد اشتراك بايد به ازاي هر فعال سازي هزينه جدا بپردازند.

 

سرويس آهنگ پيشواز، امكانات پيشواز هوشمند نيز داشته كه مشتركين مي توانند در صورت تمايل از آنها استفاده نمايند.

پيشواز شخصي با صداي شما

با استفاده از اين ويژگي مشترك مي تواند صداي ضبط شده خود را كه شامل آواز خواندن، ساز زدن، دكلمه و .... را به عنوان پيشواز انتخاب نمايد. امكان به اشتراك گذاري پيشواز شخصي با ديگران وجود دارد.

 

پيشواز فوري

با كمك اين ويژگي مشترك مي تواند با توجه به وضعيت خود، از پيام هاي پيش فرض اپليكيشن  مانند در جلسه هستم، در حال رانندگي هستم و ... استفاده نمايد.

 

پيشواز مخاطب خاص

در اين بخش، مشترك مي تواند مخاطب خاص خود را انتخاب نموده و با تنظيم آهنگ به صورت جداگانه، آهنگي خاص را در زمان تماس پخش نمايد.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۷:۲۰ توسط:رضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :